۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

ایران-خامنه ای وافشای پنهان کاری اتمی و کلک زدنهای روحانی، در رسانه های جهان

افشاگری به موقع و ارزشمند جدید شورای ملی مقاومت ایران در زمینه همکاری های تنگاتنگ هسته ای میان دیکتاتوری آخوندی و کره شمالی با استقبال گسترده افکار عموم و رسانه های داخلی و بین المللی روبرو شد.

اسکای نیوز: اپوزیسیون ایران از همکاری تسلیحات اتمی رژیم ایران و
کره شمالی پرده برداشت .
یکی از سایتهای مخفی رژیم

همچنین وزارت خارجه آمریکا که درزیر سوالات خبرنگاران 

در دستپاچگی و تزلزل بالاخره  نتوانست جواب مشخص و قانع کننده خبرنگار را بدهد. 

کنفرانس مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا

ایران - رژیم خامنه ای و اشک تمساح درندگان بیت ولایت

واقعا به نظر شما این اشک وآه منزجر کننده این دایناسور اعماق تاریخ برای چیست؟؟؟؟؟؟
آخوند صدیقی جنایتکار

 آری درست حدس زدید بوی سرنگونی سردردشان کرده و راه وچاره ندارند . یک روز خامنه ای ملعون این ولی فقیه طلسم شکسته میگوید هر حنجره ای که صدای مخالف سر دهد بلندگوی دشمن است ... از طرف دیگردر ضعف و زبونی گرگهای  مجلس ارتجاع را به «تعامل با دیگر قوا» و پرهیز از «خنجر از پشت زدن» «گروکشی» «اهانت به وزرا در کمیسیونها» فرامیخواند و تصریح میکند که عباراتی نظیر «ریشت دست من است و پدرت را در می‌آورم هم نباید باشد».

خامنه ای قاتل جوانان ایران
یکی نیست به این بدبخت گیر کرده در تله اتمی بگوید دیگر دوران شما ماموتهای خونخوار تمام شده و باید به همان گور و دورانی که بهش تعلق دارید برگردید و زیاد ناراحت هم نباشید چون اگر آنها پدرهم را در نیاورند قیام جوانان و مردم ایران همچون آتشفشانی که مواد مذابش تا دهانه آن لبریز شده و آماده انفجار و سرازیر شدن است پدرشان را در میاورد و در آتش همین مذاب گداخته نابود و خاکسترشان میکند.
رژیم ملاها واقعاً وارد مرحله پایانی خودش شده و همه هشدارهای خامنه‌ای و ابراز هول و هراس او ناشی از «غلتیدن نظام در پرتگاه هولناک»سرنگونی است که خواب را ازچشم این ملای تروریست ربوده است .

۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

ایران - جلوی مماشات و توافق با پدر خوانده تروریست، خامنه ای وآخوندهای بنیادگرا را بگیرید

ببینید آش چقدر شور شده که نمایندگان مجلس فرانسه هم صدای اعتراضشان بلند شده . راستی به نظر شما اوباما چرا اینقدر در مقابل ملاها ضعیف ودر حماقت تنظیم میکند حتی از موضع منافع مردم آمریکا هم بچیند این تدافع او در قبال ملاها نتیجه ای جز جری کردن این انگلهای جامعه بشری ندارد و واقعا سوال اینجاست که مگر اوباما ریش گرویی با خامنه ای و رژیم ایران دارد که میترسد جلوی رژیم ایران بایستد تا مبادا افشا شود واینهمه بای دادن در مقابل ملاهای جلاد و تروریست برای چیست؟ ؟؟!!!
درمجلس ملي فرانسه، مير حبيب نمايندة مجلس با محكوم‌كردن مماشات دولت اوباما در قبال حكومت آخوندي، بر نقش رژيم به‌عنوان منشاء بنيادگرايي و تروريسم تحت نام اسلام  خشم خود را از این بازی کثیف مماشاتگران ابراز کرد .
میر حبیب نماینده مجلس فرانسه
لوران فابیوس وزير خارجة فرانسه در اظهارات خود گفت اوباما به جمهوري اسلامي ايران امتياز مي‌دهد كه از 30 سال پيش ارباب (تروريسم) جهاني است. بدون (رژيم) ايران داعشي وجود نمي‌داشت. استراتژي با نتيجة آن قضاوت مي‌شود كه تا امروز فاجعه‌بارند... 
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه

مهم/ شورای ملی مقاومت ایران یکبار دیگر فریب و پنهان کاری اتمی خامنه ای با کره شمالی را افشا کرد

افشاگری جدید شورای ملی مقاومت ایران درزمینه اتمی مثل توپ در صحنه جهانی صدا کرد شاید که اوباما و سایر مماشات گران ازخواب نفرت انگیز خود بیدار شوند . 
خبرهایی که در زمینه این افشاگری بوده زیاد است که بخشی ازانها را برای اطلاع شما بیننده عزیز میاورم :
فیگارو: همکاریهای هسته‌یی و موشکی رژیم ایران و کره شمالی
شورای ملی مقاومت ایران / بر اساس گزارشی که بر ”منابع مختلف در داخل رژیم ایران“ تکیه دارد اطمینان می‌دهد: ”رژیم ایران به‌کار با کره شمالی در رابطه با کلاهکهای هسته‌ای و موشکهای بالستیک ادامه می‌دهد“.
افشین علوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت - افشاگری اتمی آخوندهای ایران
تلویزیون العربیه :  شورای ملی مقاومت ایران در گزارشی اعلام کرد رژیم تهران در زمینه تولید کلاهکهای اتمی و موشکهای بالستیکی همکاری با کره شمالی را ادامه می‌دهد. رژیم ایران تمایل ندارد از سلاح اتمی دست بردارد....
سایت اتمی نطنز
خبرگزاری فرانسه: اپوزیسیون ایران: پیونگ یانگ و رژیم تهران در زمینه سلاحهای هسته‌یی همکاری می‌کنند....
نیروگاه اتمی اراک
رادیو فرانسه: سازمان مجاهدین خلق... با متهم کردن رژیم ایران به ’ همکاری گسترده’ با کره شمالی در زمینه ساخت سلاح هسته‌ای، به‌نقل از منابع خود در ایران خبر داد که یک هیأت از کارشناسان هسته‌یی از پیونگ یانگ به تهران سفر کرده‌اند...
سایت اتمی نطنز

۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

ایران- خامنه ای و وحشت و هراس از رو آمدن بحث حقوق بشر و افشای جنایات او

جرم وجنایات رژیم پلید آخوندی که از زمان خمینی گور به گوری و لعنت شده تا به امروز ادامه دارد، هرروزبر ابعاد این جنایات افزوده میشود و هرروز دسته دسته جوانان ومردم ایران به چوبه های دارسپرده میشوند تا آخوندهای خونخوار چند صباحی به عمر ننگین خودشان ادامه دهند.
اعدام جوانان در حاکمیت روحانی جلاد
 اینقدر پرونده جنایات ملاهای دین فروش سنگین است که خودشان هم از اینکه ارگانهای بین المللی بحث حقوق بشر را رو بیاورند وحشت دارند .
ازطرف دیگربحث هسته ای و بازرسیها هم باتلاق دیگری است که تا فرق سر خامنه ای و روحانی در آن گیر کردند . خامنه ای به اعضای مجلس ارتجاع گفت :
مسأله اتمي به صورت يك گره درآمده، حتي اگر مسأله اتمي حل شود، سريالهاي ديگري نظير حقوق‌بشر در انتظار آنهاست.

خامنه ای جلاد

به خامنه ای جلاد میگویم : راست میگویی تازه مماشاتگران هم اگر بحث حقوق بشر را رو نیاورند قیام مردم به جان آمده ایران بالاخره این بحث را رو میاورند و حساب تک به تک اعدامها و چپاول و دزدیهایتان را با تو و همه آخوندهای شیطان صفت بزودی صفرصفر خواهند کرد . 

۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

ایران - روحانی برای حل کسری بودجه دست در جیب مردم کرده

واضح است که این هشدار و اخطار دستوری و فرمایشی دولت آخوند روحانی دجالگرانه است زیر چه کسی است که نداند گران شدن بنزین تاثیرش را روی قیمت سایر اقلام و خدمات عمومی خواهد گذاشت و طبعا گران شدن بنزین تاثیر خاص خود را در زمینه‌های دیگر خواهد داشت..........

گرانی بنزین در ایران

ایران - بنزین بر شعله خشم مردم وبعد انفجار

 راستی چرا خامنه ای و روحانی که در در همه زمینه هاشکست خوردند اینبار دوباره از طریق گران کردن بنزین میخواهند مردم را سر کیسه کنند و خزانه های خالیشان را ازسفره خالی تر مردم پر کنند ؟
بعد ازاینکه به دستور روحانی قیمت بنزین بالا رفت و سهمیه بندی حذف شد مردم بجان آمده و خشمگین رباط کریم برآشفته و روز دوشنبه ۴ خرداد دست به اعتراض زدند و شیشه های پمپ بنزین را شکستند و مردم معترض با ماموران سرکوبگر درگیر شدند. این درگیری با اعتراض یک هموطن شروع شد که با سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای، ماموران انتظامی بطرف وی یورش برده که مردم به کمک او شتافته و درگیری گسترده تر شد. در این جریان ۱۰نفر توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند. 
اعتراضات مردم رباط کریم برای گرانی بنزین
خامنه ای و روحانی بهتر است به جای غارت و چپاول از مردم فقر زده و به جان آمده ایران فکری برای جان به در بردن خود کنند که قیام نزدیک است و به دست همین مردم که آه دربساط و چیزی برای از دست دادن ندارند بزودی سرنگون خواهند شد . 
خانم مریم رجوی دریکی از سخنرانی های خود گفتند: در حال حاضربا افزایش جمعیت و بالا رفتن سرانه استفاده از خودروی شخصی، ایران یکی از نیازمندان بنزین و یکی از وارکنندگان این کالا در جهان است در حالیکه ایران روی دریایی از نفت خوابیده است.
ای ننگ برآخوندهای دزد و غارتگر که همه سرمایه های ایران را چاپیده و بالا کشیدند، حرث و نسل ایران را نابود کردند، نفت و ذخائر ملی و طبیعی ایران را بر باد دادند و زندگی مردم را به سقوط و نابودی کشاندند ولی روز جزا و حسابرسی از شیاطین عمامه دار نزدیک است و به سزای اعمالشان خواهند رسید . 
قیام برای پیروزی

۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

ایران- خامنه ای در باتلاق- آهای چرا داد میزنی مگه چی شده ؟؟؟؟؟؟

  کلیپ جنگ گرگها

درگیریهای باندی بر سر مذاکرات اتمی که دلواپسان میگویند ظریف از مرز سرخ عبور کرده برخی ازاعضای مجلس را دیوانه کرده و جواد ظریف و تیم مذاکره کننده رژیم را زیر سؤال می‌برند که در مذاکرات هسته‌یی و توافقهای صورت گرفته امتیازات زیادی به طرف مقابل داده و خط قرمزهای نظام را رد کرده است.

جنگ و جدال ظریف و کوچک زاده در مجلس
  لذا روز یکشنبه ۳خرداد ظریف و عباس عراقچی از باند روحانی را به جلسه  غیر علنی مجلس فرا خواندند تا حسابشان را برسند . این نشست به مدت دو ساعت به طول انجامید. آش آنقدرشورو جنگ گرگها بالا گرفته بود که ظاهرسازی جلوی خبرنگاران را نیز کنارگذاشتند طوری که یکی ازآنها نوشت: 
جنگ گرگها
 
جنگ و جدال درمجلس آخوندها
خبرگزاری ایسنا : رسایی و کوچک زاده مقابل ظریف و رو به روی جایگاه ناطقان ایستاده و فریاد می زدند. و با ظریف درگیری لفظی پیدا کردند. این جدالها در درون ادامه دارد کما اینکه در بیرون مرزهایشان هم با تروریسم و بنیادگرایی کشتار و ناامنی صادر کرده تا اذهان عمومی را از وضع پتال داخلی شان منحرف کنند .
دو عامل اساسی وجود دارد که استراتژی شکست را تشکیل می‌دهد: یکی سستی نشان دادن دولتهاي غرب در برابر برنامة رژیم ایران برای تولید بمب اتمی است، دیگری هرگونه شریک کردن این رژیم در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و دخالت دادن آن در عراق و سوریه است.
چرا مماشات نسبت به برنامة اتمی این رژیم، خطرناک است؟ چون سلاح هسته‌یی در دست یک فاشیسم مذهبی  عامل بی‌ثباتی در منطقه و حامی اصلی تروریسم است.

وشریک کردن این رژیم در عراق خطرناک است، چون  نیروی تروریستی و سپاه قدس شروع به تهاجم بهسایر کشورها کرده و منطقه را در آتش و خون فرو می‌برد 
با اینهمه راه حل نیز در دسترس و مشخص است و آن : به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران بعنوان تنها آلترناتیو و جایگزین رژیم ضد بشری آخوندی .

ایران -خامنه ای ضحاک ماردوش باز هم با خون جوانان خود را سیراب کرد

هر وقت خبر اعدامی را میشنوم که هیولای آدمخوار ولی فقیه، دوباره جان انسانی را گرفت قلبم آتش میگیرد و هر بار کینه ام نسبت به این آخوندهای دین فروش جلاد بیشتر میشود و بر سوگند و پیمانم برای ادامه مبارزه تا سرنگونی رژیم پلید خامنه ای صد چندان میشود . 
خامنه ای ضحاک ماردوش
اعدامهای افسار گسیخته که زیر چشم ارگانهای بین المللی و دولتها انجام میشود ولی مماشات و منافع حقیر اقتصادی چشمانشان را کور ودهانشان را بسته و خفقان گرفتند و هیچ صدای عدالت و حسابرسی از ملاهای جنایتکار شنیده نمیشود و روزانه جوانان و مردان و زنان ایران را دسته دسته مثل گلهای سرخ شقایق پرپر و له میکنند . 
جوانان و سربه داران ایران به دست خامنه ای و روحانی دژخیم
پر واضح است که خامنه ای و روحانی جلاد که در تله اتمی گیر کردند و وضعیت فلاکت بار اقتصادی و تحریمها طناب دارشان شده است برای انتقام گیری و ایجاد رعب و وحشت روی به زندان و زندانیان بی پناه و دست بسته آورده اند و دسته دسته آنها را پای چوبه های دار میبرند .

جلاد اعدام
 ولی بالاخره کاوه های ایران به پا میخیزند و ضحاک ماردوش خامنه ای هیولا و همه دار و دسته خون آشامش را به سزای اعمالشان خواهند رساند. روزسرنگونی آنها نزدیک است.  
به چند خبر اعدام توجه کنید :

انتقال ۸زندانی برای اجرای حکم اعدام در زندان قزلحصار کرج

ایران: ۳۷ اعدام در شهرهای مختلف، سه اعدام در ملأعام

اعدام ۶ زنداني در زندان قزلحصار كرج

اعدام جمعی ۱۳ زندانی در قزلحصار کرج

۱۳۹۴ خرداد ۳, یکشنبه

ایران - خامنه ای و روحانی - دست و پا زدن در بن بست از هر طرف

حتما امروز اراجیف سراسر استیصال روحانی این شیخک دجال و دروغگو را شنیدید که چطورهمه حضار سخنرانیش را یکبار برد خرمشهر و دست خالی برگرداند و بعد هم درد اصلی اش را با بدبختی وذلت بیان کرد که: «پول می‌خواهید حواله کنید نمی‌توانید، چیزی می‌خواهی بخری، آزاد نمی‌توانی، چیزی می‌خواهی بفروشی نمی‌توانی و.....
روحانی دجال دروغگو
باید به این شیخ کذاب گفت که نه تنها مردم ایران بلکه مردم دنیا هم از حاکمیت تروریستی و بنیادگرای شما بیزار و متنفرند، کانادا هم دست رد به سینه شما زد
تازه کجایش را دیدید باش تا این جسم متعفن شما را مردم ایران و جوانان غیورش از خاک ایران زمین بیرون اندازند و آنموقع است که خون جدید در پیکر و جسم جامعه ایران عزیزمان به جریان میافتد . 
منتظر آنروز باشید که دور نیست .