۱۳۹۴ مرداد ۱۷, شنبه

ایران- جنایتکار تحت تحریم سازمان ملل که آزدانه سفر میکند کیست؟

آیا چون قاسم سلیمانی این غداره بند خونریز و دوردونه خامنه ای که همه اهداف تروریستی این ملای جنایتکار را در دنیا برایش محقق میکند، بود سازمان ملل و ارگانهای ذیربط چشمشان را به این سفر بستند؟ 
خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران و قاسم سلیمانی تروریست قاتل مردم عراق و منطقه
خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران و قاسم سلیمانی تروریست قاتل مردم عراق و منطقه
ننگ و نفرت به مماشاتگران و لعنت بر پوتین که دستش به خون مردم سوریه آغشته است و بیت العنکبوت ولایت فقیه حیات خلوت باج گیری و چپاول و غارت در وانفسای زمانه، که ذبح انسانیت و حقوق بشر برای منافع حقیر اقتصادی نقل مجلس کفتاران انسان نما شده است. 
خبرگزاری رویتر16مرداد 94: پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس روز سوم مردادماه امسال به روسیه سفر کرده و با پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرده است.
پاسدار قاسم سلیمانی از سال 2007 در لیست تحریم قطعنامه‌های شورای امنیت ملل‌متحد قرار دارد و بخشی از این تحریم ممنوعیت سفر به سایر کشورهاست.

ایران-آمریکا- در تدارک تشیع جنازه توافق اتمی

جالب است مار و مورها و دایناسورهای بیت العنکبوت ولایت فقیه هر بار از یک جا سرک میکشند و یک اراجیفی بر له یا علیه توافق اتمی بیرون میریزند اینبار علم الهدی ماموت  معلوم الحال یادش از خط قرمزهای عظما آمده و گفته :

آخوند جنایتکار علم الهدی در مشهد
آخوند جنایتکار علم الهدی در مشهد
«‌ عبور و تجاوز» از خط قرمزهای خامنه‌ای دانست و از اعضای مجلس ارتجاع خواست هنگام بررسی آن به مسئولیت شرعی! خود توجه ویژه داشته باشند.
وی در نمایش جمعه مشهد از اعضای مجلس ارتجاع خواست اگر می‌خواهند توافق اتمی وین را تصویب کنند «‌ به فکر آخرت خود باشند»!!!!!!! 
یکی نیست به این دایناسور ما قبل تاریخ بگوید کدام آخرت مگر شما آخرتی هم دارید وآخرت  میشناسید؟ پاسخگویی به این یک مورد اتمی پیش کشتان و خدا میبخشد! بروید به فکرجواب دادن به اینهمه جنایت و قتل عام و اعدامهای روزانه و غارت و دزدیها و حق مردم خوریتان باشید که مردم ایران را به روز سیاه نشانده اید، چون پایتان که به گور برسد مستقیم با بلیط یک طرفه به قعرجهنم میروید و به عذاب خدا گرفتار میشوید و آنموقع اینقدر سرتان شلوغ است برای جواب دادن به تک تک جنایاتتان که دیگر جواب توافق اتمی از اولویت میافت!
از آنجایی که این داستان دو طرف دارد حال ببینید واکنشهای سناتورها و نمایندگان برجسته آمریکایی را در رابطه با توافق اتمی، خودتان بخوانید وقضاوت کنید که به چه سمتی پیش میرود:
خبرگزاری آسوشیتدپرس: در حالی که باراک اوباما تلاش می‌کند حمایت دموکراتها برای توافق اتمی با رژیم ایران را به‌دست بیاورد، مخالفت سناتور چاک شومر با این توافق، شکست قابل توجهی برای اوباما محسوب می‌شود.
سناتور چاک شومر
سناتور چاک شومر
براد شرمن عضو دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان اعلام کرد بعد از بررسی جزئیات توافق اتمی با رژیم ایران وجدان او وی را مجبور می‌کند علیه رئیس‌جمهور حزب خودش رأی بدهد.
براد شرمن
براد شرمن
سناتور لیندزی گراهام و مک کین
سناتور لیندزی گراهام و مک کین
آلترناتیو توافق اتمی با رژیم ایران هرگز جنگ نبوده است، فشار بزرگتر بر رژیم ایران و اصرار بر توافق بهتر بوده است.

ایران - حقوق بشر- ساکت، ما در حال اعدام هستیم

این تیتر یک مقاله از روزنامه فرانسوی لزکو می باشد که در آن به آمار اعدام در ایران تحت حاکمیت خامنه ای و روحانی پرداخته است. 

قطع دست و پای یک زندانی در مشهد

هنوز جوهر توافق اتمی خشک نشده بود که رژیم ولایت فقیه، برای جلوگیری از سرریز کردن بحران به داخل کشور، و اوج گرفتن قیامها و مطالبات حق طلبانه مردم که دیگر بهانه ای به نام اتمی و تحریم برای سرکوب نداشتن، موج اعدامهای جمعی و جنایات وحشیانه ای مثل دست و پا قطع کردن از سر گرفته شد. 
روزی نیست که عده ای از زندانیان بی دفاع تحت عنوانین مختلف به دار آویخته نشوند. رژیم تحت حاکمیت آخوند روحانی رکورد جهانی اعدام را شکسته است. 

محمدعلی طاهری محکوم به اعدام


زندانیان سیاسی و عقیدتی هم بجرمهای رژیم ساخته امنیتی به اعدام محکوم می‌شوند. محمدعلی طاهری فقط بجرم اینکه اعتقاداتش خلاف عقاید ارتجاعی آخوندهاست، به اعدام محکوم می شود. 
دژخیمان در زندانهای مختلف، به بهانه بازرسی، وحشیانه به بندها هجوم می برند و زندانیان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. 
سالهاست که مماشاتگران در مقابل این جنایات و نقض وحشیانه حقوق بشر، مهر سکوت بر لب خودشان و رسانه هایشان زده بودند و بهانه شان این بود که رژیم را پای میز مذاکره از خود نرنجانند، امروز دیگر به چه بهانه ای می خواهند سکوت کنند؟‌
وجدانهای بیدار جهانی، در مقابل این همه جنایت سازمانیافته دولتی سکوت نکرده و روزی نیست که این جنایات را محکوم نکنند.  از جمله محکومیت و فراخوان کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد به توقف اعدام ها در ایران .
زيد رعد الحسين كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد
زيد رعد الحسين كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد
مردم ایران سالهاست دیگر چشمی به کمکهای خارجی ندوخته اند و به قول رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی، شعار « کس نخارد ... »‌را سرلوحه خود قرار داده اند و با هدف رسیدن به آرمانهای والای انسانی که در برنامه های خانم مریم رجوی تبلور یافته است، خودشان هر روز با اعتصاب و اعتراض، حقشان را فریاد می کنند.

اعتصاب و تظاهرات در تهران

و دور نیست که این رودهای پراکنده به هم بپیوندد و تبدیل به سیل خروشانی شود که ریش و ریشه آخوندها را از بنیان برکند.

۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

#ایران- مادری که در سوگ فرزندش میگرید !

در هر جای ایران بلا زده را بنگری قلبت آتش میگیرد از صحنه های اعدام در ملاء عام تا دست و پا بریدن تا چشم در آوردن به قماش اجداد پلید آخوندها در دوران آقا محمد خان قاجار که شگردش برای #سرکوب مخالفینش در آوردن چشم مردم بود که شهر (کوران) آن زمان که بعد به #کرمان تغییر نام داد ثمره این حاکمیت شوم بود . و حال در این زمان به هر جا بنگری یک مصیبت دردناک و یک غم بزرگ و غصه ای جانکاه که قلب و روح آدم را میفشرد و به درد میاورد . این یک نوشته از هزاران نانوشته دیگر است که از گوشه و کنار روزنامه های این رژیم فاسد و جنایتکار بیرون میزند . 

روزی میاید که دیگر هیچ مادری برای داروی فرزندش نگرید ومرگ دلداده اش را شاهد نباشد آنروز دیگر حاکمیت ملاهای دین فروش جلاد نیست و نابود شده است بزودی آنروز میرسد..... حال بخوانید یک درد از هزاران درد مردم را:

 ای خدا! ای مردم! ترا بخدا! ترا بخدا کمکم کنید!

کمبود دارو در ایران ثمره غارت آخوندها
کمبود دارو در ایران ثمره غارت آخوندها

خبرنگار: مشکل شما چیست؟
خانم: مشکل داروی بچه‌ام است…
این خانم هموطن متکدی نیست. این فریادهای غم‌انگیز مادریست که بعد از ساعتها و روزها دوندگی در بیمارستانها و داروخانه‌ها نتوانسته داروی فرزندش را پیدا کند. حتی حاضر است که هر چه دارد را بفروشد و پول دارو را بدهد، ولی اصلاً دارویی وجود ندارد. فرزندی که باخون دل بزرگش کرده، حالا در حال مرگ است. این خبرنگار هم که از او سؤال می‌کند، از تلویزیون رژیم است که فقط می‌خواهد با رنگ و لعاب تبلیغاتی، سروته این موضوع را به‌هم ببندد. حتماً در نتیجه‌گیری برنامه خود، اشکال اصلی را به خود این مادر و فرزندش برمی‌گرداند و یا مشکل را، عوامل بیگانه و تحریم و... معرفی خواهد کرد. در حالی‌که همه می‌دانند که این آخوندهای حاکم هستند که مسبب اصلی این نقصان بزرگ در امر دارو درمان و امکانات پزشکی در کشور هستند.

در شرایطی که در کشورهای متمدن و دموکراتیک دنیا، حل مسأله دارو درمان با دولت است و تمام مخارج آن را دولت متقبل می‌شود، در حاکمیت آخوندها این امر فقط عاملی برای به جیب زدن پول مردم تحت ستم است. مردمانی که بهای آن را هر روز با تن و جان خود می‌دهند.

در خبرها آمده بود یکی از کارگران کارخانه داروپخش، با سقوط از طبقه چهارم ساختمان، به زندگی‌اش پایان داد. همکارانش دلیل خودکشی او را ناتوانی‌اش در تأمین هزینه داروهای فرزندش عنوان کردند. (۹/۲/۱۳94)

و یا کارگران خوزستانی فریاد می‌زدند: «کارگران به ناچار کلیه یا اعضای بدن خود را برای تأمین دارو و درمان به حراج گذاشته‌اند». (۲۹/۱/۱۳94)

لعنت بر خامنه ای جنایتکار و دزد غارتگر
لعنت بر خامنه ای جنایتکار و دزد غارتگر
کمبود دارو به حدیست که یک شهروند فریاد می‌زد: «به‌دنبال آمپولی برای سرطان مثانه هستم، ولی گیر نمی‌آید. الآن دو ماه است که داروی شیمی درمانی گیرم نمی‌آید». در موردی دیگر، هموطنی گفت: «دارویی که باید هر دو هفته یکبار مصرف می‌کردم را هنوز پیدا نکرده‌ام». (تلوزیون رژیم-۱۸/۱۰/۹۴)
.............ادامه این دردنامه ...

ایران- اوباما میگوید حكومت ايران سركوبگر و خطرناك است


یکی نیست به آقای #اوباما بگوید اینهمه یک بام و دو هوا حرف زدنت برای چیست؟ از آنجایی که اوباما میخواهد با این حرفها دل نمایندگان مجلسین آمریکا را بدست بیاورد تا از توافق اتمی او حمایت کنند به این فلاکت افتاده فقط جسارت ندارد که بگوید امنیت مردم آمریکا و منطقه را با این توافق ننگین به ملاهای خون آشام و تروریست ایران فروخته است، ضمن اینکه نمیداند کنگره و سنا هوشیارتر از این هستند که این مهمل گویی اوبامای ترسو و ضعیف النفس را باور کنند و اکثریت در لغو این توافق تلاش میکنند، خودتان بخوانید: 

رئيس جمهور آمريكا در پاسخ به منقدان در كنگره كه رژيم ايران پولهاي آزاد شده را خرج تروريسم مي كند گفت: «حكومت ايران سركوبگر و خطرناك است. ما هيچ توهمي نيست به سپاه پاسداران و نيروي قدس نداريم. ما تحريم تروريسم و نقض حقوق بشر را ادامه مي دهيم...

اوباما و روحانی شیاد هر دو پیروز از توافق ننگین اتمی
اوباما و روحانی شیاد هر دو پیروز از توافق ننگین اتمی
 روزنامه #واشینگتن پست نوشت: سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت در سنای آمریکا روز پنجشنبه باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا را متهم به به‌کارگیری لفاظیهای شدید سیاسی برای قبولاندن توافق اتمی با رژیم ایران به قانونگذاران کنگره کرد.
سناتور میچ مک کانل
سناتور میچ مک کانل
مک کانل ادعای اوباما را که می‌گوید: آلترناتیو توافق اتمی با رژیم #ایران، جنگ است مضحک دانست و گفت: جنگ هیچ موقع آلترناتیوی در مقابل این توافق نبوده است بلکه توافق بهتر و یا #تحریمهای بیشتر آلترناتیو می‌باشند. او این نظر اوباما را به‌عنوان یک اشتباه عظیم از جانب وی توصیف کرد.

#نیویورک تایمز: سناتور چاک شومر و الیوت انگل اعلام کردند به توافق اتمی با رژیم ایران رأی منفی خواهند داد.

سناتور چاک شومر و الیوت انگل
سناتور چاک شومر و الیوت انگل

چاک شومرتلاش خواهم کرد دیگر قانونگذاران را قانع کند که به توافق اتمی با رژیم ایران رأی منفی بدهند. 

الیوت انگل نیز اعلام کرد با توافق اتمی با رژیم ایران مخالفت خواهد کرد.

در اولین مناظره مقدماتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری #آمریکا، توافق اتمی با رژیم ایران محور اصلی بحثها بود. 

کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا
کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا

همه کاندیداها با هر گونه امتیاز دادن به آخوندها مخالفت کردند و بر اعمال فشار بیشتر و تحریمهای شدیدتر تأکید کردند. 

۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ایران- مقاومت- فریاد هر ایرانی آزادی آزادی

طی هفته های اخیر تقریبا هر روز اعتراض، اعتصاب و تجمعات زیادی بر علیه عملکردهای رژیم درهم شکسته و در گل مانده آخوندی دراقصی نقاط ایران برگزار میشود، که تلاش کردم بخشی از این اعتراضات را جهت اطلاعتان در وبلاگ بیاورم . این اعتراضات شامل: اعتراض دانشجویان، پرستاران،کارگران،صرافان،معلمین،و همچنین اعتراضات گسترده به احکام جنایتکارانه اعدام میباشد . 

صبح پیروزی نزدیک است و جوانان و مردم دلاور ایران حق خود را از گلوی خامنه ای و دار و دسته پلیدش بیرون خواهند کشید . 
پس هموطنان متحدتر و همبسته تر برای احقاق حقوقتان به پا خیزید و بنیان جلادان و دزدان غارتگر جماران را براندازید .   

تجمع اعتراضي عليه حكم اعدام زنداني سياسي محمدعلي طاهري در تهران 

تجمع اعتراضی بر علیه حکم اعدام محمد علی طاهری
تجمع اعتراضی بر علیه حکم اعدام محمد علی طاهری

امروز چهارشنبه 14مرداد هواداران زندانی سیاسی محمدعلی طاهری در مقابل دفتر به‌اصطلاح حقوق‌بشر در خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، خیابان اسفندیاری در تهران تجمع کردند و خواستار لغو حکم اعدام وی شدند.
دژخیم محمدرضا رحیمی بازجوی قرارگاه موسوم به ثارالله در صحنه حضور داشت و سرکوب تجمع‌کنندگان را هدایت می‌کرد. مأموران امنیتی تعدادی خودرو ون و اتوبوس به محل آورده بودند تا دستگیر ‌شدگان را منتقل کنند. تعداد زیادی زنان مزدور چادری با دست‌بند، بی‌سیم و اسلحه در محل مستقر بودند و تجمع‌کنندگان را محاصره کرده بودند. مأموران سرکوبگر به دستور رحیمی دژخیم به تجمع‌کنندگان یورش بردند و تعدادی را دستگیر کردند.

اعتراضات دانشجویی در تهران و شیراز

روز سه‌شنبه 13مرداد 94 جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران در اعتراض به اخراج گسترده پرستاران معترض توسط رژیم آخوندی در محوطه این دانشگاه تجمع کردند

اعتراضات دانشجویی
اعتراضات دانشجویی

اعتصاب یک هفته‌یی مغازه‌های آهن فرشی در بازار شادآباد تهران

اعتصاب آهن فروشان
اعتصاب آهن فروشان

روز سه‌شنبه 13خرداد 94 اعتصاب مغازه‌های آهن فروشی در بازار شادآباد در یافت آباد تهران در مسیر بلوار آزادگان ادامه یافت. این اعتصاب از یک هفته پیش و در اعتراض به اخاذی مالیاتی رژیم آخوندی شروع شده است.

یاسوج - بار دیگر تجمع پرستاران در اعتراض به بازداشت خانم دکتر رزمجوی
اعتراضات در یاسوج
اعتراضات در یاسوج

روز یکشنبه 11مرداد و به‌دنبال اعتراض مجدد جمعی از مردم یاسوج به بازداشت اهانت‌آمیز دکتر رزمجوی، پرستاران بیمارستان ولی‌عصر نیز بار دیگر نسبت به بی‌عملی ارگان حکومتی در مجازات عاملان توهین و بازداشت دکتر رزمجوی دست به تجمع اعتراضی زدند. 

تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم در تهران، ایلام، مشکین شهر، تبریز، مشهد، شادگان و سقز

اعتراضات در تهران،ایلام،تبریز،مشهد،شادگان،سقز،مشکین شهر
اعتراضات در تهران،ایلام،تبریز،مشهد،شادگان،سقز،مشکین شهر

صبح امروز سه‌شنبه 13مرداد 94 گروهی از زنانی که پس از اتمام دوران مرخصی بعد از زایمان از مشاغل دولتی اخراج شده‌اند در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. رژیم زن‌ستیز آخوندی اخیراً تعداد زیادی از این زنان شاغل را اخراج کرده است.

خامنه ای دشمن، ایرانی و تاریخ کهن ایران، باغ خیام در مشهد تخریب شد

خیام شاعر نامدار ایرانی
خیام شاعر نامدار ایرانی
هفته پیش خبرهایی از تخریب و تغییر کاربری و قطع شبانه درختان باغ ۶.۵ هکتاری خیام ۱۸ مشهد برای ساخت پروژه «جهان مال» منتشر شد.
پیمانکار پروژه مدعی است که تخریب و گودبرداری این باغ با مجوز شهرداری و بر اساس پروانه احداث بنایی که توسط شهرداری مشهد برای موسسه اعتباری و مالی ... صادر شده است، انجام می شود.
در حقیقت شهرداری مشهد در حالی برای تغییر کاربری باغ خیام مجوز داده که بر اساس مصوبه سال گذشته شورای عالی معماری و شهرسازی باغ های مشهد باید تثیبت شوند و هر گونه تغییر کاربری آنها ممنوع شده است».

ایران- توافق اتمی درگرداب، آیا به ثمر میرسد یا نمیرسد؟

این روزها بازار مخالفت با توافق اتمی با رژیم بنیادگرای ملاهای جنایتکار حاکم بر ایران بشدت داغ است هر خبری از رسانه های عربی میخوانی دال بر مخالفت و با شک و شبهه نگاه کردن به این به اصطلاح توافق است بخصوص سران کشورهای خلیج که اوباما و کری هر چقدر میخواهند آنها را قانع کنند ولی اعراب اعتماد نمیکنند. واقعیت این است که این توافقی که اوباما اینقدر پر طمطراق جلوه داده بادکنکش ترکید و بادش خوابیده و الان بیشتر رو به اضمحلال است . از طرف دیگر هم مردم آمریکا در نظرسنجی های جورواجوری که شده اکثریت مخالف این توافق باسمه ای اوباما و تیم ضعیف النفس او میباشند . حال اینکه چرا اینقدر اوباما آب دهانش برای توافق با خامنه ای خونخوار راه افتاده برای چیست؟ واله، الله و اعلم!
شاید هم میخواهد دوباره برای انتخابات آمریکا یک برگی برای دمکراتها جور کند اما نمیداند که خود دمکراتها هم با این توافق نیم بند او مخالفند و اکثرا نگران فریبکاریهای آخوندها هستند .
عجیب نیست که پای میز مذاکره جان کری اینقدر از موضع ضعف برخورد کرده و سطح توافق اینقدر پایین است و چرا ملاهای تروریست آوانس داده ؟ این بای دادن  از جیب امنیت ملی برای مردم آمریکا و مردم منطقه خاورمیانه برای چیست؟
و بد نیست همینجا اشاره کنم به پیام خانم مریم رجوی به کنگره آمریکا در مورد چگونگی متوقف كردن  ايران در دستيابي به بمب، دخالت در امور منطقه و نقض حقوق بشر، چالشها و راه كارها.....
خامنه ای بشدت در موضع ضعف قرار دارد اگر آمریکا و غرب موضع قوی تری میگرفتند قطعا راه رسیدن به بمب اتمی برای ملاها بسته میشد ولی الان نه تنها این راه بسته نیست بلکه آخوندها را هم جری تر کرده و روزانه دسته دسته مردم ایران که جانشان به لب رسیده با هر ندای مخالفی پای چوبه های دار برده و اعدام میکند . زندانهایش پر از جوانان و زنان و مردانی است که از خامنه ای و روحانی به ستوه آمدند و فریاد آزادیخواهی سر میدهند ولی آقای اوباما گویا گوشهایش را بسته که این فریاد را نشنود و چشمهایش کور شده و چوبه های دار در ایران را نمیبند .
سراسر ایران در خون جوانان و زنان و مردان آزادیخواه
سراسر ایران در خون جوانان و زنان و مردان آزادیخواه
 براستی حقوق بشری که دم میزنید کجاست؟ جایزه صلح نوبلی که گرفتی برای چیست ایا خوش آمد گویی برای ریاست جمهوریت بود؟ لعنت و شرم بر شما که دستتان دراعدام و خون مردم ایران آلوده است، و ننگ بر این مجیز گویی مشمئزه کننده و نامه نگاریهایت با خامنه ای این هیولا و قاتل مردم ایران .
حال ببینید اعتراضات گسترده مردم و نمایندگانشان را در کنگره و سنای آمریکا که چگونه علم مخالفت با این دودوزه بازی اوباما و جان کری را برداشتند تا این توافق ننگین و ضعیف را سرنگون کنند . منهم برایتان آرزوی موفقیت دارم که بتوانید میز  کثیف مماشات با پدر خوانده داعش و تروریست را چپ کنید  .  
سنای آمریکا
سنای آمریکا
سناتور جان مک‌کین گفت: رژیم ایران نه تنها یک چالش نظامی بلکه چالش ژئو پلتیک است چرا که نیروهای نظامی و امنیتی این رژیم دخالتهای خود را در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و غزه گسترش دادند. ......
کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
 پیترروسکام عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان که لایحه‌یی را برای مخالفت با توافق اتمی ارائه کرده است گفت: زمان در طرف توافق اتمی دولت اوباما قرار ندارد و به هر میزانی که قانونگذاران زمان بیشتری را صرف بررسی این توافق می‌کنند بیش از قبل مشخص می‌شود که توافق اتمی با رژیم ایران یک اشتباه تاریخی است.....
  

۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

#ایران- نرگس محمدی، ندایی برای عدالت

چرا عوامل مزدور خامنه ای اینقدر از نرگس محمدی میترسند؟

نرگس محمدی زن شجاع و آزادیخواه ایرانی
نرگس محمدی زن شجاع و آزادیخواه ایرانی

 نرگس زندانی سیاسی این زن شجاع و قهرمانی که هرگز حاضر نشد ننگ سکوت را بپذیرد و قهرمانانه علیه جنایات رژیم فریاد زد و در خاوران با سخنرانی شورانگیزش ولایت فقیه سفیانی این ظالمان پلید را رسوا کرد. او در زندان به سمبلی برای پایداری و مقاومت تبدیل شده و جلادان #خامنه ای با آزار و اذیت و شکنجه او میخواهند او را بشکنند ولی کور خوانده اند، نرگس فریاد و خروشی است که همه آزادیخواهان صدایش را میشنوند و این صدا امتداد خواهد داشت و خاموش نمیشود .

نرگس محمدی
نرگس محمدی

روز شنبه 10مرداد که دژخیمان به‌صورت اورژانس #نرگس محمدی را به بیمارستانی در بیرون زندان برده بودند، پزشکان تأکید کردند باید تحت نظر آنان در بیمارستان بستری شود، اما دژخیمان زندان بدون توجه به تهدید سلامتی این زندانی، ابتدایی‌ترین حقوق وی را پایمال کرده و او را به زندان برگرداندند.

ایران- خشم و اعتراضاتی که در شرف انفجار است

جان مردم ایران به لب رسیده است هر طرف را که نگاه میکنی فقر و بدبختی بیداد میکند ولی علیرغم همه این مصیبتها خروش و اعتراضات اقشار غیرتمند ایرانی برپاست و برای گرفتن حقشان در هر مقطعی خروش اعتراض خود را با تظاهرات و اعتصاب نشان داده وساکت نمینشیند. باشد تا بزودی همه این امواج خروشان خشم و اعتراضات بنیان کاخ یزیدی ظلم و ستم خامنه ای جلاد و عمله و اکره شیاد وغارتگرش مثل روحانی و رفسنجانی و آقازاده هایشان را از بیخ و بن برکند و مردم ایران از چنگال این آخوندهای دژخیم نجات پیدا کنند . آری این آزادی باید به دست خود همین مردم به جان آمده در سراسر ایران محقق شود که آنروز دور نیست .
خامنه ای جلاد وسران غارتگر و دزد رژیم آخوندی

خامنه ای جلاد وسران غارتگر و دزد رژیم آخوندی

اعتراضات دانشجویان، مربیان و کارکنان در کرج، تهران و اهواز

جمعی از مربیان مهد کودک و پیش دبستانی تهران و استان البرز در اعتراض به شروط آموزش پرورش برای جذب مربیان مهدکودکها در برابر ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌وپرورش رژیم در تهران تجمع کردند. رژیم آخوندی شرکت در آزمون و کسب نمره حداکثری را شرط جذب این مربیان اعلام کرده است. این حرکت اعتراضی روز دوشنبه 12مرداد صورت گرفت. 

اعتراضات مربیان
اعتراضات مربیان

۵ رشته اعتراض و تظاهرات در پارسیان، تهران و کرمانشاه

در تهران صبح روز دوشنبه 12مرداد 94 در خیابان پانزده خرداد، نزدیک بازار بزرگ، مزدوران سرکوبگرشهرداری به تعدادی از دستفروشان که مشغول فروش روسری زنانه بودند، یورش برده و قصد دستگیری و بردن اموالشان را داشتند. دستفروشان به کمک مردمی که به پشتیبانی آنها آمده بودند مقاومت کردند. مردم اموال آنان را از چنگ مأموران مهاجم خارج کرده و به دستفروشان برگرداندند.. دستفروشان با مشاهده تجدید قوای مزدوران، محل را ترک کردند.

اعتراض دست فروشان در تهران
اعتراض دست فروشان در تهران

اعتصاب صرافی های فردوسی و منوچهری تهران

اعتصابیون می‌گویند: برخلاف وعده‌های دولت روحانی مشکلات صرافیها بعد از توافق اتمی نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده است. میزان ارز در گردش کاهش یافته و بازار با رکود چشمگیری روبه‌روست.

اعتصاب صرافیها
اعتصاب صرافیها

درگیری مغازه‌داران تهرانی با مأموران سرکوبگر و دستگیری ۳۰نفر

بعداز ظهر روز یکشنبه 11مرداد مأموران سرکوبگر ارگان غارتگر تعزیرات حکومتی در خیابان انبار نفت در جنوب تهران به تعدادی از مغازه‌های عمده فروشان بورس مواد غذایی و سوسیس و کالباس یورش بردند و آنها را به‌زور پلمپ کردند. 

درگیری مردم با مزدوران سرکوبگر رژیم
درگیری مردم با مزدوران سرکوبگر رژیم

ایران- خامنه ای و دزدان حرفه ایش با شیوه جدید دستبرد

آیا باورتان میشود؟؟!

روزنامه گاردين: رژيم ايران مدارك #ويكي ليكس را جعل مي كند

روزنامه گاردین
روزنامه گاردین

احمد شهید نماینده سازمان ملل متحد
احمد شهید نماینده سازمان ملل متحد










روزنامه گاردين انگلستان ۱۲ مرداد، گزارش كرد رژيم ايران براي لكه دار كردن احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد در امور #حقوق بشر و سایر مخالفان اقدام به جعل مدارك ويكي ليكس كرده است و در آن #احمد شهيد را متهم به دريافت يك ميليون دلار پول از سفارت عربستان در كويت جهت موضعگيري عليه رژيم ا#يران ميكند .
 وب سايت ويكي ليكس هم با اعتراض به اين اقدام رژيم ايران خواهان مشخص كردن مدرك مورد ادعاي رژيم ايران گرديد. تحقيقات بعدي نشان ميدهد كه رژيم ايران براي انجام اين جعليات با استفاده از يك تكنيك كامپيوتري اقدام به دست بردن در اسناد ويكي ليكس و سر برگهاي ديپلماتيك #عربستان كرده است...

۱۳۹۴ مرداد ۱۱, یکشنبه

ایران- انترپل به دنبال یک جنایتکار

احمد وحیدی جنایتکاری است که دستش در خون بیگناهان زیادی آلوده است اینبار اینترپل او را بجرم جنایت در بوئنوس آیرس تعقیب میکند . اگر اینترپل واقعا میخواهد جانیان و قاتلین را تحت تعقیب برای اجرای عدالت قرار دهد و اگر عدالتی هست  آخوندهای حاکم بر ایران از خامنه ای و رفسنجانی گرفته تا .... که عاملین صدها جنایت در عراق و لبنان و عربستان و یمن و ... هستند را نیز دستگیر و مجازات کند تا ملت مظلوم ایران هم از چنگال این هیولاهای خونخوار نجات پیدا کند .

حکم اینترپل برای بازداشت پاسدار احمد وحیدی به قوت خود باقی است

احمد وحیدی جنایتکار

اتحادیه اروپا اعلام کرد که به‌رغم توافق اتمی و رفع برخی تحریمها، حکم پلیس اینترپل برای بازداشت پاسدار احمد وحیدی، وزیر دفاع سابق رژیم هم‌چنان پابرجاست. پاسدار وحیدی از عوامل جنایت انفجار بوئنوس‌آیرس است و تحت تعقیب پلیس اینترپل است.