۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

#ایران- ۷۰۰ مدرسه در جنوب سیستان و بلوچستان آب و برق ندارند

این بخشی از کارنامه ننگین حاکمیت خمینی ملعون و #خامنه ای جنایتکار است که طی سه دهه ایران را ویران و اقتصاد و فرهنگ این سرزمین باستانی را با تمدنی غنی، صد سال به عقب برگرداند . در قرن بیست و یکم در کشوری که بر دریای نفت نشسته وضع کلاس و درس کودکان و نوجوانانش این است!!! ننگ بر آخوندهای دجال بی وطن .

این خبر را خود کارگزاران بی غیرت و دزد رژیم اعلام کرده اند: بیشترین آمار بیسوادی کشور در استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه در جنوب این استان وجود دارد، کمبود فضاهای آموزشی و نبود مدارس مناسب نیز به این معضل در جنوب سیستان و بلوچستان دامن زده است. 

اسم این محل مدرسه است !!! ننگ و نفرین بر خامنه ای و روحانی جلاد
اسم این محل مدرسه است !!! ننگ و نفرین بر خامنه ای و روحانی جلاد

در حال حاضر در شهرستان فنوج 36 مدرسه، بنت 54 مدرسه، بزمان 11 مدرسه، ایرانشهر 120 مدرسه، سرباز 85 مدرسه، راسک 93 مدرسه و در چابهار کمبود 99 مدرسه محسوس است.
به گفته کارگزاران حکومتی در جنوب #سیستان و بلوچستان 331 مدرسه فاقد برق و 428 مدرسه فاقد آب شرب و 978 #مدرسه فاقد دیوارکشی است.
فرماندار نیکشهر اذعان کرد: در حال حاضر 194 مدرسه و 649 کلاس درس در شهرستان نیکشهر وجود دارد که پنج مدرسه کپری و خشت و گلی است.
وی که صاحبگل صالحی نام دارد افزود: در مجموع در شهرستان نیکشهر 47 مدرسه و 167 کلاس درس در نیکشهر مورد نیاز است. 

۱۳۹۴ شهریور ۲۰, جمعه

#ایران- خیزش و خروش اعتراضات مردمی در ایران ادامه دارد

هموطن بپا خیز و با خیزش و خروشتان گردباد سرنگونی را بر بیت العنکبوت ولایت سفیانی #خامنه ای پدیدار کنید . جز با سرنگونی این آخوندهای پلید هیچ آسایش و آرامشی برای خلق ایران متصور نیست . پس تنها با قیام میتوان ریشه این رژیم سفاک را کند و نابودش کرد.

#تهران - مقابله مردم با حمله مزدوران شهرداری برای جلوگیری از تخریب منازل 

تخریب منازل مردم توسط مزدوران شهرداری تهران
تخریب منازل مردم توسط مزدوران شهرداری تهران

بعد از ظهر روز چهارشنبه 18شهریور 94 در حاشیه رودخانه کن و حوالی امام‌زاده داوود، مزدوران #شهرداری رژیم، به بهانه مقابله با زمین خواری، با لودر به منازل مردم محروم منطقه حمله کرده و قصد خراب کردن چند خانه محقر مربوط به افراد فقیر این منطقه را داشتند. ساکنان این منازل به مقابله با مزدوران برخاستند. 

یورش نیروهای ضدشورش به تجمع سهامداران معترض در چهار راه خیام مشهد

 تجمع اعتراضی در مشهد
تجمع اعتراضی در مشهد
 صبح روز پنجشنبه 19شهریور 94 سهامداران ”پدیده شاندیز“ در چهار راه خیام #مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند. در چهار راه خیام، #ملک آباد و شاندیز 100نفر از معترضان را دستگیر کردند.

اعتراضات اقشار مختلف مردم در دلیجان، کرمانشاه و #اسلام‌آباد غرب

اعتراض رانندگان تاکسی
اعتراض رانندگان تاکسی
دلیجان: اعتصاب رانندگان در شهرستان دلیجان در #استان مرکزی، رانندگان تاکسی اعتصاب کردند در اعتراض به پایین بودن کرایه‌ها صورت گرفت. 
#کرمانشاه: اعتراض کارکنان  روز چهارشنبه 18شهریور 94 در کرمانشاه، گروهی از پرسنل قراردادی مرکز بهداشت در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در مقابل این مرکز تجمع کردند.

ایران- خامنه ای، ضحاک مار دوش باز هم خون ۶زندانی را بر زمین ریخت

هر صبح و شام  در هر شهرو هر زندان یک زندانی دست و پا بسته بیگناه ولی با شرف که تا آخرین لحظه حیاتش به دژٰخیم نــــــــــه  میگوید سرفرازانه پای چوبه دار میرود . ولی این ضحاک خون آشام خامنه ای و روحانی و همه اعوان و انصار جنایتکارش بدانند که روز حسابرسی در پیش است و آنروز است که باید پاسخ تک تک این اعدامهای ظالمانه را بدهند. و آنروز است که دل همه این خانواده های داغدار خنک میشود وقتی که تک تک این آخوندهای جانی دین فروش و از خدا بیخبر به مجازات میرسند ، آنروز دیر نیست و بزودی خواهد رسید

رژیم آخوندی 6 زندانی را در زندان مرکزی تبریز بدار آویخت. 

صحنه های اعدام در شهرها و زندانهای خامنه ای جلاد
صحنه های اعدام در شهرها و زندانهای خامنه ای جلاد
5تن از این زندانیان روز چهارشنبه 18شهریور حلق‌آویز شدند.
یک زندانی نیز روز شنبه 14شهریور در زندان مرکزی تبریز اعدام شد.
اسامی اعدام شدگان عبارتند از:
حجت الماسی اهل مهاباد، سجاد مقصودی اهل میاندواب، والی نریمانی اهل مراغه، ناصر حسین‌زاده اهل بوستان آباد، محمدعلی یوسفی اهل مرند و داوود پوراحمدیان اهل مراغه.

۱۳۹۴ شهریور ۱۹, پنجشنبه

ایران-آمریکا- رژیم ایران یک رژیم وحشی و حامی تروریسم

همه دنیا همین را میگویند ولی معلوم نیست چرا اینقدرهمین آمریکای خیانتکار با خامنه ای و روحانی جنایتکار مماشات و مدام در حال معامله و زد و بند هستند!


سارا پیلین فرماندار پیشین ایالت آلاسکا و از رهبران تی. پارتی
سارا پیلین فرماندار پیشین ایالت آلاسکا و از رهبران تی. پارتی رژیم ایران را یک رژیم وحشی و حامی تروریسم توصیف کرد و توافق اتمی با آن را رد کرد.
وی امتیاز دادن دولت باراک اوباما به رژیم ایران را تقبیح کرد.

ایران- خامنه ای دیکتاتورحتی اینترنت و فضای مجازی را هم سرکوب میکند

سازمان گزارشگران بدون مرز  اعلام کرد: 

«رژیم ایران اینترنت و تبادل داده‌ها را بر روی اینترنت به‌شدت کنترل می‌کند. 
سرکوب اینترنت در رژیم خامنه ای جلاد
سرکوب اینترنت در رژیم خامنه ای جلاد
از شهریور ماه در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران، دسترسی به برخی نرم‌افزارها از جمله «تلگرام» با اخلال جدی روبه‌رو شده است».
این سازمان از شرکتهای اینترنتی نیز خواسته است با فیلتر هوشمندانه رژیم ایران مقابله کنند و کاربران ایرانی خود را از کنترل و مراقبتهای این رژیم مطلع سازند.

۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

تهران: وحشت رژیم از گسترش دامنه اعتراضات مردم

هجوم مردم به شعب نمایندگی ایران خودرو در خیابانهای هفده شهریور، مرزداران و خیابان دماوند

هجوم و اعتراض مردم تهران
هجوم و اعتراض مردم تهران
تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16و 17شهریور شاهد تجمعات اعتراضی مردم در برابر شعبه‌های ایران خودرو برای باز پس‌گیری پولهای پیش پرداختی خود بودند. این خواسته مردم در ادامه تحریم مردمی خودروهای ساخت کارخانه‌های رژیم است. طی روزهای اخیر تجمعات اعتراضی مردم در مقابل دفاتر ایران خودرو و سایپا در نقاط مختلف تهران ادامه داشت. تحریم خودروهای ایران خودرو و سایپا یک جنبش سراسری مردمی علیه سیاست چپاول و غارت رژیم است که طی آن رژیم پراید بنجل را که حتی در کشورهای منطقه 5 میلیون می‌فروشد به ایرانیان 22 میلیون می‌فروشد در حالی که حتی همان پنج میلیون هم ارزش واقعی ندارد. اذعان به نقش کیفیت نازل این محصولات در افزایش تلفات در حوادث و سوانح رانندگی، در گزارش ارگانهای حکومتی نیز دیده می‌شود.

ایران- عراقچی، شیادی ودو دوزه بازی مزورانه خامنه‌ای را لو می‌دهد

توافق هسته‌یی وین، فضیحت و گندابی است که هر چه آن را هم می‌زنند، بوی تعفنش بیشتر بلند می‌شود. کمیسیون ویژه‌یی که به‌منظور بررسی برجام در مجلس ارتجاع تشکیل شده و ریاست آن را زاکانی از سردسته‌های دلواپسان به عهده دارد، اخیراً عراقچی و تخت‌روانچی از اعضای تیم مذاکره را به این کمیسیون فراخواند و آنها را مورد سؤال و جواب قرار داد. عراقچی هنگامی که در برابر سؤالات نمایندگان دلواپس مستأصل شده بود، اعتراف قابل توجهی در مورد دو دوزه بازی خامنه‌ای در جریان مذاکرات هسته‌یی کرد. او گفت:

«خامنه ای از ابتدا چتر بدبینی خودشان را نسبت به مذاکرات بالای سر مذاکره نگه‌داشته بودند، ولی از پایین می‌گفتند مذاکرات ادامه پیدا بکند. همیشه می‌گفتند من خوشبین نیستم؛ این آمریکاییها فلان‌اند و چنان‌اند ولی وزارت‌خارجه و تیم مذاکره به‌کارش ادامه بدهد. یعنی در عین این‌که دیدگاههای خودشان را بیان می‌کردند ولی همیشه راه مذاکره را هم باز نگه می‌داشتند. هر جایی هم که می‌دیدند که این تیم بدبخت آن زیر دارد له می‌شود، یک شارژ روحی هم می‌کردند که اینها فرزندان انقلاب‌اند… بعد از لوزان، در داخل فشار خیلی خیلی خیلی سنگین شد و به جایی رسید که نزدیک بود سر ما را ببرند، که حضرت آقا به داد رسیدند و عباراتی نظیر امین و غیور و... را (در مورد تیم مذاکره کننده) در آن مقطع به‌کار بردند».
عراقچی نفر تیم مذاکره کننده خامنه ای جلاد
عراقچی نفر تیم مذاکره کننده خامنه ای جلاد
فراموش نکرده‌ایم که خامنه‌ای دجال اخیراً گفت که صحبتهای او دو جور نیست، حرفهایی که در خلوت با مسئولان می‌زند همان است که در سخنرانی عمومی می‌گوید، اما اکنون گماشته خودش پتة او را روی آب می‌انداخت.اظهارات عراقچی مبین آشکار این واقعیت این است که رژیم قرون‌وسطایی آخوندی از سودای بمب اتمی دست برنداشته و همه آه و ناله‌اش هم به‌خاطر از دست دادن آن -حداقل به مدت 10سال- است. اما دست پیدا کردن فاشیسم دینی و رژیم قرون‌وسطایی به بمب اتمی، خواب پنبه دانه خلیفة ارتجاع است که مقاومت ایران هرگز نخواهد گذاشت محقق شود.

ایران- با نزدیک شدن آزادسازی صنعا، سفیر رژیم آخوندی این شهر را ترک کرد

یک ضرب المثل ایرانی هست که میگوید دست خر کوتاه ... و این جواب ائتلاف عربی به خامنه ای تروریست و مزدورانش به اسم (حوثی) در یمن است . باید به عربستان و سایر کشورهای عربی این ائتلاف دست مریزاد گفت که چنگال خون آلود آخوندهای جنایتکارو پدر خوانده داعش را در یمن قطع کردند.

خبرنگار العربیه از یمن گزارش داد: سفیر رژیم ایران در صنعا با وساطت دیپلوماتهای کشور عمان از این شهر خارج شده است.
صنعا پایتخت یمن
صنعا پایتخت یمن
این خبر پس از آن فاش شد که ریاض یاسین، وزیر امور خارجه یمن یک روز پیشتر گفته بود سفارت رژیم ایران در صنعا به اتاق جنگ شبه‌نظامیان حوثی تبدیل شده است.
بر اساس برنامه‌های اعلام شده از سوی نیروهای ائتلاف عربی برای بازگرداندن حاکمیت به یمن، این نیروها برای حمله به صنعا، پایتخت یمن و بازپس‌گیری آن از شبه‌نظامیان حوثی تحت‌امر رژیم ایران آماده می‌شوند.
بر اساس اطلاعات نظامی که به روزنامه ’الشرق‌الأوسط’ رسیده، چتربازهای ائتلاف عربی در منطقه مأرب فرود آمده‌اند تا این عملیات را آغاز کنند.

ایران- چاقو دسته اش را میبرد! افشای جزییاتی تکان‌دهنده از شکنجه وحشیانه معلولان در کرج

اینهم جنایت دیگری از نظام پلید ولایت فقیه، کسانی که به هر دلیلی معلول شدند چه آنهایی که در جنگ ضد میهنی که خمینی ملعون گور به گور شده میخواست تا آخرین خانه ای که در تهران هست جنگ را ادامه دهد ولی مجاهدین خلق قهرمانانه زهر آتش بس را به حلقوم آن دجال پلید ریختند و جنگ متوقف شد، همانهایی که در این دوران معلول شدند و به اصطلاح برای خمینی جلاد جانفشانی کردند وچه افراد معلول دیگر، حالا مورد شکنجه قرار میگیرند . 

خودتان خبر را بخوانید: 

شکنجه وحشیانه معلولان در یک مرکز نگهداری معلولان در کرج

  شکنجه وحشیانه معلولان در یک مرکز نگهداری معلولان در کرج

 در یک مرکز نگهداری معلولان در منطقه ولد آباد کرج که مجوز سازمان بهزیستی رژیم آخوندی را داشت، معلولان را به طرز وحشیانه‌یی شکنجه می‌کردند.
خانواده‌های این معلولان از ' ضرب و شتم و اذیت و آزار ' فرزندانشان خبر داده و گفته‌اند برخی معلولان غل و زنجیر می‌شدند و کارکنان مرکز برای ترساندنشان سگ بجانشان می‌انداختند. پدر یکی از معلولان که می‌گوید پسرش شکنجه شده گفته است: «ما را تهدید کردند که اگر شکایت کنید فرزندتان را هیچ‌کجا قبول نمی‌کنند برای همین اقدام نکردم».

ایران- طوفان اعتراضات بی وقفه مردم به جان آمده در شهرهای مختلف

هر روز در هر بازار و در هر مجتمع و اداره ای صدای اعتراض کارکنان و کارگران بلند است مردم غیوری که در هر فرصت و هر زمانی صدای اعتراضشان را از اینهمه ظلم و اختناق آخوندهای جلاد بلند میکنند هر اعتراض رودی است که در پیوند با هم دریایی خروشان و مواج را میسازد که بنیان ولایت سفیانی خامنه ا ی خون آشام را نابود و ویران میکند . روزی که همه این فریادها و دادخواهی ها به ثمر بنشیند و عدالت برقرار شود و همه حاکمان جور و ستم در رژیم ملاهای جنایتکار برخاسته از قرون وسطی به سزای اعمالشان برسند نزدیک است. دست مریزاد به همه کارگران، بازاریان، فرهنگیان ، کارمندان و همه کسانی که برای سرنگونی آخوندها فریادشان بلند است . 

این کلیپ را ببینید: فراخوان به اعتراض و قيام هرفرصت هرزمان هرمکان

 مسعود رجوى

به اعتراضات اخیر توجه کنید:  

تهران - اعتراض به پلمپ کارگاههای تولید لباس به بهانه‌های آخوند ساخته

 تهران - پاساژ پروانه

تهران - پاساژ پروانه 

صبح روز دوشنبه 16شهریور نیروهای سرکوبگر رژیم در اداره اماکن، 3کارگاه تولید و پخش لباس در پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری را به اتهام آخوند‌ساخته فروش لباس با مارک خارجی، پلمپ کردند که این اقدام سرکوبگرانه و ارتجاعی موجب اعتراض صاحبان تولید و کارگران حاضر در محل و همچنین صاحبان مغازه‌های مجاور شد.  

تجمعات اعتراضی فرهنگیان در شهرهای کرج، یاسوج و اندیمشک

تجمع فرهنگیان در یاسوج

روز شنبه ۹۴.۶.۱۴ جمعی از معلمین مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک تجمع کردند و ضمن اعتراض به بی‌توجهی مقامات نسبت به خواسته‌های معلمین، تهدید به استعفای جمعی کردند و خواهان آزادی بلادرنگ همکاران و معلمین زندانی شدند.

اعتراضات کارمندان، دامداران و مردم محروم در کرمانشاه، کهکیلویه و تبریز

کرمانشاه - شرکت آتیه سازان

کرمانشاه - شرکت آتیه سازان 

در کرمانشاه روز16شهریور کارکنان اخراجی شرکت آتیه سازان دست به تجمع اعتراضی زدند.
در تبریز، در روز16شهریور، مردم محروم مناطق فرودست شهر که سیلاب خانه‌هایشان را فراگرفته بود نسبت به‌عملی مقامات حکومتی در مقابل شورای فرمایشی شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.
در کهکیلویه صبح روز16شهریور عده زیادی از دامداران بخش دیشموک جلوی بخشداری دیشموک تحصن نموده و به بی‌عملی ارگان حکومتی موسوم به جهاد کشاورزی در قبال خشکسالی و نداشتن علوفه برای دامها اعتراض کردند.

کاشان، کرمانشاه، اسلام‌آباد؛ تجمعات اعتراضی پرستاران، دانشجویان دختر، کارکنان و مردم به جان آمده

بیمارستان امام علی اسلام  آباد

بیمارستان امام علی اسلام آباد

صبح روز سه‌شنبه 17شهریور 94 گروهی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد کرمانشاه، در اعتراض به اقدام ایادی رژیم که اعلام کرده‌اند به دانشجویان جدید الورود سهمیه خوابگاه اختصاص داده نمی‌شود، در محل دانشگاه تجمع اعتراضی کردند.

۱۳۹۴ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

ایران- خامنه ای و روحانی جلاد همچنان خون میریزند

اعدام جمعی ۱۰ زندانی در قزلحصار کرج

دژخیمان خامنه ای سحرگاه دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۰ زندانی را  در یک اعدام جمعی در زندان قزلحصار کرج حلق آویز کردند.
این زندانیان در روزهای گذشته به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند.
خامنه ای جلاد
خامنه ای جلاد
روحانی شیاد وقاتل جوانان
روحانی شیاد وقاتل جوانان

ایران- با خشک شدن دریاچه ارومیه دست‌کم ۴ میلیون نفر مجبور به مهاجرت خواهند بود

نفرین بر طایفه شوم ولایت فقیه که ایران را اینگونه ویران کردند
نفرین بر طایفه شوم ولایت فقیه که ایران را اینگونه ویران کردند
...ما همه دست به دست هم دادیم و دریاچه ارومیه را خشک کردیم ما صد‌ها دریاچه مانند ارومیه هم در زیر زمین داریم که آنها را هم خشک کرده‌ایم. اگر برای احیای دریاچه ۷ میلیارد دلار هزینه نکنیم، باید برای جبران تبعات آن صد‌ها میلیارد دلار هزینه کنیم. دریاچه ارومیه در نتیجه نادیده گرفته شدن اصول توسعه پایدار خشک شد. در هشت سال جنگ تحمیلی، کلاً ۱. ۱ میلیون نفر جابه‌جایی جمعیت داشتیم اما با خشک شدن دریاچه ارومیه دست‌کم ۴ میلیون نفر مجبور به مهاجرت خواهند بود. ضمن این‌که تبریز تبدیل به شهری متروکه خواهد شد.
ما در ۵۰ سال پیش ۲۵ درصد منابع آب تجدید پذیر را هم مصرف نمی‌کردیم و ۵۰ سال پیش مسأله‌ای به نام تخریب محیط زیست نداشتیم. اما امروز داریم خودکشی می‌کنیم و ریشه تداوم سرزمین هفت هزار ساله را خشک می‌کنیم. ما به بهانه افزایش تولید، به بهانه عدم وابستگی، به بهانه حفظ امنیت ملی، به بهانه تأمین امنیت غذایی، به بهانه این‌که مثلاً گردنمان پیش دیگران خم نکنیم و اقتدار ملی داشته باشیم به این بحرانها رسیدیم. در خراسان رضوی بالای ۱۵۰ درصد آب‌های تجدید پذیر مصرف می‌شود؛ در اصفهان و کرمان بالای ۱۲۰ درصد، در فارس بالای ۱۰۰ درصد استفاده می‌شود.

۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

ایران- زندانی و در اسارت ولی امیدوار و پایدار

زندانیان در بند در گوهردشت و سایر زندانها با همه سختیها و اسارت در چنگال دژخیم ولی سالگرد سازمانشان را با آرمانی که برای آن میجنگند جشن گرفتند و با عشق به مردم و امید به آزادی همچنان مقاوم و پایدار برای سرنگونی ظلم و استبداد خامنه ای ایستاده اند. درود بر عزم جزم و پایداری این قهرمانان در زنجیر.
 
۵۰ سال افتخار با پایداری پرشکوه برای آزادی با سازمان مجاهدین خلق ایران
۵۰ سال افتخار با پایداری پرشکوه برای آزادی با سازمان مجاهدین خلق ایران



عصر روز یکشنبه 15شهریور همزمان با سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران ، مراسمی به این مناسبت توسط زندانیان سیاسی سالن 12 زندان گوهردشت کرج برگزار گردید. زندانیان سیاسی هوادار سازمان مجاهدین، با خواندن سرودهای ایران‌زمین و 4خرداد یاد بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران را گرامی داشتند.
زندانیان سیاسی سالن 12 گوهردشت این روز خجسته را به شیر همیشه بیدار مسعود
رجوی و مریم  رهایی و مجاهدان لیبرتی و همه اعضای مقاومت ایران تبریک گفتند.