۱۳۹۴ تیر ۱۱, پنجشنبه

#ایران-#آمریکا- اوباما تحت فشار شدید منتقدان مذاکره با رژیم ایران

بالاخره ما نفهمیدیم این رئیس جمهور باصطلاح ابر قــــدرت!!!! که در مقابل ملاها مثل موش شده و هیچ ابتکار عملی ندارد و به قول سناتور مک کین پشت سر حوادث حرکت میکند چرا همچون ببر کاغذی میخواهد با رژیم جنایتکاری که فقط با ترور و بنیادگرایی و ایجاد هرج و مرج در دنیا سر پاست توافق کند؟!

 بعنوان یک ایرانی به اوبامای بزدل میخواهم بگویم روزی باید تاوان اینهمه مماشات و چشم بستن بر روی فجایع حقوق بشری که توسط خامنه ای و روحانی جنایتکار و سایر آخوندهای جلاد در ایران انجام میشود ولی چشمانت را بسته ای،  پس بدهی و آنروز تو رو سیاه تاریخ آمریکا و تاریخ بشریت خواهی بود .
روحانی شیاد و باراک اوباما که فریب خورده
روحانی شیاد و باراک اوباما که فریب خورده
خامنه ای تروریست و اوباما
خامنه ای تروریست و اوباما

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارشگرتلویزیون سی.ان.ان از وین گفت: #باراک اوباما تحت فشار بسیار زیادی در رابطه با مذاکرات اتمی قرار دارد. منتقدان مطرح می‌کنند توافقی که او دنبال آن است توافق خوبی نخواهد بود.

باراک اوباما در اظهارات سه‌شنبه خود بر لزوم اجرای توافق لوزان تأکید کرد. بخشی از این توافق موضوع راستی آزمایی است. بازرسی از سایتهای نظامی مشکوک توسط آژانس اتمی ‌بخش مهمی از این راستی آزمایی می‌باشد.
گزارشگر سی.ان.ان از وین گفت: مذاکرات سختی باقی است و بسیاری موضوعات حل و فصل ناشده وجود دارد.

#ایران- #روحانی شیاد- قباحت دیگر قبحی ندارد!

فاش‌گویی ”سراج“ رئیس بازرسی کل رژیم در یک برنامه تلویزیونی، یکی از جدیدترین نمونه‌ها از بی‌شرمی مقامهای رژیم در صحبت از ابعاد حیرت‌آور دزدی و فساد و عمومیت و رواج آن است، چنان‌که‌ گویی به قول معروف، قبح از قباحت رفته است. 

سراج در یک شوتلویزیونی

نحوه خبردهی این قبیل موارد توسط رسانه‌های رژیم نیز گواه دیگری بر این وقاحت و بی‌شرمی است. گوینده تلویزیون رژیم در یک برنامه تلویزیونی (شبکه2 تلویزیون رژیم ۵/۴/۹۴) با چنان لحن تبلیغاتی و آب و تابی از پرونده‌های عجیب و غریب دزدی و فساد و از «جعلی بودن 77ضمانت‌نامه گمرکی که دهها میلیارد تومان به دولت خسارت‌زده استه حرف می‌زند که انگار صحبت از یک فتح‌الفتوح است سپس سراج به توضیح این مورد می‌پردازد و می‌گوید: «در یکی از بانکهای یکی از استانهای کشور، 77ضمانت نامه میلیاردی صادر شده برای ارائه به یکی از گمرکهای استان و ترخیص کالا، اما بین راه، کل این ضمانتها جعل شده و تحویل گمرکات شده، یا آنها متوجه نشده‌اند یا عمدی بوده. دهها میلیارد، دهها میلیارد متضرر شدیم».
ملاحظه می‌کنید که رئیس سازمان بازرسی که لابد خودش هم عضو یکی از شبکه‌های مافیایی درون رژیم است، چطور سعی می‌کند مسأله را کوچک و احتمالاً ناشی از اشتباه و غیرعمدی جلوه دهد! گوینده رژیم باز هم با همان لحن تبلیغاتی به یک مورد دیگر اشاره می‌کند و می‌گوید: «اما بشنوید از جزییات یک پرونده مهم فرار مالیاتی در پایتخت» سراج مجدداً رشته سخن را به‌دست می‌گیرد و می‌گوید: «یک شرکت از سال 88 تا 92، 293هزار میلیارد ریال بدهی مالیاتی دارد. معوقات مالیاتی بانکی، یکی از بدهکاران مبلغ 108میلیارد تومان و یک آقای دیگر بدون این‌که هیچ کاری انجام بدهد، 100میلیارد تومان ناشی از تفاوت نرخ ارز، درآمد نامشروع تحصیل کرده است».
یک مورد دیگر از بچاپ بچاپ اموال مردم ایران، پرداخت یک حق‌الوکاله 32میلیارد تومانی به یک به‌اصطلاح وکیل است. ممکن است فکر کنید که وکیل مربوطه لابد شق‌القمری کرده که بابت آن بیش از 32هزار برابر متوسط حقوق ماهانه یک معلم و بیش از 40هزار برابر حقوق ماهانه یک کارگر دریافت کرده است.... 

همه این دزدیها در بالاترین سطح مقامات و آخوندهای جانی انجام میشود بعد بخاطر سرپوش گذاشتن بر همین دزدی گرگیهای میلیاردی میایند دست یک جوان آفتابه دزد بدبخت بیچاره فقر زده را قطع میکنند . 

جوان ایرانی که انگشتان دستش را جلادان خامنه ای قطع کردند
جوان ایرانی که انگشتان دستش را جلادان خامنه ای قطع کردند

راستی حکم آقازاده شاه دزد مهدی هاشمی پسر رفسنجانی چی شد چرا دست و پای او را قطع نکردید هــــــــان!!!!! 

۱۳۹۴ تیر ۱۰, چهارشنبه

ایران - تحت حاکمیت خامنه ای شلاق و دستگیری به بهانه روزه خواری

 پلمب مغازه ها ودستگیری بیش از ۶۰۰ جوان در شیراز و همدان به جرم روزه خواری 


 هر سال در کشورهای اسلامی با شروع ماه رمضان جشن می گیرند و به شادی می پردازند. تلاش ميكنند تسهيلاتي براي مردم ايجاد كنند تا، هر چه بيشتر سختي روزه را براي مردمشان به ماه گشايش و سهولت تبديل كنند. از دادن ارزاق به مردم تا كاهش ساعات كار اداري و غيره.
 اما در حاكميت آخوندهاي دين فروش، رمضان به ماه سختي و صعوبت تبديل شده و فشار بيشتري به مردم مي آورند. 
دجالگريهاي آخوند روحاني در مورد تورم و كنترل قيمتها، گراني و افزايش پي درپي قيمت كالاها ، زندگي را بر مردم سخت تر و سفره هایشان را از مواد غذايي بي بهره تر ميكند.  از يكطرف شلاق و تحقير و توهين نيروهاي سركوبگر بر سر مردم و جوانان به بهانة آخوندساختة روزه خواري بيشتر ميشود و  هر روز در روزنامه های رژیم خبر از درگیری و دستگیری و کتک زدن جوانان به بهانه روزه خواری و یا بستن و پلمپ کردن در مغازه ها و اغذیه فروشیها و دست فروشان خوراکی را می شنویم که متقابلا مردم در برابر آنها مقاومت کرده و درگیر می شوند: 

خبرگزاری ایسنا سه شنبه۹تیر:  «معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با ۵۰۰ نفرمتخلف در طرح مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در این شهرستان توسط بسیج و نیروی انتظامی برخورد شده است.»
همچنین خبرگزاری ایسنا از قول کشاورز نوشت: «به ۲۶۹۹ مورد تذکر لسانی و ۲۶۱ مورد تذکر کتبی داده ایم و از ابتدای ماه رمضان تاکنون نیروهای مقاومت بسیج، دو مکان متخلف و دو خودرو را به ترتیب پلمپ و توقیف کرده‌اند.»

همجنین در روز سه شنبه ۹تیر در همدان در خیابان محمدی به جوانان به بهانه آخوند ساخته روزه خواری یورش برده  و جوانان به مقاومت پرداخته و درگیر شدند. ماموران تعدادی از جوانان را دستیگیر کردند. 
خانم مریم رجوی در شهریور ۱۳۸۸ در رابطه با اسلام دموکراتیک گفتند:‌ اسلام دين آزادي است. آزادي مهمترين نقطه افتراق اسلام حقيقي و بنيادگرايي تحت نام اسلام است.
 اسلام مدافع دمكراسي است. وشاورهم في‌الامر[سوره۲ ـ آيه۱۵۹]
 دين محترم شمردن انتخاب آزادانه انسان الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ[سوره ۳۹ ـ آيه ۱۸]

ایران- خامنه ای- تلاش برای استخدام جاســــــوس !

اخیرا یک خبرنگار آمریکایی به افشای مطلبی در رابطه با استخدام جاسوس برای رژیم تروریستی ملاهای ایران پرداخت که چگونه وزارت بدنام اطلاعات آخوندی تحت پوش ارگانهای مختلف به دنبال فریب و نیرنگ و جذب جاسوس برای تخریب اذهان عمومی در رابطه با مقاومت #ایران میباشد، اما طبق معمول وقتی ذره ای جوهره انسانی در افراد باشد قطعا به همه تطمیع و تهدیدهای رژیم جنایتکار خامنه ای پشت پا زده و از این شبکه فاسد جاسوس پرور دوری کرده و آنرا افشا میکند . 

شین هریس
شین هریس
ديلي بيست – 14 ژوئن 2015- به قلم شين هريس- رژيم تهران بسختي ميتواند كار مرا مطلوب ببيند اما يك گروه كه توسط اطلاعات ايران حمايت ميشود تلاش كرد كه مرا براي كنفرانسي عليه “تروريسم دولتي صهيونيسم” اسم نويسي كند.....
در روز 23 مه، يك فرستاده “كنگره بين‌المللي 17000 قرباني ترور” كه ميگويد يك سازمان غيردولتي است كه سرگرم برگزاري دومين كنفرانس سالانه خود در #تهران در ماه اوت است، از طريق ايميل با من تماس گرفت. طرف تماس، از من دعوت كرد “كه مقاله علمي ابتكاري خودم را براي كسب شانس شركت در اين كنفرانس بدهم”.
من كه هيچگاه اسم اين گروه را نشنيده بودم....، كنجكاو بودم كه يك دعوت براي نوشتن مقاله از جانب رژيم ايران چه شكلي خواهد بود لذا سراغ وب سايت گروه رفتم كه تر و تميز درست شده و تقريباً بطور كامل به انگليسي است. در ميان تم‌هايي كه كنفرانس امسال ميخواهد بررسي كند اين عنوانها ديده ميشود: «تروريسم دولتي صهيونيسم عليه رژيم ايران»، «تروريسم اينترنتي عليه رژيم ايران» و «تروريسم اقتصادي عليه رژيم ايران در رابطه با تحريمها»....
من به ليست حاميان كنفرانس دقت كردم كه در بين گروههاي مذهبي مختلف، تنها كمپاني پخش رسانه‌اي ايران و يك شوراي دولتي كه توسط مشاور ارشد رهبر شان علي #خامنه‌اي اداره ميشود شامل وزارتخارجه رژيم ايران بود كه همان وزارتخانه‌يي است كه در حال حاضر در مورد برنامه اتمي رژيم ايران در آينده مشغول مذاكره با آمريكاست. همچنين رئيس اطلاعات رژيم ايران در مراسم سال قبل صحبت كرده است....
در يك سريال از رفت و برگشت ايميلها، طرف تماس من توضيح داد كه مقالات اصلي كه توسط اين سازمان انتخاب شوند در يك كتاب منتشر ميشوند كه “مؤسسات تصميم گيرنده به آن دسترسي دارند”. اگر من بخواهم در كنفرانس شركت كنم “ما تلاش ميكنيم تا آنرا تسهيل كنيم و به شما سفر كه هزينه آن پرداخت شده بدهيم.” سازمانده همچنين در اصل پيشنهاد كرد كه به من پول بدهد ولي از من خواست كه اول قيمتم را مشخص كنم. (كه من اين كار را نكردم.)
در طي اين تبادلات، مشكل ميشد به جواب اين سؤال كه دقيقاً چه كسي اين كنفرانس را سازماندهي كرده است رسيد. در عين اينكه كنفرانس حمايت مقامات سطح بالا و وزارتخانه‌هاي دولتي را دارد ولي اسماً توسط گروهي بنام انجمن هابيليان اداره ميشود.
اين گروه توسط خانواده‌هاي كساني كه... هابيليان ادعا ميكند توسط مجاهدين خلق كشته شده‌اند، اداره ميشود. مجاهدين خلق يك گروه مقاومت ايراني است كه خواهان دمكراسي و دولت غيرديني در ايران است.
يك همكار ارشد در بنياد دفاع از دمكراسي‌ها كه يك بانك فكري در واشنگتن است بمن گفت كه “هابيليان گروهي است كه چند بريده مجاهدين خلق را نشان ميدهد و توسط وزارت اطلاعات رژيم ايران اداره ميشود. آنها قبلاً كتابچه‌هايي به زبان انگليسي توليد كرده‌اند ولي اين حرفه‌اي ترين نوشته‌ها به زبان انگليسي است كه در اينترنت من ديده‌ام.” يك مفسر ديگر ايران كه از من خواست نامش را نگويم گفت هابيليان اخيراً چندين كتاب بخوبي طراحي شده كه بنظر گرانقيمت ميآيد برايش فرستاده است كه به زبان انگليسي هستند و فكر ميكند كه دولت ايران پول آنرا داده است. (خبرگزاري فارس نيز سايتي به زبان انگليسي دارد هر چند كه اين سازمان خودش را مستقل از دولت توصيف ميكند.).....
#هابيليان ميگويد كه مجاهدين خلق يك سازمان تروريستي است كه مسئول بسياري از 17000 قرباني است كه قربانيان تلاش آن براي بدست گرفتن قدرت هستند.....
اما اين توضيح نميدهد كه چرا هابيليان تلاشهاي علني خود را فراتر از يك مجموعه شكايات مشخص گسترده‌تر كرده است و  انتقاد كردن از تلاشهاي جنگ سايبري آمريكا و يا برنامه تسليحات هسته‌اي اسرائيل چه ربطي به مجاهدين خلق و جنبش طرفدار دمكراسي ايران دارد؟
جواب ممكن است در تلاشهاي گسترده‌تر رژيم ايران براي بدست آوردن انواع جديدي از تبليغات و ديپلماسي (با پوشش) مردمي باشد كه همه آنها به اندازه كنگره بر سر 17000 قرباني ترور پرسر و صدا و موضوع اصلي هابيليان نيست.
متخصصان ايران و مقامات اطلاعاتي پيشين آمريكا كه من با آنها صحبت كردم گفتند كه مشكل بتوان با اطمينان فهميد كه كنگره در مورد 17000 هدفش واقعاً چيست؟ من ابتدا شك كردم كه دعوت به اين كنفرانس يك طرح پيچيده ......ادامه

۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

#ایران- تیک تاک اتمی! هشدار اد رویس، و مرز سرخهای کنگره آمریکا در مذاکرات اتمی

امروز سه شنبه 30 ژوئن روز ضرب الاجل برای به اصطلاح توافق #اتمی با رژیم تروریستی ایران میباشد . البته اگر سفره مماشات پهن باشد حتما با ترفندهای مختلف این زمانبندی را کش و قوس میدهند ولی سیاستمداران مختلف آمریکا بخصوص سناتورها و کنگره سمنها همچنان برای یک توافق بد به #اوباما هشدار میدهند.

هشدار اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا:
اد رویس

اد رویس

توافق اتمی، رژیم حامی تروریسم ایران را با سرازیر شدن جریان پول ناشی از برداشته شدن تحریمها در منطقه بحران زده قویتر می‌کند. در این صورت چگونه امنیت آمریکا تأمین می‌شود؟

”اد رویس“ همچنین گفت: تمدید مذاکرات تنها در صورتی ارزش دارد که بدون اعطای هیچ امتیازی از طرف آمریکا، ما در حال حرکت به سمت اعمال محدودیتهای بیشتر بر امیال خطرناک اتمی و مسدود کردن مطلق مسیر دستیابی رژیم ایران به بمب باشیم... وزیر کری لازم است بداند که کنگره مرز سرخهای خود را دارد که شامل بازرسیهای سر زده، عدم لغو فوری تحریمها به‌مثابه جایزه‌ای بزرگ برای سپاه پاسداران، تضمین بازگشت سریع به تحریمها، و محدودیتهای حساب شده بر برنامه اتمی رژیم ایران که برای دهه‌ها پا برجا باید بماند. دولت باید این را برای رژیم ایران روشن سازد که توافقی بدون این شرایط، و برخی دیگر، به تأیید کنگره نخواهد رسید.
سناتور تام کاتن هم گفت: باید با زبان قدرت با آخوندها گفتگو کرد سناتور تام کاتن عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا خطاب به باراک اوباما نوشت: آنچه آخوندها می‌فهمند زبان قدرت است، در نتیجه در مذاکرات اتمی باید قوی باشید.
سناتورتام کاتن
سناتورتام کاتن
خانم #مریم رجوی هم در گردهمایی ویلپنت در 13 ژوئن گفتند: به #خامنه ای و رژيم فعلي ایران «نمي‌توان و نبايد اعتماد کردبه اين رژيم امتياز بيشتر ندهيد. يك سياست محكم اتخاذ كنيد و براي ملايان حاكم بر ايران روشن كنيد كه آنها بايد برنامه تسليحات هسته‌یی خود را رها كنند.....

#ایران-خامنه ای ودست و پا زدن مضحک برای رفع و رجوع یک افتضاح!

اخیرا مجلس ارتجاع به اشاره #خامنه ای طلسم شکسته در مجلس طرحی موسوم به «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌یی» را تصویب کرد که از اول تا آخر یک افتضاح تماشایی بود که در جریان آن تشتت و از هم گسیختگی رژیم در معرض دید همگان قرار گرفت؛ از مطرح شدنش توسط دلواپسان تا مثله کردن و به‌اصطلاح تصحیحش به دستور مقام عظمای ولایت، تا تصویب زورکی آن با کارگردانی علی لاریجانی و ساکت کردن مخالفان با چماق حکم حکومتی…

بر پایه همین طرح درشبکه 2 تلویزیون آخوندها یک برنامه برگزار شد که درصدد ماله‌کشی این رسوایی برآمد واحمد توکلی و علی مطهری را به صحنه آورد. تلاش مذبوحانه آنها برای جمع‌وجور کردن این فضاحت و فایده‌تراشی برای این طرح ناکام، خنده‌دار و در عین‌حال رقت‌آور است. همه چیز این مصاحبه، یک سرهم‌بندی ناشیانه و عجولانه بود، از سؤال مجری که بیشتر بیانیه بود تا سؤال… تا جوابهای بی‌سر و ته مهمانهای برنامه.

علی مطهری و علی توکلی در شو تلویزیونی آخوندها
علی مطهری و علی توکلی در شو تلویزیونی آخوندها
مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

از سوال و جوابها که بگذریم وقتی علی مطهری استدلال کرد که این طرح قدرت چانه‌زنی تیم مذاکره هسته‌یی را بالاتر می‌برد، چون کلاً یک صدا از کل نظام بیرون می‌آید. فکر می‌کنم پیام خارجی‌اش بیشتر باشد تا داخلی؛ به‌خاطر این‌که مجلس همان چارچوبهایی را که قبلاً توسط رهبری تعیین شده بود، در قالب یک قانون درمی‌آورد و ضمانت اجرایی بیشتری پیدا می‌کند.

حالا معنی «یک صدا» از رژیم را هم فهمیدیم! بیچاره به چه مخمصه‌یی افتاده! به‌زور دنبال کلماتی می‌گردد یک طوری این فضیحت را رفع و رجوع کند و در نتیجه مشتی پرت و پلای خنده‌دار تحویل می‌دهد از جمله این‌که مجلس این طرح را داده تا دستورات رهبری ضمانت اجرایی پیدا کند! می‌دانستیم طلسم ولی‌فقیه شکسته، اما این قدرش را نمی‌دانستیم که مجلسی که خودش دست‌نشانده ولی‌فقیه است، باید بیاید ضامن اجرای دستورات او بشود! فیثاغورث نظام در ادامه مهمل‌بافی‌هایش می‌گوید:
”ضمن این‌که دست دولت را باز می‌گذارد که اگر احیاناً و به‌فرض نزدیک به محال، توافق بدی صورت گرفت، یک ابزار و یک بهانه‌یی داشته باشد که بتواند آن را لغو کند، کاری که در خیلی از مجالس دنیا انجام می‌شود که برای احتیاط و این‌که باز بتوانند یک نه بگویند، این را قرار می‌دهند“.
پس معلوم می‌شود که هدف از این همه آوردن و بردن طرح و آبروریزی، گیر آوردن «یک ابزار» و «یک بهانه» برای دبه درآوردن بوده است. مجری که می‌بیند این نوابغ نظام به مطالبی که قرار بود گفته شود، نزدیک نشده‌اند، ناچار سؤال صریحی مطرح می‌کند که:”بعضیها معتقدند با توجه به تغییراتی که در طرح اولیه به وجود آمده، این طرح رقیق شده و اثرگذاری‌اش کاسته شده. نظر شما چیست؟“ 

ادامه پاسخها را بخوانید..... 

۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

#ایران- دوران روحانی، افزایش شوکه کننده اعدام نوجوانان

در دو سال گذشته در حاکمیت #حسن روحانی اعدام نوجوانان در این کشور افزایش یافته است. 

اعدام دو نوجوان در حاکمیت روحانی جلاد بعد از سالها اسارت در زندان
اعدام دو نوجوان در حاکمیت روحانی جلاد بعد از سالها اسارت در زندان
این مطلب روزنامه واشینگتن تایمزاست که در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران نوشته :


 طبق گزارش سازمان عفو بین‌الملل، رژیم ایران بعد از چین بیشترین اعدام را در سال 2014 داشته است.
این مقاله با اشاره به اسید پاشی علیه زنان در اصفهان می‌افزاید در حالی‌که دولت باراک اوباما و شرکایش در تلاش برای دستیابی به توافق اتمی با رژیم ایران هستند زنان و کودکان ایرانی تحت قوانین شدید و تبعض آمیزی می‌باشند....

#ایران- این است ثمره حکومت ننگین ولایت فقیه شیطانی، خامنه ای ننگت باد

دو سوم ایران بیابان شده است!

ارومیه گریان است!
دریاچه خشک شده ارومیه
دریاچه خشک شده ارومیه




بواقع اینکه میگویند آخوندها حرث و نسل ایران، ایران این زیباترین وطن این مهد تمدن و ایران باستانی را بر باد داده اند و برای صد سال آنرا به عقب بردند تنها بخشی از واقعیتها و جنایاتی است که این رژیم ضد بشری و پلید آخوندها مرتکب شده است. قتل عامها، اعدامها، شکنجه ها وهزاران هزار بدبختی دیگراز اعتیاد و فقر و فحشا گرفته تا ... که ثمره حکومت ننگین این طایفه شیاد و خائن است یک طرف، ویران کردن شهرها و سرمایه های طبیعی و ملی ایران زمین هم یک طرف. 

خشک شدن زاینده رود اصفهان
خشک شدن زاینده رود اصفهان

مدتهاست که خبرهای مربوط به خشک شدن دریاچه های ایران در روزنامه ها پخش میشود این هم بخشی دیگر از کارکردهای میهن بربادده حکومت #خمینی لعنت شده و #خامنه ای و #روحانی جنایتکار که عمله و اکره همان امام گور به گور شده شان هستند میباشد .  

خود بخوانید بدبخیتهای مردم را .......
بحران کمبود آب در ۱۷ شهر ایران
بحران کمبود آب در ۱۷ شهر ایران

دریاچه ارومیه
دریاچه ارومیه
ساکنان روستاها و مناطق اطراف دریاچه ارومیه بر اثر استنشاق هوای آغشته به نمک به فشار خون بالا، سوزش چشم، سرطان ریه، بیماریهای پوستی، تنفسی دچار شده‌اند.
یکی از اعضای مجلس ارتجاع فاش کرده بود که دولت روحانی بودجه اختصاص یافته برای احیای دریاچه ارومیه را بالا کشیده و آن را برای نمایش انتخابات آتی هزینه می‌کند.....

#ایران - #خامنه ای-آیا جام زهر ادامه دارد؟؟؟

توجه کنید به کجا میرسد؟
هر چه میگذرد واقعیتها بر سر توافق اتمی بیشتر خود را نشان میدهد و در سگ دعواها این موجودات چهره جدیدی از خود نشان میدهند . چند روز از سخنان ولی فقیه طلسم شکسته مبنی بر حمایت از تیم مذاکره کننده اتمی حکومت نگذشته که باند دلواپسان در اقدامی تامل برانگیز ضمن به چالش کشیدن خامنه ای، دولت آخوند روحانی و تیم مذاکره کننده را یکبار دیگر زیر ضرب بردند. در این رابطه باند دلواپسان نظام آخوندی با پخش گسترده نشریه در حاشیه نمایش جمعه تهران ضمن حمله مستقیم به آخوند روحانی و جواد ظریف، در اطلاعیه های خود با تیترهای درشت نوشته اند: «جام زهر ادامه دارد...»، «روحانیونی که با کفر صلح کردند!» و «پشت پرده توافق».
خامنه ای جلاد،رفسنجانی شیاد،روحانی دروغگو قاتل جوانان

از طرفی در سایتهای جورواجور خود گزارشاتی مبنی بر توزیع گسترده نشریات علیه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حاشیه نماز جمعه #تهران بود. آنها به بازخوانی نقش #روحانی، #ظریف، تخت روانچی و جمشید ممتاز، در دو برهه قطعنامه ۵۹۸ و مذاکرات هسته‌ای پرداخته اند. یکی از این ماهنامه ها که پخش شد با تصویر روی جلد ظریف و تیتر «وزیری که خواب آمریکا را می‌بیند!» بود .

پخش این مطالب علیه سیاست های کلی خامنه ای در حالی صورت می گیرد که ولی فقیه ارتجاع در سخنانی که در جمع کارگزاران و متولیان حکومتی بیان کرده بود از تیم مذاکره کننده با القابی مانند «امین، غیور، شجاع و متدین‌” نام برده بود. ولی فقیه زهرخورده که در درون اهرم قدرت نظام آخوندی بسیار ضربه خورده و ضعیف شده است، در عقب نشینی اکنون با ”پرت و پلا گویی” تلاش دارد تا تعادل از دست رفته در درون نظام آخوندی را به نحوی برقرار نماید و با بیان نرمش قهرمانانه و از این سنخ جفنگیات ”قهرمان” بازی های قلابی و پهلوان پنبه بازی هایش فقط روبه سوی”دلواپسان” و برای آرام کردن این باند قابل تفسیر است.