۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

ایران- فدریکا موگرینی- جاهل که خطا کند جبران ناپذیر است

افتضاح سفر خانم موگرینی به ایران تحت حاکمیت ملاهای شیطانی اینقدر بالا گرفته که شخصیتهای کشورهای عربی و غربی علیه او موضع گرفتند . بواقع از این خانم باید پرسید در کویر دنبال کدام سراب میگردید؟ آیا بیش از یک دهه که فریب خوردید و توسط آخوندهای دجال سر دوانده شدید کافی نیست؟ شرم بر تو که در ایران بودی و در همان زمان در زندانها بیش از ۱۰ اعدام صورت گرفت که یکی از آنها زن بود ولی خفقان گرفته و چشمان و دهانتان را بستید و هیچ اعتراضی نکردید که مبادا به خامنه ای و روحانی جنایتکار، قاتلین خونریز مردم ایران را خوش نیاید . 

وای بر شما مماشات گران که با خون جوانان و زنان و مردان ایران با آخوندهایی که بویی از انسانیت نبرده اند معامله میکنید مگر منافع حقیر اقتصادی چقدر به شما وفا میکند ؟

 ولی خانم فدریکا این را بدان که این لکه ننگ بر پیشانی خودت و ارگانت تا ابد نزد مردم ایران خواهد ماند .

و چه خوب انور قرقاش وزیر خارجه امارات گفته که تو فاقد فهم تفرقه افکنی رژیم ایران هستی، و منهم اضافه میکنم فاقد ذره ای انسانیت هم هستی وگرنه حتما نقض حقوق بشر در ایران مسئله جدی روی میزت میشد و اینطور حقیرانه و ذلت بار دست به سینه جلوی آخوندها نمی ایستادی حتی حاضر شدی در حالیکه اعتقادی به روسری نداری ولی تو سری آنرا از ملاهای مرتجع هم بپذیری !!! ننگ بر همه شما مماشاتگران .

فدریکا موگرینی و همراهانش در ملاقات با روحانی و لاریجانی قاتلان مردم ایران
فدریکا موگرینی و همراهانش در ملاقات با روحانی و لاریجانی قاتلان مردم ایران
خبرگزاری رویتر: وزیر خارجه امارات متحده عربی، انور قرقاش گفت: موگرینی تفرقه افکنی سیاست رژیم ایران را درنیافته و تعریف و تمجید او از مقامهای رژیم ایران، که با آنها بر سر توافق اتمی مذاکره کرده بود، بیجاست.
وی در توئیتر خود نوشت: ”مقاله موگرینی در گاردین فاقد محتوی و فهم سیاست منطقه‌یی و تجاوزکارانه و لحن فرقه‌گرایانه رژیم ایران است که خاورمیانه را قطبی کرده است “.

#ایران- اگر مقاومت کنید وبایستید حتما پیروز میشوید

اعتصاب تنها راه پیروزی ملاها
اعتصاب تنها راه پیروزی ملاها
کارخانه نیشکر هفت تپه
کارخانه نیشکر هفت تپه




کارگران محروم
کارگران محروم





گرداننده این کارخانه #سپاه پاسداران است و طی سه روز اعتصاب کارگران، به انواع تهدیدها و برخوردهای وحشیانه با اعتصابیون متوسل شده بود. اما مقاومت و اتحاد #کارگران سرانجام نتیجه داد و رژیم مجبور شد حقوق عقب‌افتاده آنها را پرداخت کند.

ایران- برای بحران اتمی اعدامها و نقض حقوق‌بشر در ایران چه باید کرد؟

هم‌زمان با بررسی توافق #اتمی وین در #کنگره آمریکا، شماری از نمایندگان کنگره، از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در همکاری با جوامع ایرانیان در آمریکا، کنفرانسی درباره بحران اتمی و دخالتهای تروریستی رژیم آخوندی درمنطقه، اعدامها و نقض #حقوق‌بشر در ایران و بررسی راه کارهای ضروری برای تضمین جلوگیری از دستیابی رژیم به به بمب اتمی و مقابله با دخالتهای این رژیم در امور کشورهای منطقه برگزار کردند.

کنفرانس در کنگره آمریکا
کنفرانس در کنگره آمریکا
رندی ووبر گفت: نمی‌توانید با دیکتاتورهایی مذاکره کنید که حقوق مدنی و حقوق افراد را به‌رسمیت نمی‌شناسند. اکنون رژیم تروریستی (حاکم بر) ایران را داریم و آنها خواهان قدرت اتمی هستند. همه شما شاهد جنبش مردمی در سال 2009 بودید، اما شما رژیمی را دارید که مصمم به آسیب‌رساندن به مردم خود در #ایران است. رژیم تروریستی (حاکم) بر ایران برای مدتی بسا طولانی یک طرف‌ حساب بد بوده است. آیا می‌توانیم به این رژیم تروریستی و ولی‌فقیه آن اعتماد کنیم؟ مطلقاً خیر.
ما خواهان زندگی و حیات برای مردم ایران هستیم. ما خواهان این هستیم که از شر این رژیم سرکوبگر خلاص شویم.
به خواسته آنها تن ندهید. طناب را دور گردنشان تنگ‌تر کنید. وادارشان کنید مردم ایران را آزاد کنند. 
سفیر جیمز اسمیت گفت: برخی می‌گویند تا 120هزار شهروند ایرانی توسط رژیم ایران از سال 1979 کشته شده‌اند. این عدد تقریباً با تعداد کل قربانیان تروریستی از 11سپتامبر رقابت می‌کند.  ادامه .....

۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

ایران- استماع در کنگره آمریکا درباره توافق اتمی با رژیم آخوندی

نمايندگان كنگره از هر دو حزب با تأكيد بر شكاف‌ها و كمبودهاي توافق اتمي نسبت به فريبكاري‌هاي رژيم تروريستي آخوندها هشدار دادند. بسياري از نمايندگان ارشد، از جمله رئيس و نايب‌رئيس كميته، نسبت به اين امر اعتراض كردند كه چرا دولت آمريكا علاوه بر موضوع اتمي، به مداخلات تروريستي رژيم و نقض #حقوق بشر مردم ايران نمي‌پردازد و در اين رابطه از رژيم حسابرسي نمي‌كند. 

استماع در کنگره آمریکا با حضور اشرف نشانها
استماع در کنگره آمریکا با حضور اشرف نشانها

آنها خواهان اعمال محدوديت‌هاي شديد بر رژيم شدند تا جلوگيري از دستيابي آن به بمب تضمين‌دار بشود.
وزراي دولت #اوباما بار ديگر از توافق وين دفاع كردند و با ذكر محدوديت‌هاي تحميل‌شده بر رژيم آخوندي تأكيد كردند كه رژيم تحت اين توافق، قادر به توليد سلاح اتمي نخواهد بود و هرگونه تلاشي در اين راستا، به‌دليل بازرسي‌هاي فشرده، قابل كشف است.
در اين جلسه دينا روهراباكر رژيم آخوندي را اصلي‌ترين حامي تروريسم دانست و با اشاره به سركوب اعمال‌شده بر نيروهاي دموكراتيك #ايران هم‌چون #سازمان مجاهدين توسط رژيم، توافق با سركوبگران مردم ايران را محكوم كرد و خواهان حمايت از نيروهاي دموكراتيك در ايران شد. ادامه جلسه استماع مهم بخوانید.....

#ایران - خامنه هسته ای- یالا همه برای توافق هسته ای کف بزنید

آقای مسعود رجوی در آخرین پیام خود گفتند: زهر اتمی نقطه عطف در سرنوشت دیکتاتوری مذهبی است.

حال ببینید وضع فلاکت بار عظما و دار و دسته اش را.
حتما شنیده اید که #شورای امنیت عظمای ولایت، قانونی تصویب کرده است که همه باید به توافق زهرخوری تمکین کنند و کسی حق انتقاد ندارد و لابد اگر کسی انتقاد کند، مجرم شناخته شده و چون علیه امنیت ملی است دستگیر و به زندان بزرگ و نوساز #تهران منتقل می شود. 
در همین رابطه وزارت به اصطلاح ارشاد رژیم هم وارد گود شد و تلاش کرد که کمکی به جناح طرفدار زهرخوری برساند تا بتواند زیر ضربات چپ و راست، دلواپسان دوام بیاورد. 
دلواپسان در مجلس ارتجاع لو دادند که وزارت ارشاد یک نامه محرمانه به روزی نامه و رسانه ها تذکر داده که کسی حق ندارد علیه توافق هسته ای حرف بزند و همه باید برای آن کف بزنند. 


ولی از آنجا که دیگر پشمی به کلاه خود ولی فقیه نمانده چه رسد به وزارتی های او از جناح زهری ها، هنوز جوهر این نامه خشک نشده بود که دلواپسان به سردمداری آخوند چاقوکش یعنی رسایی، موضوع نامه را لو داد و گفت که چنین اخطاری داده شده است. 
جالب اینجاست که اینقدر وضع ولی فقیه خراب شده است که حتی برای حرفهای او هم دیگر کسی ترتیزک هم خرد نمی کند. چون #خامنه ای خودش التماس کرد که بابا اوضاع خراب تراز این حرفهاست، الکی لب گود ننشینید و بگویید لنگش کن. این تیم مذاکره خودشان را کشتند تا همین هم توانستند از توی توافق هسته ای بدست بیاورند. 

۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

ایران- ننگ خامنه ای و افزايش ۲۸ درصدي مرگ و مير زنان معتاد

رژیم ضد بشری آخوند ها رژیم مرگ و نابودی جوانان،مردان و زنان ایران که هر فریاد اعتراضی را یا بر چوبه دار در زندان و خیابان جواب میدهد یا آنها را به زندانهای نمور و سیاه چال های شکنجه می برند. با کشاندن جوانان که هسته مرکزی و پتانسیل قیام و خیزش در جامعه هستند به مرگ اعتیاد آنها را به مردگانی بی روح که در کوچه وخیابان پرسه میزنند تبدیل کرده و در باتلاق فقر وبیکاری واعتیاد فرو برده است، در بین اینها زنان نگون بختی هستند که تحت ستم مضاعف آخوند ها قرار گرفته اند و روزگارشان سیاه و تباه شده است. به این گزارش توجه کنید:

زنان گرفتار در اعتیاد در حاکمیت آخوندها
زنان گرفتار در اعتیاد در حاکمیت آخوندها

سازمان پزشكي قانوني رژيم : تنها طي سه ماه گذشته ۶۶۶ تن براثر اعتياد و حدود يكصد تن ديگر براثر مصرف مواد روانگردان جان خود را از دست داده اند.  

ثمره سه دهه ننگ و نکبت حکومت خمینی و خامنه ای
ثمره سه دهه ننگ و نکبت حکومت خمینی و خامنه ای

ایران-آمریکا- برگ حمایت از جنبش مخالف در ایران

سناتور تام کاتن: باید توافق اتمی با رژیم ایران را رد کرد و از جنبشهای مخالف در ایران حمایت کرد

سناتور تام کاتن
سناتور تام کاتن
وی گفت با توجه به این‌که رژیم تهران هم‌چنان حامی تروریسم است و مسئول کشته شدن صدها آمریکایی در جهان است، نمایندگان مردم باید این توافق را رد کنند و با همراهی با دولت آمریکا، تهران را مجبور به تن‌دادن به توافق بهتری کنند. و اگر کنگره توافق اتمی را رد کند، تنها گزینه دولت اوباما، تسلیم نیست. بلکه صرفاً اعمال فشار همه‌جانبه است.

۱۳۹۴ مرداد ۶, سه‌شنبه

ایران-#خامنه ای- اعدام ۱۲ زنداني در زندان مركزي كرج و قزلحصار

این است نتیجه مماشاتگران غربی با جلادان حاکم بر #ایران که با مماشات و معامله و زد و بند تیغ اعدام و شکنجه را بر مردم ایران تیزتر میکنند . 

فدریکا موگرینی، زنان ایران را ببین و شرم کن
فدریکا موگرینی، زنان ایران را ببین و شرم کن

خانم #فدریکا موگرینی بجای رفتن به ایران و استمالت از آخوندهای خونخوار به زندانها میرفت و گوشه کوچکی از نقض #حقوق بشر در زندانها و جنایاتی که در آن صورت میگیرید را میدید . ننگ و شرم بر موگرینی که بجای حمایت از مردم ایران همدست قاتلان مردم ایران شده است. 

شرم بر مماشاتگران
شرم بر مماشاتگران

رژيم ضدبشري آخوندي روز دوشنبه ۵ مرداد در يك اعدام جمعي جنايتكارانة ۱۰ زنداني را در زندان مركزي كرج به دار آويخت. در ميان اعدام شدگان  يك هموطن بلوچ نيز به چشم مي خورد.  سن اعدام شده ها بين ۲۵ تا ۳۵ سال بود و از سالنهاي ۵ ،۱, ۲, ۳, ۴ زندان مركزي كرج بودند.   

اعدامهای دسته جمعی و جنایتکارانه خامنه ای و روحانی در ایران
اعدامهای دسته جمعی و جنایتکارانه خامنه ای و روحانی در ایران

ایران-مجاهدین خلق- سال 67 ، سال سیاه قتل عام جوانان توسط خمینی ملعون

گوشه‌هایی از حقایق یکی از هولناکترین نسل‌کشیهای قرن بیستم۱۳۶۷

سریعاً دشمنان اسلام را نابود کنید... ! 

لعنت بر خمینی گور به گور شده
لعنت بر خمینی گور به گور شده

 بدون هیچ توضیحی این سند جنایاتی است که خمینی دجال لعنت شده این شیطان مجسم و هیولای خون آشامی که هولناکترین کشتار و قتل عام تاریخ معاصر ایران را انجام داد . 

حکم خمینی جلاد برای قتل عام جوانان سال 67
حکم خمینی جلاد برای قتل عام جوانان سال 67
از آنجا که منافقین خائن به هیچ‌وجه به اسلام معتقد نبوده و هر‌چه می‌گویند از روی حیله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها، از اسلام ارتداد پیدا کرده‌اند، و با توجه به محارب بودن آنها و جنگهای کلاسیک آنها در شمال و غرب کشور با همکاریهای حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنان برای صدام علیه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان به استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تا کنون، کسانی که در زندانهای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند، محارب و محکوم به اعدام می‌باشند...ادامه ..... 

ایران- الحق که زهرخوران خامنه ای آمد نیامد دارد

از روزی که بحث توافق اتمی شده علیرغم همه نیش و کنایه های باندهای رژیم به هم و خط و نشانهایی که برای یکدیگر کشیدند ولی نتوانستند ازجنگ گرگها ولو شده بصورت مقطعی جلوگیری کنند بلکه این موضوع هر روز بیخ دارتر از قبل بروز میکند . 
جنگ گرگها در راس نظام آخوندها

در مجلس ارتجاع یکی میگوید، مردم بدانید مجلس تا امروز با برخورد سلطنت مآبانه‌یی که صریحاً رهبری منع کرد از دخالت در این مسأله فعلاً کنار گذاشته شده، در آینده چه موفق بشود، من نمی‌دانم، سؤال کردم ترجمه هفته پیش را گفتید مطلوب نیست، کی تضمین می‌کنه این ترجمه مطلوب است، کی تضمین می‌کند. 

تشنج در مجلس ارتجاع
تشنج در مجلس ارتجاع

از طرفی صدور تروریسم و بنیادگرایی و دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه یکی از پایه‌های موجودیت نظام ولایت‌فقیه می‌باشد.
هدف سردمداران رژیم از این سیاست توسعه‌طلبانه این بوده که روی جنگ اصلی یعنی جنگ با مردم و مقاومت ایران در داخل کشور سرپوش بگذارند و به قول بعضی از سرکردگان رژیم جنگ را از خیابانهای شهرها و از مرزهای ایران دور کنند و...

واقعیت این است که زهرخوران اتمی و عقب نشینی‌های رژیم از بسیاری از مرزسرخها و مواضع پیشین خود، سرآغاز یک نقشه مسیر جدید برای رژیم ضعیف شده ولایت‌فقیه است. بعبارت دیگر خوردن زهر اتمی به‌دنبال خود سلسله‌ای از زهرخورانهای دیگر از جمله زهر منطقه‌یی را نیز لاجرم به‌دنبال خواهد داشت.

ایران- بیسوادی بلای دیگر حاکمیت خامنه ای

وقتی رژیم آخوندهای دژخیم آمار و ارقام عملکردهای ضد ایرانی اش را اعلام میکند آدم از اینهمه ظلم و تعدی به جان و مال و آینده این مرز و بوم دچار افسردگی میشود براستی کودکان ایران چه آینده ای دارند؟ نسل نوجوان که مردان و زنان آینده ایران هستند چه آینده ای برایشان متصور است وقتی آخوندهای جانی همه حرث و نسل آنها را به باد داده یا غارت کرده و مهمتر اینکه بخش زیادی از آینده سازان این مملکت بیسوادند به آماری که این حاکمیت دزد و غارتگر انتشار داده توجه کنید!! 

بیش از ۹میلیون نفر بی‌سواد مطلق در ایران وجود دارد .

کودکان ایرانی بجای کلاس درس دنبال یک لقمه نان
کودکان ایرانی بجای کلاس درس دنبال یک لقمه نان

کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای ملعون محروم از درس و مشق
کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای ملعون محروم از درس و مشق

سازمان نهضت سوادآموزی، تعداد افراد بی‌سواد مطلق در ایران را ۹ میلیون و ۴۵۶ هزار تن اعلام کرد و گفت: کودکان کار، کودکان معلول و بد سرپرست و بی‌سرپرست بیشتر از چرخه تحصیل باز می‌مانند.

۱۳۹۴ مرداد ۴, یکشنبه

ایران- حاکمیت روحانی و دستگیری و ضرب و شتم معلمان

سندیکای شرکت واحد تهران طی اطلاعیه ضمن اعلام همبستگی با معلمان آزاده ضرب و شتم معلمان را محکوم کرد.


اعتراضات فرهنگیان
اعتراضات فرهنگیان

ایران- خامنه ای - مرگ و خونریزی برای بقای جلادان

یکشنبه 4مرداد 94 - نه زندانی محکوم به اعدام در زندان مرکزی کرج جهت اجرای حکم اعدام روز قبل به سلولهای انفرادی منتقل شدند.