۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

ایران-آمریکا-آخر عاقبت مماشات اوباما با خامنه ای جلاد به کجا میرسد؟

بالاخره اینهمه برو بیای جان کری و تیم مذاکره کننده 1+5 چی شد؟ به قول یک ضرب المثل ایرانی (کوه موش زایید)، و این نتیجه دود و دمی است که اوباما و جان کری و دیگر بازیگران این شوی مسخره مذاکره راه انداخته بودند!

اینها هنوز طایفه شیاد و جنایتکار آخوند جماعت را نمیشناسند و فریب حیله گریهای این دجالان تاریخ بشریت از خمینی گوربه گور شده تا خامنه ای خونخوارو روحانی دروغگو را خوردند و میخورند . دور نیست که ثمره این ندانم کاری و چشم بستن بر جنایات و واقعیتهای این رژیم تروریستی و بنیادگرای خامنه ای شیطان را ببینید و آنموقع که طعم تلخ مماشات را در دهان خود و مردمشان حس کردند دیگر دیر شده چون هیچوقت در مقابل این رژیم شیاد و جلاد قاطعیت نداشتید و با مماشات خود مردم و مقاومت ایران را قربانی کردید. 

ننگ بر شما، شرم برشما که دستتان در دستان آخوندها آلوده به خون مردم ایران شده است. بزودی با سرنگون شدن این رژیم جنایتکار ای 1+5 روسیاه تاریخ ملتها خواهید شد .

رویتر: خامنه‌ای قول مخالفت با آمریکا می‌دهد

خبرگزاری رویتر شنبه 27تیر 94 گفت: خامنه‌ای روز شنبه اعلام کرد با وجود توافق اتمی مخالفت رژیم #ایران با #آمریکا نادان تغییر نخواهد کرد. وی افزود: رهبران آمریکا به‌دنبال تسلیم شدن ما بودند. ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم ولی اگر جنگی پیش آید آمریکا مرعوب خواهد شد.

جنایات خامنه ای جلاد در ایران
جنایات خامنه ای جلاد در ایران
مماشات اوباما و روحانی شیاد
مماشات اوباما و روحانی شیاد

همچنین #خامنه‌ای در ادامه آشوبگری و تروریسم تأکید کرد:
«چه این متن (توافق اتمی) تصویب بشود، چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید، از ملت مظلوم فلسطین، از ملت مظلوم #یمن، از ملت و دولت #سوریه، از ملت و دولت #عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین، همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
نکته بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد».

#ایران-#خامنه ای و باز هم جنایت اسیدپاشی بر صورت زنان ایرانی

خروش اعتراضی زنان و مردم بوکان علیه اسیدپاشان خامنه‌ای

به‌دنبال قربانی شدن 4 دختر جوان کرد در جریان جنایت اسید پاشی به دست مزدوران زن‌ستیز رژیم آخوندی در شامگاه سه‌شنبه 23تیرماه، زنان و مردم #بوکان با اعلام قبلی دست به تجمع اعتراضی زدند و با شعارهای ”زن، زندگی، آزادی، نه به خشونت علیه #زنان“ و ”داعش این جا جای تو نیست“ خشم خود را نسبت به عوامل رژیم ابراز کردند. 

قربانی جدید اسید پاشی ملاهای جنایتکار
قربانی جدید اسید پاشی ملاهای جنایتکار
قربانیان اسید پاشی در ایران تحت حاکمیت روحانی شیاد
قربانیان اسید پاشی در ایران تحت حاکمیت روحانی شیاد

کارگزاران رژیم از جمله فرماندار مزدور شهر پیش از آن با احضار برخی از معتمدین مردم به آنان نسبت به هر گونه تجمع اعتراضی هشدار داده و تهدید کرده بود که برخورد تندی خواهند داشت. اما زنان و #جوانان و مردم بوکان در مقابل مقر همین کارگزار رژیم تجمع اعتراضی خود را برپا کرده و علیه جنایت ایادی رژیم ابراز نفرت کردند. 

۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

#ایران- واکنشها و نظرات در رابطه با توافق اتمی

النهایه رژیم پلید آخوندی نتوانست خط قرمزهایش را برای رسیدن به بمب #اتمی حفظ کند، با همه فشارهای اقتصادی و اجتماعی ازفقر، گرسنگی، فحشاء و بیکاری که طی این سالیان بر مردم ایران وارد کرد تا بتواند پروژه های اتمی و تروریستی اش را پیش ببرد در نهایت ناچار شد جام زهر اتمی را بخورد تا به خیال خود از سرنگونی نجات یابد زهی خیال باطل!
 وضعیت رژیم خرابتر از آن است که فکر کند با برداشتن تحریمها میتواند راه گریزی پیدا کند. #خامنه ای نه تنها نتوانست به بمب اتمی دست پیدا کند بلکه در سطح دنیا هم مفتضح شد . 
بعد از توافق اعلام شده اتمی خیلی از شخصیتها و رهبران کشورها در این رابطه موضع گیری و ابراز تردید و تهدید کردند .

ملک سلمان پادشاه عربستان: در مکالمه تلفنی با باراک اوباما به رژیم #ایران هشدار داد پولهای آزاد شده پس از لغو تحریمها را، خرج دامن زدن به آشوبهای مداخله‌جویانه نکند...
ملک سلمان پادشاه عربستان
ملک سلمان پادشاه عربستان
لوران فابيوس وزير امور خارجه فرانسه: گفت: «قدرتهاي جهان از نزديک بر اين که رژيم ايران چگونه پول هاي خود را پس از لغو تحريم ها خرج مي کند، نظارت خواهند كرد»...
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه
لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه

رابرت نیکلسون وزیر خارجه کانادا: رژیم ایران به‌دلیل جاه‌طلبیهای #هسته‌ای، ادامه حمایتش از تروریسم، درخواست‌های مکررش برای نابودی اسرائیل و بی‌توجهی به حقوق ابتدایی بشر، هم‌چنان یک تهدید جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است...

رابرت نیکلسون وزیر خارجه کانادا

رابرت نیکلسون وزیر خارجه کانادا

بيل ريچاردسون وزير سابق انرژي آمريكا: در مصاحبه با سی بی اس آمریکا گفت:‌ «من به رفتار رژيم ايران مشكوك هستم. اين رژيم ميتواند درآمد ناشي  از فروش نفت را  به خريد و فروش سلاحهاي متعارف، يا موشك هاي باليستيك اختصاص بدهد...

 خبرگزاری آسوشیتدپرس: دموکراتهای هم حزبی اوباما روز سه‌شنبه در کنگره آمریکا نسبت به توافق اتمی با رژیم ایران اظهار شک و تردید کردند، این در حالیست که اکثر جمهوریخواهان شدیداً با آن مخالفت می‌کنند.

کریس کونز - سناتور هری رید رهبر دموکراتها در سنا:  خواهان بررسی عمیق و هوشیارانه توافقی با این گستردگی گردید. 

کریس کونز - سناتور هری رید رهبر دموکراتها در سنا

کریس کونز - سناتور هری رید رهبر دموکراتها در سنا

اكثريت مردم آمريكا معتقدند رژيم ايران از توافق اتمي تبعيت نخواهد كرد: بر اساس يك نظر سنجي توسط دانشگاه منوموس در ايالت نيوجرسي آمريكا كه روز سه شنبه منتشر گرديده است اكثريت مردم آمريكا معتقدند رژيم ايران از مفاد توافق اتمي تبعيت نخواهد كرد.

ایران - بالاخره کی، کی رو ناک اوت میکند؟ شقه وشکاف و جنگ گرگها

خامنه ای تنها امید خود که دوستی دوستان قدیمی بود راهم ازدست داد به صحنه می آید و در یک رویارویی غیرمنتظره بارفسنجانی مواجه میشود، شنبه 20تیر خامنه ای به #رفسنجانی وروحانی دریک تهاجم شدید می گوید چرا علیه هم تک وپاتک میکنید،البته که مرحله جدیدمذاکرات و خامنه ای بسا دلواپس عواقب بعدی سران نظام است که بعد از این توافق چه میشود ، لذا به صحنه آمد و گوش بچه های شیطانش را می گیرد که این قدربه هم نپرید و من را اذیت نکنید ، ظهور خامنه ای بین رفسنجانی و روحانی نشان خوبی نیست،چون حرفهای خامنه ای که روزشنبه علیه رفسنجانی زد تابه حال نگفته بود، مشخصا خامنه ای به رفسنجانی مارک ضدانقلاب زد و گفت که این حرف بوی خوبی به دماغ رفسنجانی نمی دهد ،واحتمال میرود که خامنه قصد حذف رفسنجانی رادارد، علت آمدن خامنه ای به صحنه بدون دلیل نیست . 

رفسنجانی، خامنه ای، روحانی جنایتکار

 رفسنجانی، خامنه ای، روحانی جنایتکار

زیرا ازوضعیت داخل رژیم واختلافات بین سران نظام می توان نتیجه گرفت که این هست که مرحله پایان مذاکرات یک مرحله اجتناب ناپذیر برای روحانی می باشد و این نتیجه را مقاومت#ایران از قبل پیش بینی کرده بود،زیرا حمله خامنه ای به رفسنجانی و#روحانی ومارک ضد انقلاب ازعواقب مرحله بعد ازتوافق خواهدبود ، چون تاکنون خامنه ای با این لحن درصحنه نیامده بود و سخن نگفته بود ، باشد که ببینیم بعداز توافق هسته ای سران نظام چکار خواهند کرد .


رفسنجانی درجمع مزدوران حکومتی به نام دانشجو

رفسنجانی درجمع مزدوران حکومتی به نام دانشجو

 اما نگاه کنیم به پاتک های رفسنجانی بعداز سخنان خامنه ای :ازمدتهای قبل انتظار این  را می کشیدیم الان به مرحله کیفی خود رسیده است رفسنجانی درمقابل مارک ضد انقلاب که خامنه ای به اوزده بود، او هم مارک دیکتاتوررا به#خامنه ای زد و گفت دنیا به سمت آزادی پیش می رود، ونمی شودجلوافکارجوانان ومردم را گرفت و با ژست آزادیخواهی سنگ فضای باز#دانشجویی رابه سینه زد،ادامه مطلب..........

#ایران- خامنه ای وحکومت دزدان

دزدی از پی دزدی و اختلاسهای نجومی در راس نظام جرم وجنایت آخوندی غوغا میکند ولی مردم ایران ندیدند که یکی از این آقازاده ها و شاه دزدان حرفه ای را به این جرم دست و پایشان را قطع و یا اعدام کنند! 

آخوندهای جنایتکار طی این سالیان حاکمیت نحس شان هزاران نفراز مردم بیچاره و فقر زده و سطوح پایین جامعه را به جرم آفتابه دزدی زندان و شکنجه و دست و پایشان را قطع کردند همین هفته گذشته یک جوان نگون بخت را در استیصال از فقر و بیکاری  انگشتانش را قطع کردند .

قطع دست یک جوان به دست مزدوران خامنه ای
قطع دست یک جوان به دست مزدوران خامنه ای
ولی سران و باندهای مافیایی دزد و غارتگر از #خامنه ای و #رفسنجانی و #روحانی گرفته تا آخوندهای ریز و درشت دیگر همچنان بر مسند قدرت میلیارد میلیارد را میچاپند و در بانکهای خارجه ذخیره میکنند ودر کاخها و ویلاهایشان خوش میگذرانند. باشد تا مردم ایران بنیان این حکومت فاسد و خونخوار را از بیخ و بن بر کند و همه عاملان جنایت و شاه دزدان غارتگر را پای میز محاکمه بکشاند .
دزدی 700 میلیارد تومانی  درحکومت آخوندها
دزدی 700 میلیارد تومانی  درحکومت آخوندها

ناصر سراج رئیس سازمان بارزسی رژیم روز سه‌شنبه 23تیر از یک فقره فساد مالی 700میلیارد تومانی خبر داد. وی از اعلام هویت فرد فاسد و جزییات این دزدی خودداری کرد و گفت: فردی با تشکیل شرکتهای صوری و کاغذی موفق شده است وامهای سنگینی بگیرد و این پرداختها با علم و آگاهی به موضوع صورت گرفته است.

هشدار ملک سلمان پادشاه عربستان به رژیم ایران

باراک اوباما شب گذشته 23تیر 94 با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی در تماس تلفنی تأکید کرده است که آمریکا هم‌چون همیشه خود را متعهد به همکاری با شریکانش در منطقه برای مقابله با اقدامهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران می‌داند.

ملک سلمان و باراک اوباما
ملک سلمان و باراک اوباما

ملک سلمان به رژیم #ایران هشدار داد پولهای آزاد شده پس از لغو تحریمها را، خرج دامن زدن به آشوبهای مداخله‌جویانه نکند.

۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

#ایران-افزایش حفاظت مقر خامنه‌ای بعد از اعلام توافق هسته‌ای چرا؟

درپی اعلام #توافق هسته ای رژیم ایران یگانهای گارد ویژه مقر #خامنه ای را تحت حفاظت مضاعف گرفتند، همچنین نقاط حساس شهر پراز واحدهای یگان حفاظت و یگان ویژه ضد شورش نیروی انتظامی شد. 

گشتهای جنایتکار نیروی انتظامی
گشتهای جنایتکار نیروی انتظامی

دراغلب میدانها ازجمله درمیدان انقلاب،میدان آزادی و....نیروهای یگان ضد شورش #نیروی انتظامی مستقر شدند، گشت زنی نیروی انتظامی درخیابانها به صورت مدام جریان دارد.

ایران 39.5 میلیون نفر بیکار در حاکمیت خامنه ای و روحانی

ابعاد وخیم بیکاری در ایران تحت حاکمیت آخوندی « ۳۹.۵ میلیون نفر کار نمی‌کنند!» 

فقر و بیکاری در حاکمیت روحانی شیاد
فقر و بیکاری در حاکمیت روحانی شیاد

صرف‌نظر از این جمله‌بندی عجیب‌وغریب برای پنهان‌کاری‌های حکومت که تنها در مطبخ دستگاه سانسور دیکتاتوری ولی‌فقیه یافت می‌شود، در متن این جملات واقعت تلخ نهفته است و آن چیزی جز نشان از معضلات شدید اقتصادی، بحران‌های مالی، روند تعطیلی واحدهای تولیدی و به‌تبع آن لشکر گسترده بیکاران نیست.
بیکاری جوانان ایران - ننگ بر خامنه ای جلاد
بیکاری جوانان ایران - ننگ بر خامنه ای جلاد
این گزارش (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۱ تیر ۱۳۹۴) در ادامه به جزئیات امر اشاره‌کرده و می‌افزاید: «طبق محاسبات صورت گرفته، ۳۹ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۵۶ نفر از کل جمعیت در سن کار کشور هم‌اکنون غیرفعال محسوب شده و هیچ اثری از خود در جریان اقتصاد کشور ندارند.
بیکاری
بیکاری
در حال حاضر جمعیت مردان در سن کار کشور ۳۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۳۱ نفر است که از این تعداد ۱۱ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر غیرفعال شناخته می‌شوند و ۲۰ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۳۹ نفر نیز دارای فعالیت اقتصادی هستند.

ایران- خامنه ای -تام کاتن گفت: رژيم ايران يك رژيم ياغي و قانون شكن است

سناتور تام كاتِن عضو كميته روابط خارجي مجلس سناي آمريكا در تلويزيوني سي بي اس آمريكا هشدار داد: 
سناتور تام کاتن
سناتور تام کاتن
حتي اگر توافق اتمي نهائي بدست آيد رژيم ايران به نقض قوانين بين المللي ادامه خواهد داد.
او گفت: «متاسفانه رژيم ايران يك حكومت ياغي و قانون شكن است، آنها ضد مردم آمريكا و حامي تروريسم هستند. دولت اوباما بيش از حد در مقابل رهبران اين رژيم كوتاه آمده است....

۱۳۹۴ تیر ۲۲, دوشنبه

ایران- باز هم اعتراضات، حق بیمه کو؟حقوق مان چی شد؟ کلاسهای آموزش کو؟ و...

خود بخوانید حدیثی از اینهمه اعتراض و مخالفت با آخوندهای جنایتکار را . 

خامنه ای جلاد و روحانی شیاد، مردم ایران شما را نمیخواهند گورتان را از این مملکت گم کنیــــــــــد النهایه با قیام مردم به زیر کشیده خواهید شد آنروز بزودی میرسد.....
قیام برای آزادی
قیام برای آزادی
اعتراضات کارگران
اعتراضات کارگران

 


 

 

 

 

 

 

اعتراض کشاورزان دشتستان

ششمين روز اعتصاب كارگران در شهر بابك كرمان

اعتصاب کارکنان بيمارستان فارابي مشهد

ایران در تلاطم اعتراضات و خیزشها، قیام برای آزادی

 ایران نشسته بر دهانه آتشفشان خشم و خروش مردم !

این روزها هر خبری را میخوانی گزارشات مختلف از اعتراضات و خیزشهای مردم به جان آمده از اقشار مختلف را مشاهده میکنی، این مردم چه میخواهند؟ اینهمه اعتراض و درگیری با مزدوران رژیم پلید آخوندی برای چیست؟ خواسته این تجمع کنندگان چیست؟
مردمی که برای یک نان بخور و نمیر روزها و ساعتها کار میکنند و جان میکنند ولی هیچ چیز عایدشان نشود و حتی دستمزد کار کرده شان را هم نمیگیرند این است ماهیت ضد مردمی و انسانی رژیم ملاهای خون آشام که النهایه به دست همین مردم به جان آمده سرنگون خواهد شد .

درگیرشدن مردم کرمانشاه با کارگزاران فرمانداری رژیم

 جمعی از مردم کرمانشاه که زمینهایشان توسط فرمانداری رژیم غصب شده در مقابل این ارگان حکومتی تجمع کردند و با کارگزاران رژیم درگیر شدند. 
درگیری مردم در کرمانشاه
درگیری مردم در کرمانشاه

اعتراضات مردمی و کارگری در اهواز و دزفول

کارگران مخابرات روستایی استان خوزستان به‌دلیل پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده خود و اهالی روستای دب حردان اهواز به‌دلیل بحران آب و مالباختگان دزفول به‌دلیل کلاهبرداری شرکت نوتاش کمپوست تجمع اعتراضی برگزار کردند.  

اعتراضات کارگری در اهواز و دزفول
اعتراضات کارگری در اهواز و دزفول

تجمعات اعتراضی و مقاومت مردمی در تهران و کرج

جمعی از پرستاران بیمارستان دیپلوماتیک گاندی تهران در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در سالن همایش شماره دو این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.  
تجمعات پرستاران تهران و کرج
تجمعات پرستاران تهران و کرج

درگیریهای مردم با نیروهای سرکوبگر در لامرد

در 13تیرماه و به‌دنبال جنایت کشتن یک جوان کاسب به اسم محمد خضری در روز 17تیر ماه، رژیم در وحشت از خیزش مردم خشمگین و به جان آمده این منطقه شهر لامرد را در محاصره مزدوران سرکوبگر انتظامی درآورده است.

درگیری مردم لامرد با مزدوران سرکوبگر رژیم
درگیری مردم لامرد با مزدوران سرکوبگر رژیم

اعتراضات مردمی و تجمعات اعتراضی پرستاران در مشهد، تالش، چابهار و ابهر

اعتراضات مردمی در مشهد و تالش و چابهار و ابهر
اعتراضات مردمی در مشهد و تالش و چابهار و ابهر

جمعی از معلمین مشهد در اعتراض به ادامه بازداشت اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان، دست به تجمع زدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی اسماعیل عبدی شدند. 


ایران- آمریکا- اتمی- سناتورهای آمریکایی چه میگویند؟

اظهار نظرهای مختلف در رابطه با مذاکرات اتمی با ایران

سناتور میچ مک کانل: رهبر اکثریت سنای آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت: اگر توافق (اتمی) تکمیل بشود، قانع‌کردن کنگره نسبت به آن، بسیار دشوار خواهد بود. بسیار دشوار است کنگره در مورد توافق با رژیم ایران قانع شود
سناتور میچ مک کانل
سناتور میچ مک کانل

سناتور باب کورکر: اظهار نگرانی کرد ولی گفت که اعضای کنگره توافق اتمی را به‌صورت دقیقی مورد بررسی قرار خواهند داد تا مطمئن گردند که رژیم ایران در صورت نقض توافق مورد حسابرسی و مواخذه قرار خواهد گرفت. 
سناتور باب کورکر

سناتوررابرت منندز: سناتورارشد دموکراتها  عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا مذاکرات اتمی با رژیم ایران از آغاز شروع بدی داشت. هدف از مذاکره با رژیم ایران باید متوقف کردن و نه مدیریت جاه‌طلبیهای اتمی آن باشد. 

سناتور رابرت منندز
سناتور رابرت منندز

ایران- نمایش اعدام در ملاء عام، طینت شوم خامنه ای

چند دژخیم سیاهپوش که یکی از آنها نقاب برچهره دارد، یک زندانی حیرت‌زده را با دست‌بند و پابند در میان گرفته و به سمت محل اعدام می‌آورند.
انبوهی عکاس و فیلم‌بردار در صحنه بچشم می‌خورند که با حرکات و جست و خیزهای میمون وار خود تلاش می‌کنند که تمام لحظات این نمایش چندش‌آور و قرون‌وسطایی را در دوربینهایشان ثبت کرده و با استفاده از تکنولوژی و امکانات ارتباطی جدید در معرض دید عموم قرار دهند. از لحظات وارد کردن زندانی به صحنه تا هدایت و انتقال او به بالای سکو و بعد به بالای یک میز به‌طوری‌که سر اعدامی به حلقه طناب نزدیک شود. 
 
صحنه اعدام مردم وجوانان در حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی در ایران
صحنه اعدام مردم وجوانان در حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی در ایران
و بعد اقدام سنگدلانه انداختن حلقه طناب بر گردن زندانی تا کشیدن میز از زیر پای او و تصاویر جان دادن و آویخته بودنش بر طناب از زوایای مختلف و بعد... تا تصویر چگونگی پایین آوردن جسد و نقل و انتقال آن... . راستی هدف از نمایش این قساوتها چیست. چرا خیابانی و با این همه گزمه و جلاد و طول و تفصیل؟ آیا هدفی جز ایجاد فضای رعب و وحشت و نشان‌دادن چنگ و دندان برای مردمی که قصد خیزش و عصیان کرده‌اند می‌تواند داشته باشد؟ آخوندهای حاکم که در تنگنای خوردن زهر اتمی که بقای رژیم شان را به آن گره زده بودند قرار گرفته‌اند برای جلوگیری از فروپاشی و حفظ حاکمیت تنها را ه را در عمومی و علنی کردن هر چه بیشتر قتل و کشتار مردم دیده‌اند.
دژخیمان عمامه‌دار حاکم که اکنون پرده از مقاصد شوم شان توسط سازمان پیشتاز مجاهدین خلق ایران کنار زده شده، به‌نظر می‌رسد برای حفظ حاکمیت ننگین‌شان دیگر از ریختن خون هیچ‌کس و به هر بهانه‌ای ابا ندارند. و این بار این‌گونه اعمال و آدم کشی را نه تنها مخفی و انکار نمی‌کنند بلکه آن را علنی، مشروع کرده و گسترش می‌دهند و در رسانه‌های تحت تسلط شان با آب و تاب خبر رسانی هم می‌کنند.

ایران- آتشی که از نحوست عملکرد آخوندها بر جان ایران و ایرانی افتاده است

براستی علت اینهمه آتش سوزی چیست؟ 

به دلیل عملکردهای رژیم منحوس آخوندهای حاکم بر ایران هر روز یک قسمت از منابع طبیعی و سرمایه های ایران به دست این طایفه ضد ایرانی و ضد بشردر حاکمیت خامنه ای و روحانی جنایتکار از بین میرود یک روز دریاچه های ایران خشک میشود یک روز جنگلها و مراتع میسوزد و این است عملکرد شوم این شیاطینی که سایه شومشان ایران را به سوی پرتگاه کشانده است . 
پس از چهار آتش‌سوزی جنگلهای جنوب لرستان، حریق راهی شمال غربی استان شده تا ۲۰۰ هکتار از مراتع شهرستان دلفان در آتش بسوزد. ۲۰۰ هکتار از مراتع بخش کاکاوند این شهرستان شنبه 20تیر 94 طعمه حریق شد. 
آتش سوزی در جنگلها
آتش سوزی در جنگلها
آتش سوزی درجنگلهای لرستان
آتش سوزی درجنگلهای لرستان
آتش‌سوزی در شهرستان دلفان در حالی رخ می‌‌دهد که از عصر سه‌شنبه جنگلها و مراتع پلدختر در جنوب لرستان بارها شاهد وقوع آتش سوزیهای متعدد بود.
در روزهای گذشته هم مناطق تخت‌‌چان، کیان و چارتا هم دچار آتش‌سوزی شدند که بر اثر آن 200 هکتار از جنگل‌ها و مراتع دود شد.