۱۳۹۴ شهریور ۱۳, جمعه

ایران- افشای یک دزدی نجومی دیگر سران رژیم منحوس ولایت فقیه

هر روز به آمار گرسنگان در ایران اضافه میشود هر روز مردم بیشتری به زیر خط فقر میروند وعامل آن کسی جز خامنه ای دزد جنایتکاراول و بعد هم رفسنجانی اکبر شاه کوسه و آقازاده هایشان و دیگر سران قالتاق است که تمام سرمایه های ایران را به یغما و غارت بردند. هر شب و روز به آمار کارتن خوابها اضافه میشود هر روز یک فاجعه از شدت فقر و یک خودسوزی برای نجات پیدا کردن اززندگی و فقر و فلاکت. 

کارتن خوابی ثمره شوم حاکمیت ولایت فقیه
کودکان معصوم بی پناه در ایران کارتن خوابند
ولی ای کاش هموطنان عزیزمان به جای اینکه با خودسوزی و خوردن سم خودشان را بکشند قیام کنند و حق خودشان را از این آخوندهای دژخیم بگیرند، قیام کنند و این رژیم سفاک را تا خشت آخر سرنگون و به مجازات برسانند، روز حسابرسی از منکر و شیطان اول یعنی خامنه ای جلاد و دیگراعوان وانصار پلیدش بزودی فرا خواهد رسید.
روز مجازات شما شاه دزدان جنایتکار به دست مردم میرسد
روز مجازات شما شاه دزدان جنایتکار به دست مردم میرسد

یک فقره دزدی ۴میلیارد تومانی در سیستم بانکی رژیم ایران در جریان درگیریهای باندی برملا شد. ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل رژیم روز چهارشنبه 11شهریور 94 با خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا گفت: «یک فرد با افتتاح حدود سه هزار حساب قرض الحسنه و دریافت حدود سه هزار کارت بانکی و جابه‌جایی پول بین حسابهای مختلف و بین بانکی در مدت کوتاهی 40میلیارد ریال فساد مالی انجام داده است». 

مرگ بر خامنه ای دزد بزرگ
مرگ بر خامنه ای دزد بزرگ

رئیس بازرسی کل رژیم نه نام بانک و نه نام فرد مزبور را اعلام نکرد!!!!!!!!!!!!

۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

ایران- تشدید سرکوب زنان به بهانه آخوند ساخته بدحجابی

خبرگزاری فرانسه: گزارشی از تشدید سرکوب در ایران به بهانه بدحجابی مخابره کرد و نوشت:
نیروی انتظامی، جنایتکاران خامنه ای برای سرکوب زنان در ایران
نیروی انتظامی، جنایتکاران خامنه ای برای سرکوب زنان در ایران 
نیروی انتظامی در ایران خودروها را به‌خاطر بدحجابی مصادره می‌کند. یکی از فرماندهان این نیرو گفت: زنان راننده در پایتخت ایران اگر با بدحجابی رانندگی کنند، خودرو آنان مصادره می‌شود. هر زنی که خودروش توقیف شده باشد برای بازپس‌گیری آن باید حکم دادگاه داشته باشد.

ایران- دخالت نیروی تروریستی قدس در خاورمیانه

پس از توافق وین یکی از مسائلی که مورد نزاع مستمر باندها است، موضوع سیاست خارجی رژیم و چگونگی رابطه با جهان خصوصاً کشورهای غربی و آمریکا است. 

نیروی تروریستی قدس
نیروی تروریستی قدس

باند خامنه‌ای وانمود می‌کند که در مرحله پسا توافق چیزی عوض نشده است و تن‌دادن ولی‌فقیه نظام به توافق و برجام، همانند پذیرش قطعنامه 598 توسط خمینی دجال است که صرفاً جام زهر قطعنامه را سرکشید، اما تغییری در سیاست خارجی نظام به‌وجود نیآمد، و رژیم هم‌چنان به سیاست صدور تروریسم، ارتجاع و دخالت در امور کشورهای منطقه ادامه داد.بدیهی است که شرط اصلی تعامل با جامعه بین‌المللی و کشورهای منطقه ودرنهایت پیشبرد خط وابسته گرایانه، تغییر رفتار رژیم است که در تضاد ماهوی با حاکمیت مطلقه ولایت‌فقیه و سیاستهای داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی آن است. اگر روزی قرار باشد ولی‌فقیه از قدرت مطلقه‌اش کوتاه بیاید، دیگر نظامی به‌عنوان نظام ولایت‌فقیه و یا به قول رژیم آخوندی ”جمهوری اسلامی“ موضوعیتی نخواهد داشت. بالا گرفتن جنگ و دعوای هژمونی بعد از توافق اخیر نیز بیانگر همین درگیری بین دو باند بر سر سیاست به‌اصطلاح ”تعامل ”از یکطرف و سیاست ”انقباض ”از طرف دیگر است .
بنابراین هم‌چنان که رژیم آخوندی در مرحله پسا توافق، در تمامی زمینه‌ها درحالت قفل و بن‌بست قرار دارد، در زمینه سیاست خارجی نیز با همین بن‌بست روبه‌روست. این بست نیز مساله ای است که نه تنها با گذشت زمان حل نخواهد شد بلکه بیش از پیش نظام ولایت را تحلیل برده و به سمت سرنوشت محتوم یعنی سرنگونی سوق خواهد داد.

ایران- سوریه- جنایت دیگر خامنه ای و بشار اسد

دولتهای بی وجدان که همه وجدان وانسانیتشان پول،نفت، مماشات و زد و بند کثیف پشت پرده است عامل این جنایات و شریک خون این بی گناهان هستند. 
کجاست سازمان به اصطلاح ملل .! بهتر است بگوییم سازمان دوول !! ننگ بر شما که فقط دم از حقوق بشر میزنید ولی بشر چه در ایران وسوریه و یمن و چه در عراق و لبنان و ........ زیر پای نعلین آخوندهای تروریست حاکم بر ایران له میشوند و شما سکوت پیشه کردید و این خفقان ذلت بار را همچنان برای به جیب زدن چند صباحی دیگر از داراییهای مردم فلاکت زده ایران ادامه میدهید،سکوت کرده و چشمتان را میبندید . باشد تا تاریخ و مردم ایران و خاورمیانه در باره شما همدست قاتلان قضاوت کند . 
مرگ کودک بیگناه سوری نتیجه بی عملی دولتها
مرگ کودک بیگناه سوری نتیجه بی عملی دولتها
 16 پناهنده سوری دیگر، هنگامی که تلاش می‌کردند با یک قایق به یونان بروند در دریای اژه ترکیه غرق شدند.
فیلم یک کودک سوری که در این حادثه غرق شده بود دنیا را تکان داد و موضوع فرار مردم سوریه از کشورشان و جان باختن آنها در آبهای اروپا بار دیگر افکار عمومی را به خود جلب کرد.

۱۳۹۴ شهریور ۱۱, چهارشنبه

آمار تکان‌دهنده، یک سوم کارتن خوابهای اصفهان، زنان هستند

در حاکمیت ننگین ولایت‌فقیه، هر روز بر آمار زنان کارتن خواب افزوده می‌شود و یک سوم کارتن خواب‌های اصفهان را زنان تشکیل می‌دهند. 

زنان محروم کارتن خواب که ثمره شوم حاکمیت ولایت فقیه شیطانی است
زنان محروم کارتن خواب که ثمره شوم حاکمیت ولایت فقیه شیطانی است

لطفا به اراجیف این زن بسیجی که از دار ودسته روحانی شیاد و خائن به همه زنان ایرانی است توجه کنید که چگونه بی درد از اینهمه دردی که قلب آدمی را میفشارد بی تفاوت فقط به آمار دادن بسنده میکند ولی نمیگوید که این وضعیت که طی ۵۰ سال اخیر بی سابقه است از چه نشأت گرفته و عاملین این وضعیت چه کسانی هستند؟ یک عده آخوند دزد و غارتگر که تمام سرمایه های ایران و هستی این مملکت را چاپیده و در چاه ویل اتمی و صدور تروریسم ریخته اند اینگونه مردم ایران به خاک ذلت و فلاکت افتاده اند باشد تا روزی که این رژیم سفاک به دست نسل زنان آزاده ایران سرنگون و نابود شود آنروز دیر نیست .
مرضیه فرشاد گفت:“باید توجه داشته باشیم که آنچه طی سالهای گذشته چهره شهر اصفهان را مخدوش ساخته حضور کارتن‌خواب‌هایی است که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود. در سالهای گذشته اکثر کارتن‌ خواب‌های اصفهان را مردان تشکیل می‌دادند اما آمار زنان کارتن خواب در چند ماه گذشته افزایش یافته است “.
وی افزود: بر اساس آمار معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از ۱۵ هزار کارتن خواب ایرانی ۵ هزار نفر از آنها زن هستند که در استان اصفهان نیز آمار یک سومی زنان کارتن خواب صدق می‌کند ”. معتادان زن تزریقی بیشترین آمار زنان بی‌خانمان را تشکیل می‌دهند “.


















۱۳۹۴ شهریور ۸, یکشنبه

ایران- جلوی ماشین کشتار و اعدام خامنه ای جلاد را بگیرید

در وحشت از بالا گرفتن اعتراضات و قیام مردمی، خامنه ای جنایتکار همچنان کشتار و اعدام مردم ایران را ادامه میدهد .

رژیم ضدبشری ولایت‌فقیه، هفت زندانی را به‌صورت مخفیانه و بدون اعلام علنی در زندان کرمانشاه بدار آویخت. این جنایت روز چهارشنبه 4شهریور انجام گرفته است. برخی از زندانیان زندان کرمانشاه تعداد اعدام شدگان را 8نفر گزارش داده‌اند. 

اعدام بی وقفه مردم بیگناه ایران در دوران روحانی شیاد جنایتکار
اعدام بی وقفه مردم بیگناه ایران در دوران روحانی شیاد جنایتکار

در سنندج نیز روز پنجشنبه 5شهریور یک زندانی در زندان بدار آویخته شد. این زندانی 4سال در اسارت رژیم بوده است.

 روز شنبه 7شهریور یک زندانی کرد به نام یوسف باقی‌زاده را در زندان مرکزی خرم‌آباد بدار آویخت.
این زندانی که مجموعاً 10سال در زندانهای رژیم آخوندی محبوس بود از اهالی روستای 'امیرآباد' از توابع شهر اشنویه بود. 

همچنین بنا به خبر دیگری روز شنبه 7شهریور یک زندانی به نام عبدالله زارعی ۲۵ ساله، اهل شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان، در زندان بندرعباس بدار آویخته شد.  
اعدام جوانان به دست مزدوران خامنه ای خونخوار
اعدام جوانان به دست مزدوران خامنه ای خونخوار
عبدالواحد شه بخش که بیش از دو سال بود در وضعیت بازداشت موقت در زندان زاهدان به‌سر می‌برد روز پنجشنبه پنجم شهریورماه 1394، با بلعیدن تیغ ژیلت اقدام به خودکشی نمود. 
زندان مخوف زاهدان قتلگاه زندانیان بلوچ
زندان مخوف زاهدان قتلگاه زندانیان بلوچ
زندان زاهدان تحت سرپرستی سردژخیم محمد حسین خسروی با جمعیتی بالغ بر دوهزار نفر و بیش از ٣۵٠ زندانی محکوم به اعدام دارای وضعیت طاقت‌فرسا و قرون‌وسطایی است. 

ابوداعش در ایران: هر دم از این باغ بری میرسد

نصب ماهواره؛ ٨ میلیون جریمه و بازداشت مدیر ساختمان 
آخوندهای زهر خورده پا بگور آخرین تیر ترکش شان را هم رو کردند و هر خانه ای که ماهواره داشته باشد را جریمه و صاحب آنرا دستگیر میکنند. این فلک زده ها نمیدانند که قطار سرنگونی آنها مدتهاست راه افتاده و بزودی طومار عمر این دایناسورهای ما قبل تاریخ بشر در هم پیچده و به سزای اعمالشان خواهند رسید و صحنه محاکمه و مجازات این جنایتکاران خون آشام از همین ماهواره ها پخش خواهد شد. 
آخوندهای ضد بشر و دیکتاتور در حال شکستن آنتن ماهواره ها
آخوندهای ضد بشر و دیکتاتور در حال شکستن آنتن ماهواره ها
دیکتاتوری ولی فقیه مصمم است تا با راه اندازی طرح سرکوبگرانه «صیانت از حریم عفاف و حجاب » در دوران پسا زهرخوران اتمی به طرز بی سابقه ای فشارهای اجتماعی برمردم را برای جلوگیری از اعتراضات اجتماعی افزایش دهد.از اینها گذشته در این ماده هزینه جریمه از ١٠٠ تا ٥٠٠ هزارتومان به دو تا هشت میلیون تومان افزایش یافته و در صورت تکرار به بیش از شش ماه تا دوسال حبس منجر می‌شود. 
این در حالی است که وزیر ارشاد روحانی شیاد سال گذشته درباره آمار ضریب استفاده از ماهواره در تهران به عدد ٧١ درصد اشاره کرده بود و حالا سؤال کارشناسان مرکز پژوهش‌ها این است که آیا نیروی انتظامی امکان و اراده برخورد با تمامی این ٧١ درصد را دارد؟ ».