۱۳۹۴ مرداد ۳۰, جمعه

ایران- وضعیت فاجعه‌بار آموزش و پروزش در استان سیستان و بلوچستان

نتیجه بیش از سه دهه حاکمیت ننگین خمینی و خامنه ای و طایفه شوم آخوندها بر ایران کودکان مظلوم و آیندگان این میهن باستانی را نیز از نحوست خود محروم نکردند و ارمغانی جز این عکسها برایشان نداشتند . ننگ و نفرین بر آخوندهای پلید وغارتگر.
این است ثمره حاکمیت شوم خمینی ملعون خامنه ای جلاد
این است ثمره حاکمیت شوم خمینی ملعون خامنه ای جلاد
نداشتن هیچ کلاس درسی برای کودکان سیستان و بلوچستان
نداشتن هیچ کلاس درسی برای کودکان سیستان و بلوچستان
نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در یک اعتراف آشکار به وضعیت فاجعه‌بار آموزش و پروزش در این منطقه محروم گفت: اول مهرماه امسال 150هزار کودک لازم‌التعلیم ما نمی‌توانند سر کلاس‌های درس حضور پیدا کنند !!!!!!

۱۳۹۴ مرداد ۲۹, پنجشنبه

ایران- جدیدترین جوک سال بعد از توافق اتمی اوباما با خامنه ای تروریست

گزارش ویژه آسوشیتدپرس: سازمان ملل به رژیم ایران اجازه می‌دهد که خود از سایت مظنون اتمی خود بازرسی کند

آژانس و سازمان ملل دنبال نخود سیاه به جای سایتهای اتمی
آژانس و سازمان ملل دنبال نخود سیاه به جای سایتهای اتمی

خبرگزاری آسوشیتدپرس از وین اعلام کرد: مدارکی را مشاهده کرده است که بر اساس آن رژیم ایران در یک ترتیبات غیرمعمول اجازه خواهد یافت تا تحت یک توافق سری با سازمان ملل از کارشناسان خودش برای بازرسی از سایت مظنون به فعالیتهای تولید تسلیحات اتمی بازرسی کند .

اوباما جیک تو جیک با روحانی جلاد
اوباما جیک تو جیک با روحانی جلاد

یک ضرب المثل ایرانی میگوید: همه میگن پنیر، اوباما تو برو یک گوشه بمیر با این توافق ننگینت که مردم آمریکا و امنیت منطقه را به آخوند شیپیشوی جنایتکاری مثل خامنه ای فروختی!!!!  ننگ برتو .

ایران- قاتل زهرا کاظمی وجوانان قیام ۸۸ و زندانیان کهریزک تبرئه شد !!!

میرمجید طاهری وکیل مدافع خانواده شهید قیام محسن روح الامینی که در کهریزک و به دستور مرتضوی جنایتکار به‌شهادت رسید به تبرئه مرتضوی اعتراض کرد.


این است عدالت یک مشت آخوند دزد و جلاد از خدا بیخبر که بی محابا خون میریزند و چپاول میکنند و وقتی هم قرار است محاکمه و دادگاهی شوند حکمی جز تبرئه از بیدادگاههای این جنایتکاران نمیگیرند . باشد تا در دادگاه مردم روز بازخواست و حساب پس دادن این جانیان فرا رسد و آنروز است که خامنه ای خونخوار با اعوان و انصارش در دادگاه خلق به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سعید مرتضوی قاتل جوانان قیام ۸۸
سعید مرتضوی قاتل جوانان قیام ۸۸

 حال سعید مرتضوی جلاد و قاتل زندانیان کهریزک از جمله زهرا کاظمی که به دست او کشته شد را تبرئه کنید ولی جوانان بیگناه را به اسم قصاص بالای چوبه دار ببرید. 

سعید مرتضوی قاتل زهرا کاظمی
سعید مرتضوی قاتل زهرا کاظمی

دور نیست که دودمان این حاکمیت شوم و بد شگون قرون وسطایی در هم پیچیده و سرنگون میشود و در آنروز حکم واقعی سعید مرتضوی جانی و ولی فقیه اش که سردمدار دزدان و قاتلان است همراه با همه آخوندهای جنایتکار داده و اجرا خواهد شد . 

قضاییه ولی‌فقیه ارتجاع دژخیم سعید مرتضوی دادستان پیشین رژیم در تهران را از اتهام معاونت در قتل قیام‌کنندگان 88 تبرئه کرد.
این قاتل جوانان قیام کننده، تنها به یک‌سال حبس که شش ماه آن تعلیقی است و حدود 47میلیون تومان رد مال آن هم برای دزدیهای نجومی در سازمان تأمین اجتماعی متهم شد.

۱۳۹۴ مرداد ۲۸, چهارشنبه

ایران- تهران- ۶ رشته تحصن، اعتراض و اجتماع کارگران و اقشار به جان آمده

روز سه شنبه 27مرداد 94، خبر از 6 رشته تجمع، تحصن و اجتماع کارگران و اقشار به جان آمده از سیاستهای رژیم جریان داشت:
۱- کارگران قراردادی نیروگاه شهر پرند در مقابل وزارت نیروی رژیم در اعتراض به وضعیت استخدامی خود دست به اعتراض زدند.
۲- کارگران نوشابه‌سازی زمزم به به‌صورت ناگهانی حکم اخراج دریافت کرده
بودند در محل این کارخانه در خیابان آزادی دست به تجمع و اعتراض زدند.
۳- جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی تهران، در مقابل شهرداری رژیم در
اعتراض به سیاستهای چپاولگرانه ایادی رژیم تجمع اعتراضی برپا کردند......لینک را بخوانید

ایران- عراق- فرارمالکی جنایتکارو قاتل مجاهدین اشرفی به زیر قبای خامنه ای جلاد

روز حسابرسی فرا رسیده است ، روزاجرای عدالت برای نوری مالکی، قاتل مردم عراق وقاتل مجاهدین خلق فرا رسیده که حساب اینهمه خون به ناحق ریخته شده و اینهمه جنایت و بمب گزاری و کشتار را بدهد . او فکر میکند که میتواند با قایم شدن زیر قبای پوسیده خامنه ای خونخوار که خودش در شرف سرنگونی است از مجازات و پاسخ به مردم عراق از دادگاه و عدالت فرار کند . 
نوری مالکی جنایتکار را دستگیر کنید
نوری مالکی جنایتکار را دستگیر کنید
مالکی و همپالگی های دژخیمش باید تاوان همه دزدیها و غارتگریها و چپاول سرمایه های عراق را که به جیب ملاهای جانی ریخته است را پس بدهد . او که در زمان حکومتش سر زندانیان را با دریل سوراخ میکرد و یا آنها را در تنور انداخته و زنده زنده میسوزاند و همه این جنایتها را باید حساب پس داده و عدالت تمام و کمال در مورد این جنایتکار جنگی باید اجرا شود . مالکی مزدور و خائن به مردم عراق باید بداند که در شکم ماهی هم برود باز او را پیدا کرده و به سزای اعمالش خواهند رساند . کما اینکه مردم ایران همینکار را با خامنه ای و سایر آخوندهای جنایتکار خواهند کرد آنروز بزودی میرسد.
 نوری مالکی دیگر مصونیت قضایی ندارد. این در حالی است که پارلمان عراق گزارش کمیته تحقیق در مورد سقوط موصل را به قضاییه عراق احاله داده است. مالکی هنوز در ایران است و اخبار حاکی از آن است که سایر افراد خانواده‌اش نیز به او ملحق شده‌اند.

ایران- چرا نیروی کار در حاکمیت آخوندی فاقد بیمه‌های اجتماعی هستند؟

خب معلوم است یکی نیست بگه این چه انتظاری است که از آخوندهای غارتگر دارید تا یادمان میاید حتی از پدربزرگ و مادر بزرگها شنیده بودیم که خدا نکند آخوند جماعت حاکم شهر شود تا خون مردم را تا ته نمکد دست بردار نیستند، جیب گشاد آخوندها که به این راحتی پر نمیشود مثل چاه ویل میماند حالا تو انتظار داری نیروی کار بیمه اجتماعی هم داشته باشد ؟!!!

ریشه این طایفه دجال و حاکمیت دزد خامنه ای و روحانی و همه عمله و اکره پلید آن را باید از بیخ و بن کند تا اینکه کارگر و همه نیروی کار جامعه به یک امکان اجتماعی برسند و از این بدبختی نجات یابند. با این حال این خبر را بخوانید: 

کارگران در فقر و بدون بیمه اجتماعی
کارگران در فقر و بدون بیمه اجتماعی
از بیمه‌های اجتماعی همواره در کشورهای پیشرفته به‌عنوان نظام اداری مستحکم و مهمی یاد می‌شود که در آن هر شهروند چشم‌انداز آینده خود و خانواده‌اش را درزمینهٔ رفاه و آسایش می‌تواند محک بزند. بر این اساس باید تمامی افراد شاغل از حقی بنام بیمه‌های اجتماعی برخوردارند که از طریق آنچه در دوران اشتغال، بیکاری و یا پس‌ازآن یعنی در دوران سالمندی موردحمایت مالی، خدماتی و درمانی قرار از سوی دولت قرارمی گیرند.
در رژیم آخوندی متأسفانه به دلیل فساد اداری و بی‌تفاوتی و بی‌برنامگی حکومت در رسیدگی به وضعیت شهروندان چنین نیست. معاون رفاهی! وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در دولت آخوند روحانی در سخنانی (خبرگزاری حکومتی ایلنا 27 مرداد 1394) به گوشه‌ای از ابعاد وخیم نرخ بیمه‌های اجتماعی در ایران اعتراف کرد و افزود: «در حال حاضر ۴۰ درصد نیروی کار ما فاقد بیمه اجتماعی هستند و این به این معنا است که در دوران سالمندی با ریسک‌های مختلفی مواجه می‌شوند». وی سپس به سردرگمی و بی‌برنامگی آخوند روحانی در حل مسائل اجتماعی پرداخته و می‌گوید: «پنهان کردن اختلافات مشکلی را حل نمی‌کند، متأسفانه هیچ‌وقت تقسیم‌کار در حوزه سالمندی انجام‌نشده و ضروری است؛ متولی اصلی این حوزه مشخص شود. ما در ایران با پدیده‌هایی همچون شهرنشینی، تغییر روابط خانوادگی، از بین رفتن محله‌ها و رفتن جامعه به‌سوی انفرادی شدن روبرو هستیم که این مسئله باعث شده دولت نتواند، مسائل عمومی را هدایت کرده و سیاست‌گذاری لازم را انجام دهد».... ادامه ...

۱۳۹۴ مرداد ۲۶, دوشنبه

ایران- چرا دختران ایرانی از منازلشان فرار میکنند؟

این پدیده شوم هم یکی دیگر از بدبختیهایی است که ثمره سه دهه حاکمیت ظلم و جور و زجر به مردم ایران توسط رژیم منحوس ولایت فقیه است . دختران ایران بجای نشستن در کلاس درس از محدودیتها و فشار زن ستیزانه ای که توسط خامنه ای جلاد بر زنان در جامعه حاکم میکند گرفتار هزاران بلا و آفت اجتماعی میشوند که یکی از آنها فرار از منازلشان است . توجه کنید: 

یک اعتراف تکان‌دهنده: متأسفانه این پدیده روز به روز در حل افزایش است و سالانه ۱۰ الی ۱۵ درصد از دختران بین ۱۴ تا ۱۸ سال از منازلشان فرار می‌کنند. 

دختران فراری ایرانی
دختران فراری ایرانی
احمد دلیری افزود: اختلال روانی در بین زنان ۳۸ درصد و در بین مردان ۲۸ درصد طبق آمار اعلام شده است. بر اساس آمار مرکز آمار ۳۰ درصد از کشور ما را جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال تشکیل می‌دهند و بالتبع این تعداد جوان می‌توانند در توسعه کشور مؤثر باشند.
وی اضافه کرد: ۱۲ میلیون نفر از جمعیت کشور ما را جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال تشکیل می‌دهند که می‌توانند عامل توسعه‌یافتگی باشند و اگر توجه نشود می‌تواند برعکس عمل کند.

۱۳۹۴ مرداد ۲۵, یکشنبه

ایران- محمد علی طاهری به کدامین گناه باید اعدام شود؟

آیا اوباما و سایر دوول غربی که اینگونه چهار نعل با آش توافق اتمی بدنبال ملاها ذلیلانه میدوند، این وضعیت هولناک نقض حقوق بشر و اعتراضات و فریادهای مردم ایران را نمیشنوند؟ یا نه میشنوند ولی برای خوش آمد خامنه ای و روحانی جنایتکار به روی خودشان نمیآوردند ! 

مردم ایران به چه گناهی باید تاوان معاملات ننگین شما را با خون جوانان و فرزندان و پدران و مادرانشان بدهند؟

ننگ و نفرین بر شمایان باد که جان انسانها بخاطر رسیدن به منافع کثیف اقتصادی برایتان ارزشی ندارد لعنت بر شما که شریک جرم آخوندها و مسبب ادامه این اعدامها هستید. در فردای آزادی ایران، مردم شما را نخواهند بخشید.

تجمع اعتراضی مردم در تهران و شهرستانها به حکم اعدام زندانی سیاسی محمدعلی طاهری همچنان ادامه دارد .

اعتراض به حکم اعدام محمدعلی طاهری
اعتراض به حکم اعدام محمدعلی طاهری

جمعی از مردم در پارک ملت تهران تجمع کردند و خواستار لغو حکم اعدام و آزادی زندانی سیاسی محمدعلی طاهری شدند.

تجمع دیگری نیز درمقابل دادگستری ارتجاع برگزار شد.. بیش از 500تن از مأموران یگان ویژه انتظامی و گارد ویژه ضدشورش برای مقابله با این تجمع در محل مستقر بودند. گفته می‌شود بیش از 50تن از تجمع‌کنندگان دستگیر شدند.
تجمع اعتراضی مردم اصفهان علیه حکم اعدام محمدعلی طاهری
تجمع اعتراضی مردم اصفهان علیه حکم اعدام محمدعلی طاهری

جمعی از مردم اصفهان علیرغم حضور گسترده مزدوران رژیم در مقابل دادگستری آخوندی در اصفهان در اعتراض به حکم اعدام محمد علی طاهری تجمع کردند و خواستار لغو حکم اعدام وی شدند.

ایران- جنگل‌های ایران عامدانه از سوی پاسداران به آتش کشیده میشود

به آتش کشیدن منابع طبیعی و ملی ایران به دست پاسداران جنایتکار خامنه ای آنروی وحشانیت این رژیم مستبد و دیکتاتور است که روزانه دسته دسته جوانان وزنان و مردان ایران با میکشد و اعدام میکند . خامنه ای و نظام پوسیده ولایت فقیه جز با نابودی دیگران نمیتواند به بودن خود ادامه دهد اما اینبار به این عمل ضد ایرانی و ضد ملی دست زده و جنگلها و مراتع و منابع ملی را به آتش میکشد . به این آخوندهای جنایتکار و خامنه ای جلاد میگوییم باش تا آتش قیام را به جانت بیندازیم تا ریش و ریشه شما شیاطین ملعون سوزانده و خاکستر شوید و ایران زمین روی آزبادی و آزادی را دوباره ببیند . 
آتش سوزی جنگلهای بانه و پنجوین
آتش سوزی جنگلهای بانه و پنجوین
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که به‌دلیل توپ بارانها و تیراندازیهای عامدانه پاسداران روستاییان نمی‌توانند برای مهار حریق اقدام کنند.
لازم به یادآوری است که این چندمین بار است که جنگل‌های حومه روستای سیاگویز از توابع بانه و همچنین جنگل‌های آنسوی مرز در شهرستان پنجوین جنوب کردستان به‌دست پاسداران ضدمردمی رژیم به آتش کشیده می‌شود.

نابودی ۲۸ هکتار از جنگلهای گیلانغرب بر اثر آتش

آتش سوزی جنگلهای گیلانغرب
آتش سوزی جنگلهای گیلانغرب 
دیروز شنبه 24مرداد 94 بر اثر آتش‌سوزی که در ارتفاعات منطقه دربند خیزان رخ داد 7 هکتار جنگل طعمه آتش شد فرماندار رژیم در گیلانغرب به خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ـ گفت: این ششمین آتش‌سوزی در این منطقه است که طی 10روز گذشته رخ داده است تا کنون 28 هکتار از جنگلهای منطقه گیلانغرب نابود گردیده است. از ابتدای سال جاری تا کنون 15 فقره آتش‌سوزی در بیش از60 هکتار از عرصه‌های جنگلی، مرتعی و کشاورزی گیلانغرب رخ داده است.
مجموع خسارات وارده نزدیک به 500 میلیون تومان می‌باشد گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از72هزار نفر جمعیت دارای 175هزار هکتار عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است که 75هزار هکتار آن را عرصه‌های جنگلی تشکیل می‌دهد.