۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

ایران- کابوس وحشت نظام از قیام و نقش اشرفیها ( مجاهدین) از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه

سوز وگدازهای بی پایان سردبیر روزنامه رسالت آخوندی را بخوانید و عمق ترس و وحشت بی پایان پاسداران جلاد را با همه بگیر و ببند و سرکوب در داخل ایران را دریابید .

وقتی تصاویری از اردوگاه مجاهدین در اشرف منتشر شد « شعار
اصلی که به شکل بزرگ در میدان صبحگاه نوشته شده بود همان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه بود»

یام جوانان در سال ۸۸ باز هم در شرف تکرار است
قیام جوانان در سال ۸۸ باز هم در شرف تکرار است
ولی ما به خامنه ای دژخیم وهمه عمله واکره جنایتکارش در سپاه و بسیج و همه ارگانهای وحوش میگوییم باش تا لحظه سرنگونیت را به دست همین اشرفیان وجوانان و زنان ایران ببینی آنروز روز حسابرسی سختی از شما جنایتکاران است که بزودی فرا میرسد...
درگیری جوانان در قیام ۸۸ با نیروی انتظامی مزدور
درگیری جوانان در قیام ۸۸ با نیروی انتظامی مزدور

خبرگزاری سپاه پاسداران روز 5 دی، هراسان از شقه نظام و بالا گرفتن قیام و خیزش های اجتماعی در بحران های داخلی برسر زهر اتمی و نمایش انتخاباتی خبرگان و نوشت: 

شما به شعارهایی که خصوصا در اواخر آشوب‌ها داده می‌شد نگاه کنید هیچ ربطی به انتخابات نداشت و همه آنها حکایت از یک توطئه بزرگ بود....
 شما نگاه کنید هرچه این حوادث به جلو می‌رفت قاعدتا شعارها باید علیه طرف پیروز انتخابات می‌بود ولی دیدیم که شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سر دادند یا خواهان جمهوری ایرانی بودند.
سردبیر روزنامه رسالت خاطرنشان کرد: جالب است وقتی تصاویری از اردوگاه (مجاهدین) در اشرف منتشر شد، شعار اصلی که به شکل بزرگ در میدان صبحگاه این اردوگاه نوشته شده بود همان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه بود.
انبارلویی گفت: به عبرت‌های فتنه 88 با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و شورای اسلامی و مجلس خبرگان پرداخت و گفت: در انتخابات پیش رو باید از فتنه سال 88 عبرت بگیریم....


#ایران- در نظام ولایت فقیه ایران سومین زندان بزرگ جهان برای روزنامه نگاران در سال 2015

ننگی دیگر بر دامن حکومت آخوندها از زمان بنیانگذار گور بگور شده اش خمینی دیو خونخوار تا #خامنه ای جلاد که تمام ایران را به زندانی بزرگ تبدیل کرده تا ضحاک وار به حکومت ننگینش ادامه دهد.
سازمان گزارشگران بدون مرز
سازمان گزارشگران بدون مرز
سازمان "#گزارشگران بدون مرز" در گزارش سالانه خود گفته است: درباره خشونت علیه روزنامه‌نگاران در سراسر جهان، ایران تحت حاکمیت آخوندها، در رتبه سوم فهرست بزرگترین زندان‌های جهان برای #روزنامه‌نگاران در سال ۲۰۱۵ قرار گرفته است و روزنامه‌نگاران را از جمله به اتهام «شبکه جاسوسی» دستگیر و زندانی میکنند . 
نرگس محمدی روزنامه نگار آزاده که در زنجیراست
نرگس محمدی روزنامه نگار آزاده که در زنجیراست
یکی از این زندانیان سیاسی نرگس محمدی است که به عنوان روزنامه نگار احضار شده بود تا برای اتهاماتی چون «اقدام علیه امنیت ملی» و «تبلغ علیه نظام» برای فعالیت‌های پس از آزادی و شرکت در کارزارهایی چون «لغو مجازات اعدام» محاکمه شود.....

ایران- فقرو گرسنگی در حاکمیت سیاه ولایت فقیه عامل ترک تحصیل دانش آموزان

در حاکمیت شوم و تیره و تار آخوندهای حرامزاده هیچ جای آبادی وجود ندارد یکی از جنایتهای آنها که عمق فرهنگ و آینده ایرانیان را نشانه گرفته فقر و گرسنگی است که باعث ترک تحصیل و خالی شدن مدارس از کودکان شده نسلی که آینده ایرانند ولی نظام ولایت فقیه عامل نابودی این نسل است که هیچ امکان تحصیل ندارد و از کودکی باید دنبال معاش زندگی باشند. 
یکی ازایادی و مزدوران رژیم به نام علی زرافشان به اصطلاح معاون وزیرآموزش و پرورش بدون هیچ شرم و غیرتی گفته است، در مهرماه امسال۳۵ هزار نفر در دوره دبستان و ۱۸۰ هزار نفر در دوره متوسطه اول، از تحصیل بازمانده اند و در مجموعِ از دبستان تا پایان دوره متوسطه نزدیک به ۸۰۰ هزار دانش‌آموز از تحصیل باز می‌مانند. وی همچنین: ”کاهش سن اعتیاد به ۱۴ سالگی را تأیید کرد“!!!
 
کودکان ایرانی بجای کلاس درس در خیابان دنبال کارند!
کودکان ایرانی بجای کلاس درس در خیابان دنبال کارند!
وضعیت کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد
وضعیت کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد










طایفه دجال آخوند جماعت میخواهد با رمالی مردم در جهل بمانند تا آنها به حاکمیت شومشان ادامه دهند ولی هیهات که مردم ایران بازماندگان مصدق و ستارخانند و ایران را از دست آخوندهای جانی و مکار نجات خواهند داد .

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پیامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ درباره ترک تحصیل دانش آموزان در ایران تحت حاکمیت آخوندها گفت: 
مریم رجوی
مریم رجوی
”در خراسان شمالی هزاران دختر و پسر دانش‌آموز در آستانه ترک تحصیلند. در چهارمحال و بختیاری در برخی مناطق به‌خاطر نبودن معلمان زن، دختران امکان درس خواندن را از دست‌ داده‌اند.در حومه‌های فقرزده شهرهای بزرگ که 18 میلیون جمعیت را در خود جا داده، کم نیستند شهرکهایی که حتی یک دبستان و دبیرستان هم ندارند.هر سال دست‌کم یک‌چهارم دانش‌آموزان ایران ناچار به ترک تحصیل می‌شوند و عده‌یی از آنها به کودکان کار اضافه می‌شوند که جمعیتشان امروز بین ۲ تا ۵ میلیون نفر است. در سالهای اخیر آخوند روحانی بسیاری مدارس روستایی را برچیده است تا در بودجه صرفه‌جویی کند. بودجه آموزش و پرورش در سال جاری نزدیک به 26هزار میلیارد تومان است. در مقابل بودجه نظامی، امنیتی و صدور تروریسم در همین سال بیش از 70هزار میلیارد تومان است. 
مریم رجوی افزود: ایران فردا یک آموزش‌ و پرورش پیشرفته نیازدارد که برای همه فرزندان ایران رایگان و الزامی است. آموزش و پرورشی که از هر گونه انقیاد سیاسی و فرهنگی رها شده و شهروندان را به مشارکت سیاسی بر می‌انگیزد.

۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

ایران- ترس و لرزه مرگ بر حاکمان رژیم ولایت فقیه ازقیام وضربه نهایی مردم

وقتی زوزه گرگها بالا میگیرد معلوم است جدالی بر سر بود و نبود شان است که هر کدام در کمین دریدن دیگری نشسته است . الان دعوای دزدان و غارتگران بزرگ که هست و نیست مردم ایران را به یغما برده اند یعنی خامنه ای جلاد و رفسنجانی دجال به جایی رسیده که دیگر نمیتوانند خرناسهای غیض و کینشان را نسبت به هم پنهان کنند لذا در هر مجلسی به رقیبشان میتازند و در هر رویارویی پاچه هم را میگیرند.

گرگهای باند خامنه ای و رفسنجانی برای خان یغمای مردم ایران
گرگهای باند خامنه ای و رفسنجانی برای خان یغمای مردم ایران

یکی از این  اجیر شده گان باند ولی فقیه فشل شده پاسدارهرندی است که او خودش از جنایتکاران دست اولی است که دستانش در خون مردم و جوانان ایران آغشته است، او در جلسه ای برای نیروهای مسلح زوار در رفته رژیم سخنرانی کرده و گفته: دشمنان انقلاب سعی دارند با نفوذ به کشور با استفاده از شیوه های نو، به بدنه نظام و کشور ضربه بزنند.…فتنه سال ۱۳۸۸ محصول دست دراز شده دشمنان در انتخابات بود، لذا نباید اجازه داد دست اجنبی به انتخابات کشور ما دراز شود“.

قیام ۸۸ جوانان و مردم ایران توفانی که بنیان آخوندها را برکند در راه است
قیام ۸۸ جوانان و مردم ایران توفانی که بنیان آخوندها را برکند در راه است
به این پاسدار جانی میگوییم نگران هیچ نفوذی نباش جوانان و زنان به ستوه آمده ایران مادران و پدران داغداری که فرزندانشان به دست این شما جلادان کشته شده اند رو و علنی در روز روشن نظام درب و داغونتان را بزودی سرنگون و تک تک شما جلادان را به سزای اعمالتان خواهند رساند پس نگران نفوذ نباشید و کارتان از این نگرانیها گذشته است....
درگیری و رویارویی جوانان با مزدوران نیروی انتظامی
درگیری و رویارویی جوانان با مزدوران نیروی انتظامی

ایران- حاکمیت زور و ظلم خامنه ای زن ستیز عامل خودکشی زنان و دختران بی پناه ایران

در ایران این سرزمین بلا گرفته از ظلم و جورآخونده که در فقرو  اعتیاد و فساد غرق شده است و هر روز فشار و سرکوب بر زنان شریف با انواع و اقسام توهینها و آزار و اذیت نیروی انتظامی و دیگر عوامل سرکوب افزوده میشود دختران و زنان بی پناه به خودکشی روی میاورند تا از نکبت زندگی زیر حاکمیت آخوندها خلاص شوند . 

ولی سخن من با زنان ودختران شجاعی ایرانی این است که ما الگو و پیشتازانی داریم که در لیبرتی در برابر بربریت آخوندها و هزار فشار و تهدید مقاومت کرده و ایستاده اند تا ریش و ریشه آخوندهای جلاد را بسوزانند و از ایران زمین جارو کنند . پس تنها راه مقاومت و قیام در برابر حاکمیت زور و ستم ولایت فقیه شیطانی است . پس بپا خیزیم ای زنان قهرمان ایرانی و همه با هم لکه ننگ آخوندها را از این سرزمین پاک کنیم ....

فقر و محرومیت، سرکوب و ستم به‌خصوص در مورد زنان ودختران، بزرگترین عامل خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندهای زن ستیز و جنایتکار است.

خودکشی دو دختر جوان در تبریز
خودکشی دو دختر جوان در تبریز
پریا و روا دو دختری که از مرکز نگهداری دختران بهزیستی آذربایجان شرقی ترخیص شده بودند روز جمعه در تبریز اقدام به خودکشی کردند.