۱۳۹۴ تیر ۲۰, شنبه

ایران - خامنه ای میلیاردر خونخوار

قشر وسیعی از مردم ایران در فقر و گرسنگی 
وضعیت کارگران محروم ایران
وضعیت کارگران محروم ایران
و بیکاری و بدبختی ناشی از عملکردهای غارتگرانه حاکمیت شوم خامنه ای و آخوندهای جاه طلب خون آشام که مثل زالو خون مردم ایران را برای امیال پلید و شیطانی خود میمکند دست و پا میزنند ولی ملاها و آقازاده هایشان روز به روز کیسه گشاد چپاولشان را پر و سفره و جیب مردم را خالی میکنند .

هیچکس نیست که غم و درد گرسنگی را در چهره کارگران، کشاورزان، معلمین، پرستاران و همه اقشار به جان آمده ایران نبیند، ولی براستی اینهمه پول و ثروت ایران به کجا رفته و میرود؟ ای ننگ و نفرین برخمینی ملعون و پس مانده های جنایتکارش که تمامیت ایران و ایرانی به فساد و تباهی کشانده اید. باشد تا مردم ایران با قیامشان همه این اموال غارت شده یتیمان و مردم محروم ایران را از حلقوم خامنه ای جلاد و ایادی اش بیرون بکشند.

 

 

وخامنه ای امپراطورمیلیاردی که بر چپاول و غارت سواراست یکبار دیگر رسوای رسانه ها شد و القدس العربی نوشت: ثروت پسران و دختران خامنه‌ای میلیاردها دلار برآورد می‌شود. 

روزنامه عرب زبان القدس العربی روز 16تیرماه 94 طی مطلب مفصلی در مورد ثروت فرزندان سید علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع از جمله نوشت: ثروت پسران و دختران خامنه‌ای میلیاردها دلار برآورد می‌شود که بیشتر آن در بانکهای انگلستان و سوریه و ونزوئلا است. ثروت مجتبی دومین پسر رهبر رژیم به 3میلیارد دلار بالغ می‌شود، که بیشتر آن‌را در بانکهای امارات و سوریه و ونزوئلا و برخی کشورهای آفریقایی سپرده است، در عین‌حال میزان سرمایه طلا و الماس او به 300 میلیون دلار می‌رسد. یک میلیارد دلار از کل این ثروت از مالیات خاص بر فروش نفت به دست آمده، به‌نحویکه یک دلار در ازای هر بشکه نفت صادر شده به چین و هند و بین 5 الی 15 دلار بر فروش نفت ایران به‌طور عام به نفع او اعمال می‌شود.

پسر سیدعلی خامنه‌ای دست روی اراضی گسترده‌یی از کشور، در شهر مشهد گذاشته، و آنها را تبدیل به ملک خصوصی خود کرده است، و این در حالیست که شهردار تهران محمد باقر قالیباف چندین هکتار از زمینهای دولت را در بهترین منطقه عباس آباد تهران و دیگر نقاط به او هدیه کرده است، ضمن این‌که او در شهر مشهد مالک بزرگترین مرکز خرید و فروش عظیم‌ترین پروژه مسکونی تجاری، و هواپیمای خصوصی و هلیکوپتر برای سفرهای فوری، و کاروانی از خودروهای مرسدس بنز جدید و اسبها است.
مسعود سومین پسر خامنه‌ای است، او در دانشگاه تهران درس حقوق خوانده، مسعود مسئول بسیاری از مؤسسات پدرش بوده و مدیر سایت او نیز می‌باشد. مسعود چیزی بیش از 400 میلیون دلار در بانکهای فرانسه و انگلستان و صد میلیون دلار هم در بانکهای تهران دارد. مسعود مالک انحصاری فروش شرکت رنو فرانسه در ایران است.
کوچکترین پسر رهبر میثم است. او با دختر یکی از مشهورترین تجار بازار ازدواج کرده است، او در دانشگاه تهران الهیأت خوانده، و مسئول اجرایی مؤسسات رهبری کننده انقلاب است، او شریک برادرش مسعود در شرکت رنو است زیرا که پدرخوانده این معامله بوده است، به‌نحویکه مبلغ 500هزار تومان از فروش هر خودرو از برادرش می‌گیرد. ثروت میثم حداقل از 200 میلیون دلار فراتر می‌رود، او مالک نقدینگی نزدیک به 10 میلیون دلار برای تجارت در بازار داخلی است.
بشری دختر خامنه‌ای با پسر رئیس دفتر خامنه‌ای محمد گلپایگانی ازدواج کرد. او از زمان طفولیت مورد توجه بسیار زیاد والدینش بود، زیرا اولین دختر در خانواده است، این خانواده آن‌قدر او را نازپروده کرده بود که حین خروج از مدرسه راههایی که ماشین او در آن حرکت می‌کرد را می‌بستند، و نگهبان جلوی در مدرسه مستقر می‌شد، و دو نگهبان هم پشت در کلاس در مدت زمانی که کلاس برقرار بود می‌ایستادند. ثروت بشری را 100 میلیون دلار برآورد می‌کنند.......

۱۳۹۴ تیر ۱۹, جمعه

ایران - دانشگاه سنگرآزادی وعامل وحشت باندهای رژیم

همیشه دانشگاه و دانشجو کلماتی بودند که شنونده و بیننده را به احترام وا میداشت واز حرمت خاصی برخوردار بوده است.امروز ۱۸ تیر یادآور قیامی پر شکوه از سوی دانشجویان غیرتمند ایرانی بود که هنوز بعد از اینهمه سال ملاهای پا بگور از آن بعنوان فتنه ۸۸ یاد میکنند و مثل جن زده ها از یادآوری آنچه که در آنروز گذشت واهمه دارند .

قیام 18 تیر
قیام 18 تیر
 ولی با همه این باندهای جنایتکار حاکم میخواهند هر کدام دانشگاه را به سهمیه خودشان اضافه کنند در همین رابطه سه‌شنبه شب آخوند روحانی، در جمع کسانی تحت عنوان «اساتید دانشگاهها». رئیس‌جمهور آخوندها در این اظهارات گفت: «دانشگاهی که ما می‌خواهیم همین است؛ دانشگاه اعتدال که نه سیاست را کنار می‌گذارد و نه غرق در سیاست می‌شود». این حرفهای روحانی، به‌نحوی پاسخ حرفهای 14تیر خامنه‌ای در جمع کسانی تحت همین عنوان «اساتید دانشگاه» است. نوعی کشمکش برای حفظ هژمونی باندی در دانشگاه. خامنه‌ای گفته بود: در دانشگاه «سیاست بازی نشود، سیاسی کاری نشود، حاشیه‌سازی نشود». این فرمان سرکوب خامنه‌ای برای دانشگاه بود، حالا روحانی برای خاموش نگاه داشتن دانشگاه و حفظ مهار آن، نوعی جنگ نرم تحت عنوان «دانشگاه اعتدال» را مطرح می‌کند که «سیاست» را «کنار نمی‌گذارد» ولی در آن «غرق» هم نمی‌شود. اگر به‌جای سیاست کلمه «آزادی بیان» را بگذاریم، همه چیز روشن می‌شود. 
دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
این مقابله خامنه‌ای و روحانی با فاصله دو روز از دو نظر آینه وضعیت رژیم در روزهای پس از ضرب‌الاجل است. اول این‌که چگونه جنگ باندی در درون رژیم بالا خواهد گرفت. ثانیاً دانشگاه عامل وحشت مشترک هر دو باند نظام است. چرا؟ چون دانشگاه موتور محرک خیزشها و قیامها در جامعه است. به‌همین دلیل هم اصلی‌ترین بخش جنگ هژمونی و قدرت بر سر آن است. یکی می‌گوید سرکوب مطلق، باند دیگر می‌گوید سرکوب به‌علاوه فریب. این‌که روحانی می‌گوید: «سیاست» در دانشگاه باشد اما دانشگاه در آن «غرق» نشود. این همان رویکرد فریبکارانه‌یی است که او از ابتدای روی کارآمدنش در پیش گرفت. در دوران نمایش انتخابات از «آزادی» دم زده بود، اما به‌محض روی کارآمدن، برای آزادی پسوندها یا پیشوندهای محدود کننده و کنترل کننده گذاشت و.....

ایران- رسوایی جدید خامنه ای و جزئیات طرح تروریستی ملاها در اردن

پایه و بنیان رژیم پلید آخوندی در ایران از همان ابتدای بنیانگذاری شوم آن توسط خمین ملعون بر پایه ترور و خونریزی و دخالت در کشورها بنا شد، بعد از آن کفن پاره، خامنه ای جلاد نیز همین سیاست را ادامه میدهد و هر روز در یک کشور بحران و خونریزی راه میاندازد با دخالتهایش در یمن و سوریه خون هزاران هزار مردم بیگناه را ریخته، عراق را داغان کرده و و هویت عربی اش را به اسارت در آورده در لبنان و فلسطین و مصر و بحرین و هر جایی که دستش برسد توطئه میکند و با درست کردن گروه های مزدور تروریستی مثل حزب الشیطان در لبنان، حوثی ها در یمن، 9بدر و مجلس اعلای انقلاب اسلامی در عراق، داعش و ... 
حال جدیدا هم قصد دخالت در اردن را داشته است که با هوشیاری مردم و دولت اردن پوزه خامنه ای را به خاک مالیدند...
توطئه رژیم تروریستی ایران در اردن
توطئه رژیم تروریستی ایران در اردن

خامنه ای تروریست
خامنه ای تروریست
بنابراین گزارش که بر اساس کیفرخواست دادستانی اردن منتشر شده است، فرد 49 ساله، وابسته به نیروی تروریستی قدس «خالد جاسم کاظم الربیعی» نام دارد که به همراه 45 کیلو مواد منفجره دستگیر گردید. این گزارش می افزاید: «او در سوم آوریل(۱۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۴) دستگیر و مورد بازجوئی قرار گرفت، سپس دادستان کل از او خواست تا منطقه «ثغره عصفور»(محل دفن مواد منفجره) را نشان دهد. با راهنمائی متهم، عملیات جستجو برای یافتن دو قوطی پلاستیکی پایان یافت و با باز کردن آن‌ها مشخص شد مقدار آن‌ها به اندازه ۴۴/۸۵۳ کیلوگرم از ماده انفجاری «آر. دی. ایکس» بوده است. این ماده انفجاری عبارت است از یک سلاح نظامی با قدرت تخریبی بالا که بر روی اشیاء مختلف قرار می‌گیرد و قدرت کشندگی بالایی برای انسان‌ها دارد. مواد منفجره کشف شده توسط کشور اردن، دقیقا مشابه با همان ماده انفجاری است که رفیق حریری را در کشور لبنان به قتل رساند». «متهم دارای دو تابعیت نروژی و عراقی بوده و در طول سال‌های ۱۹۸۰ که خانواده متهم از عراق به ایران مهاجرت کرده‌اند، متهم نیز در خلال این مدت به ایران برای دیدار خانواده‌اش تردد داشته است، سپس او به استخدام وزارت اطلاعات ایران در می‌آید اما این‌گونه وانمود می‌گردد که محل فعالیت رسمی او مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق و یگان‌های زیر مجموعه‌ی آن است که با رژیم عراق در حال جنگ بودند. او هم چنین در ایستگاه استراق سمع سپاه پاسداران به منظور استراق سمع از واحدهای نظامی عراق فعالیت داشت؛ چرا که او به هر دو زبان عربی و فارسی تسلط داشت. متهم هم‌چنین در بخش امنیت پرواز سپاه پاسداران در فرودگاه‌های ایران فعالیت داشت و بسیاری از دوره‌های امنیتی را در ایران فرا گرفت، از جمله یک دوره آموزش،زیبائی اندام، تیراندازی با کمان، و (کاربرد) انواع سلاح؛ و از این‌جا به بعد بود که مسیر فعالیت‌های وی وسیع‌تر گردید از جمله دخالت در فعالیت‌های مراقبت و تعقیب و گریز، و نیز راه‌اندازی خانه‌های امن(سپاه)، و هم‌چنین نوشتن گزارش‌های سری».   
 ادامه ...

ایران- عربستان مصصم است فتنه خامنه ای را در منطقه شکست دهد

براستی که منطقه صلح و امنیت و آسایش نخواهد داشت مگر با خلع ید از رژیم جنایتکار خامنه ای در خاور میانه و کشورهای مهم منطقه مثل عربستان ، مصر، اردن و .... باید دندان پوسیده و کرم زده رژیم ملاها را از بن و ریشه در بیاورند تا حمام خونی که سالیان است در این منطقه از پیکر عراق مجروح و سوریه خون چکان و .... جاری است متوقف شود و این منطقه التیام یابد و روی صلح و آرامش به خود ببیند . 
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان
وی همراه با ناصر جوده وزیر خارجه اردن در امان بر ضرورت خلع‌ید از رژیم ایران در منطقه تأکید کرد. وی گفت: باید دولتی در عراق باشد که یکپارچگی و استقلال عراق را تضمین کند و مانع از سلطه (رژیم) ایران در عراق شود. رژیم ایران نمی‌تواند برای ما طرح و برنامه بریزد. (رژیم) ایران نمی‌تواند در منطقه آشوب بپا کند، عربستان آشوبگری (رژیم) ایران در منطقه را به شکست خواهد کشاند.  ما در حفاظت از منافعمان بر خودمان تکیه خواهیم کرد نه بر آمریکا ولی روابط ما با آمریکا استراتژیکی، تاریخی و بسیار مهم است، چه در زمینه نظامی یا اقتصادی و سیاسی، شراکت استراتژیکی میان ما وجود دارد و ادامه دارد. در رابطه با انتخاب رئیس‌جمهور جدید در لبنان با آمریکا مشاوره می‌کنیم، در رابطه با اصلاحات در عراق با آمریکا مشاوره داریم تا موضوعاتی که باعث اتحاد در عراق، ثبات آن و بی‌نیازی از ایران شود را اجرا کنند . ...ادامه ...

۱۳۹۴ تیر ۱۷, چهارشنبه

ایران - خامنه ای بشنو باز هم فریاد اعتراض مردم را...

اعتراض و اعتصاب پرستاران بيمارستانهاي شهرهاي مختلف كشورهمچنان ادامه دارد و دامنه وسيعتري پیدا کرده است

اعتراض پرستاران
اعتراض پرستاران

 صبح روز سه شنبه 16 تیر از ساعت 10 صبح، پرستاران بیمارستان رسالت واقع در شرق تهران، دست به اعتصاب زدند. پرستاران این بیمارستان به منظور برقراری عدالت در پرداخت، دست از کار کشیدند و در قسمتی از بیمارستان تجمع کردند تا اعتصاب و تجمع آن ها مشخص باشد، اما برای انجام امور مردم و بیماران مراجعه کننده به بیمارستان، عده ای از آن ها دائم به بیماران سر می زدند و به امور آن ها رسیدگی می کردند.

اعتصاب پرستاران
اعتصاب پرستاران

همچنین طي روزهاي 2شنبه و سه شنبه پرستاران بيمارستانهاي حضرت معصومه در ايوان غرب ايلام ،  شهداي تجريش، رازی چالوس، بیمارستان رسول اکرم تبریز، بیمارستان دی تهران، بیمارستانهای مشهد، بیمارستان رجایی  تهران، دراعتراض به تبعيضهاي شغلي و كار اجباري در شيفت هاي بدون حقوق و عدم اجراي طرح عملكرد در بيمارستان ، دست به اعتراض و اعتصاب زدند.
اعتصاب پرستاران
اعتصاب پرستاران

اعتراضات گسترده پرستاران
اعتراضات گسترده پرستاران

ایران -خامنه ای-نتیجه حاکمیت ننگین ولایت فقیه 20هزارکارتن خواب فقط درتهران

 طبق گزارشات رژیم 20هزارکارتن خواب درتهران وجود دارد.
 فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای قلابی شهرتهران گفت : طبق آخرین آماری که ازسال93 به دستم رسیده  20 هزار کارتن خواب درشهر تهران وجود دارند که نسبت به سال گذشته یک سوم رشد داشته است. این خانم با بی شرمی تمام سند جنایت ولایت فقیه دیکتاتور قرن را به نمایش میگذارد.
کودکان بی سر پناه ایران
کودکان بی سر پناه ایران
فقر و بی خانمانی
فقر و بی خانمانی
به اعتراف این کارگزار رژیم فاسد  آخوندی، پدیده زنان کارتن خواب رشد سریعتری داشته است به طوری که ازجمعیت 20 هزار نفری کارتن خوابها درشهر تهران 5 هزارنفر زن هستند، آمار 5 هزار زن کارتن خواب درتهران اگرچه کمتر از آمار واقعی است، اما درهمین حد هم لکه ننگی بردامان حکومت زن ستیز و جلاد و دین فروش ولایت فقیه است.
زنان و کودکان کارتن خواب ثمره شوم خامنه ای جلاد
زنان و کودکان کارتن خواب ثمره شوم خامنه ای جلاد