۱۳۹۴ مهر ۲۴, جمعه

ایران - تالاب انزلی هم در حاکمیت شوم آخوندها رو به نابودی است

تالابها بخشی از سرمایه های طبیعی ایران است که در حاکمیت شوم آخوندها رو به نابودی است، براستی که بعد از سه دهه حاکمیت ننگین خمینی و دیگر جنایتکاران پس مانده اش تاریخ، فرهنگ و اقتصاد ایران در چه نقطه ایست؟

تالاب انزلی روبه نابودی است
تالاب انزلی روبه نابودی است
جواب بسیار ساده است این آخوندهای دزد و غارتگر همه چیز ایران را در تمامیتش نابود و برای قرنها به قهقهرا برده اند، آخوندهای زن ستیز جز سیاهی و بدبختی برای ایران چیز نداشته اند زنان و دخترانش را خانه نشین و یا با هزارتحقیر وسرکوب میخواهد از جامعه دور کند،‌اسید میپاشد، سنگسار میکند و هیچ حقوقی برای زن قائل نیست یک قلم جوانان که آینده فردای ایرانند را یا کشته اند یا در زندان کرده و یا معتاد اگر هم کسی امکانش را داشته از کشور فرار کرده است .... حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ... که با سرمایه های طبیعی و زیست محیطی چه کرده اند؟!!!!!!!!! 
نماینده مجلس ارتجاع حسن خسته بند: برای حل مشکلات تالاب انزلی 30سال است فقط شعار شنیده‌ایم. یک هفته قبل تالاب دچار آتش‌سوزی شد کارگزاران رژیم در حفاظت محیط زیست استان گیلان گفته بودند که این آتش‌سوزی عمدی و با هدف تصرف اراضی تالاب بوده است.

تالاب انزلی یکی از مهم‌ترین تالاب‌های ایران و یکی از مهم‌ترین اکوسیستم‌های آبی به‌شمار می‌رفت که ظرفیت تأمین آب آشامیدنی نه تنها ایران را داشت بلکه به گفته کارشناسان در کنفرانس بین‌المللی رامسر ظرفیت تأمین آب آشامیدنی چند کشور همسایه را نیز دارا بود. اما طی بیش از سه دهه حاکمیت رژیم، از این تالاب غارت شده لجن زاری بیش نمانده است. بسیاری از گونه‌های آبزی در این تالاب از بین رفته‌اند. 
بحران ساختاری اقتصاد کشور و فساد نهادینه‌ شده در حاکمیت، سبب ویرانیها و فجایع بیشماری در ایران شده است. بحران بی‌آبی، ویرانی محیط زیست، خشک شدن دریاچه‌ها و رودخانه‌ها، فرسایش خاک، نابودی روستاها، نتیجه سلطه نامشروع رژیم ایران‌سوز آخوندهاست که باعث شده میلیونها هکتار از جنگلهای کشور، بسیاری از دریاچه‌ها و تالابها و هزاران روستا از نقشه ایران حذف شوند.
سد سازیهای بی‌رویه، که اغلب آنها توسط شرکتهای وابسته به سپاه پاسداران ساخته می‌شوند، تعداد زیادی از دریاچه‌ها و تالابها را به کلی خشک کرده است.... ادامه ...


۱۳۹۴ مهر ۲۳, پنجشنبه

ایران- وضعیت جنگلها در تاریخ ایران بی سابقه است

ایران- نابودی و وضعیت اسفبار جنگلها در تاریخ ایران بی سابقه است

مدیر سازمان حفاظت از محیط زیست رژیم اعتراف کرد: فراخی جنگل‌های استانهای گلستان، گیلان و مازندران در ایران، طی نیم‌سده گذشته از ۳,۶ میلیون هکتار به ۱,۹ میلیون هکتار رسیده که ۸۰۰ هکتار از آن نیز مخروبه است .
جنگلهای ایران رو به نابودی در حاکمیت شوم خامنه ای
جنگلهای ایران رو به نابودی در حاکمیت شوم خامنه ای
 از طرف دیگرخلیج فارس به آلوده‌ترین آب‌گیر کره زمین تبدیل شده است و چنین وضعیتی در تاریخ ایران سابقه ندارد. 

۱۳۹۴ مهر ۲۱, سه‌شنبه

ایران- آخوند لاریجانی بر اجرای احکام ضدانسانی اعدام تاکید میکند

بیش از سه دهه است که آخوندهای جلاد در ایران خون میریزند، شکنجه و اعدام میکنند البته پر واضح است که این رژیم جنایتکار با همه عمله و اکره اش تنها برای حفظ بقای ننگین حکومت فاشیستی اش مجبور است اعدام کند چون دیکتاتور تنها با ریختن خون بیگناهان و ایجاد رعب و وحشت میتواند حکومت کند ولی آخوندهای جنایتکار بدانند عمر حاکمیت شوم ولایت فقیه تمام شده و روزسرنگون این هیولا فرا میرسد صبح پیروزی نزدیک است...
آخوند دژخیم صادق لاریجانی
آخوند دژخیم صادق لاریجانی
سردژخیم قضاییه آخوند صادق لاریجانی در واکنش به محکومیت جهانی نقض فاحش و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران اعلام کرد ما از احکام شرع هیچگاه عقب نخواهیم نشست. 

او گفت مسأله ارزشهای اسلامی مربوط به کیفیت اداره خود کشورهاست و دیگران حق ورود در این جهات ندارند.

۱۳۹۴ مهر ۲۰, دوشنبه

ایران- خامنه ای درهراس ازاستحاله نظامش و لرزه سرنگونی

ولی فقیه جلاد بوی سرنگونی را شنیده واز هم اکنون ناقوس مرگ واستحاله رژیمش را به صدا در آورده است ولی مقاومت و مردم ایران به این آخوند خونخوار میگویند هر چقدر هم دست و پا بزنی و هشدار و هوشیاری بدهی، باز سرنگونی و روز حسابرسی همه شما جنایتکاران در پیش است و به سزای اعمالتان خواهید رسید حال هر چقدر میخواهی روضه استحاله بخوان! 


خامنه‌ای امروز دوشنبه 20مهر 94 از تغییر و استحاله نظام ولایت‌فقیه ابراز نگرانی کرد و گفت: «هدف اصلی و نهایی جنگ نرم، انحلال درونی و استحاله داخلی جمهوری اسلامی از طریق تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم و به‌ویژه جوانان است». 
خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران
خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران

علیه ما یک جنگ نرم بسیار حساب شده‌ای، فکر شده‌ای در جریان است، هدف این جنگ چیست، هدف استحاله جمهوری اسلامی است محتوای جمهوری اسلامی که عبارت است از شعارها و انگیزه‌ها و معارف انقلابی و هدفهای بزرگ، اینها بایستی تغییر پیدا بکند، اینها باید از بین برود، استحاله یعنی این.....ادامه مطلب ...

ایران- سیل بنیان کن اعتراض و اعتصابات کارگران در شهرهای مختلف ایران

تهران، ایلام، کرمانشاه، سنندج و هرسین اعتصاب و اعتراض کارگران، کارمندان و دیگر اقشار مردم

اعتراض و اعتصابات کارگران غیور ایران
اعتراض و اعتصابات کارگران غیور ایران
 تهران 
روز دوشنبه 20مهردر کارخانه تولید سیگار بهمن وابسته به شرکت دخانیات جمعی از کارکنان انبارداری با همراهی کارگران داخلی کارخانه، کالاهای بسته‌بندی شده را به انبارها منتقل کردند و درب انبارها را بسته و در داخل محوطه کارخانه، تجمع کردند. این اقدام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان بود.

سنندج 
روز دوشنبه گروهی از کارگران شرکت آبیدرغرب در شهرک صنعتی لیا در سنندج، واقع در بلوار دوشان در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق در محل شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند. 


کرمانشاه دوشنبه 20مهر 94  تعدادی از کارکنان شرکت تولیدی آذرخش پلاستیک در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، که در زمینه تولید وسایل پلاستیکی فعال است در اعتراض به افزایش ساعت کار بدون پرداخت اضافه کار تجمع کردند .


ایلام امروزدوشنبه گروهی از کارکنان اداره برق شهرستان ایلام که در قسمت کنتورخوانی اماکن کار می‌کنند در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق عقب‌افتاده در محل اداره برق این شهرستان واقع در خیابان موسوم به پاسداران جنب پارک کودک تجمع اعتراضی برگزار کردند. 

هرسین  تعدادی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هرسین واقع در خیابان دانشجوی این شهرستان در اعتراض به تشکیل نشدن  کلاسهای گروه عمران در محل آموزش این دانشگاه تجمع کردند.


ایلام  دوشنبه 20مهرماه گروهی از مشترکان گاز در شهرستان ایلام در اعتراض به قطع گاز خانه‌های خود در محل اداره گاز واقع در بلوار موسوم به تعمیرکاری تجمع کرده و نسبت به موارد مکرر قطع گاز و همچنین افزایش قیمت آن اعتراض کردند.

ایران- چرخ اعدام همچنان به دست خامنه ای جلاد میچرخد

تازه یکروز از برگزاری مراسمها و میتینگهای روز جهانی علیه اعدام در سراسر دنیا نمیگذرد، (یک کنفرانس هم در پاریس برگزارشد) کهخامنه ای این هیولای آدمکش بی وقفه و بدون اهمیت به ارزش چنین روزی  البته چون عمر و حیات ننگینش به اعدام و کشتار مردم بستگی دارد هر روز جوان یا زن و مرد ایرانی را طعمه مرگ میکند . بیت العنکبوت ولایت فقیه اگر حربه اعدام را کنار بگذارد دوام نمیاورد و این به مثابه امضاء نابودی حاکمیت شومش است ولی این ضحاک زمان بداند که چه با اعدام چه بی اعدام بزودی سرنگون خواهد شد میزان اعدامها نشان از ضعف و سقوط  این دیکتاتور دژخیم دارد .

اعدام یک زندانی در بندرعباس

زندان بندرعباس
زندان بندرعباس

رژیم آخوندی روز یکشنبه 19مهر 94 یک زندانی 35ساله به نام محسن تیما را در زندان مرکزی بندرعباس بدار آویخت
وی 15 سال را در زندانهای رٰژیم آخوندی محبوس بود .
زندان مرکزی کرج
زندان مرکزی کرج
هفت زندانی زیر اعدام در زندان مرکزی کرج روز یکشنبه به سلولهای انفرادی این زندان جهت اجرای حکم اعدام منتقل شدند.

۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

ایران- در تلاطم و طغیان اعتصاب و اعتراضات

بندر شاپور و شوشتر - تجمعات اعتراضی کارگران

صبح روز نوزدهم مهر ۱۳۹۴ کارگران فصلی میراب و آبرسان مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، در اعتراض به اخراج ناگهانی خود در مقابل ساختمان فرمانداری شوشتر تجمع کردند.
اعتصاب کارگران بندر شاپور
اعتصاب کارگران بندر شاپور
یکی از بازاریها گفت، شهرداری اعلام کرده که قصد تغییر در بافت مغازه‌ها اعم از درب کرکره‌ای اتوماتیک و سیستم امنیتی، نوسازی دیواره‌های مغازه‌ها و ظاهر بیرونی مغازه و همچنین تغییرات در محل عبور و مرور جلوی مغازه‌ها را دارد و بخشی از هزینه‌های این مدرن‌سازی را باید مغازه‌داران بدهند اما بازاریها ضمن اعتراض به این اخاذی آشکار که به‌رغم مالیاتهای کمرشکن تحت عنوان نوسازی، باز هم از آنها برای نوسازی پول می‌طلبند، مخالفت خود را با اجرای این طرح به‌خاطر از بین رفتن بافت سنتی و کهن بازار ابراز کردند.
اعتصاب در تهران
اعتصاب در تهران
یجار: تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال 
یکشنبه 19مهرماه 94 گروهی از کارکنان اداره ثبت و احوال شهرستان بیجار در اعتراض به اجرا نشدن طرح تبدیل وضعیت شغلی که نزدیک به 6سال است که به تأخیرافتاده در محل اداره تجمع اعتراضی برگزار کردند.
اهواز و اعتراضات و اعتصاب
اهواز و اعتراضات و اعتصاب
ایلام: گروهی از مشترکین آب در شهرستان ایلام در اعتراض به افزایش غیرعادی نرخ آب در محل اداره آب شهرستان تجمع کردند. 
ایلام : یکشنبه 19مهرماه  گروهی ازکارگران شرکت پویا نخ در شهرک صنعتی ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند. 
کرمانشاه : گروهی ازکارگران شرکت ماهان غرب که در زمینه بسته‌بندی مواد گوشتی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه فعالیت دارد در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای خود، در محل این شرکت تجمع اعتراضی کردند.