۱۳۹۴ خرداد ۲, شنبه

ایران- اتمی خامنه ای- حرف مفت و دود و دم است یا باورکردید ؟

همیشه از قدیم گفته اند که حرف مفت زدن خرجی ندارد بخصوص که ولی فقیه باشی و بخصوص تر که در سراشیب سرنگونی هم باشی . 
خامنه ای جلاد درمانده
خامنه ای وروحانی آخوندهای ریز و درشت و سرتشتکهای مدل به مدلش از هر سوراخی به نوبت بیرون آمده و یک هارت و پورت تو خالی ولی بسیجی دل خوش کن میکنند و بعد در خفا دنبال بدبختی خودشان برای جان به در بردن از خشم و قیام مردم هستند . 
این حرفها دیگر حنای رنگ باخته ولی فقیه است که این روزها در باتلاق اتمی یا دنبال ۲۴ روز وقت اضافه است یا فکر میکند میتواند اینبار هم با دوز و کلک و فریب خر خودش را برود و دنیا را فریب دهد یک قلم دیدید که چطور کنگره آمریکا جلوی اوباما پیچید تا نقطه پایانی بر مماشات و بای دادنهای او آخوندهای جلاد حاکم بر ایران سر موضوع اتمی باشد .
یکی نیست بگوید ای آخوند بدبخت کدام هوافضا کدام سرب داغ !!! 
همین الانش در یمن و عراق و سوریه گیر کردی .
دخالتهای رژیم آخوندها در یمن و سوریه و عراق و لبنان
 در شهرهای ایران یکی بعد از دیگری جرقه و قیام بر پاست دیگر برای اینگونه شاخ و شانه کشیدنها حیا و شرم کن چون همه میدانند که چیزی در چنته نداری !!!!!!!!!
اعتراضات اقشار مختلف مردم
خیزش مهاباد


۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ایران - خامنه ای - میلیاردرعمامه دار

بچاپ بچاپ شاه دزدان ایران

ایرانیان از قدیم و ندیم همیشه نفرت خاصی از دجالیت و فساد اخلاقی آخوندها داشته و دارند و همیشه به فرزندانشان نصیحت میکنند که با این قشر فاسد حشر و نشر نداشته باشید . یکی از تجاربی که به بچه هایشان منتقل میکردند این بوده که کیسه گشاد آخوندها هیچوقت پر نمیشود و ملا جماعت سیری ناپذیر است . 
طی این سالیان چه خوب و روشن همه حرفهای قدیمیها ثابت شد ولی جوانان امروز درسی به این آخوندها جانی از خمینی گور به گوری تا خامنه ای شیطان بدهند که در تاریخ نسلهای آینده ثبت و عبرت شود . 
خامنه ای شاه دزد ایران
این دجالان غارتگر خون مردم را میمکند تا زندگی مرفه خودشان برقرار باشد، جیب مردم فقر زده را خالی میکنند تا حسابهای بانکی خودشان در سراسر دنیا لبریزتر شود . ولی دور نیست روزی که همه این پولهای به یغما رفته و غارت شده به مردم مظلوم و فقیر شده ایران برگردد و دزدان میلیاردی به سزای اعمالشان برسند . 
این است عدالت آخوندهای شیاد و چپاولگر
سفره های رنگین شاه دزدان و آقازاده های رژیم ولایت فقیه
سفره خالی مردم بینوای ایران



ایران - خامنه ای- روحانی و سگ دعوا بر سر اتمی

آخوند دجال روحانی تلاش میکند که میز مذاکره اتمی را همچنان برقرار نگه دارد و هر بار با شاخ و شانه کشیدن به ولی فقیه طلسم شکسته و دلواپسان نظام انها را میخواهد خاموش کند ولی این تلاش مذبوحانه است چون کار رژیم و باندهای جنایتکارش علیرغم همه امتیازهایی که مماشات گران به این قاتلین مردم ایران داده اند از این مسائل گذشته و روزبه روز بیشتر این جنگ و جدال گرگها به صحنه جامعه کشیده میشود و مردم به اعتراضات گسترده واژگونی این نظام فاسد را سرعت میبخشند.


خامنه ای و روحانی جنایتکار

عربده های دلواپسان وهارت و پورت خامنه ای بی عرضه که دیگر حنایش برای باند خودش هم رنگی ندارد هر چه بیشتر تلاطم این کشتی سوراخ شده و در شرف غرق شدن در دریای خروشان خشم مردم ایران را نشان میدهد .
روحانی دروغگو در تبریز خزعبلاتی میخواست به خورد مردم دهد که جوانان غیور تبریزی با شعارهای اعتراضی تو دهنش کوبیدند . مثل دانشجویان دانشگاه آزاد تهران که در ورود روحانی جلاد با شعار مرگ بر دیکتاتور ازاو استقبال کردند و تنفر و اعتراض خودشان را از این آخوند شیاد به نمایش گذاشتند.
باشد تا بزودی همین دانشجویان و قشر پیشتاز جامعه زهر سرنگونی را به حلقوم خامنه ای و روحانی خونخوار و همه آخوندهای ریز و درشت دزد و فاسد حاکم بر تهران بریزد و خلقی از ستم این جانیان نجات پیدا کند . 
تهاجم و مقاومت جوانان در برابر مزدوران انتظامی
مردم و قیام

 

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

ایران - طالبان در تهران چه میکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دستهای خونین اتحاد خامنه ای - روحانی و طالبان  

طی این سالیان هزاران جرم وجنایت، آخوندهای خونخوار بر سر مردم و میهن عزیزمان ایران انجام دادند و هزاران اعدام و شکنجه در شکنجه گاههای مخوفشان کردند که جهان خبردار نشد چه در این کشتارگاهها گذشت، حال ببینید که جانیان طالبان به دیدار جلادان عمامه دار رفته تا با هم حدیث خونریزی هرچه بیشتر بخوانند و بر سر کشتار و تروریست در جهان با هم توافق کنند .

ننگ و نفرت بر خامنه ای و روحانی که برای ادامه بقایشان حاضرند با کثیف ترین و جنایتکارترین متحجران تاریخ همکاسه شوند البته ماهیت آخوندها نیز همین است الان دیگر از سر افلاس و درماندگی پرده ها را کنارزدند و خیلی رو ارتباطشان را با طالبان علنی کردند کاری که قبلا در خفا میکردند را از نهان در آوردند ولی خامنه ای بدبخت بداند که طالبان هم نمیتواند او را از سرنگونی نجات دهد .
روحانی جلاد با هیئت طالبان جنایتک

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

ایران - خامنه ای- آیا عدالتی برای جنایتکاران هست ؟

جنایاتی که بشار اسد و ارباب خونخوارش خامنه ای طی سالیان گذشته در سوریه انجام داده اند باور نکردنی است و اینهمه خونخواری و تشنه قدرت بودن، آدم را یاد قرون وسطی میاندازد .
براستی اینهمه دم از حقوق بشرو حقوقهای مختلف !!! میزنند چرا تا کنون هیچ دادگاهی برای اجرای عدالت و گرفتن حق کودکان و زنان و مردم مظلوم سوریه بصورت جدی وارد عمل نشده است ؟ 
آیا اربابان دنیا اینقدر کور وکر هستند که وجدان و شرف انسانی خود را هم پای میزهای مذاکره با مسببین اصلی این جنایات یعنی خامنه ای و روحانی وعمله و اکره آنها گذاشته اند ؟! 
ای حقوق به یغما رفته بشر کجایی که هیچ داداگاه و فریاد رس جدی که دست به عمل بزند برای عدالت هنوز پیدا نشده ......
 اینباراز وال استریت ژورنال بخوانید .


عدالت برای سوریه -یمن و ...

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

ایران - سوریه - آخر عاقبت جنایتکاران مزدور خامنه ای

فرمانده نیروهای ویژه ارتش اسد کشته شد

بالاخره قاتلین کودکان و زنان و مردان سوریه به سزای اعمالشان خواهند رسید 

محیی الدین رمضان منصورسرلشگر جلاد اسد

واین جانیان از خدا بی خبر که در کشتار بی گناهان از هیچ سبوعیتی فروگذار نکرده و نمیکنند، ولی آخرعاقبت همه این وطن فروشان مزدورملاهای ایرانی، سرازیر شدن به جهنم است . 
در نبردهای اخیر ارتش آزادی سوریه تعداد زیادی ازسران بشار اسد قاتل خون آشام  کشته شدند از جمله محیی الدین رمضان منصور .

این است پرونده این جنایتکار وارباب جلادش بشار اسد باشد تا بزودی سوریه از لوث وجود این خائنین به مردم پاک شود و صبح آزادی و پیروزی با ارتش آزادی سوریه بردمد .