۱۳۹۴ دی ۳, پنجشنبه

ایران- هشدار!! عامل آلودگی هوای تهران و اراک و... کیست؟

این روزها خبرهای زیادی ازآلودگی هوای تهران و برخی شهرهای ایران منتشر شده است ولی بواقع عامل و مسبب این آلودگی کیست؟ در مملکتی که جان انسانها هیچ ارزشی ندارد و روزانه جوانان این مرزو بوم دسته دسته توسط رژیم خونخوار ولایت فقیه اعدام میشوند، آلودگی هوا دیگر چه اهمیتی دارد. در دولت روحانی شیاد آنچه که مهم است  بر قدرت ماندن برایدزدی و غارت هر چه بیشتر مردمی که در این حاکمیت ظلم و جور به روز سیاه و بدبختی افتاده اند . 

مدیران مزدور و غیر مسئول فقط حرف میزنند و هیچ اقدامی برای این فاجعه زیست محیطی انجام نمیدهند. 
لعنت الله بر خامنه ای و شجره شوم آخوندها که ایران را ویران کردند و...

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اعلام کرد: شاخص کیفیت هوای اراک روز چهارشنبه در شرایط هشدار قرار دارد.
آلودگی هوای تهران در سیزدهمین روز
آلودگی هوای تهران در سیزدهمین روز 
آلودگی هوای اراک به مرز هشدار رسید
آلودگی هوای اراک به مرز هشدار رسید

۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران- افشای قتل عام۶۷، جنایات خمینی هیولای لعنت شده،از زبان یک زندانی

بنفشه پشت میله ها دوباره در ۲۰۹
درخشش هزار و یک ستاره در ۲۰۹
طنین «زنده ام هنوز»، صدای «من نمرده ام»
شکستن سکوت یک هزاره در 209
براستی ابعاد قتل عام سال ۶۷ را چه کسی میداند؟ هر سال گوشه ای از این جنایت هولناک هیتلری افشا میشود.
 براستی که خاوران چگونه خاوران شد؟ 
آن جانهای پاک جوانان و نوجوانان و زنان و مردان مجاهد و سایر آزادیخواهان چگونه در گورهای جمعی دفن شد ؟ 
 فریاد آن دلاوران در زنجیر را چه کسی شنید؟ 
 خاوران خاک پاکی که هزاران هزار شهید در آن آرمیده ، سند جنایت خمینی و خامنه ای
 خاوران خاک پاکی که هزاران هزار شهید در آن آرمیده، سند جنایت خمینی و خامنه ای 
در ترس ازورود ارتش آزادیبخش به داخل کشور تمامیت رژیم در حال آماده باش قرار داشت. در زندان نیز شرایط فوق امنیتی اعلام شده بود. حتی خود پاسداران اجازه خروج از زندان نداشتند. از نیمه شب هر گونه تردد در فضای زندان اوین قدغن بود.
بدرستی نمیدانستیم چه میگذرد، هیچکس از یک دقیقه بعد خودش خبری نداشت. ما خودمان را به خدا سپرده بودیم. درست است که وحشت و اضطراب حاکم بود اما همیشه دلم به این خوش بود که من هم متعلق به این جمع هستم، هوادار مجاهدین هستم و سرنوشتی جدای از این جریان نخواهم داشت، و هر آن چه که برای همه باشد برای من هم هست.ملاقات با خانواده ها قطع بود،از بیرون خبری نداشتیم. رژیم تمام قوای خود را بکار گرفته بود و زمینه سازی های لازم برای اعمال این جنایت ضد بشری را فراهم کرده بود ابعاد جنایت آنقدر وسیع و گسترده است که حتی بالاترین مسئولین رژیم در ابتدا از درک آن عاجز بوده و دچار ابهام میشدند و شروع به نامه نگاری به خمینی شیطان کردند چون جنایت همچون هولوکاست اینقدر وسیع و بزرگ بود که خود دست پرورده های این هیولای خونخوار هم باورشان نمیشد و دچار ابهام و سوال بودند.....
خمینی هیولا و شیطان پلید
خمینی هیولا و شیطان پلید 

گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منو اکسید کربن، ۱۱ دانشجوی دختر در شهر خوی

آیا جان دانشجو و وضعیت زندگی این سرمایه ها و آیندگان ایران برای این رژیم ضد بشری و زن ستیز ولایت فقیه ارزشی دارد؟ معلوم است که خیر، جواب را در بیش از سه دهه حاکمیت جور و ستم خمینی ملعون و خامنه ای جلاد در کشتارهای روزانه جوانان و زنان این آب وخاک میتوان دید.

آخوندها بویی  از انسانیت نبرده اند که بخواهند رفاه و آسایش مردم را تامین کنند آنها جانوران وحشی هستند که همچون گرگان درنده در لباس میش در آمده و به جان مردم افتاده اند، اما بزودی  طومار عمر این جنایتکاران در هم پیچیده و از صحنه روزگار حذف خواهند شد و آنروز است که ایرانی میتواند در آزادی و آسایش تحصیل کند و ایران را آباد و از نو بسازد.

در خوابگاه دانشجویی پروین اعتصامی شهرستان خوی ١٥ دانشجوی دختر ساکن هستند که در شب گاز گرفتگی ١١ نفر آنها دچار مسمومیت  شدند.

گاز گرفتگی در ایران بلای دیگری در حاکمیت روحانی
گاز گرفتگی در ایران بلای دیگری در حاکمیت روحانی 
در استان ایلام هم ٤ دانشجو بر اثر گازگرفتگی در خوابگاههای شهرهای ایلام و سرابله جانشان را از دست داده بودند.

ایران- این کارگر جوان به کدامین گناه کشته شد؟

جنایت در حاکمیت ولایت فقیه که نماینده شیطان روی زمین هستند حد و حصر ندارد، قلب آدم از اینهمه ظلم و جنایت به درد میاید . آخوندها جان مردم را به لب رسانده اند همه هست و نیست مردم و سرمایه های این مملکت را به تاراج دادند الان هم زندگی و جان مردم ایران و بخصوص جوانان و زنان ا یران را نشانه رفته اند . هر روز جوانی را پای چوبه دار میبرند یا در زندانها اعدام میکنند و یا فریاد اعتراضشان را با گلوله جواب میدهند و میکشند. لعن و نفرین بر خامنه ای و روحانی وهمه مزدوران هار و جنایتکارشان که اینگونه زندگی مردم را سیاه کرده اند.

ولی دور نیست که این طایفه شوم و نفرین شده به دست همین جوانان سرنگون و به مجازات برسند آنروز انتقام خونهای بیگناهی مثل مرتضی فرج نیا هم گرفته خواهد شد.
مرتضی فرج نیا کارگر زحمتکش بهبهانی
مرتضی فرج نیا کارگر زحمتکش بهبهانی

مرتضی فرج نیا کارگر زحمتکشی که همراه صدها جوانبیکار در تجمع اعتراضی روستایی شرویی بهبهان شرکت کرده بود توسط مزدوران انتظامی مجروح شد .

مزدوران خامنه ای جنایتکاراجازه ندادند او را بعد از مجروح شدن  به بیمارستان منتقل کنند و این کارگر زحمتکش به‌دلیل شدت خونریزی جان سپرد. 

۱۳۹۴ آذر ۳۰, دوشنبه

ایران-آرژانتین- انترپل در تعقیب جنایتکاران بیت ولایت فقیه شیطان

فی الواقع که بهتر از این نمیشود!
انفجار تروریستی بوینوس آیرس
انفجار تروریستی بوینوس آیرس
در جنایت انفجار بوئنوس آیرس که تعداد زیادی از مردم بیگناه کشته شدند اما بخاطر باجی که آخوندهای شیاد به دولت سابق آرژانتین دادند آن بی غیرتها خون مردمشان را به پول فروختند و سکوت پیشه کرده و چشمشان را به روی این جنایت هولناک بستند. از آنجایی که همیشه حق و عدالت راه خودش را باز میکند الان روز حسابرسی است که جنایتکاران را به سزای اعمال کثیف و ننگینشان برسانند .
جنایتکاران ولایت فقیه در انفجار بوینوس آیرس
جنایتکاران ولایت فقیه در انفجار بوینوس آیرس
باتریسیا بولریچ وزیر وزیر امنیت آرژانیتن گفت: «ما برای دستگیری (مقام‌های رژیم) ایران که با حملة (بوئنویس آیرس) مرتبط بودند آماده باش خود را حفظ کردیم، و ما خیلی قاطع بودیم که هشدارهای قرمز باید به‌قوت خود باقی بمانند؛ چرا که ما خواستار عدالت هستیم».
در همین رابطه کمیسیون کنترل پرونده‌های انترپل در حال بررسی وضعیت مرتبط با پاسدار محسن رضایی سرکردة پیشین سپاه، علی فلاحیان وزیر اطلاعات رژیم در کابینة رفسنجانی و محسن ربانی کاردار فرهنگی سابق رژیم در بوئنس آیرس است..... 

ایران- خامنه ای و روحانی دو قاتل جنایتکاری که باید به محاکمه کشیده شوند

جغد شومی به اسم خامنه ای که هر روز باید خون جوانان ایران را بنوشد و مزد بگیران دژخیمش، روز یکشنبه ۲۹ آذر تعدادی از زندانیان شیراز و بندر عباس را اعدام کردند .

خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران
خامنه ای جنایتکار قاتل مردم ایران
عدام جوانان ایران در دوران حسن روحانی شیخ جلاد و دروغگو
اعدام جوانان ایران در دوران حسن روحانی شیخ جلاد و دروغگو
این اعمال جنایتکارانه به ‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت به‌ ویژه در آستانه نمایش انتخابات دایناسورها و بعد از خوردن زهر اتمی صورت می‌گیرد ولی این خونها آتشفشان خشم و انزجار مردم را هرچه شعله ورتر میکند تا اینکه ریش و ریشه این ظالمان بی دین را بسوزاند و خاکستر کند و انتقام همه این خونها از خامنه ای و پاسداران شب خواهیم گرفت.