۱۳۹۴ مهر ۳۰, پنجشنبه

#ایران- #زاهدان- افشای دو دژخیم شکنجه‌گر

زندانیان در# زندان زاهدان از شکنجه‌های ضدانسانی تعدادی از مزدوران رژیم از جمله فردی به‌نام خلیلی که به‌اصطلاح مسئول حفاظت بندهای داخلی زندان است نام می‌برند.

زندان مخوف زاهدان
زندان مخوف زاهدان
این مزدور توسط سرکرده دژخیم دیگری به‌نام غلامی که مسئولیت کل حفاظت زندان مرکزی زاهدان را بعهده دارد، همراهی می‌شود و هر دو جنایتکار در شکنجه زندانیان تا حد مرگ دست دارند.

#ایران- خامنه ای زبونانه اجرای توافق اتمی وین و زهرخوران اتمی را تأیید کرد

29مهر 94 - خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در نامه‌یی به روحانی با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس و شورای عالی امنیت و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، مصوبه جلسه 634 مورخ 19مرداد 94شورای عالی امنیت را تأیید کرد.

خامنه ای آخوند جنایتکار و قاتل مردم ایران و منطقه
خامنه ای آخوند جنایتکار و قاتل مردم ایران و منطقه
#خامنه‌ای در تلاش برای مهار بحران شدیدی که با شروع اجرایی شدن برجام و لغو شماری از قوانین حفظ دستاوردهای اتمی رژیم در مصوبه مجلس آخوندی در درون رژیم بالا گرفته است از یک‌سو به تقدیر از مذاکره‌کنندگان توافق زهرآلود اتمی پرداخت و از سوی دیگر برای تسکین دلواپسان اتمی شرط و شروطی را برای اجرای برجام تعیین کرد.
خامنه‌ای همچنین نوشت در دوره هشت ساله وضع هر گونه#تحریم از جمله به‌خاطر #تروریسم و#نقض حقوق‌بشر توسط هر یک از کشورهای طرف#مذاکرات نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظف است طبق بند سه مصوبه مجلس اقدامهای لازم را انجام دهد و فعالیتهای برجام را متوقف کند.
خامنه‌ای همچنین اجرای تعهدات رژیم مبنی بر تخریب قلب نیروگاه آب سنگین اراک و کاهش و محدود کردن ذخایر اورانیوم غنی‌سازی را به برخی درخواستها مشروط کرد...ادامه مطلب....

۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

ایران- در تلاطم و خروش اعتصاب و اعتراضات کارگران

کارگران قهرمان ایران هر روز برای گرفتن حقشان بر علیه غارتگرانی که حقوق و سرمایه ناچیز شان را پرداخت نمیکنند اعتصاب و اعتراض میکنند و با خروش و قیام بنیان آخوندهای چپاولگر را در ایران نابود و طلوع صبح آزادی و عدالت را نوید میدهند.

بوشهر- ماهشهر؛ اعتصاب واعتراض دانشجویان و کارگران

اعتصاب و اعتراضات کارگران
اعتصاب و اعتراضات کارگران

ماهشهر: صدها تن از کارگران پتروشیمی ماهشهر از دوشنبه گذشته در اعتراض به پایین بودن حقوق و نداشتن مزایا در اعتصاب قرار دارند.
بوشهر: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس دراعتراض به کیفیت پایین غذا اعتراض کردند و سینی‌های غذا را از آشپزخانه دانشگاه تا دفتر مدیریت روی زمین چیدند.

اعتراض دانشجویان به کیفیت پایین غذا
اعتراض دانشجویان به کیفیت پایین غذا

بافق، کرج، کرمان؛ اعتراض،اعتصاب و مقابله با ایادی رژیم

اعتراض کارگران شهرداری به نمایش مسخره شهردار دجال کرج
اعتراض کارگران شهرداری به نمایش مسخره شهردار دجال کرج

کرج: شهرداری کرج به قصد چپاول مردم و اخاذی بیشتر طی اقدامی نمایشی تحت عنوان پاکسازی و نظافت شهر، عده‌یی از رفتگران را گرد آورد، اما رفتگران با اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود بساط این نمایش را بهم ریختند.
کرمان: در چند روز اخیر مزدوران بسیج به خانه‌ها برای جمع‌آوری ماهواره‌ها از پشت بامها حمله می‌کنند که با مقاومت و اعتراض مردم برای جلوگیری از این کار روبه‌رو شده‌اند. 
بافق: کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق از اول شهریورماه تعطیل شده است علت تعطیلی گران شدن حاملهای انرژی بوده است، اما به‌ رغم فروش تمامی تولید کارخانه حقوق 5ماه گذشته و بعضی از مطالبات دیگر کارگران محروم را پرداخت نکرده است.

اعتصاب كارگران پيماني قطار شهري اهواز و كارگران فولاد وچدن دورود 450كارگر پيماني قطار شهري اهواز شانزدهمين روز اعتصاب خود را در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده پشت سر گذاشتند.

اعتصاب کارگران فولاد درود
اعتصاب کارگران فولاد درود

كارگران فولاد و چدن دورود  نیز روز يكشنبه 26مهر اعتصاب خود را از سر گرفتند. کارگزاران رژیم  حدود ۵ ميليون تومان حقوق هرکدام از این كارگران را ن‍پرداخته اند. 

ایران- وقتی که به اصطلاح دبیرکل سازمان ملل محکوم میکند!

آیا فقط محکومیت کافی است؟

هر روز چوبه های دار قرون وسطایی آخوندهای دژخیم برپاست و خامنه ای جلاد و روحانی درغگو برای ادامه حیات ننگین حکومتشان روزانه در زندانها و میدانها یک جوان را بالای دار میبرند تا از خونشان ارتزاق کنند، آنها فکر میکنند که با این کشتارها میتوانند حکومتشان را ادامه دهند ولی نمیدانند که بزودی طوفان خشم خلق دودمان این جانیان را خواهد سوزاند و نابود شان خواهد کرد.
ولی حرف اصلی من با دبیر کل بی غیرت سازمان ملل است، کسی که باید دنبال حقوق ملتها باشد بیشتر هوای جنایتکاران و ظالمین را دارد .
میخواهم به او بگویم آیا از همه این اعدامهایی که میبینی فقط عمیقا نگران شدی؟! شرم بر تو باد که مایه ننگ بشریت هستید. ای بزدلان وا رفته که برای منافع اقتصادی اربابان زر و زور در دنیا چشمان کور شده تان را عمیقا بسته اید و فقط وقتی جان شیرین جوانان و نوجوانان ایران در مسلخ ولی فقیه خون آشام گرفته میشود شما فقط نگران میشوید! 
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل
لعنت بر همه شما که شریک جرم آخوندها در همین اعدامها هستید .
بنابراین بعنوان یک ایرانی که از ظلم و جور خامنه ای و ملاهای جلاد به ستوه آمده است میگویم همه شما از دبیرکل بی عرضه گرفته تا همه حاکمان قدرتهای جهان خفه شوید و گورتان را گم کنید تا ما خودمان این ضحاک دوران را به زمین زده و سرنگونش کنیم . مردم ایران هیچ نیازی به عمق نگرانیهای شما همدست قاتلین ندارد. شرم و لعنت بر همه شما باد ......

دبیرکل سازمان ملل‌متحد اعدام دو نوجوان در ایران را محکوم کرد

اعدام جوانان بی گناه ایران
اعدام جوانان بی گناه ایران
رویتر: دفتر بان کی‌مون در بیانیه‌یی اعلام کرد: ”دبیرکل ملل‌متحد عمیقاً از اخبار مربوط به اعدام دو نوجوان در ایران متأثر شده است.“

بر اساس بیانیه دفتر دبیرکل سازمان ملل‌متحد بیش از 700 حکم اعدام در ایران تنها در سال جاری به اجرا درآمده است.

ایران- فراخوان عفو بین‌الملل برای آزادی دو زندانی سیاسی امید علی شناس و ئاسو رستمی

این دو زندانی در بند هشت زندان اوین نگهداری می‌شوند.
امید علی شناس و ئاسورستمی در اسارت دژخیمان اوین
امید علی شناس و ئاسورستمی در اسارت دژخیمان اوین
امید علی شناس، ١٣ شهریور سال گذشته بازداشت و به بند دو -الف سپاه پاسداران منتقل شد.
ئاسو رستمی ۲۸ ساله پس از برگزاری تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از کوبانی به همراه چند تن دیگر بازداشت شد و پس از طی دوران انفرادی و بازجویی به بند هشت زندان اوین منتقل شد.
بند هشت در حال حاضر یکی از بدترین بندهای زندان اوین است که در آن تعداد زیادی از زندانیان سیاسی به‌رغم اصل تفکیک جرایم همراه با زندانیان غیرسیاسی و بعضاً خطرناک نگهداری می‌شوند.
این دو زندانی به اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی در کمتر از پانزده دقیقه، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه ارتجاع به ریاست دژخیم مقیسه محکوم به ۱۰ سال و ۵ سال زندان شدند.