۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

#ایران- صنعت دستفروشی در حاکمیت #خامنه ای دزد میلیاردر

وقتی تاریخ ایران را ورق میزنی در طی قرون متمادی هیچ دوره ای نبوده مثل این دوران که سایه شوم آخوندهای پلید این همه جنایت و قتل و کشتاررا بر تمامیت این میهن کهن تحمیل کرده است.
خمینی لعنت شده و پس مانده های جنایتکارش که تنها با کشتار و سرکوب مردم به حکومت ننگینشان ادامه میدهند تنها در خونریزی گوی سبقت را در تاریخ نربوده است بلکه فقر، اعتیاد، فحشا، بیکاری و ..... در جامعه و در تمام شهرهای ایران بدون استثناء غوغا میکند یکی از ثمرات این رژیم خانمانسوز که بر ایران سایه انداخته بیکاری است .














رشد شدید نرخ بیکاری چهره کریه خود را در پیدایش مشاغل حاشیه ای و کاذب که اساسا در تولید و چرخه اقتصادی جایگاه قابل توجهی ندارند، نشان داده است. به باور کارشناسان بیکاری معلول بحران اقتصادی است. نبود زیربنای مناسب، تعطیلی کارخانه ها، بحران مالی، بی برنامگی و سردرگمی در حاکمیت و همچنین هزینه کردن اموال ملی برای پروژه های ضد میهنی مانند جنگ و اتمی که جملگی آنان در نظام ولی فقیه نهفته اند، از دلائل اصلی بحران بیکاری در کشور می باشد.
رژیم آخوندی برای اینکه بتواند بحران بیکاری را مهار نماید، نیازمند تولید حداقل «یک میلیون»  شغل در سال می باشد. بحران بیکاری که اکنون دامن بسیاری از خانواده ها و بویژه نسل جوان و تحصیل کرده کشور را گرفته است در منطق خود راه به ایحاد صنعتی بنام «دستفروشی» برده است. این سخن به معنای نبود فرصت های شغلی برای متقاضیان در بازار کارمی باشد که در حاکمیت چپاولگر آخوندی به رشد دستفروشی در کشور ضریب دوچندان زده است.
















سایتهای همین حاکمیت شوم خامنه ای در وقاحت بسیار مینویسند «انفجار دستفروشی در پی بیکاری گسترده» ضمن اعتراف به ناتوانی حکومت برای برون رفتن از بحران بیکاری از جمله می نویسند: «ناتوانی دولت‌ها در ایجاد شغل برای جوانان و دلسرد شدن از یافتن یک موقعیت شغلی مناسب در سال‌های اخیر باعث انفجار دستفروشی در بازار کار ایران شده ؛ آنها را وادار کرده تا برای فرار از بیکاری فکری کنند. یکی از پدیده های عجیب در بازار کار ایران که در طول یک دهه اخیر رواج بیشتری یافته و خود را نشان می دهد، دستفروشی است. فقط کافی است از منزل خارج شویم تا در معابر شهر، خطوط مترو، در اتوبوس‌های درونشهری، بر سر چهارراه ها و بسیاری اماکن دیگر با دستفروشان برخورد کنیم». رشد قارچ گونه دستفروشی در کشور امروز در بستر نابسامانی بازار کار رسمی فراهم شده. سئوال این است که چرا بازار کار غیررسمی کشور این قدر توسعه پیدا کرده است؟».

#ایران-رژیم #خامنه ای در یک پیچ خطرناک و حساس تاریخی افتاده است

داشتم مطلب مجله تايم که در ( 4تير 94) نوشته را میخواندم که نوشته در شرايطي كه  ساعت در حال تيك تاك است و ضرب الاجل 30 ژوئن براي دستيابي به #توافق اتمي نزديك مي شود، خامنه اي خطوط قرمزي را ترسيم كرد كه احتمالا چشم انداز دستيابي به يك توافقنامه را نابود مي كند. ولی لفاظي خامنه اي بخشي از تاكتيكهاي كلاسيك پيش از مذاكرات رژيم ايران است كه براي بالا بردن فشار به همتايان مذاكره كننده، طراحي شده است.

از طرفی #آخوند صديقي در جمعه بازارتهران گفت: «مذاكرات اتمي سرنوشت و آينده نظام است، در يك پيچ خطرناك و حساس تاريخ قرار داريم».هم‌چنين از تله اتمي كه رژيم  به آن گرفتار شده، آه و فغان كرد و گفت: «مجلس وظيفه دارد اون چتر نظارتي خودش را براي صيانت تيم مذاكره كننده داشته باشد و متوقع نبود در اين ايام مجلس تعطيل بشود ولي تيم مذاكره كننده، نياز به حمايتهاي نظارتي شديد داره، اونها با غداران روزگار مواجهند، و همه مردم بايد در اين شبها دعا كنند، سرنوشت آينده است. فقط ما نيستيم، يك پيچ خطرناك و حساس تاريخي است.
آخوند صدیقی دجال جلاد
یک طرف دیگر هم #روحانی شیاد در سخنراني براي امام جمعه‌هاي رژيم، به تنفر مردم از رژيم آخوندي اعتراف كرد و خواهان وحدت ميان جناحهاي مختلف حكومتي شد و هشدار داد در کنار موج گسترده اسلام‌هراسي، متأسفانه بايد گفت که امروز و توسط عده‌اي نيز موج روحانيت‌‌هراسي، در حال راه افتادن است.
روحانی شیاد
خب من به این آخوند شیاد و همپالگی هایش میگویم هنوز کجایش را دیده اید بگذار آتشفشان خشم و #قیام #جوانان و مردم ایران فوران کند آنگاه میبینید که نه از تاک، نشان ماند و نه از تاک نشان چه رسد به اینکه بخواهد موج آخوند هراسی راه بیفتد.....

#ایران-#خامنه ای- گیرکرن در تله اتمی وموانع بزرگ در مقابل توافق همزمان با نزدیک شدن ضرب‌الاجل

این روزها تلاطم و دعوا در باند #ولی فقیه و #رفسنجانی و #روحانی کولاک میکند هیچکدام هم دلشان به حال این نسوخته که اگر توافق نشود تحریمها پدر ملت را در آورده بلکه دلواپس این هستند که باید خودشان را در معرض قیامها و خیزشهای مردم ببینند و کاسه و کوزه شان را جمع کنند و به قبرستان تاریخی خودشان سرازیر شوند و میلیونها ایرانی از چنگال خونریز آخوندهای جلاد و همه باندهای جنایتکارش نجات پیدا کنند و خلاص شوند آنروز دور نیست. حال ببینید خبرگزاریها در رابطه با توافقی که در راه است چی مینویسند: 

خبرگزاری رویتر: در حالی‌که ضرب‌الاجل 30ژوئن نزدیک می‌شود یک دیپلومات بلندپایه غربی روز جمعه به خبرنگاران گفت: دسترسی بازرسان بین‌المللی، شفافیت و موضوع احتمال ابعاد نظامی در برنامه اتمی رژیم ایران و تحریمها، موضوعات فوق‌العاده غامضی هستند که کماکان حل ناشده باقی مانده‌اند و در موضوعات اصلی کماکان اختلافات بزرگی وجود دارد. همچنین قرار است جان کری روز شنبه ۲۷ ژوئن برابر با 6تیر با وزرای امور خارجۀ چین، روسیه، فرانسه، انگلستان و آلمان در وین دیدار و گفتگو کند. 

مذاکرات  اتمی

خبرگزاری فرانسه: 5تیر94 گزارش داد، دیپلوماتهای هر دو طرف مذاکره روز جمعه گفتند: نهایی کردن توافق #اتمی پشت چند موضوع کلیدی غامض شامل بازرسیهای سازمان ملل و زمانبندی کاهش تحریمها کماکان به‌عنوان موضوعهای حل و فصل ناشده در مذاکرات باقی مانده است. او گفت: ضرب‌الاجل ممکن است تنها چند روز تمدید شود.
همچنین تا زمانیکه آژانس بین‌المللی سازمان ملل تأیید نکند که رژیم ایران از مفاد مشخص شده در توافق اتمی تبعیت کرده است هیچ تحریمی کاهش نخواهد یافت.
جان کری هشدار داده با وجود تلاشهای بسیار زیاد دیپلوماتیک موفقیت در مذاکرات امر تضمین شده‌یی نیست و اگر رژیم ایران نتواند جوابگوی مسائل حل و فصل نشده و ضروری باشد و نتواند تضمین کند که برنامه اتمی آن صلح‌آمیز است توافقی در کار نخواهد بود.

۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

#ایران- مذاکرات اتمی- سخنان خامنه اي براي مصرف سياسي داخلي است

هر چه به پایان ضرب الاجل مذاکرات نزدیک میشویم واقعیتها بیشتر بیرون میزند و رسانه های خبری و مقامات مختلف کشورها هم مطالب وموضع گیریهای مختلف و تاکید بر بازرسیها و تن دادن رژیم آخوندی به خواسته های جامعه بین المللی بدور از فریب و نیرنگ برای دستیابی به تولید سلاح اتمی کرده اند.


مذاکرات هسته ای
در همین رابطه جان كري وزير خارجه آمريكا گفت: سخنان خامنه اي براي «مصرف سياسي داخلي» است.
مذاكرات اتمي، تحت تأثير اين سخنان قرار نگرفته و ادامه پيدا ميكند. وي افزود: اگر رژيم ايران حاضر به اقدام عملي براي حل مسائل نباشد؛ ممكن است مذاكرات هسته يي به توافقي منجر نشود. وزير خارجه آمريكا شامگاه چهارشنبه ۳تیر، پيش از ترك واشينگتن به مقصد وين به خبرنگاران گفت: اين احتمال وجود دارد كه رژيم ايران مفاد توافق لوزان را اجرا نكند در آن صورت به توافقنامه يي نخواهيم رسيد.

۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

#ایران- خامنه ای: در مقابل برداشته شدن تحريمها حاضريم چيزهايي بدهيم...


با نزدیک شدن ضرب الاجل توافق هسته ای ناقوس مرگ نظام ولایت فقیه سفیانی خامنه ای شنیده میشود و عظمای ولایت با ذلت و البته با شیادی تمام در جلسه ای با اعضاي مجلس ارتجاع به طور مشروح به بحران اتمي پرداخت و گفت: «ما از ابتدا گفته ايم مي خواهيم تحريم هاي ظالمانه برداشته شود که البته در مقابل آن، حاضريم يک چيزهايي بدهيم به شرط اينکه صنعت هسته اي متوقف نشود. اجرائيات لغو تحريم ها نيز بايد با اجرائيات تعهدات ايران متناظر باشد» و یک سری اراجیف دیگر از جمله اینکه سالهای محدودیتی که آمریکایی ها گفته اند را قبول نداریم . ....
خامنه ای دژخیم قاتل مردم ایران
بدون شرح
ولی نظام در بحران گیر کرده آخوندها اینقدر به استیصال افتاده اند که در روزهای حساس نزدیک شدن به پایان ضرب الاجل همه سران جنایتکار نظام از دلواپس گرفته تا باند روحانی شیاد همه به دفاع از مذاکره و مذاکره کنندگان برخاسته اند در همین رابطه ولی فقیه زهرخورده از تيم مذاكره كنندگان اتمي رژيم نيز به شدت دفاع كرد و گفت: «امانت داري، غيرت، شجاعت و تدين از ويژگيهاي اعضاي تيم مذاکره کننده است و برای اولین باراعتراف کرد که موضوع مذاکره با امريکايي ها مربوط به زمان دولت قبل است و به فرستادن واسطه به تهران براي درخواست مذاکره مربوط مي شود و....

#ایران- #خامنه ای- خلیفه‌یی که گربه دنبه‌اش بربود...

در میان مطالبی که میخواندم یک مطلب توجهم را جلب کرد و خیلی جالب بود که ترجیح دادم برای شما خواننده عزیز هم بگذارم . 

حضرت مولانا، در دفتر سوم مثنوی حکایت مردی لافی را نقل همی کند که هرصبحدم به وقت خروج از منزل، با تکه دنبه‌یی سبیل خویش چرب همی‌نمودی و به وقت هم‌کلامی با دوستان دست بر سبیل خویش همی کشیدی که یعنی ......

لذا همه مطلب را در این لینک بخوانید .


#ایران- آخرین پرده شو مجلس و شامورتی بازی طرح «الزام دولت…»

حتما خبر طرح الزام دولت را شنیدید که چگونه باعث شد تشنج در مجلس ارتجاع بالا بگیرد و مهمتر اینکه چگونه لاریجانی سر و ته قضیه را هم آورد و با یک رای گیری صوری آنرا به تصویب دلواپسان هم رساند . 
یکی از روزنامه های رژیم (اعتماد) نوشت: «دیروز گویا در صحن مجلس هیچ‌کس را یارای ایستادن در برابر اراده لاریجانی نبود… مخالفان زیاد بودند، اما نه آنقدرها که بتوانند رأی رئیس را برگردانند. لاریجانی از همان لحظه‌ای که با یک ساعت تأخیر زنگ «علنی» شدن جلسه را نواخت، آماده بود تا به چشم بر هم زدنی کار را تمام کند؛ کاری که ماهها روی آن تمرکز کرده بود».
سران شیاد رژیم
البته در آخر هم در یک صحنه‌سازی مسخره، نماینده دولت روحانی که در جلسه بود، می‌خواست به‌عنوان مخالف طرح صحبت کند لاریجانی با یک تشر ساختگی، به او اجازه صحبت نداد و به‌نوشته منابع حکومتی، طرف هم که آخوند مجید انصاری بود، جلسه را به‌حالت قهر ترک کرد. البته صحنه‌سازی و سیاه بازی که برای جلوگیری از به میدان آمدن دلواپسان و صحبت آنها بود، آشکارتر از آن بود که کسی را بفریبد. و بعد هم همین آخوند شیاد ضمن دفاع از لاریجانی گفت که هدف، جلوگیری از صحبت مخالفان و به هم خوردن میز بوده است: «آقای لاریجانی در این راستا مصلحت اندیشی داشت که ممکن است با صحبت ما، مخالفان طرح یا پیشنهاد دهندگان بخواهند پیشنهاد مطرح کنند یا صحبت کنند و جلسه به درازا بکشد و احیاناً توافقی که قبلاً با طراحان روی متن انجام داده بودند و این متن را تعدیل کرده بودند، دچار آسیب شود»
اما در جلسه غیرعلنی چه گذشته و لاریجانی چگونه دلواپسان را قانع کرده که حرفهای خود را فرو بخورند و دم نزنند؟ 
اسطبل ارتجاع
 به عبارت ساده، لاریجانی با توضیح درباره وضعیت وخیم رژیم در منطقه بر اثر شکستهای زنجیره‌یی در سوریه و عراق و یمن و… اوضاع رژیم در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی به آنها تفهیم کرده که زمان این قبیل ژستها و عربده‌کشیها سپری شده است. لاریجانی احتمالاً برای کسانی هم که شعورشان به این مسائل قد نمی‌داده، اظهارات روز یکشنبه خود در جلسه علنی مجلس را تکرار کرده که تغییرات در متن طرح، توسط شورای عالی امنیت داده شده، این شورا هم زیر نظر خامنه‌ای است و «ما همه باید از مقام معظم رهبری اطاعت بکنیم» و… تمام! حالا ببینید تغییراتی که در متن این طرح داده شده چیست ؟ 
در ماده اول طرح، آمده است که «لغو تحریمها به‌طور یکجا و کامل باید در متن توافقنامه جامع درج شود». اما این‌که چطور درج شود؟ و با چه ملاحظات و اما و اگرهایی؟ همه اینا را مسکوت گذاشته است؛ مهمتر این‌که در ادامه آن آمده است: لغو تحریمها باید «در روز اجرای تعهدات ایران انجام شود» در حالی که پیش از آن، صحبت از لغو تحریمها در روز امضا بود که این خود قابل تفسیر است، به‌خصوص که جای کلمه «لغو» را کلمه کشدار «انجام» گرفته است.

ماده دوم هم در مورد بازرسیهاست که خامنه‌ای، بازرسی مراکز نظامی را مطلقاً ممنوع خوانده بود؛ اما این ماده می‌گوید: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب توافقنامه پادمان مجاز به انجام نظارت‌های متعارف از سایتهای هسته‌یی است» در این‌جا، بازرسی در چارچوب پروتکل رو که بازرسی از مراکز نظامی مطرح می‌شه مسکوت می‌گذاره، در مورد مراکز نظامی هم اگر ‌چه می‌گه بازرسی ممنوعه، اما بلافاصله یک شکافی باز می‌گذاره تحت عنوان مصوبات شورای عالی امنیت ملی که معلوم نیست این مصوبات چیه؟

ماده سوم در مورد کسب دانش و فناوری و غیره… که خب تعارف و شعاره، اما پایه سوم در واقع تبصره اوله که می‌گه نتیجه مذاکرات باید به اطلاع مجلس برسد، در حالی که قبلاً گفته شده بود که مذاکرات برای قانونی شدن باید به امضا و تصویب مجلس برسد.

خلاصه این‌که این طرح اساساً نمایشی بود برای بستن دهن دلواپسها، ولی همین هم روی سر خود رژیم آوار شد و فضاحت به بار آورد.

۱۳۹۴ تیر ۲, سه‌شنبه

ایران- خامنه ای - مذاکره در ته جهنم

این روزها وضعیت رژیم رو به سقوط آخوندی، آن‌قدر آشفته و به‌هم ریخته است که انتظار هر چیز عجیبی را می‌توان داشت. یکی از این چیزها، رنگ عوض کردن و تغییر مواضع 180درجه‌ای مهره‌ها و سرکردگان جنایتکار این رژیم می‌باشد.یکی از این جنایتکاران یک «رأس» از چهار رأس لاریجانیها، یعنی دژخیمی به‌نام «محمد جواد لاریجانی» باشد. تئوریسین شکنجه و سنگسار، که حالا عنوان «کارشناس ارشد مسائل سیاسی و راهبردی» را یدک می‌کشد، سابقه بسیار مشعشعی در رذالت دارد و یک «نان به نرخ روز خور» بسیار حرفه‌ای است. کسی که دم به دم پوست عوض می‌کند تا تکه استخوانهای میلیون دلاری به‌دست آورد. یک روز گفته بود:
«… ما هرگز از حق خود برای دستیابی به تکنولوژی هسته‌یی کوتاه نخواهیم آمد».

لاریجانی جنایتکار

و حالا، که نظام آخوندی را در سراشیب سرنگونی می‌بیند، در تلویزیون رژیم در برنامه‌ای موسوم به «تکنیکها و تاکتیکها در مذاکرات هسته‌ای» گفته«… اولین اصل در یک مذاکره درست این هست که طرف بداند کجا هست و کجا ایستاده و ورژن درستی بده».
او سپس «ورژن» درست نظام آخوندی در مذاکرات با 1+5 را این‌طور می‌دهد:
«… ما کجای کار هستیم؟ در آستانه فتح الفتوح هستیم یا نه مثلاً فشارهای تحریمها و اینها ما رو به زانو در آورده حالا برای نفس کشیدن هم احتیاج به دلاری داریم که باید از بانکها بیاید».

تئوریسین مرتجع سنگسار و شکنجه، که با لودگی و فرهنگ لمپنی علاقه وافری به استفاده‌ی مشمئز کننده از کلمات و اصطلاحات لاتین و انگلیسی دارد، ادامه می‌دهد:
«… من بنظرم تکنیک دولت محترم ما اسمش رو به طبع فیزیکدانها بگذاریم تکنیک بیگ بنگ، یعنی دولت می‌خواد یکدفعه همه تحریمها رو برداره… من بنظرم این تکنیک امید به توفیقش وجود دارد».

البته منظور او از «بیگ بنگ»، که آن را به رفع یکباره‌ی تحریمها تعبیر می‌کند، چیزی نیست جز «بیگ بنگ» در سرکشیدن یکباره‌ی جام زهر اتمی. به این حرف او در همان برنامه تلویزیونی توجه کنید:
«… ما در دنیا خروس جنگی نیستیم، ما طرفدار تنش نیستیم، تنشها باید کاهش پیدا بکند».

خروس جنگی نظام، که سابقا متناسب با نرخ روز، به این و آن می‌پرید، حالا یک حامی دوآتشه تنش‌زدایی شده است. او یادش رفته که همین رژیم ضدبشری، که او از خرمهره‌های کهنه‌ی آن است، چطور با ارسال بی‌دریغ پول و سلاح و مهمات و پاسدار و بسیجی به سوریه و عراق و لبنان و غزه و یمن… منطقه را به خاک و خون کشید. اما حالا در برابر غرب با جامی در دست زانو زده و با گردنی کج می‌گوید: «آه! ما که خروس جنگی نیستیم».

او در همین برنامه در مسیر «بیگ بنگ سرکشیدن یکباره جام زهر» به وزیر خارجه‌ی ارتجاع، چنین خط می‌دهد که:
«… اگر یک وقتی این مذاکرات با افت و خیزهایی پیدا شد من به‌عنوان برادر کوچک این دوستانی که آنجا هستند پیشنهادم این هست که منعطف باشند. ما ریل گذاری‌مان رو باید اصلاح کنیم ریلهای دیگر مذاکرات هم وجود دارد».

منظور او از «ریل‌های دیگر مذاکرات»، باز هم همان ریل سرکشیدن یکباره‌ی جام زهر است که او اصرار دارد در بیانها و قرائتهای مختلف آن را به گوش مخاطب برساند. یعنی تمام سعی و تلاشش این است که بگوید، تا منتهای خفت و خواری باید رفت.

ایران- خامنه ای- دستگیری و سرکوب به بهانه آخوند‌ ساخته ”روزه‌خواری ”

رژیم طلسم شکسته وپوسیده ولایت ‌فقیه در تلاطم بحرانهای سلسله‌وار، همواره به‌دنبال دستاویزی برای تشدید سرکوب می‌گردد تا به‌زعم خودش در تنگنای بحرانها، فرصت بیشتری برای بقای حیات ننگین خود بخرد و مانع فوران آتشفشان خیزشهای اجتماعی بشود. یکی از این دستاویزها که هر ساله بعد از حاکمیت شوم ملاهای جنایتکاربرای سرکوب مردم و به‌طور خاص نسل جوان است، بهانه‌هایی نظیر بدحجابی و روزه‌خواری است. امسال هم با شروع ماه رمضان، دوباره مزدوران رژیم از چند روز قبل، شروع به خط‌ و نشان کشیدن برای مردم و جوانان کرده‌اند.

دستگیری جوانان توسط نیروی انتظامی وحشی

آخوند جنایتکاری به نام علوی گرگانی از مراجع حکومتی قم، با بیان این‌که «مبارزه با بداخلاقی و بدحجابی وظیفه نیروی انتظامی است» تهدید کرده که «اگر فردی در مکانهای عمومی روزه‌خواری کرد نیروی انتظامی نباید بی‌تفاوت باشد و در ابتدا باید امر به معروف کنند و اگر تعدی کرد بر اساس قانون با آنها برخورد شود». منظور از «قانون» هم که در فرهنگ وحشیانه آخوندها و در زمان روحانی شیاد دروغگو برکسی پوشیده نیست. دادستان جنایتکار کرمان آن را این چنین معنی می‌کند: «افرادی که مرتکب روزه‌خواری شوند به حبس و شلاق محکوم خواهند شد». 

شلاق زدن در ملاء عام توسط جلادان خامنه ای

برای عملی کردن این طرح سرکوبگرانه هم کلی هزینه کردند و با راه‌اندازی گشتهای سرکوبگر در خیابانها به‌اصطلاح «طرح برخورد با ’روزه‌خواری’ » را در صدر کار نیروی سرکوبگر انتظامی قرار دادند و اعلام کرده اند «گشتهای سیار انتظامی تهران با حضور در سطح معابر و پارک‌ها با تظاهر آشکار به روزه‌خواری برخورد می‌کنند» و «آن دسته از افرادی که اقدام به استعمال دخانیات در ملاء عام، نوشیدن آب و مایعات و یا خوردن تنقلات و غذا می‌کنند مورد برخورد قرار می‌گیرند». روشن است که برای حاکمیت ننگینی که ارکان وجودیش را بر سوء‌استفاده از دین بنا کرده، هدف چیزی جز بالا بردن فشار سرکوب و غلظت اختناق در سطح جامعه نیست. روزه و حجاب و پوشش هم هر کدام بهانه و دستاویزی است که بتواند بوسیله‌ی آن اعتراضات اجتماعی را به‌صورت مقطعی هم که شده سرکوب کند و فشار را به درجاتی از روی نظام پایین بیاورد. اما باز هم نتیجه از پیش روشن است. جوانهای دلیر و شجاع ایران همان طورکه طرحها و قوانین آخوند ساخته‌ی «حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر» را طی ماههای گذشته به شکست کشاندند، آماده‌اند که با رویاروییهای مستمرشان در هر فرصت و هر زمان و مکان درسهای جدیدی به آخوندها و دارو دسته آنها بدهند.