۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

ایران - احمد شهید - گزارشگران حقوق بشر گزارش میدهند

درایران تحت حاکمیت ملاهای خونریز که هیچ قانون و قضا و حساب و کتابی وجود ندارد ، روزانه بطورعلنی و مخفی تعدادی از جوانان و مردم ایران اعدام میشوند. علیرغم همه سانسورها و مخفی کاریها در زندانهای وحشتناک خامنه ای ولی فقیه جلاد ، ولی باز صدای این زندانیان توسط مقاومت ایران و مجاهدین خلق ایران به گوش جهانیان رسانده میشود و ارگانهای بین المللی را وادار به اقدام میکنند....
صحنه اعدام علنی - خامنه ای ننگت باد
 

در همین رابطه احمد شهید گزارشگر امور حقوق‌بشر در ایران و کریستوف هینز گزارشگراعدامهای فراقضایی، سازمان ملل گزارش جدیدی ارائه داده اند که جهت اطلاع خوانندگان وبلاگم ضمیمه میکنم .
احمد شهید و کریستوف هینز
آنها با اشاره به افزایش اعدامها در هفته‌های اخیر اعلام کردند:  رژیم ایران حتی از تأیید ابعاد کامل اعدامهای انجام شده امتناع می‌ورزد. این امر نشان‌دهنده بیرحمی این رژیم و نقض قانون بین‌الملل است....

ایرن - کردستان - یادبود و سالگرد اعدام 5 جوان کرد

تیغ و دار و دشنه خامنه ای و روحانی جلاد هر روز و شب از گلستان میهن به خون نشته مان، ایران گلی را پرپرمیکنند و خانواده ای را در عزا و ماتم فرو میبرند لعن و نفرین بر خامنه ای و روحانی این ضحاکان خون آشام که هرروز باید از خون جوانان وطن خود را سیراب کنند.

فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی، علی حیدریان، شیرین علم هولی و مهدی اسلامی

 باشد تا مردان و زنان دلیر و به خاسته کردستان بزودی انتقام خون این شهیدان وخون فریناز خسروی را ازقاتلینشان خواهند گرفت . 

فریناز خسروی

مرگ بر خامنه ای ولی فقیه شیطانی
مرگ بر روحانی دروغگو، قاتل جوانان 

درود به روان پاک شهیدانی که بر چوبه دار بوسه زدند ولی در مقابل دژخیمان خامنه ای سر خم نکردند 

درود برفرنیاز خسروی دختر شجاع ایرانی

ایران - شهرهای کردستان هم‌چنان ملتهب است

امروز سومین روزاز جان باختن فریناز خسروی به دست ماموران جنایتکاروزارت اطلاعات رژیم خامنه ای پلید میگذرد و شهرهای کردستان همچنان ملتهب و با درگیریهای گسترده جوانان با مزدوران نیروی انتظامی همراه است. 
درود برفرینازخسروی که با شجاعت در مقابل جانیان فاسد حاکمیت روحانی کذاب مقاومت کرد و ایستاد . 

درود بر مردم به پا خاسته مهاباد و سایر شهرهای کردستان که انتقام خون دختران و زنان شریف خود را از متعرضین به نوامیس خود را خواهند گرفت . 
   
درگیری در مهاباد
التهاب در اشنویه - سقز-مریوان
نیروی انتظامی مزدور

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۸, جمعه

ایران - مهاباد: مردم خشمگين مهاباد در اعتراض به جنايات مأموران اطلاعات آخوندي به خيابانها ريختند و يك هتل را به آتش كشيدند


باز هم جنایتی دیگر ازشجره خبیث خمینی ملعون که حکومتش بر پایه  قتل و کشتار و تجاوز به ناموس ایران و ایرانی سوار است . 
ماموران جنایتکار وزارت اطلاعات آخوندی بار دیگر برای دست درازی به شرف و ناموس زنان و دختران مظلوم و بی گناه ایران جان فریناز خسروانی را گرفتند چرا که او حاضر نشد در مقابل تهدید به تعدی یک مامور اطلاعاتی فاسد کوتاه بیاید و با مرگ خود لگه ننگ دیگری بر پیشانی خامنه ای و روحانی و این رژیم فاسد و شیطانی گذاشت . این اولین بار نیست که این جانیان خونخوار با این عمل شنیع که فقط خاص آخوندها و طلبه خانه های پر از فسق و فجورشان است جان دختران شریف ایران را یا بر بالای چوبه دار همچون ریحانه جباری قهرمان و یا همچون ترانه موسوی که بعد از تعدی پیکرش را سوزاندند میگیرند...
ترانه موسوی
فریناز خسروانی
ریحانه جباری
خامنه ای و روحانی جلاد بدانند که این جنایاتشان بی جواب نمیماند و جوانان دلیر و مردم مهاباد انتقام فرینازها و ریحانه ها و ترنه ها را از این شیاطین هرزه پلید و مزدورانشان خواهند گرفت آنروز دیر نیست .   
درگیری در مهاباد

ایران - آمریکا- آسوشيتدپرس: ورود قدرتمند سنای آمریکا در مذاکرات اتمی دولت اوباما با رژيم ايران

یک ضربه دیگر به خامنه ای و روحانی و رژیم ملاها وارد شد . 

خامنه ای جلاد

با تصویب لایحه نظارت بر توافق اتمی با رژیم ایران که قبلا سناتور کورکرپیش‌بینی کرده بود در مجلس سنا با بیش از 90 رأی مثبت به تصویب خواهد رسید سناي آمريكا با قدرت، راه خود را به مذاكرات اتمي دولت اوباما با رژيم ايران باز كرد تا راه هر گونه مماشات و کوتاه آمدن و امتیاز دادن اوباما را در برابر رژیم خون آشام ولی فقیه و بنیادگراهای حاکم بر ایران ببندد .

سنای آمریکا

همانطور که خانم مریم رجوی در سخنرانی خود در کنگره آمریکا گفتند :
ما در سال 1372، با انتشار كتاب ”بنيادگرايي اسلامي تهديد نوين جهاني” نسبت به اين تهديد و كانون آن هشدار داديم و گفتيم هدف رژيم ملاها از بمب اتمي نيز صدور بنيادگرايي و تضمين بقاي خودش است. متأسفانه، اين تهديد جدي گرفته نشد. تجربة سه دهة گذشته نشان مي‌دهد كه اگر يك سياست قاطع عليه منشأ اصلي اين پديده اتخاذ نشود عواقب ويرانگرتري خواهد داشت.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

ایران - خامنه ای - اراجیف پاسدار جلاد سلامی

پاسدار سلامی: میز مذاکره را ترک کنید تا ما با آمریکاییها تعیین‌تکلیف کنیم   !!!

این ضرب المثل را شنیده اید که طرف  در قبرستان ازترس برای خودش سوت میزد ....
حال حکایت این پاسدار جنایتکار است که توسط خامنه ای ولی فقیه طلسم شکسته اش  کوک شده تا با هارت و پورت و دود و دم قدرت نمایی کند . 
یکی نیست به این ارازل قاتل و خون آشام بگوید شما اگر خیلی قدرت دارید دست از اعدام و شکنجه و زندان مردم ایران بردارید و دسته دسته مردان و زنان بی گناه ایرانی را به چوبه دار نسپارید تا برایتان مشخص شود که چند شب دوام میاورید . 

اعدام ۱۱تن در زندان قزلحصار کرج-16 اردیبهشت
دستگیری جوانان ایرانی

خیلی واضح است که جوانان و مردم ایران ریش و ریشه شما جنایتکاران را از خامنه ای جلاد گرقته تا روحانی دروغگوی ملعون که ژست حقوق بشر گرفته ولی هر روز بیش از قبل جوانان و زنان را مثل (نرگس محمدی) زندانی یا اعدام میکند، را میسوزانند و سرنگونی نظام ولایت فقیه سفیانی تان را به چشم خواهید دید و دیگر خط و نشان کشیدن برای کشورهای منطقه فراموشتان میشود .  


همانطور که خانم مریم رجوی درسنای فرانسه گفتند : رژيم ايران عميقاً بي ثبات است و به دروغ خود را ابرقدرت منطقه‌ جا مي‌زند. بدون مداخلات تجاوزكارانه و بدون بمب اتمي، قدرت ولي‌فقيه به سرعت رو به كاهش مي‌رود. همچنان كه بيش از 1500 اعدام در دوران روحاني به خاطر آن است كه رژيم بيش از هميشه خود را در مقابل مقاومت آسيب پذير مي بيند.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

ایران - خامنه ای- بازهم اعدام جمعی ۲۰زندانی در کرج، جنایت جدید خلیفه ارتجاع

باز هم اعدام و جنایت بزرگ دیگری به دست خامنه ای خونخوار و پاسدران جلادش در زندان کرج انجام شد .

 

این روزها رژیم پلید آخوندی در تنگنای مذاکرات اتمی و بحرانهای داخلی از جمله اعتراضات گسترده اقشار مختلف مردم ایران، کارگران ، معلمین، و .... ناگزیردست به قتل عام دسته دسته از زندانیان بی دفاع در زندانهای ایران زده است .

خامنه ای و رفسنجانی جنایتکار

جنایاتی که قطعا توسط جوانان و ارتش آزادی مردم ایران بی جواب نخواهد ماند و ملاهای دژخیم حساب این همه اعدام و شکنجه و ظلم و ستمی که برمردم ایران روا داشتند را به زودی پس خواهند داد .

آمریکا و قدرتهای بزرگ که برای رفتن پای میز مذاکره چشمشان را بر روی این جنایات و نقض حقوق بشردر ایران که روحانی دروغگو حکومت میکند بسته اند چه پاسخی برای این بی عملی و بی تفاوتی شان در قبال این جنایات رژیم ایران دارند که هیچ اقدام و حسابرسی نمیکنند؟؟؟!!!!



هشدار ملک سلمان نسبت به تهدید رژیم ایران


تهدیدهای رژیم ایران برمنطقه همچنان ادامه دارد، ولی کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورهای خاورمیانه در صدد هستند که دست جنایتکار و متجاوز خامنه ای و رژیم شیطانی و خونریزش را از منطقه قطع کنند . 
جنایات حوثیهای مزدور رژیم ایران در یمن
 
همانطور که خانم مریم رجوی هم بارها در سخنرانیهای خود اعلام کردند حکومت بنیاد گرای ملاهای ایران پدر خوانده داعش و بانکدار تروریسم در جهان است .
لذا با سرنگونی این رژیم جنایتکار که برای بقای خود دنبال بمب اتمی است ، فرقه گرایی و تروریسم هم از منطقه جارو خواهد شد و امنیت و ثبات به منطقه باز خواهد گشت . 
شورای همکاری خلیج فارس
 

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

فرانسه ۲۴: نگرانی کشورهای خلیج فارس از دخالتهای رژیم ایران

رژیم جنایتکار خامنه ای و روحانی که با اعدام و زندانی کردن آزادیخواهان در ایران و آتش افروزی در منطقه میخواهد سلطه شوم خود را با جنگ و کشتار مردم بیگناه هر چه بیشتر بگستراند، سخت در تنگنا افتاده و ناقوس سرنگونی اش را به گوش شنیده است ولی با دود و دم میخواهد این موضوع را کمرنگ جلوه دهد .

مادرشهید ستار بهشتی و نرگس محمدی

همه ما آزادیخواهان ایرانی، مواضع فرانسوا اولاند را تحسین کرده و همانطور که خانم مریم رجوی در سنای فرانسه تاکید کردند انتظار داریم که در مذاكرات هسته ای با رژیم ملاها هم نقش بازدارنده‌يي در برابر سياستهاي سازشكارانه ایفا کنند و راه رسیدن خامنه ای جنایتکار را به بمب اتمی ببندد .....

فرنسوا اولاند و ملک سلمان
فرانسوا اولاند روز دوشنبه به‌مدت یک ساعت در کاخ ملک سلمان پادشاه عربستان با او ملاقات کرد. در این ملاقات دخالت رژیم ایران در یمن و سوریه به‌طور مشخصی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و رهبران عربستان و فرانسه تأکید کردند هیچ آینده‌یی برای بشار اسد در سوریه وجود ندارد..... 


۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

ایران - مجاهدین خلق - جنایات خامنه ای در لیبرتی

اشرفیان قهرمان حدود سه سال است که در لیبرتی هستند، بهتر است بگوییم در زندانی با اسم بی محتوای لیبرتی !

مکانی که مالکی این مزدور خامنه ای آنرا به زندانی تبدیل کرده و بعد هم با همان زندانبان دوره حکومت خودش به اسم مدیریت کمپ ! به دولت العبادی تحویل داد .
واقعا من بعنوان یک ایرانی هوادار مجاهدین خلق ازالعبادی سوال میکنم که فرق تو با مالکی در باره کمپ لیبرتی چیست ؟ اولیبرتی را  محاصره پزشکی کرده بود همانکار را نیز الان دارید انجام میدهید ، همه فشارهای دوران مالکی از فشارلجستیکی، غذایی، دارویی و درمانی را حالا هم انجام میدهید پس تفاوت این دو حکومت در چیست ؟ خوب است که العبادی از مالکی عبرت بگیرد و از کارکردهای ضد انسانی در کمپ لیبرتی جلوگیری کند . 
همچنین لازم است طبق فراخوان خانم مریم رجوی، آمریکا و ملل متحد هم برای پایان دادن به این محاصره جنایتکارانه اقدام فوری کنند . 

تا کنون ۲۵ اشرفی مجاهد که هر کدام گوهر وجواهری از گنجینه مردم ایران هستند بر اثر همین محاصره جنایتکارانه شهید شده اند که آخرین آن مجاهد شهید جلال عابدینی بود .
ای خامنه ای جلاد ننگت باد . 
باشد تا بزودی ارتش آزادی مردم ایران حکومت ننگین تو را به زباله دان تاریخ بیندازند و همه مزدوران عراقی ات هم بدنبال تو به گور سپرده شوند و حساب اینهمه جنایتی را که در حق مجاهد اشرفی چه در اشرف و چه در لیبرتی انجام داده اند را در دادگاههای بین المللی پس دهند، آنروز دیر نیست . 

محاصره ضدانسانی پزشکی لیبرتی و ایجاد تأخیرهای عمدی در رفت و آمد بیماران به بیمارستان ادامه دارد و در روزهای اخیر باعث شده است شماری از افراد قرارهای پزشکی خود را از دست داده و بی‌نتیجه به کمپ برگردند. قرارهایی که در برخی موارد ماهها در انتظار آن بوده‌اند.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

ایران - خامنه ای - جنگ در یمن وسوریه

ولایت فقیه سفیانی خامنه ای جنایتکارکه بدنبال امپراتوری هلال شیعی در خاورمیانه است  از هیچ دخالت و کشتاری در کشورهای منطقه فرو گذار نمیکند علاوه بر کمکهای مالی و تسلیحاتی که به رژیم قاتل و خونخوار اسد و حوثی های مزدورش میکند، نیروهای پاسدار و بسیجیانش را نیز برای جنگ در یمن و سوریه اعزام میکند .

به گفته خانم مریم رجوی خامنه ای مسئول پیدایش بنیادگرایی سنی و شیعی است . 


نبرد با پاسداران در یمن

 ولی نبرد و مقاومت رزمندگان ارتش آزادی سوریه و مردم وعشایر غیور یمن پاسخ کوبنده و محکمی به این جنایتکاران داده اند که باعث وحشت ملاها شده که چگونه سقوط و شکست را در چشم انداز خود میبینند ....

رزمندگان ارتش آزادی سوریه

باشد تا بزودی انقلاب خلقهای تحت ستم بخصوص خلق دلیر سوریه با سرنگونی بشار اسد جنایتکارپیروز شود و مردم قهرمان سوریه این روز بزرگ را جشن بگیرند .

خالد خوجه