۱۳۹۴ شهریور ۷, شنبه

ایران - ترس و لرزه مرگ بر حاکمیت خامنه ای از تکرار قیام ۸۸

آخوندها فکر میکنند از سرنگونی و روز حسابرسی توسط مردم در امانند و جان سالم به در میبرند! ولی این طایفه کودن نمیداند که آتش و قیام مردم چگونه آنها را پشت میز محاکمه خواهد برد و همه دایناسورهای ریز و درشت از خامنه ای و رفسنجانی گرفته تا صدیقی و خاتمی وروحانی و... را دستگیر و به مجازات خواهد رساند. خوب است این آخوندهای شیاد از سرنوشت مزدورانشا مثل مالکی جنایتکارعبرت بگیرند. 

قیامی که در راه است
قیامی که در راه است

 آخوند صدیقی در نمایش جمعه در حالی که از آثار زهر هسته‌ای بر پیکر نظام ابراز دلواپسی می‌کرد از تکرار قیامی شبیه قیام سال 88 که از آن با عنوان فتنه یاد کرد، ابراز وحشت کرد و به باندهای حکومتی هشدار داد و گفت: دشمن در پس تحریم، طراحی نفوذ دارد، هم در عرصه سیاست، آنچه را که موجب فتنه شد در سال88، همان شعارها، القا همان تزلزلها و سوءظنها، اینها علائم خوبی نیست.  

ایران در شورش و انفجارِ، هر روز اعتراض اقشار مختلف مردم علیه حاکمیت ستم آخوندها

وقتی جرقه ای به انبار باروت میافتد همه چیز را در انفجار خود محو و نابود میکند . ایران ما با مردم غیورش که همچنان بر علیه ظلم میجنگند به نقطه انفجار رسیده است ولو هر روز چوبه های دار خامنه ای و روحانی جنایتکاربرپا باشد و گلهای جوان ایران را همچون بهروز آلخانی پرپر کنند ولی پیام بهروز و بهروزها جاودان خواهد ماند که در برابر استبداد مقاومت کنید و بجنگید . 
آری این پیام همه اعتراضات و تجمعاتی است که در سراسر ایران برپاست و یک صدا خواهان سرنگونی آخوندهای پلید بی وطن و ضد ایرانی هستند. آنروز به زودی میرسد و این آتش افروخته شده دودمان آخوندها را بعد از سه دهه خاکستر خواهد کرد. 
اعتراضات زحمتکشان
اعتراضات زحمتکشان
 اعتراض جمعی از فارغ‌التحصیلان و مهندسان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با تجمع در مقابل دفاتر اعضای مجلس ارتجاع از زاهدان خواستار برکناری مدیر کل جهاد کشاورزی این استان شدند.

اعتراضات مردم سیستان وبلوچستان
اعتراضات مردم سیستان وبلوچستان
اعتراض رفتگران زحمتکش شهر یاسوج به تمدید نشدن قرارداد شغلی در برابر استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
اعتراض جمعی از حامیان محیط زیست در شاهرودبه قطع بی‌رویه درختان در برابر دادگستری ارتجاع تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواستار برخورد با شرکتهای بهره‌بردار از جنگلها و منابع طبیعی در این شهرستان شدند. 

۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

ایران- ادامه تجمع و اعتراضات در شهرهای ایران

 پرستاران کرمانشاه و رانندگان تاکسی سنندج اعتراض میکنند

اعتراضات پرستاران در کرمانشاه
اعتراضات پرستاران در کرمانشاه
جمعی از کارکنان خدماتی بیمارستان فارابی و تعدادی از کارمندان شرکت تعاونی پردیس غرب در اعتراض به دریافت نکردن حقوق اضافه کاری و مزایای مربوط به حق پوشاک و مسکن، از فروردین ماه تاکنون در محل بیمارستان تجمع کردند و خواهان دریافت حق خود شدند. 
اعتراضات تاکسیرانان سنندج
اعتراضات تاکسیرانان سنندج
در سنندج نیز گروهی از تاکسیرانان در اعتراض به پایین بودن نرخ جدید اعلام شده تاکسی‌ها و همچنین کمبود گاز سی.ان.جی برای خودروهای گازسوز در محل سازمان تاکسیرانی تجمع اعتراضی کردند.

ایران- طراح انفجار الخبر که در ایران پنهان شده بود بعد از 19 سال به چنگ سعودی افتاد

 واشینگتن پست نوشت: احمد ابراهیم المغسل 48ساله عامل ارشد حزب‌الله که متهم به انجام انفجار برجهای خوبر عربستان سعودی در سال 1996 می‌باشد در بیروت دستگیر و با هواپیما به عربستان منتقل شده است.

ابراهیم المغسل تروریست حامی ایران
ابراهیم المغسل تروریست حامی رژیم ایران

 مقامهای آمریکایی گفتند اعتقاد بر این است که وی حامل اطلاعات قابل توجهی در مورد حزب‌الله و سپاه پاسداران رژیم ایران است. احمد ابراهیم المغسل که به نام ابو عمران نیز شناخته می‌شود در حملات دیگری نیز علیه منافع آمریکا در عربستان شرکت داشته است. وی همچنین مسئول عضوگیری اتباع جوان عربستان و اعزام آنها به ایران و لبنان برای آموزش بوده است.

ایران- بهروز آلخانی قهرمانانه با ۱۹ ماه درانفرادی، مقاومت را سرلوحه خود قرار داده بود

ترانه کردی به یاد بهروز آلخانی، جسورانه ایستاد و بر چوبه‌دار بوسه زد

 
درود بر بهروز قهرمان که به دژخیمان خامنه ای« نـــــه » گفت
 
رفیق مبارزمان بهروز آلخانی در طول چند سال گذشته با وجود مشکلات روحی و روانی به‌دنبال شکنجه‌ های شدید و نگهداری حدود ۱۹ ماه در انفرادی، 
بهروز آلخانی به دستور خامنه ای و روحانی قاتل اعدام شد
بهروز آلخانی به دستور خامنه ای و روحانی قاتل اعدام شد
هم‌چنان مقاومت را سرلوحه خود قرار داده بود و راهی را که دیگر رفقایمان سیروان، منصور، علی، حبیب، حسین و حبیب‌الله با روحیه انقلابی در زندان ارومیه به سرانجام رسانده بودند، وی نیز با قدمهای استوار پیمود و در کنار آنان برای همیشه در دل ملتش جاویدان گشت». 

۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

ایران- اعتراضات معلمین اینبار در همدان

ایران- بچه های سقز کجا درس بخوانند؟

بیش از ده روستا فاقد مدرسه راهنمایی و دبیرستان!!!

این است فاجعه درس و تحصیل فرزندان این آب و خاک در حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی . این کودکان چه گناهی دارند که باید در قرن بیست و یکم در کشوری چون ایران با همه سرمایه هایش بیسواد بار بیایند و هیچ آینده و چشم اندازی نداشته باشند؟ آخوندهای ضد ایرانی با وضعیت فلاکت بار آموزش و پرورش از نظر فرهنگ نیز ایران را به عهد قاجار برده است و براستی با این وضعیت تحصیل چه در دانشگاهها و چه در مدارس چه آینده ای برای نو نهالان و نوجوانان عزیز و دلبند وطن منتصور است؟ هیچ باید اول این رژیم پلید را سرنگون کرد و با درس آ مثل آزادی طومار این رژیم را در هم پیچید تا آینده کودکانمان تضمین شود . 


مدرسه کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد و دزد
مدرسه کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد و دزد
آیا شباهتی بین این مدرسه با محل درس آخوندها هست ؟
آیا شباهتی بین این مدرسه با محل درس آخوندها هست ؟
مرگ بر آخوندهای شکم باره و دزد
مرگ بر آخوندهای شکم باره و دزد
وضعیت درس و کلاس فرزندان ایران در حاکمیت ولایت فقیه
وضعیت درس و کلاس فرزندان ایران در حاکمیت ولایت فقیه

روستاهای سرشیو، جوشن، عرب لنگ، کسنزان، سوموقلو، قشلاق، بهرام و مدرسه راهنمایی و دبیرستان ندارند. دانش آموزان پسر در این روستاها برای رفتن به مدرسه راهنمایی باید حداقل مسافت 10 کیلومتر را با پای پیاده طی کنند زیرا پرداخت هزینه ایاب و ذهاب خارج از توان خانواده‌هایشان است، طاقت‌فرسا بودن طی هر روزه این مسیر طولانی موجب ترک تحصیل اکثر دانش‌آموزان پسر می‌شود.
در چنین شرایطی تکلیف دانش‌آموزان دختر روشن است و تقریباً همه آنها بعد از کلاس ششم ترک تحصیل می‌کنند.

۱۳۹۴ شهریور ۲, دوشنبه

ایران- جلاد بدسگال، عبرت روزگار، لعنت بر لاجوردی خونخوار قصاب اوین

آری خمینی ملعون در گورش بلرزد و همراه با همه جلادانش در آتش دوزخ بسوزند و پاسخ همه جنایاتشان را بدهند .

یکشنبه اول شهریور1377
در یک عملیات متهورانه توسط شهید قهرمان خلق، علی اکبر اکبری، سرجلاد اوین «اسدالله لاجوردی» به هلاکت رسید و موجی از شور و شادی در سراسر میهن اسیر ایجاد شد. 

شهید قهرمان خلق علی اکبر اکبری
شهید قهرمان خلق علی اکبر اکبری

او بارها توسط مقاومت ایران همراه با اسناد و مدارک و شواهد شهود به‌عنوان مجری هزاران اعدام سیاسی و اعمال بیش از 170 نوع شکنجه فیزیکی و روانی، به‌عنوان جنایتکار علیه بشریت به ارگانها و سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشر معرفی شده بود.

بعد از به در واصل شدن لاجوردی جلاد واشینگتن پست 14ژانویه 1990نوشت «… صورت نحس و بدسگال او تمامی داستان حقوق‌بشر در ایران را بازگو می‌کند: «در ایران حقوق‌بشری وجود ندارد…». 

لاجوردی جلاد اوین
لاجوردی جلاد اوین

مثل یک مار افعی به سرعت خود را به‌ریاست زندان بدنام اوین رساند؛ هزاران نفر را اعدام و هزاران نفر دیگر را، به شیوه‌یی که افراد عادی توان درکش را ندارند، شکنجه کرد. «قصاب اوین» یکی از القاب اوست. آنچه برای او این لقب را به‌همراه آورد، اقدام او به کشیدن خون زندانیانی بود که در صف اعدام بودند. این خونها برای پاسدارانی که به جنگ با عراق ادامه می‌دادند، استفاده می‌شد. او مواظب بود که برای قربانیانش درست به‌اندازه‌یی خون باقی بگذارد که وقتی به پای جوخه‌های تیرباران می‌روند، به‌هوش باشند.

پس از غصب حاکمیت توسط خمینی دجال، از همان آغاز، گفتگویی در محافل ملایان مرتجع در مورد قانونی بودن وجود زندان در کشور «اسلامی»! وجود داشت. برخی از آنان مطرح می‌کردند که زندان به‌عنوان یک مجازات در اسلام وجود ندارد و می‌گفتند زندان توسط یهودیان و مسیحیان اختراع شده است. آنان مدعی بودند که خطاکاران را باید در یک لحظه مجازات کرد. اگر گناهکار باشند، بایستی به مجازاتهای بدنی مانند شلاق، قطع دستان، درآوردن چشم و یا پرداخت غرامت محکوم شوند؛ و اگر گناهان بزرگ مرتکب شده باشند، بایستی یا بدار کشیده شوند یا سنگسار گردند. آنها همچنین می‌گفتند: «برای مخالفان سیاسی رژیم هم دو انتخاب بیشتر وجود ندارد: «توبه یا اعدام فوری». لاجوردی از این نظریه خوشش آمد.بعدها این تئوری در طول سالهای سیاه دهه شصت، و به‌طور خاص در قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز در سال 67، صورت عملی به‌خود گرفت.
مدت کوتاهی پس از انقلاب ضدسلطنتی، لاجوردی به پیشنهاد آخوند بهشتی معدوم، رئیس دیوان عالی قضایی رژیم، و با تأیید خمینی بدون این‌که کمترین مطالعه یا آموزش قضایی داشته باشد، به سمت دادستان انقلاب مرکز منصوب شد.

حتما ادامه این مطلب را بخوانید....

ایران- شرایط ضدانسانی زنان زندانی در زندان قرچک ورامین

 زنان زندانی در ایران تحت حاکمیت ملاهای جنایتکار و قوانین زن ستیزانه و ظالمانه خامنه ای بر علیه زنان، بدترین زندگی را در ایران و زندانهای مختلف بر آنها تحمیل کرده است. آخوندهای هرزه و پلید که هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستند و ماکزیمم کاری که از زن میخواهند بچه داری و چرخاندن زندگی مردانشان است با تحقیر و توهین در اجتماع میخواهند زن را خانه نشین و از هر فعالیتی باز دارند ولی زنان آزاده ایرانی با به جان خریدن همه سختیها و زندان و دار و درفش به ستیز با این آخوندهای جنایتکار برخاسته اند و با شورش و قیام النهایه بنیان این ظالمان جلاد را  برخواهند چید.

 همانطور که خانم مریم رجوی در سخنرانیهای مختلف گفتند  آخوندهای زن ستیز بالاخره ضربه را از جایی خواهند خورد که به حساب نمی آوردنشان. آری این زنان به پا خاسته ایران نیروی تغییر و آینده ایران زمین هستند.

 به یک نمونه از فشار بر زندانیان زن در زندانها توجه کنید:

زن ایرانی در بند و زندان ملاهای جنایتکار
زن ایرانی در بند و زندان ملاهای جنایتکار

بیش از یک هفته است که فاضلاب سالنهای ۵، ۶ و۷ زندان قرچک ورامین (شهر ری) در حیاط این زندان که زندانیان از آن به‌عنوان هواخوری استفاده می‌کنند بالا زده است. بوی بد و متعفن فاضلابها باعث شده است که امکان هواخوری از صدها زن زندانی سلب شود. دژخیمان خامنه‌ای از این وضعیت به‌عنوان وسیله‌یی برای شکنجه زندانیان استفاده می‌کنند.

زنان زندانی در حاکمیت خامنه ای جلاد
زنان زندانی در حاکمیت خامنه ای جلاد

به‌رغم اعتراضات زنان زندانی، زندانبانان از پاسخ گویی به خواسته‌های زندانیان و رفع این مشکل حاد خودداری کرده و با رفتاری وحشیانه و غیرانسانی با زنان زندانی برخورد می‌نمایند.
از طرفی دیگر زندانبانان هر ماه یکبار اقدام به تخلیه زباله‌ها از زندان که محل نگهداری آنها در نزدیکی فروشگاه زندان می‌باشد می‌کنند. 

ایران- خروشان حرکتهای اعتراضی بر علیه حاکمیت شوم خامنه ای

بی آبی، قطع یارانه، گرانی شهریه و بیکاری علت تجمعات و اعتراضها در تهران، سنندج، قروه و کرج

تهران اول شهریور94 - دانشجویان دانشگاه آزاد سوره واقع در خیابان آزادی تقاطع خوش، در اعتراض به افزایش 25درصدی شهریه‌ها، اقدام به تجمع اعتراضی کرده و خواهان لغو این تصمیم از طرف ایادی رژیم در دانشگاه شدند و اعلام کردند تازمانی که این تصمیم لغو نشده به تجمع خودشان ادامه خواهند داد.

اعتراضات دانشجویان
اعتراضات دانشجویان

تهران اول شهریور 94 - غرفه‌داران میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران که برای اعتصاب قبلی نیز اخطار دریافت کرده بودند، امروز نیز در بدو ورود کارگزاران حکومتی به میدان تره بار، کل محوطه میدان را ترک کردند و به استراحتگاه و دفتر این میدان رفتند و به این ترتیب اعتراض خود را به نظارتهای پیاپی و همچنین گران فروش خواندن این بازاریها برای تبرئه شهرداری و تعزیرات، اعلام داشتند.  

اعتراضات در میدان بار تهران
اعتراضات در میدان بار تهران

کرج-صبح روز یکشنبه اول شهریور 94 گروهی از ساکنین خیابانهای اهری و پیک در اعتراض به قطع مداوم آب و ایجاد مشکلات جدی برای خانواده‌ها در محل تجمع اعتراضی کردند و خواهان حل این مشکل شدند.
به گفته اهالی محل به‌رغم مراجعات متعدد به شهرداری و سازمان آب، ایادی رژیم هیچ اقدام جدی برای حل این معضل نکرده و روزانه از ساعت 10 صبح تا 3 بعد ازظهر با قطع مستمر آب مواجه هستند.