۱۳۹۴ مهر ۴, شنبه

ایران- مردم ایران چشم خود را می‌فروشند اما رژیم ایران میلیاردها دلار برای تروریستها می‌فرستد


صالح القلاب وزیر سابق تبلیغات اردن
صالح القلاب وزیر سابق تبلیغات اردن
رژیم ایران اموال عراق را به باد داد. اموال عراق به دست سپاه و ولی‌فقیه می‌رسد که برای گروه‌های فرقه‌ای خرج می‌شود که به یمن و سوریه و لبنان فرستاده می‌شوند و این اموال، برای عراق است.
روزنامه واشینگتن تایمز چند روز قبل نوشته بود رژیم ایران سالیانه برای گروه‌های تروریستی در سوریه و یمن و لبنان و عراق 30میلیارد دلار خرج می‌کند که البته ارزیابی‌های واقعی سه یا چهار برابر این رقم است و شاید بدون مبالغه به 120یا 150میلیارد دلار برسد. رژیم ایران این پولها را از مردم عراق می‌گیرد و خودش نمی‌تواند بدهد و حتی اگر فرض کنیم 30میلیارد باشد این پول برای کجا خرج می‌شود؟ برای حوثیها و حزب‌الله و عصائب و غیره و مردم بیچاره را از افغانستان آورده‌اند... و در حوران و جاهای دیگر کشته شدند و یا فرار کردند. 
 
ایران کشور بزرگ و قاره‌ای است آیا درست است که مردمش اعضای بدن بفروشند تا نان بچه‌های خود را تأمین کنند و پولها را برای گروههایی در یمن و برای حسن نصرالله بفرستد؟
فروش قرنیه چشم در حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی
فروش قرنیه چشم در حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی
فروش کلیه و اعضای بدن به دلیل فقر و تنگدستی در حاکمیت ولایت فقیه شیطانی
فروش کلیه و اعضای بدن به دلیل فقر و تنگدستی در حاکمیت ولایت فقیه شیطانی
  بله، ما عکسهایی دیدیم که مردم چشم خود را می‌فروشند که برای بچه خود نان بگیرند و برخی کلیه می‌فروشند و برخی اعضای بدن می‌فروشند تا نان بچه‌های خود را تأمین کنند. 

#ایران- رئیس جمهور باید عمله باشد!

این حرف یک پاسدار وحشی وچماقدار به اسم قاسمی است! که وقتی دهنش را باز میکند حتی مزد بگیران خامنه ای هم نمیتوانند جمعش کنند و در جنگ گرگها فقط همدیگر را میدرند.
این پاسدار جانی میگوید: دعوا بین اصول‌گراهاست و قرتی طلبها و #آمریکا پسند ها و وندی شرمن دوستها، دعوا هست، حلوا هم این وسطش خیرات نمی‌کنند، پسرم، یا با مایی یا با اونهایی، خط قرمز این وسط بسیار شفاف و روشن کشیده شده، وسط نداریم.

 

پاسدار قاسمی جنایتکار

جنگ گرگها در باند خامنه ای و رفسنجانی-روحانی
جنگ گرگها در باند خامنه ای و رفسنجانی-روحانی











او روحانی را در شرایطی که جنگ و جدال باند #خامنه‌ای و #رفسنجانی - #روحانی، بالا گرفته، به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت:
 خوب گوش بده برای چی آمدی نشستی این‌جا، اگر ما از مسأله قدس بگذریم که استراتژی غایی ماست در هر دولتی بیاید و بره و اینها نمی‌توانند فتیله‌اش را بکشند پایین، اصلاً ربطی به رئیس‌جمهور ندارد. و ایکاش مجلس ما قانونی تنظیم بکند در این دوره‌ای که شش تا و نصفی اصول‌گرا توش هستند که #رئیس‌جمهورها فقط عمله و اکره باشند، برای بیل زدن، و نه برای این‌که یکی بیاید هولوکاست، کرکره را بکشد بالا و اینها و بالا و پایین و اونها را فحش بدهد، یکی بیاید یک دفعه #فابیوس بغل بکنه، و باید مجلس قوانینی را وضع بکند که اصول و خطوط استراتژی نظام رو که امام وضع کرده و حضرت آقا وضع کرده، هر شیخ پشمکی نیاید این را بالا و پایین اش بکند، باید بیل بزنی تو، دستور داده‌ایم #زاینده رود خشک نشود، فرموده‌ایم خشک نشود، ما هم می‌گوییم خشک نشود. به کل وزرا دستور داده‌ایم که اقتصاد مقاومتی بشود، بشود، بشود.
(یکی از جمعیت می‌گوید: صلوات بفرست.)
دیدی دعوا می‌شه، آخرش می‌گویند صلوات بفرست آقا

۱۳۹۴ مهر ۳, جمعه

ایران- به روایت تصاویر حتما ببینید!

کلاسهای درس کپری و اتاقهای مخروبه، محصول دزدیها 

و چپاولهای نجومی آخوندها

آیا غریو شادی و لذت  زنگ اول مدرسه در روز اول مهر برای این کودکان معصوم هم بوده است ؟


http://bit.ly/1R5whPB


کلاسهای کپری در ایران آخوند زده
کلاسهای کپری در ایران آخوند زده

ایران- باز هم پیکری سوخته در آتش فقر در حاکمیت آخوندها

ای دلیر مردان و زنان هموطن آتش خشمتان را بر بنیان کاخ ظالمان بیافکنید چرا آتش به پیکرتان میاندازید؟

شما زادگان همان دلیران تنگستان هستید که با آتش سلاحشان برای گرفتن حقشان و اجرای عدالت بپا خاستند. پس چاره و تنها راه، برخاستن و همچون دلیران تنگستان قیام کردن است .

یک هموطن عرب اهوازی در یک حرکت اعتراضی خود را به آتش کشید و جان سپرد

امیر راشدی
امیر راشدی
امید راشدی امیری در اعتراض به اخراج خود، در ساختمان اتحادیه اصناف شهر رامشیر خود را به آتش کشید.
وی که متأهل و دارای یک فرزند بود روز 2مهر همزمان با روز عید سعید قربان در بیمارستان سوختگی طالقانی اهواز به‌دلیل شدت سوختگی جان سپرد.

پیش از این در فروردین‌ماه سال جاری یونس عساکره اهل خرمشهر نیز به‌دلیل تخریب دکه میوه فروشی‌اش توسط مأموران سرکوبگر رژیم آخوندی خود را به آتش کشید و جان سپرد.
خودسوزی یونس عساکره در اعتراض به ظلم حکومت خامنه ای و روحانی
خودسوزی یونس عساکره در اعتراض به ظلم حکومت خامنه ای و روحانی
خودسوزی یونس عساکره موجی از خشم و اعتراض را در میان هموطنان عرب در خوزستان برانگیخت و جوانان دلیر با آتش زدن خودروهای انتظامی و درگیری با مأموران جنایت‌پیشه خشم و انزجار خود را از حکومت پلید آخوندی ابراز کردند.
تشیع پیکر پاک عساکره که تبدیل به حرکت اعتراضی شد
تشیع پیکر پاک عساکره که تبدیل به حرکت اعتراضی شد

ایران- روحانی شیاد از حقوق کارمندان کم می‌کند و برای کودتاگران حوثی در یمن می‌فرستد

این اولین بار نیست که رژیم جنگ افروز و تروریستی خامنه ای و ملاهای تهران سرمایه ها و ثروت ایران را از گلوی مردم ایران گرفته سفره مردم را خالی کردند  و برای مزدوران برون مرزی خود در عراق و سوریه و یمن و لبنان و... میفرستند . 
حمایت خامنه ای تروریست ار حوثی های جنایتکار یمن
حمایت خامنه ای تروریست ار حوثی های جنایتکار یمن

آش اینقدر شور است که خبرگزاریهای خود رژیم جنایتکاران هم صدایشان در آمده توجه کنید: 

رسانه حکومتی اقتصاد نیوز از کسری حقوق کارمندان ایران برای کمک به شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی در یمن خبر داد.  

سند حقوق کارمندان آموزش و پرورش
سند حقوق کارمندان آموزش و پرورش
برخی از کارمندان آموزش و پرورش پس از دریافت فیش حقوقی شهریورماه خود متوجه شدند که بدون اطلاع قبلی به آنها، از حقوق هر کدام از آنها مبلغ دو هزار تومان بابت کمک به مردم یمن کم شده است.

۱۳۹۴ مهر ۲, پنجشنبه

ایران- انفجارخشم توده ها- اعتراضات و تحصنهای مردم هر روز شعله ورتر میشود

هر روز شعله ای از خیزش مردم قهرمان بر علیه ظلم و ستم و اخاذی و غارت آخوندهای حاکم در هر گوشه ایران شعله میکشد تا بنیان این حاکمیت شوم را بسوزاند و سرنگون کند .

لاهیجان - تجمع اعتراضی کارگران خدمات شهری در مقابل شهرداری

اعتراضات کارگران شهرداری
اعتراضات کارگران شهرداری

کارگران شهرداری روز سه‌شنبه 31شهریور در اعتراض به پرداخت نکردن سه ماه حقوق و غیرقابل تحمل بودن وضعیت معیشتی‌شان در مقابل شهرداری لاهیجان تجمع اعتراضی کردند.

تهران - اخراج ۲۰۰ کارگر قراردادی صنایع فلزی ایران

سه‌شنبه 31شهریورماه حکم اخراج تمامی کارگران قراردادی شرکتهای صنایع فلزی ایران که حدود 200تن بودند در پایان ساعت کاری روز به آنها ابلاغ شد.
 این کارگران که از دو شرکت شماره یک و دو صنایع فلزی بودند سه الی ده سال سابقه کار داشتند. کارفرما به بهانه اتمام قرارداد، تمامی آنان را اخراج نموده است.
اعتراض کارگران صنایع فلزی
اعتراض کارگران صنایع فلزی

اعتصاب ۵۰۰تن از کارگران شهرک اشتهارد کرج

چهارشنبه اول مهرماه 500 تن از کارگران شاغل در کارخانه‌های شهرک صنعتی اشتهارد کرج در حمایت از کارگران شهرکهای هشتگرد، نظرآباد و بهارستان اعتصاب کردند. دولت آخوند روحانی به جای پرداخت حقوق عقب‌افتاده کارگران می‌خواهد به آنها بنهای صدهزار تومانی بدهد، که خشم واعتراض کارگران را برانگیخته است.

اعتصاب کارگران در کرج
اعتصاب کارگران در کرج

کرج - مقابله مردم و مغازه‌داران با مزدوران اداره اماکن شهرداری و انتظامی

حمله مزدوران جنایتکار نیروی انتظامی به مغازه داران در کرج
حمله مزدوران جنایتکار نیروی انتظامی به مغازه داران در کرج

چهارشنبه اول مهر 94، مزدوران اداره اماکن شهرداری کرج برای پلمب کردن برخی مغازه‌ها واقع در خیابان موسوم به بهشتی یورش بردند.  مغازه‌داران مقاومت کردند و مردم حاضر در صحنه مزدوران را احاطه کرده و با فریاد و هو کردن و سنگ پراندن مانع کار مزدوران شدند. برخی از کسبه محل در اعتراض به این اقدامات سرکوبگرانه مغازه‌های خود را بستند.

اعتراض کارگران در بیستون کرمانشاه

اعتراض کارگران در کرمانشاه
اعتراض کارگران در کرمانشاه

روز سه‌شنبه 31شهریور 94 جمعی از کارگران شرکت تولیدی روغنهای صنعتی سفیر غرب در بیستون کرمانشاه، در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

ایران- آمریکا- ننگی دیگر بر دامن اوباما و سایر مماشاتگران غربی

وقتی که دزد را میگذارند تا از خانه حفاظت کند همینطور میشود . 

کجای دنیا دیده اید برای در آوردن خطا و اشکالات خود خطاکار را بگذارند  که خطایش را در بیاورد ؟!!!
فریبکاری آخوندهای دجال که گرگی هستند در لباس میش را هر آدم عادی غیر سیاسی هم میداند 
آخوندهای گرگ صفت و میش نما
آخوندهای گرگ صفت و میش نما
ولی اینقدر آش مماشات 1+5 با خامنه ای و روحانی شیاد شور شده که باید کلمات جدید ابداع کرد تا اینهمه خیانت و کاسه لیسی اوباما و دیگر سران اروپایی را توصیف کند که چگونه چشمشان را به روی هر ساعت اعدام در ایران بسته اند، سرکوب و آزار و اذیت زنان و اسید پاشی به صورت دختران را در ایران نادیده میگیرند تا دژٰخیم را خوش بیاید و آسیبی به توافق ذلت بار اتمی آنها نرسد !
شرم بر شما باد که انسانیت خود را به پول و نفت ملاها فروخته اید.
هر دو در جنایات انجام شده در ایران دست دارند
هر دو در جنایات انجام شده در ایران دست دارند
روزنامه وال استریت ژورنال روز سه‌شنبه 31شهریور نوشت: نحوه تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت پارچین تبدیل به یک نقطه کانونی در انتقاد منتقدان از توافق اتمی از جمله در کنگره آمریکا شده است.
سناتور تام کاتن عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: این واقعیت که رژیم ایران خودش اقدام به نمونه‌برداری از خاک پارچین می‌کند نشان می‌دهد که نحوه راستی آزمایی یک معمای شرم‌آور است و امتیاز افزوده‌یی به دیگر امتیازاتی است که این توافق اتمی خطرناک به رژیم ایران داده است.

ایران- باز هم جنایات ولایت فقیه در شورای حقوق بشر ژنو محکوم شد

در جلسه شورای حقوق‌بشر ملل‌متحد در ژنو که روز سه‌شنبه 31شهریور 94 شروع شد، نمایندگان کشورهای مختلف نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران را محکوم کردند.
شورای حقوق بشر ملل متحد در ژٰنو
شورای حقوق بشر ملل متحد در ژٰنو

نماینده ایرلند، آمریکا، نروژ، کانادا و ......خواستار توقف اعدام در ایران شدند و تبعیض علیه زنان و اقلیتهای مذهبی همچنین سرکوب روزنامه‌نگاران و مدافعان حقوق‌بشر در ایران را محکوم کردند ....

۱۳۹۴ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

ایران- آیا این فاجعه را باورتان میشود؟

فاجعه: ۱۰۰کشته و ۱۷۰۰مجروح آمار تصادفات جاده‌ای در سه روز اخیر در ایران
دوشنبه 30شهریور 94: در سه روز اخیر در جاده‌های کشور 1300تصادف، باعث کشته شدن 100نفرو1700 مجروح شد. 
فاجعه تصادفات در ایران تحت حاکمیت ملاها
فاجعه تصادفات در ایران تحت حاکمیت ملاها
 تلفات جاده‌ای ایران، ٢٠ برابر استاندارد جهانی است
آخرین آمار سازمان پزشکی قانونی رژیم نشان می‌دهد در ١٠ سال گذشته بیش از ٢١٩ هزار نفر در تصادفات رانندگی ایران کشته و بیش از دو میلیون و ٨٠٠ هزار نفر مجروح شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که ایران به تنهایی ٥/١ درصد کشته‌شدگان حوادث رانندگی دنیا را از آن خود کرده که ٢٠ برابر استاندارد جهانی است.

ایران- هنوز مدرسه ها باز نشده باز هم دستگیری یک معلم دیگر!

 با شروع سال تحصیلی لرزه مرگ و ترس از قیام نسل جوان و دانشجو و قشر فرهنگیان بر اندام رژیم پوسیده خامنه ای و روحانی افتاده است و هنوز مهر ماه شروع نشده شروع به دستگیری فعالین اتحادیه های معلمین و دانشجویان و... کرده است ولی هیهات که این بگیر و ببندها دیگر اثر ندارد و قیام و سرنگونی این حاکمیت قرون وسطی ملاهای دجال در تقدیر است . 

اعتراض به ادامه بازداشت معلمان در آستانه سال تحصیلی جدید

سید منصور موسوی از فرهنگیان تهران - علی اکبر باغانی معلم زندانی و نایب رئیس کانون صنفی معلمان

30شهریور94 - رژیم ضدبشری در آستانه سال تحصیلی جدید در وحشت از اعتراض و اعتصاب فراگیر معلمان و پیوند آنان با دانش‌آموزان معترض فشار خود بر معلمان و کانونهای صنفی آنان را بالا برده است، رژیم در روزهای اخیر سید منصور موسوی از فرهنگیان تهران را در منزلش دستگیر کرده است.
همچنین در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید شاهد موجی از بازداشت ها در کانون صنفی معلمان از سوی مأموران اطلاعات هستیم،

ایران- حقوق ناچیزبه زنان ولی سپردن کارهای مردانه به آنها

از خواندن اینگونه خبرها فقط زن ستیزی و جنایات آخوندها علیه زنان بیشتر برملا میشود. یکی نیست به اینها بگوید مگر شما احترامی برای زن در جامعه دین فروشی خودتان قائلید که حالا بگویید زنان کار مردانه میکنند یا زنانه ؟!

زنان محروم کارگر در حاکمیت شوم آخوندها
زنان محروم کارگر در حاکمیت شوم آخوندها

شما را همان بس که در دیدگاه کثیف و فاسد آخوندها زن را فقط در خانه میخواهید ! و هیچ ارزشی برای آن قائل نیستید. جنایات اسید پاشی و اعدام ۳۰ زن در کارنامه ننگین روحانی و اعدام هزاران زن طی سه دهه در حاکمیت شوم خمینی و خامنه ای مبین این واقعیت است که آخوند جماعت دهن کثیفش را ببندد و راجع به زنان، کار زنان و حقوق زنان دیگر حرفی نزند .

و اما در طرف مقابل در مقاومت ایران خانم مریم رجوی دیدگاهی را که مبین ارج و قرب زنان و بخصوص زن ایرانی است را نمایندگی و برای احقاق حقوق زنان مبارزه میکند را در این لینک بخوانید.

یکی از به اصطلاح کارگزاران رژیم دجال آخوندی میگوید: در کشور هم‌اکنون بسیاری از بنگاههای اقتصادی تعطیل شده‌اند .امروز می‌بینیم شغل‌هایی که باید به دست مردان سپرده شود با حقوق ناچیز در اختیار زنان قرار می‌گیرد در حالی‌که شرایط این کارها برای زنان مناسب نیست و در نتیجه به مشاغل خدماتی روی می‌آورند تا گذران زندگی کنند و متأسفانه برخی کارفرمایان با نازلترین قیمت و دستمزد ناچیز زنان را به کار می‌گیرند.

۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

ایران- نشست خبری قاتلی به اسم سخنگو! آیا خزعبلات این جلاد را باور میکنید؟؟

بر شاهرخ زمانی که تا آخرین لحظه حیاتش به ولایت فقیه نه گفت و برای احقاق حقوق مردمش ایستاد و مقاومت کرد درود درود درود
شاهرخ زمانی شهید راه آزادی ایران
شاهرخ زمانی شهید راه آزادی ایران
خانم مريم رجوي رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در پیامی که به همین مناسبت فرستادند، ضمن تسليت به خانواده شاهرخ زماني و مردم قهرمان آذربايجان و عموم كارگران تأكيد كرد خون اين زنداني مقاوم همچون 120هزار شهيد راه آزادي تنها بر عزم و اراده مردم ايران براي سرنگوني اين رژيم ضدبشري مي‌افزايد و ياد و خاطره او مانند ديگر شهيدان راه آزادي در تاربخ ايران جاويدان خواهد ماند .
آخوند اٰژه ای جلاد و قاتل هزاران زندانی، 
آخوند اٰژه ای قاتل و سخنگوی قضائیه رژیم ولایت فقیه
آخوند اٰژه ای قاتل و سخنگوی قضائیه رژیم ولایت فقیه
 درباره نحوه مرگ زندانی سیاسی شاهرخ زمانی گفت: شکل ظاهری این مسأله نشان می‌دهد که متهم سکته کرده است٬ اما در مورد این‌که علت سکته او چه بوده در حال بررسی هستیم، در این مورد پزشک باید نظر بدهد قاضی نمی‌تواند نظر شخصی بدهد، ما همه اقدامات قضایی لازم را برای بررسی علت سکته این متهم انجام می‌دهیم٬ اما نتیجه نهایی هنوز اعلام نشده است!!!!!!!!! 
یکشنبه ۲۲ شهریور94، شاهرخ زمانی، کارگر زندانی در پنجمین سال حبس بدون مرخصی خود، در زمانی مابین صبح تا پیش از ظهر در زندان گوهردشت کرج در حالی كه دهانش خونی بود به طرز مشکوکی فوت کرد.
شاهرخ زمانی در شهریورماه سال گذشته اجازه حضور در مراسم ازدواج دخترش را پیدا نکرد و در بهمن ماه ۹۳ نیز نتوانست حتی برای مدتی کوتاه در خاکسپاری و تشییع مادرش حضور داشته باشد.

ایران- زندان گوهردشت سنگر مقاومت زندانیان سیاسی

این اولین بار نیست که دژخیمان اجیر شده خامنه ای جلاد در زندانها از جمله زندان گوهر دشت کرج با یورش به زندانیان میخواهند آنها را از پای در آوردند و یا با ایجاد رعب و وحشت آنها را از مواضعشان عقب برانند . 
ولی آخوندهای جنایتکار طی حاکمیت خونین و ظالمانه شان در بیش از سه دهه بارها اینرا تجربه کرده اند که زندانی مقاوم برای آزادی مردمش از چنگال خونین ولایت فقیه حتی پای چوبه دار رفته است ولی از عهدش با خلق و میهنش عدول نکرده پس چه باک از این یورشهای شبانه دژخیمان که هر بار هم پوزه شان به خاک مالیده شده است.
زندان مخوف گوهر دشت کرج
زندان مخوف گوهر دشت کرج
پنجشنبه شب28شهریور 94 ساعت ۲/۳۰ شب دژخیمان گارد ویژه به بند 7 زندان گوهردشت یورش بردند. این یورش وحشیانه در آن وقت شب باعث تنش و درگیری بین زندانیان و مهاجمان شد.
دژخیمان گارد ویژه به بهانه تفتیش و بازرسی، محل استراحت زندانیان را به هم ریختند و وسایل آنان را تخریب کردند.

۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

ایران- نان بخور و نمیر، هم گران شد پس لشگر فقیران در ایران چه بخورند؟ حتما گرسنگی

در حاکمیت شوم خامنه ای - روحانی مردم هر روز فقیرتر و فقیران هر روز از روز قبل بدبخت تر و محرومتر و گرسنه تر میشوند . 
بیداد از اینهمه غارت و چپاول و ظلم و جنایات آخوندهای حرام لقمه.
ننگ نفرین بر خامنه ای و رفسنجانی ودیگرسران و آخوندهای دزد و دجال
ننگ نفرین بر خامنه ای و رفسنجانی ودیگرسران و آخوندهای دزد و دجال
کودکان صاحب نفت و ثروتهای ایران ولی محروم و فقیردنبال لقمه نانی در زباله ها میگردند تا طایفه شوم خمینی لعنت شده و عمله و اکره جنایتکارش اینگونه بر سر سفره های رنگین بنشینند.
کودکان صاحب نفت ولی محروم ایران دنبال لقمه نانی در زباله ها !
کودکان صاحب نفت ولی محروم ایران دنبال لقمه نانی در زباله ها !
گرانی نان
گرانی نان
دولت آخوند روحاني قيمت برخي انواع نان را در اصفهان بدون اطلاع قبلي مردم افزايش داد.
از جمله قيمت نان سنگک در برخي واحدهاي نانوايي بين ۲۰ تا ۲۵ درصد افزايش يافته است.

ایران- گسترش تجمعات و اعتراضات دانشگاهیان،کارگران، مالباختگان

تجمع جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس ارتجاع

تجمع اساتید دانشگاهیان مقابل مجلس ارتجاع
تجمع اساتید دانشگاهیان مقابل مجلس ارتجاع
یکشنبه 29شهریور 94 جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور از 32استان کشور در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادی خود شدند که بعد از گذشت ۴ سال هنوز این تبدیل وضعیت انجام نشده است.

سنندج - اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نورو اعتراض دانشجویان
دانشگاه پیام نورو اعتراض دانشجویان
صبح روز شنبه 28شهریور 94 اعتراض گروهی ازدانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان سنندج به افزایش 20درصدی و اینکه ایادی رژیم به دانشجویان گفتند که هرکس که توان پرداخت این میزان شهریه را ندارد انصراف بدهد.

تجمعات اعتراضی و اعتصاب کارگران و مالباختگان در عسلویه، کرمانشاه و تهران

اداره کار کرمانشاه
اداره کار کرمانشاه

شنبه ۲۸شهریور۹۴

 کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل اخراجی شرکت توان گسترغرب در کرمانشاه، به‌دلیل نگرفتن سه ماه حقوق پرداخت نشده و حق بیمه در محل اداره کار تجمع کرده و نسبت به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض کردند.

تهران - تجمع جمع کثیری از مالباختگان میزان در مقابل وزارت کشور رژیم تجمع اعتراضی کردند، در این اثنا تعدادی مزدور بسیجیها به قصد متفرق کردن جمعیت با باتون به آنان حمله کردند اما با مقاومت تجمع‌کنندگان روبه‌رو شدند.
عسلویه - اعتصاب صدها تن از کارگران فاز 23 و 24 عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان دست از کار کشیده و در محل کار اعتصاب کردند. کارگران به جان آمده اعلام کردند تا حقوق خود را دریافت نکنند به سرکار بر نمی‌گردند. 

ایران- زنان و افراد تحصیل کرده، بیشترین بیکاران ایران را تشکیل می‌دهند

از پس کلی سانسور و آمار دروغ که خود کارگزاران رژیم میدهند باز هم نمیتوانند این آمار فاجعه باررا مخفی کنند. ببینید نتیجه سه دهه غارت و چپاول حاکمیت خامنه ای دجال و روحانی شیاد که فاجعه بیکاری جوانان و زنان تنها یک نمونه از جنایات رژیم است. 

بیکاری جوانان وزنان در رژیم آخوندها فاجعه بار استبیکاری جوانان
بیکاری جوانان وزنان در رژیم آخوندها فاجعه بار است

مرکز آمار رژیم روز 28شهریور 94 ضمن گزارشی با اشاره به این‌که مهمترین ویژگیهای بیکاری در ایران بالا بودن نرخ بیکاری زنان، جوانان و افراد تحصیل کرده است اعلام کرد: بیش از ۵۷ درصد مردان و تنها ۱۰ درصد زنان ده سال به بالا که در سن کار قرار دارند شاغل هستند و نرخ بیکاری برای زنان ۱۹، برای جوانان حدود ۲۱ درصد و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بین ۳۶ تا ۴۸ درصد است.
​ این نسبت در مناطق شهری برای جمعیت ۱۵سال به بالا حاکی از آن است که در مناطق شهری حدود ۳۵ درصد و روستایی حدود ۴۱ درصد از جمعیت در سن کار ایران شاغل هستند.