۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

ایران -خامنه ای- «دوراني در جهنم» گزارشهاي مستند تلويزيون العربيه از جنايات ضد بشري و تروريسم رژيم آخوندي

هموطنان عزیز:

 اخیرا تلویزیون العربیه اقدام به پخش گزارشات تکان دهنده ای از جنایات حاکمیت خمینی ملعون و خامنه ای جلاد کرده است که برای اطلاع عموم و پخش و تکثیر آن توجه شما را به خواندن این سلسه گزارشات مستند جلب میکنم .

۲۶ سال قبل، مهندس ابوالحسن مجتهدزاده مقيم استانبول بود. در آن روز همه چيز بطور عادي شروع شد...
مهندس ابوالحسن مجتهدزاده
 ربايندگان ابوالحسن تلاش كردند او را از راه زميني با سه خودرو داراي پلاك ديپلماتيك به ايران منتقل كنند. اما پليس تركيه آنها را تعقيب و بازداشت كرد. اين خبر در رسانه‌ها منتشر شد و به‌ دليل هويت ربايندگان يك بحران ديپلوماتيك به‌ وجود آورد...

۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

ایران -ولایت خمینی و خامنه ای«دورانی در جهنم»

سلسله‌ گزارشهاي مستند تلويزيون العربيه از جنايات ضد بشري و تروريسم رژیم آخوندي 

وقتی این گزارش را خواندم به ابتکار تلویزیون العربیه احسنت گفتم و در دلم قدردانی کردم امیدوارم سایر رسانه ها هم برای افشای هر چه بیشتر جنایات بی حد وحصر دوران خمینی و خامنه ای خونخوار که هزارهزار از زنان و مردان وجوانان ایران را قتل عام کرده و به قربانگاه فرستادند، اقدام کنند . 

براستی قصه بهزاد تنها یکی و گوشه ای از دریای رنج و شکنج مردم ایران است . چه خوب گفت اشرف رجوی شهید که جهان خبردار نشد بر مردم ایران چه گذشت . 

از شما بیننده عزیز وبلاگم درخواست دارم این سلسه گزارش را دنبال کنید و برای دوستان و عموم مردم هم بفرستید .

بهزاد نظيري
بهزاد تصاوير بسيار كمي از خواهرش گيتي كه چهل روز بعد از دستگيري اش و در سن 24 سالگي اعدام شد به همراه دارد.
 با وجود گذشت 30 سال از فرارش از ايران تلخي هاي زندان و غم واندوه  نگاه كردن به عكس خواهرش از او جدا نمي شود.
سلول انفرادي زندان خاطره ها.
و حكايت انقلاب در ايران پيش از هر چيز ديگر حكايت بهزاد و گيتي بود.  ادامه.......

ایران- دعوا وبگو مگوی وحوش ولایت برسرقبرخمینی، ضحاک زمان

خامنه ای در مراسم سالمرگ خمینی دجال بر سر قبرش،شروع کرد سیخ زدن به باند رقیب تیز هم به رفسنجانی وبه زبانی گفت جمع کن این خاطره گوییهایت را از امام شیاد و این بگو مگوها در قالب سخنرانی ادامه داشت و وقتی روحانی دروغگو شروع کرد کلی حرفها و طعنه زدنها پاس کاری شد و به صحنه رویارویی در رأس نظام ولایت‌فقیه تبدیل شد .
خمینی جلاد قاتل 120000 ازجوانان ایران
 البته بگذریم که این جنگ قدرت درهمه صحنه ها ادامه دارد و آخوندهای ریزو درشت به نوبت به فرمان عظمای ولایت از سوراخ بیرون میایند ویک سیخ و سنبه ای به باند رقیب میزنند و میروند .
حال خود بخوانید ترهات خامنه ای را!
خامنه ای ولی فقیه خون آشام

۱۳۹۴ خرداد ۱۴, پنجشنبه

ایران- سالمرگ خمینی کفن پاره یزید دوران


لعنت بر خمینی جلاد و قاتل 120000 از بهترین جوانان، زنان و مردان ایران زمین
خمینی شیطان پلید و پدر خوانده تروریست و بنیاد گرایی

ازآنجایی که حیفم آمد این روز را با یادآوری جنایات بی حد و حصرخمینی اشقی الاشقیای این دوران غمگین تان کنم لذا ترجیح دادم چند طنز زیبا را برایتان بگذارم که امیدوارم دلتان شاد شود . 

ضمنا یادتان باشد که با سرنگون کردن خامنه ای و روحانی جلاد انتقام همه خونهای پاک جوانان وطن را که در این مسیر سرفرازانه اعدام شدند را بگیریم . آنروز دیر نیست . 



۱۳۹۴ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

ایران- زهرخوران خامنه ای و تهاجم رفسنجانی،روحانی به باند ولی فقیه ارتجاع

 پراگماتیسم یا مصلحت‌اندیشی، امری رایج در بازار سیاست در جهان است. بر اساس این اصل، آنچه مواضع را تعیین می‌کند، منافع است، نه حقیقت. کسانی که با روانشناسی رژیم ولایت‌فقیه آشنایی دارند، می‌دانند که کنش و واکنشهای این رژیم به رفتار سگ هار در قبال فردی که با آن روبه‌رو می‌شود شباهت دارد. اگر فرار کنی، سگ هار دنبالت می‌کند، اما اگر قاطعانه به این سگ هجوم بیاوری، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد. 

خامنه ای خون آشام -روحانی دروغگو- رفسنجانی شیاد
از طرفی تهاجم جدید و هماهنگ رفسنجانی - روحانی، علیه باند ولی‌فقیه، این سؤال را ایجاد می‌کند که آنها چه نیازی به این بسیج جدید دارند؟ 
آخوندها که بی محابا بر سر غارت و چپاول مردم حتی به سفره های خالی آنها هم رحم نمیکنند و از یکدیگر گوی سبقت ربودند و کوس رسوایی دزدیهای میلیاردی شان گوش فلک را کر کرده، از طرف دیگر برای حفظ نظام منحوس شان و ترس از سرنگونی به سرکوب مطلق مردم و اعدامهای جمعی در زندانها و در ملاء عام دست زدند، پس این جنگ گرگها برای چیست و این آشفته بازار بیت العنکبوت خامنه ای دژخیم آبشخورش کجاست ؟ 

۱۳۹۴ خرداد ۱۱, دوشنبه

ایران - خامنه ای - روحانی رکورددار اعدام در جهان

محکومیت اعدامها توسط رژیم ضد بشری آخوندی در ایران توسط پارلمان اروپا

ایران - اعدامها در رژیم بنیادگرای خامنه ای، ولی فقیه خون آشام

افسارگسيختگي اعدامها در رژيم ملاهای تروریست به دستور خامنه ای جلاد 


۳،۸ میلیون نفر تنها در پایتخت فقیر هستند!!! در دیگر نقاط ایران چقدر؟؟؟

ابعاد فقر و تهی دستی مردم به یمن حاکمیت دزد و چپاولگر آخوندی اکنون سراسر جامعه ایران را فراگرفته است.
براستی مسبب اینهمه فقر وتنگدستی کیست؟ آیا بجز باندهای جنایتکار خامنه ای و رفسنجانی و روحانی و سایر آقازاده هاست !!!!!!
کودکان فقیر ایرانی
در جستجوی غذا در سطل زباله


  





جز نان خشک چی دارند؟



 


ایران بر دریای نفت نشسته ولی درخیلی ازسفره های مردمش حتی نان خشک هم یافت نمیشود. نفرین بر خمینی و آل سفیانی خمینی که هست و نیست مردم ایران را بر باد داده و ثروت و سرمایه هایش را به یغما بردند . جوانانش را دسته دسته اعدام و بر چوبه دار میاویزند و آب رودخانه ها و دریاچه هایش را هم با غارتی دیگر خشک میکنند. این نسل نفرین شده آخوند تنها خرابی وویرانی وقتل عام و کشتار برای ایران وایرانی داشتند پس برای سرنگونی آنها باید قیام کرد و فقر و فلاکت را از مردم ایران زدود.

خورشید خوشبختی و آزادی تنها با سرنگونی آخوندها طلوع میکند پس هموطن بپا خیز.....

بپا خیزید

 

 

 

 

قیام برای سرنگونی آخوندها

 

 

 

ایران - بحران مرگبار در راس حاکمیت باند خامنه ای و روحانی

نزديك شدن ضرب الاجل توافق اتمي، بحران در رأس حاكميت را تشديد كرده است و حملات مهره هاي خامنه اي عليه مذاكره كنندگان و دعاوي آنها درمورد حفظ اسرار نظام، روحانی را مجبور به جواب دادن آنهم با تمسخر دلواپسان کرد . 

آخوند شیاد و کذاب روحانی

چرا در زمينه هسته اي دولت اين همه تلاش ميكنه و گاهي زخم زبانهاي بسيار زشت رو تحمل ميكنه ؟ همه شما اين صدا را ميشنويد از مردم, از اختلافات, از دعواها خسته شديم, از شعارهاي بي محتوا خسته شديم, ما ميخواهيم با جهان با دنيا تعامل سازنده داشته باشيم!!!!!!!

ایران -مذاکرات اتمی: هشدار آمریکا و فرانسه در مورد ممانعت رژیم ایران از بازرسیها

 هر چه به ضرب الاجل 30 ژوئن نزدیکتر میشویم تلاطم و بهم ریختگی در میز مذاکرات بخصوص با فریبکاریهای خامنه ای و رژیم رو به سقوطش هم بیشتر میشود توجه کنید:

رویترنوشت: آمریکا و فرانسه تهدید کرده‌اند در صورتی‌که رژیم ایران اجازه دسترسی به سایتهای نظامی و دانشمندان را ندهد توافق اتمی را متوقف خواهند کرد.
هسته ای رژیم ملاها

همچنین شش قدرت جهانی بر سر چگونگی برگشت‌پذیری تحریمهای بین‌المللی علیه رژیم ایران در صورتی که این رژیم به تعهدهای خود عمل نکند، به توافق رسیده‌اند. 
مذاکرات ملاها با 1+5