۱۳۹۴ مرداد ۲۴, شنبه

ایران- فراخوان احمد شهید به توقف اعدام در ایران

بعد از زهر اتمی که خامنه ای جلاد کوفت جان کرد وحشی شده و به جان زندانیان بی دفاع افتاده است و هر زندانی را به اتهامهای ساختگی به پای چوبه دار میبرد . این موج اعدام چیزی نیست جز ایجاد رعب و وحشت در مردم برای جلوگیری از قیامی که در راه است و مهمتر اینکه این ملای پوسیده جنایتکار بوی سرنگونی اش را شنیده و اینگونه هار شده و به جان مردم افتاده است . این روزها هر انسان شریف و آزاده ای این موج اعدامها را در ایران محکوم میکند از جمله :
احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران، روز جمعه 23مرداد 94 از رژیم ایران خواست تا فوراً حکم اعدام زندانی سیاسی”محمدعلی طاهری“ را متوقف کند.
محمدعلی طاهری که در حال سپری کردن حکم ۵ سال زندان بود، در تاریخ اول اوت به اتهام ”فساد فی الارض “به اعدام محکوم شده است. وی در ماه مه ۲۰۱۱ بازداشت و به اتهام ”توهین به مقدسات“ به پنج سال زندان محکوم شده بود.
احمد شهید تأکید کرد: ”به زندان انداختن و صدور حکم اعدام برای یک فرد به‌دلیل بهره‌برداری از حقوق خود در چارچوب آزادیهای مذهب و بیان، غیرقابل قبول و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است. محمدعلی طاهری به‌دلیل باورها و آموزش‌های عرفانی خود به اعدام محکوم شده است“....ادامه.....

۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

ایران- ولایت فقیه- اینجا اوین است خانه هیولا !!!

این داستانی است ازیکی از هزاران هزار قصه  دردناک از جنایات هولناک خمینی دجال ضد بشر در زندانهای ایران و از طرفی قصه عشق هزاران هزار پرستوی عاشق آزادی که بالهایشان را به خون رنگین کرده و پرواز را آغازیدند . 
پروازی برای آزاد زیستن با عشقی برای خلقی اسیرو گرفتار خون آشامترین شرور و حیوانی انسان نما به ا سم خـــــــــــــــــــمینی جلاد!
خمینی دجال گوربه گور شده هیولای خونخوار
خمینی دجال گوربه گور شده هیولای خونخوار
اینجــــــــا اویــــــــــن اســــــــت!
بهار سال ۱۳۶۵ که دسته دسته بصورت تنبیهی از بند زنان زندان قزلحصار دوباره به زندان مخوف اوین منتقل میشدیم با مهناز فتحی گوهردانه آشنا شدم و خیلی زود دوستی صمیمانه مان شکل گرفت.... بعد از پنج سال تحمل درد و رنج و حبس و حرمان در زندانهای رژیم آخوندی، گویی این جابجایی ها و فشار و سرکوب های مستمر هیچ نقطه پایان و انتهائی هم نداشت.
همان روزهای اول ورود به بند جدید بود که حمله و هجوم نوبتی مجتبی حلوائی شکنجه گر بدنام اوین و اوباش پاسدارش برای منکوب کردن ما آغاز شد. آنها بیرحمانه ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تا نفس داشتند با پوتینهای نظامی شان بچه ها را زدند. بطوریکه خودشان به نفس نفس افتاده بودند و در برابر اعتراض ما میگفتند: " شماها اگه آدم شدنی بودید توی این پنج سال شده بودید حالا فقط میخوایم یادتون بیاریم که اینجا اوین است!"


البته ما، همه ما، آن روزهای خون و جنون بازجویی در اتاقهای شکنجه اوین در زیر سیطره لاجوردی جلاد و شبهای تیرباران یاران و کابوس شمارش تیرهای خلاص عزیزان همبندمان را در سال شصت کاملآ بیاد داشتیم و خیلی از ما هنوز از آثار زخمهای عمیق جسمی و روحی آن ایام رنج میبردیم.... و ابدآ به یاداوری مجتبی حلوایی، آن دژخیم مسئول جوخه اعدام اوین، نیازی نداشتیم!
 بخصوص که ما از قزل حصار میامدیم و بسیاری از خواهران ما شکنجه گاه «تابوت، قبر یا قیامت» حاج داوود رحمانی و همینطور «واحد مسکونی» مخوف را پشت سر گذارده بودند. در واقع ما «دوزخیان روی زمین» چند سال بود که با تمام وجود و با جسم و جان خویش «دوران طلایی» آن امام شقاوت پیشگان را تجربه میکردیم...
مجاهد شهید ملیحه اقوامی به دستور خمینی جلاد اعدام شد
مجاهد شهید ملیحه اقوامی به دستور خمینی جلاد اعدام شد
یکی دیگر از بازیکنان زبل تیم والیبال، همبند عزیزم ملیحه اقوامی بود. البته او در پینگ پنگ هم تبحر خاصی داشت و در دوران زودگذر رفرم زندان، سال۶۴در قزل حصار، هنگام هواخوری و در مدت کوتاه نوبت بازی که در بند ۴ داشتیم از خجالت هم در برد و باخت در می آمدیم... ضمن اینکه از شعرخوانی ها و بذله گویی هایش همیشه و در هر شرایطی بهره می بردیم.......ادامــــــــــــــه .....

ایران- سوریه- رژیم اسد در حال خفه شدن است

برهان غلیون رئیس پیشین ائتلاف ملی سوریه در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفت: رژیم اسد اکنون بیشتر از هر زمان دیگر تحت فشار و در حال خفه شدن است، از نظر نظامی ماههاست که از سه جبهه عقب‌نشینی کرده و نیروهایش از هم فروپاشیده و توان دفاع ندارند. 

برهان غلیون رئیس پیشین ائتلاف ملی سوریه
برهان غلیون رئیس پیشین ائتلاف ملی سوریه

از نظر سیاسی شاهد یک تحرک قوی و فشار بر روی رژیم اسد هستیم، راه‌حلی که بازنده آن رژیم اسد است. اکنون تقریباً یک اجماع عربی، بین‌المللی و حتی از سوی اپوزیسیون سوریه وجود دارد که هیچ راه‌حلی بدون کنار رفتن اسد از قدرت امکانپذیر نیست، اکنون حتی روسیه هم فاتحه اسد را خوانده است، بشار اسد فقط برگ رژیم ایران است، بدون اسد رژیم ایران هیچ نفوذی در سوریه نخواهد داشت به همین دلیل رژیم ایران به او چسبیده است، اگر بشار اسد نباشد اشغالگری و نفوذ رژیم ایران در سوریه پایان خواهد یافت.

۱۳۹۴ مرداد ۲۲, پنجشنبه

ایران- ناقوس مرگ تروریسم خامنه ای، در عراق بصدا در آمده

رژیم آخوندی که به نظر می‌رسد در قبال تحولات اخیر عراق، غافلگیر و آشفته شده، مواضع دوگانه و متناقضی را در قبال آن اتخاذ کرده است.
قیام مردم عراق علیه فساد و جنایات مزدوران عراقی وابسته به خامنه ای
قیام مردم عراق علیه فساد و جنایات مزدوران عراقی وابسته به خامنه ای

طی چند روز اول که تظاهرات مردمی در عراق آغاز شده بود، ضمن بی‌توجهی و پخش خبرهای محدود و کوتاهی از این جریان سعی می‌کرد تظاهرات و اعتراضات مردمی را صرفاً صنفی و راجع به مشکلات معیشتی و کمبودهای خدماتی نظیر آب و برق و امثالهم جلوه دهد، اما با سیاسی شدن شعارها و مطرح شدن برکناری مقامهای فاسد و حسابرسی از آنها، آثار وحشت از خلال ژست همراهی و خشنودی، ابتدا در روزنامه‌ها و سپس در رادیو تلویزیون رژیم بارز شد. روزنامه آفتاب یزد نوشت: «تظاهرات اخیر مردم عراق در اعتراض به گسترش فساد اداری و رانت‌خواری که منجر به برکناری شمار زیادی از مقامات کشوری ولشکری شد، بدنه نظام نوپای عراق را به‌شدت تهدید می‌کند». روشن است که منظور از «بدنه نظام نوپای عراق» همان شبکه جنایت و فسادی است که رژیم توسط جنایتکارانی امثال مالکی در عراق به وجود آورده است.

تردیدی نیست که اگر اصلاحات آن‌چنان که العبادی قویاً خود را متعهد به آن نموده به همین ترتیب پیش برود، دست رژیم از عراق که حلقه اصلی در استراتژی صدور تروریسم آن محسوب می‌شود، هر چه کوتاهتر خواهد شد و این ضربه استراتژیک، فاشیسم دینی حاکم را گامی دیگر به فرجام محتومش نزدیکتر خواهد کرد.

ایران- بازهم دودوزه بازی جان کری بر سر توافق اتمی


 جان کری در مصاحبه با خبرگزاری #رویتر در روز سه‌شنبه گفته بود در صورتی‌که کنگره #آمریکا توافقنامه اتمی با رژیم ایران را رد کند، موقعیت دلار به‌عنوان بزرگترین ذخیره ارزی جهان ممکن است مورد تهدید قرار گیرد. این استدلال جدیدی از جانب جان کری برای پشتیبانی از توافق اتمی با رژیم #ایران بود.

ایران- نگرانی آخوندها از تکرار قیام ۸۸

حدس بزنید این حرف کیست؟ خدا عقل را فقط به رئیس قبیله نداده که برای همه تصمیم‌گیری کند.
بله این حرف نزدیکترین کس به عظمای بیچاره طلسم شکسته یعنی هادی خامنه ای، برادر ولی فقیه شیطانی است .
ببینید آش اینقدر شور شده که دیگر نزدیکترین کس به این دجال جماران این چنین طعنه و کنایه به برادرش میزند . یک چیزی از طلسم شکسته شده میشنوی و یک چیزعمیق و جدی میبینی . 

بهرحال بگذریم از آنجایی که عمر این دایناسورها به پایان رسیده و طومار عمرشان بزودی در هم پیچیده و به سزای اعمالشان به دست مردم خواهند رسید ولی چون آخوندهای ریز و درشت از سوراخ در آمده واراجیفی ردیف میکنند بخصوص که با نزدیک شدن به تاریخ تعیین‌تکلیف توافق اتمی، جدال باندهای حکومتی بالا گرفته و همزمان با آن، نگرانیهای گردانندگان رژیم از تکرار قیام مردم، افزایش یافته است میخواستم شمه ای از این آه و فغانها و نگرانی بر سر سرنگونی را از زبان همین جنایتکاران بی دین بخوانید .

زنان و دختران قیام ایران
زنان و دختران قیام ایران
آخوند حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات رژیم با هراس از تکرار قیام پس از توافق اتمی گفت: «فتنه مختص 88 نیست» وی افزود: دشمن به‌دنبال عادی‌سازی برخی مسائل بوده برای مثال چرا مذاکرات دو سال طول کشید؟

پاسدار نقدی، سرکرده بسیج ضدمردمی با وحشت از وضعیت کنونی رژیم تأکید کرد: در حال حاضر در ایام بسیار حساس و سرنوشت‌سازی به‌سر می‌بریم و شرایط پیچیده‌ای داریم که لازمه عبور از این گردنه حساس، دقت فراوان و تمرکز حواس و کشف حقیقت از میان فتنه‌های به‌پاخاسته، و پیروی از ولایت است.

آخوند سعیدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران نیز گفت: امروز سر و کله عناصر پشت صحنه فتنه 88 دوباره پیدا شده است.
وی افزود: در فتنه 88 و حتی در زمان جنگ نیز عده‌یی مخالف با ادامه جنگ بوده و به امام راحل نامه نوشتند، در فتنه 88 نیز این مسأله تکرار شد....

قیام جوانان در سال ۸۸
قیام جوانان در سال ۸۸
رفسنجانی پس از موج حملات اخیر علیه او، واکنش نشان داد. سایت انتخاب وابسته به باند رفسنجانی روحانی نوشت، رفسنجانی در پاسخ به موج جدید تخریبی گفت: چون دستشان خالی است مجبورند به این چیزها متوسل شوند.  
عراقچی گفت: توافق اتمی نیازمند تصویب مجلس نیست، در قانون اساسی هم اشاره شده که اگر موضوعی در حیطه اختیارات شورای عالی امنیت قرار گیرد، آن موضوع از حیطه اختیارات مجلس خارج می‌شود.
آصفری، عضو مجلس ارتجاع در پاسخ به عراقچی گفت: کسی نمی‌تواند قانون اساسی را تفسیر به رأی کند و تهدید کرد دولت روحانی باید توافق اتمی را به‌صورت لایحه به مجلس ارائه دهد اگر هم این‌گونه عمل نکند، مجلس از وظیفه قانونی خود بازنخواهد ماند.

جواد لاریجانی، تئوریسین شکنجه و اعدام در دستگاه قضاییه رژیم نیز گفت: اشکالات اساسی در توافق وین وجود دارد و دشمن می‌تواند از طریق آن به نظام ضربات مهمی بزند. با این حال وی افزود: یا باید مجلس به دولت اجازه بدهد توافق اتمی را اجرا کند یا این اجازه را از دولت سلب کند. 

۱۳۹۴ مرداد ۲۱, چهارشنبه

ایران- اگر خودت خانه‌نشین نشوی، ما خانه‌نشینت می‌کنیم !

وقتی طلسم ولایت شیطان میشکند و زهر اتمی هم نوش جان کثیف خامنه ای ظالم جلاد میشود زیر سر رفسنجانی هم بلند میشود که بیشتر برای تصاحب قدرت دست درازی کند ولی خامنه ای اینبار پشت دست او زده ببینیم رفسنجانی برای رسیدن به اکبر شاهی در روند بعد چه میکند؟ 
این روزها مجلس و دستگاه قضایی رژیم، صحنه پاتک شدید خامنه‌ای به‌ رفسنجانی است. پاسخ به خیز بزرگی که رفسنجانی برای قبضه کردن هژمونی درونی رژیم از بیش از یک هفته پیش برداشته است.
روند آخر ناک اوت شدن رفسنجانی و خامنه ای هر دو به دست مردم
روند آخر ناک اوت شدن رفسنجانی و خامنه ای هر دو به دست مردم
 البته خامنه‌ای در حملات متقابل به رفسنجانی فعلاً عوامل خودش را به صحنه فرستاده است. مثلاً تهاجم آخوند آملی لاریجانی، سرکرده قضاییه رژیم به رفسنجانی، به‌نیابت از خامنه‌ای بود. او روز دوشنبه 19مرداد در جلسه قوه قضاییه آخوندی با اشاره به صحنه‌یی که رفسنجانی هنگام فرستادن پسرش به زندان ساخته و فیلمش را منتشر کرده بود، گفت: «احکام صادره رو نباید تخریب کرد، نباید این‌طور بشه که اگر یک مسئولی عرض می‌کنم حکمی علیه‌اش صادر شد همه قوه قضاییه را زمین و زمان را به هم بدوزه برای این‌که بگه این حکم غلطه». 
یا یک نمونه دیگر فریادهای کریمی قدوسی در مجلس ، یکی از مهره‌های باند خامنه‌ای علیه رفسنجانی بود که طی چند مصاحبه در هفته گذشته خامنه‌ای را به تقلب در انتخابات متهم کرده و انتخابات «در مراحل قبلی» را «ناسالم» دانسته بود. اگر‌چه انتظار پاتک متقابل خامنه‌ای به‌رفسنجانی پس از سلسله حملات اخیرش می‌رفت، اما شدت و حدّت حملات کریمی قدوسی فراتر از انتظار بود.«جنابعالی و بعضی از اعضای خانواده‌تان بنا بر مشاهداتهای آشکار ملت و مستند به گزارشهای دقیق اطلاعاتی و امنیتی… در رأس فتنه 88 بوده اید» (تا کنون باند خامنه‌ای به این صراحت، آن هم از یک تریبون رسمی رژیم، این نسبت را به رفسنجانی نداده بودند).
«مطمئن باشید که اگر بخواهید… مسیر فتنه را ادامه دهید، با هزاران لشکر عشق آماده مقابل شما و فامیلهای ثروت که درصدد تبدیل نظام امامت به سلطنت هستند، خواهند ایستاد و کار را برای همیشه تمام خواهند کرد»

«مردم از شما می‌خواهند که شما خود را خانه‌نشین کنید و بیش از این انقلاب و نظام را زحمت ندهید»، یعنی اگر خود خواسته خانه‌نشین نشوی، ما خانه‌نشینت می‌کنیم! 

 

۱۳۹۴ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

ایران- ترس و وحشت خامنه ای از پتانسیل انفجاری جامعه در دوران ”پسا توافق ”

بواقع رژیم ضد بشری و ضد ایرانی آخوندها از چی میترسند که اینگونه لرزه مرگ بر اندامشان افتاده؟ ولی از حق نگذریم ترس هم دارد چون میدانند جرقه ای که به انبار باروت مردم ستمدیده از ظلم و جور آخوندها بیفتد نه از تاک نشان ماند نه از تاک نشان و مردم با آخوندها آن میکنند که طی این سه دهه در خفقان هر بلایی سر مردم ایران آورده اند پس نه تنها باید هم ترس و هراس داشته باشند بلکه از الان باید بدنبال یک سوراخ موشی باشند که بتوانند جان کثیفشان را در ببرند ولی بدانند که هیچکدامشان از دست عدالت مردم به جان آمده نمیتوانند فرار کنند، در شکم ماهی هم که بروند آنها را پیدا کرده و به مجازات میرسانیم . 

اعتراضات و خیزشهای مردمی علیه رژیم جنایتکار آخوندی در شهرهای ایران
اعتراضات و خیزشهای مردمی علیه رژیم جنایتکار آخوندی در شهرهای ایران

این روزها دو باند رژیم مثل دو بوکسوری هستند که در رینگ مسابقه منتظر فرصت برای زدن ضربه‌ای کاری به رقیبند. این کشمکش درونی که به‌شدت بالا گرفته، قبل از هر چیز خودش را در افشاگریهای دو باند علیه همدیگر نشان می‌دهد.واقعیت این است که آتش شیادیها و دروغگوییها به حدی بالا گرفته که صدای هر دوباند را درآورده و هر کدام به دیگری مارک دیکتاتوری و استبداد می‌زنند. تا جایی که همین مقاله کیهان نوشته «این جریان می‌کوشد صدای هر منتقد منصف را خاموش کند و هزینه مخالفت و حتی نقد را تا سرحد تقابل با آمال و آرزو‌های مردم بالا ببرد!» از طرف دیگر رفسنجانی در یک نمایش جدید با انتقاد از افرادی که به رأی مردم اهمیت نمی‌دهند، گفت هنوز هم حرف اصلی را مردم می‌زنند.
تردیدی نیست جایی که آه و فغان هر دو باند رژیم از سانسور و دیکتاتوری به هواست، صحبت از حق و حقوق مردم خنده‌دار است.

اما علت این هشدارها و پیغام و پسغامها چه می‌تواند باشد؟ حقیقت این است که احساس خطر شدیدی که رژیم ولایت از پتانسیل آماده‌ی جامعه برای انفجار، از طرف جوانان و مردم حس می‌کند، در صورت عدم پاسخگویی به خواسته‌هاو حقوق آنها، دوباند رژیم را به‌این نقطه رسانده است.اینها همه و همه نمودی ازخشم و نارضایتی اجتماعی است که دوران جدیدی را نوید می‌دهد.

ایران- زاینده رود همیشه زنده و خروشان بمان

خشک شدن و نابودی یکی یکی ازجنگلها و دریاچه ها و تالابهای ایران از عملکرد شوم آخوندهای پلید درایران است. تنها کشتار انسانها کار خمینی و خامنه ای ملعون نیست بلکه کشتن هرآنچه که نشانی از امید و هستی و زنده بودن دارد را این طایفه شوم نابود میکند . باشد تا بزودی با قیام مردمی ریشه این نحوست و مرگ و سیاهی در ایران زمین سوزانده شود . 

خشک شدن مجدد بستر رودخانه زاینده‌رود که با خود یک فاجعه زیست محیطی بهمراه داشته اذعان کرد: «بر اساس برآورد اولیه بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه ماهی طی روزهای گذشته با خشک شدن دوباره بستر رودخانه زاینده رود تلف شده‌اند.» 

زاینده رود خشک شده ثمره شوم آخوندها
زاینده رود خشک شده ثمره شوم آخوندها



#ایران-جوشش خیزشهای اعتراضی و لحظه انفجار و قیام

طی هفته گذشته اقشار مختلف مردم در اغلب شهرهای ایران دست به تظاهرات اعتراضی، اعتصاب و .... کردند. آری برای گرفتن حق و حقوقمان باید برخیزیم و ریشه این ظلم را در ایران بخشکانیم . چند نمونه از اعتراضات روز گذشته:

اعتراضات اجتماعی در مناطق مختلف تهران

اعتراضات اجتماعی در تهران
اعتراضات اجتماعی در تهران
این تجمع روز دوشنبه 19مرداد و در اعتراض به قطع آب آشامیدنی برگزار شد. تجمع مردم جوادیه تا ساعت 14 ادامه داشت.
 کارگزاران حکومت آخوندی اعتنایی به این خواسته مردم نکردند
مغازه‌داران در پاساژ چهلستون تهران واقع در محدوده خیابان بهار اعتصاب کردند. این اعتصاب همزمان با ورود مأموران مالیاتی رژیم برای اخاذی مالیاتی صورت گرفت.
 
پاساژ چهلستون تهران
پاساژ چهلستون تهران
روز دوشنبه 19مرداد 94 بیش از نیمی از مغازه‌های بازار سنتی تجریش تهران اعتصاب کردند. این اعتصاب همزمان با بازدید معاونت مزدور شهرداری منطقه یک صورت گرفت. بازاریان به عوارض سنگین نوسازی و اخاذی مالیاتی اعتراض کردند.

درگیری و زد و خورد دستفروشان با مأموران سرکوبگر در خیابان ولیعصر تهران

درگیری دستفروشان در تهران
درگیری دستفروشان در تهران

صبح روز دوشنبه 19مرداد 1394 تعدادی از مأموران رژیم در شهرداری به دستفروشان زحمتکش در چهارراه امیر اکرم تهران واقع در خیابان ولیعصر و نوفل‌لوشاتو یورش بردند تا وسائل امرار معاش آنها را غارت کنند.

 دستفروشان در مقابل این یورش وحشیانه مقاومت کردند و مردمی هم که شاهد صحنه بودند به کمک آنها شتافتند.

درگیری خیابانی مردم مریوان با پاسداران

اعتصاب مردم
اعتصاب مردم
شب گذشته، 18مرداد 94، در شهرک زریبار مریوان، پاسداران بسوی خودرو یک کاسبکار کرد شلیک کردند و قصد داشتند کالاهای او را مصادره کنند که با اعتراض مردم محل روبه‌رو شدند.

حرکتهای اعتراضی در کرمانشاه و دشتستان

اعتراضات کرمانشاه و دشتستان
اعتراضات کرمانشاه و دشتستان

روز دوشنبه 19مرداد به‌دنبال اخراج تعدادی از نیروهای خدماتی آزمایشگاه فنی خاک کرمانشاه، کارکنان این مرکز تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع به درگیری با ایادی رژیم در این مرکز منجر شد.
بنا‌ به خبر دیگری، گروهی از پرسنل اداره آب کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق و مزایا در محوطه اصلی این اداره در بلوار طاقبستان تجمع کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده شدند. این حرکت اعتراضی روز دوشنبه 19مرداد برگزار شد.

ایران- تلویزیون العربیه- فصلی در جهنم، خاطرات زندانی سیاسی مجاهد خلق مصطفی نادری

جنایات بی حر و حصر رژیم پلید #خمینی و #خامنه ای جلاد و ظلم و جنایاتی که در حق جوانان و مردم ایران کرده اند بعضا گوشه بسیار کوچک و ناچیزی از آن افشا میشود که این افشاگری از نظرتان میگذرد:

#تلویزیون العربیه در ادامه سلسله گزارشهای خود از نقض #حقوق‌بشر و جنایات رژیم آخوندی در #ایران، بخشی را به گزارش زندانی سیاسی مجاهد خلق مصطفی نادری، که از سال 1360تاسال 1371 در #شکنجه‌گاههای رژیم بسربرده اختصاص داد.

مصطفی نادری در ۱۷سالگی دستگیر شد و در ۲۷سالگی آزاد گردید . بین سه زندان بد نام جابجا میشد و ۵ سال از مجازاتش را در سلولهای انفرادی به سر برد و حالا در کانادا زندگی میکند . 
مصطفی نادری مجاهدی که ۱۰ سال در زندانهای خمینی و خامنه ای جلاد بود
مصطفی نادری مجاهدی که ۱۰ سال در زندانهای خمینی و خامنه ای جلاد بود

مصطفی نادری: با یک کابل از یک راهرو عبور می‌کردیم و با همان کابل می‌زدند توی سرمان، که بعداً رفتیم توی بند، توی اون بند دیگه مرتب اذیت می‌کردند، می‌ریختند، کتک می‌زدند، می بردند، می گفتند، این کارها را می‌کنیم که فکر نکنید بازجوئیتان تمام شده تا عادت کنید. بعد از آن به‌دلیل این‌که از من مصاحبه خواستند، که تو بایستی بیایی پشت تلویزیون، چیزهایی که کردی بگویی اشتباه کردم، محکوم بکنی مجاهدین رو که من حاضر به این کار نشدم، بعد من رو با 65نفر دیگر که مثل من بودند یک جایی به آن می‌گفتند گاودونی، که زیر زمین بود، چند تا پله می‌خورد می‌رفت پایین، ته‌اش دوتا سوراخ داشت که یک شیر آب داشت، دستشویی و آب، دو ماه ونیم آنجا بودم، روزی دو قاشق برنج غذا می‌دادند، روزی یک وعده نهار می‌دادند، در آنجا حدود سی کیلو وزن کم کردم، وزن باقی مانده‌ام سی وپنج کیلو بود، و خیلی از گرسنگی از حال می‌رفتند، در می‌زدیم می‌گفتیم این از حال رفته می‌گفتند بگذارید پشت درب، پشت درب که می‌گذاشتیم ببرند بهداری، دکتر، پشت درب شروع می‌کردند به زدن، بعد می‌گفتند بردیم دکتر، خوب بعد از آن مارو دو مرتبه صدا کردند بعد از دو ماه ونیم، حاضری مصاحبه بکنی توی بند، گفتم حاضر نیستم من کاری نکردم، که همه ما آن 65نفر را کردند توی ماشین گوشت، که یک دریچه کوچکی بالایش هست برای هوا، ما سینه به سینه، پشت به پشت بودیم، ایستاده بودیم چونکه نمی‌توانستیم نفس بکشیم همه سرهامون رو کرده بودیم بالا که بتونیم.
شخصی بود به‌نام داوود بود فامیلش یادم نیست چون قدش کوتاه بود، وقتی رسیدیم به مقصد زندان گوهردشت پاسدارها گفتند چشم‌بند بزنیم اون افتاد زمین، به‌علت این‌که نتوانسته بود نفس بکشد، خفه شده بود، زندانیان دست و پایش را گرفته و بیرون آوردند. ........ ادامه 

۱۳۹۴ مرداد ۱۹, دوشنبه

ایران- عراق- نوری مالکی، مزدور ملاهای ایران گرفتار عدالت میشود

بر کسی جنایاتی که نوری مالکی این قاتل و غلام حلقه بگوش #خامنه ای در حق مجاهدین در اشرف و لیبرتی کرد پوشیده نیست . او همچنین حرث و نسل مردم عراق را نابود و ثروتش را غارت کردی ، دست اجنبی که رژیم پلید ملاهای #ایران باشد را برای به یغما بردن سرمایه های مردم عراق باز گذاشت . مردم بیگناه #عراق را با فرقه گرایی شیعه و سنی شکنجه و به فجیعترین شکل کشتار کرد.  ۸ سال حکومت ننگین و خونبار او عراق را به قهقرا برد و همه دارائیها و ثروت ملی اش را نابود کرد . لعنت و نفرین بر تو ای #مالکی وطن فروش (البته تو وطنی به نام عراق نداشتی وطن اصلی تو بیت العنکبوت خامنه ای ملعون است) باید بزودی پاسخ خونهایی که از مجاهدین در اشرف و لیبرتی به دستور ارباب جنایتکارت خامنه ای ریخته ای را هم پس بدهی . بالاخره روز دادخواهی و عدالت فرا رسید .

هاموی، زیرگرفتن مجاهدین در اشرف
هاموی، زیرگرفتن مجاهدین در اشرف
شلیک مستقیم به مجاهدین در اشرف جنایت مالکی
شلیک مستقیم به مجاهدین در اشرف جنایت مالکی
شهدای مجاهدین در ۶و۷ مرداد در اشرف به دست مالکی مزدور
شهدای مجاهدین در ۶و۷ مرداد در اشرف به دست مالکی مزدور

العربیه الحدث: اولین کسی که با تصمیم #حیدر العبادی باید به زندان بیفتد مالکی است

العبادی در بیانیه‌ای که امروز صادر کرد اعلام کرد پرونده‌های فساد گذشته و کنونی و محاکمه فاسدان را می‌گشاید. طرحهای عبادی لغو مناصب عالیه شامل هیأتهای مستقل، وکلا، وزرا و مشاوران بر اساس سهمیه بندیهای حزبی و فرقه‌ای را کاهش می‌دهد. همچنین تعداد افراد حفاظت تمامی مقامها در کشور کاهش می‌یابد .
طرح عبادی برای اصلاح در زمانی اعلام می‌شود که تظاهرات عظیم در عراق جریان دارد و تظاهر کنندگان خواهان مبارزه با فساد و ارائه خدمات ضروری به مردم هستند.  

تظاهرات مردم عراق در میدان تحریر بغداد
تظاهرات مردم عراق در میدان تحریر بغداد

العربیه الحدث تأکید کرد: مالکی متهم اول همه هرج و مرجها در کشور است زیرا او 8سال در عراق حکومت کرد و متهم است که حدود 800میلیارد دلار ثروت مردم عراق را نابود کرده است و به اعتقاد منابع آگاه؛ مالکی بعد از این تصمیم و تصویب آن توسط شورای وزیران… به‌رغم مانع‌تراشیهای باندش؛ اولین کسی خواهد بود که به زندان خواهد افتاد.

ایران-عراق- العبادی، نوری مالکی را از دولت بیرون انداخت

آسوشیتدپرس18مرداد 94: طرح قاطع نخست‌وزیر عراق برای حذف سه موضع معاون رئیس‌جمهور و سه موضع معاون نخست‌وزیر در بحبوحه تظاهرات توده‌یی، عملاً نوری مالکی نخست‌وزیر سابق را از دولت بیرون می‌اندازد.
سرافکنده باشی مالکی ای مزدورملاها و ای قاتل مجاهدین و مردم عراق
العبادی نخست وزیر عراق
 طرح 7 ماده‌ای العبادی بخشهایی از رأس قدرتمند دولت را منحل می‌کند، هزینه‌های محافظین شخصی مقامهای دولتی را کاهش داده و مسئولیت آن را به وزارت کشور و دفاع می‌سپارد. حدود یک‌هزار تظاهرات کننده اواخر یکشنبه در حمایت از العبادی در میدان تحریر بغداد جمع شدند.
سرافکنده باشی مالکی ای مزدورملاها و ای قاتل مجاهدین و مردم عراق
سرافکنده باشی مالکی ای مزدورملاها و ای قاتل مجاهدین و مردم عراق
 نوری مالکی که از سال 2006 تا سال گذشته نخست‌وزیر بود، وسیعاً متهم به قبضه کردن قدرت بود. وی همچنین به‌عنوان یک رهبری فرقه‌یی تلقی می‌شود که تلاش بسیاری برای به حاشیه راندن اقلیت سنی، از جمله استفاده از نیروهای امنیتی برای درهم شکست تظاهراتها کرد.

۱۳۹۴ مرداد ۱۸, یکشنبه

ایران- آیا رفسنجانی خانه نشین میشود یا یک فتنه ای مثل ۸۸ دوباره گرمیگیرد؟

رفسنجانی که در نقش پدرخوانده دولت روحانی است به تهدید باند خامنه ای به خانه نشینی چه جوابی میدهد؟؟!!!

خامنه ای و رفسنجانی قاتلین مردم ایران
خامنه ای و رفسنجانی قاتلین مردم ایران
مواضعی که این روزها رفسنجانی چه در زمینه سیاست خارجی و چه سیاست داخلی رژیم می‌گیرد، بیانگر این است که وی نقش ”پدرخوانده“ دولت روحانی را بازی می‌کند. نقشی که در سخنان رفسنجانی در دیدار با هیأتهای خارجی بیشتر برجسته می‌شود. دولت روحانی هم در راستای تکمیل سیاست زهرخوران و آویختن به دامان غرب پس از توافق وین، در دیدارهایی که به‌طور مرتب با مقامات و وزرای خارجه دولتهای اروپایی در تهران دارد، تلاش می‌کند تا هم از گذشته نظام در ایجاد تنش با این کشورها عذر تقصیر بخواهد، و هم به آنان اطمینان بدهد که در آینده منافع آنان در ایران تأمین خواهد بود.

از طرفی باند خامنه ای که بوی فتنه را حس کردند با شاخ و شانه کشیدن پرداختند و کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در جلسه امروز 18مرداد 94 مجلس به طرز بی‌سابقه‌یی به تهدید رفسنجانی پرداخت و گفت:
«... جناب آقای هاشمی رفسنجانی جنابعالی و بعضی از اعضای خانواده‌تان بنا بر مشاهدتهای آشکار ملت و مستند به گزارشهای دقیق اطلاعاتی و امنیتی و گزارش... در رأس فتنه 88 بوده‌اید... 
جنگ باندهای رفسنجانی و خامنه ای جلاد
جنگ باندهای رفسنجانی و خامنه ای جلاد
در مقابل امام ایستادید و امنیت جمهوری اسلامی را به‌طور جدی تهدید کردید و امروز هم با سوء‌استفاده از ظرفیت دولت یازدهم این راه را ادامه می‌دهید، در این ایام... اگر بخواهید از خطوط قرمز عبور کنید... یک کلام آقای هاشمی مردم از شما می‌خواهند که خود را خانه‌نشین کنید...!!!

ایران - سونامی فقر و تنگدستی تا به کی؟

هیولای فقر و تنگدستی و وجود گسترده فشارهای معیشتی و اقتصادی بر اقشار ضربه پذیر بویژه بر بازنشستگان درحاکمیت چپاولگر و ننگین خامنه ای، اکنون بسیاری از این قشر شریف و زحمت کش را وادار ساخته تا برای ادامه حیات و جبران کمبود های شدید مالی و نفس گیر، دوباره به خیل جویندگان کار برگردند.

سفره خالی مردم
سفره خالی مردم
لعنت بر خامنه ای و روحانی عاملین این واقعیت تلخ
لعنت بر خامنه ای و روحانی عاملین این واقعیت تلخ
 ابعاد این بحران اجتماعی بحدی است که متولیان حکومتی از آن با عناوینی چون «سونامی بازگشت بازنشستگان» به بازار کار نام می برند.در حال حاضر، ۹۳.۷ درصد از بازنشستگانی که به کار برگشته اند، در بخش خصوصی فعالیت دارند. همچنین ۵۴.۹ درصد بیکاران ۶۵ ساله و بیشتر دارای مدرک لیسانس هستند. ۲۳.۴ درصد فوق دیپلم و ۲۱.۸ درصد فوق لیسانس و دکترا دارند.
همچنین دیدن صحنه های تکدی، دستفروشی، گل فروشی، شیشه شویی و انجام کارهای کاذب در حاشیه خیابان ها و معابر دل هر انسان شرافتمندی را به درد می آورد. 
سفره رننگین رفسنجانی و سبزعلی رضایی و سایر شاه دزدان و آقا زاده ها
سفره رننگین رفسنجانی و سبزعلی رضایی و سایر شاه دزدان و آقا زاده ها
 ولی این است ثمره ۳۴ سال حاکمیت شوم خمینی و پس ماند ه های جنایتکار و دزد و غارتگرش که بزودی به دست همین مردم محروم و مظلوم و بی چیز سرنگون و به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید....