۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

#ایران- محکومیت سفر روحانی آخوندک شیاد و رئیس جمهور رکوردار اعدام به پاریس

این روزها هر انسان آزاده ای میشنود که آخوند #روحانی این جلاد مردم ایران میخواهد به فرانسه برود خروش میکند و خشم و نفرتش را نسبت به این قاتل جنایتکار نشان میدهد .

روحانی قاتل است او را به فرانسه راه ندهید
روحانی قاتل است او را به فرانسه راه ندهید
بیش از ۲۰۰۰ اعدامی در دوران روحانی جلاد
بیش از ۲۰۰۰ اعدامی در دوران روحانی جلاد
نه به روحانی رئیس جمهوررکورددار اعدام
نه به روحانی رئیس جمهوررکورددار اعدام 

اولین سوال این است که چطور میشود در دنیا دولتمردانی باشند که اینگونه چشمشان را بر اینهمه جنایت و #اعدام و داغ و درفش و شکنجه در زندانهای ایران ببندند؟و با آخوند دژخیمی که دستش در خون مردم ایران است دست بدهند و با آنها سر میز مذاکره نشسته و برای بقای این جانیان امداد رسانی و معامله و زد و بند کنند؟!ولی از طرف دیگر انسانهای شریف و آزاده ای هم هستند که بیدارند و از اینهمه قساوت و مماشات ابراز انزجار و نفرت کرده وا ین سفر را محکوم میکنند. 

آخوند روحانی جلاد که دستش به خون مردم ایران آغشته است
آخوند روحانی جلاد که دستش به خون مردم ایران آغشته است
آری مردم #فرانسه این خفت و خواری را نمیپذیرند و این عمل زشت دولتمردانی که برای پول شرف و انسانیت خودشان را میفروشند محکوم میکنند.

رونه لومینیو رئیس مشترک جنبش مراپ: استقبال از یک دیکتاتور اشتباه اخلاقی و سیاسی است. زیرا با استقبال از روحانی، جنایاتی که در ایران صورت می گیرد را می پوشاند. و این رژیم را در ادامه جنایاتش تشویق می کند...

شیخ زاهو مسکین – مدیر مدرسه رئوسیت در پاریس: دولت فرانسه باید به روحانی یادآور شود که کارنامه اش در زمینه حقوق بشر شرم آور و همه مرزها را در نوردیده است. این رژیم اهل سنت را در ایران بدلیل اعتقاداتشان اعدام می کند . همزمان اشرفیها را در #لیبرتی مورد حمله قرار می دهد و در #سوریه دست به کشتار میزند...

پدر آرتور: نقض #حقوق بشردر ایران دیگر کافی است. حقوق بشر برای همه است.، برای ایران و همة کشورها. من همچنین می خواهم به همة ساکنان لیبرتی بگویم که از صمیم قلب با آنها هستم و همواره آرزو داشتم که به آنجا می رفتم....

دکتر عبدالرحیم کزباری: ما از سیاست دولتمان آزرده هستیم. با دعوت از یک دیکتاتور مثل روحانی، که قاتل مردم خودش و مسئول مرگ هزاران نفر در خاورمیانه بویژه در سوریه است، ما برانگیخته شده ایم تا روز بیست هشت ژانویه آینده تظاهراتی در #اعتراض به سفر روحانی به فرانسه و سیاست فرانسه در مورد ایران برگزار می کنیم. تا این دیدار را محکوم کنیم .... ادامه ....

#ایران- نظام ولایت فقیه درهراس فروپاشی ولرزه مرگ براندام مهره های جنایتکارش

این روزها همه مهره های ریز و درشت رژیم آخوندها که در لبه پرتگاه سرنگونی قرار گرفتند ترس و هراسشان را به نوعی بیان میکنند که حکایت از عمق واررفتگی و ترمز بریدن رژیم مستبد و خونریزی دارد که در تمام مدت حاکمیت ننگین و شقاوت پیشه #ولایت فقیه جز کشتار و#قتل عام جز فساد و تباهی و#اعتیاد و جز#فقر و بیکاری و بدبختی هیچ دستاوردی برای مردم ایران نداشته است و حالا که روزهای پایانی عمر کثیفشان را میگذرانند تا به جهنم واصل شوند از یک طرف برای قبضه قدرت به جان هم افتاده اند و همدیگر را میدرند و از طرف دیگراز ترس قیام و خیزش مردم دارند قبض و روح میشوند. 

قیام جوانان و مردم ایران که در تقدیر سرنگونی آخوندهاست
قیام جوانان و مردم ایران که در تقدیر سرنگونی آخوندهاست

به این دایناسوراز اعماق غارها در آمده (آخوند مفلس#موحدی کرمانی) میگویم باش تا به دست #جوانان و#زنان ایران چنان طومارزندگی پر لجنتان در هم پیچیده و مجازات شوید که قدرت فراموشتان شود و به سزای اعمالتان برسید تا دلهای داغدار مردم ایران شاد و خرسند شود. 

آخوند موحدی کرمانی : در ادامه خیز نظام برای حذف باند رفسنجانی دجال این خر مهره نظام ولایت شیطانی و در جنگ قدرت در جریان نمایش انتخابات گفت: ما در یک مقطع بسیار حساس قرار داریم، امتحان سختی در پیش داریم. انتخابات مجلس خبرگان و مجلس مسأله ساده‌یی نیست.....
این دایناسور پا بگور آخوند موحدی کرمانی است
این دایناسور پا بگور آخوند موحدی کرمانی است
پاسدارجنایتکار سبزعلی رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی با نگرانی گفت: تهدیدها در عرصه داخلی و خارجی زیاد است و باید به هوش باشیم. ”‌70 تا 80 درصد کارخانجات کار نمی‌کنند و شهرک‌های صنعتی غیرفعالند..... 
پاسدار جنایتکار سبزعلی رضایی
پاسدار جنایتکار سبزعلی رضایی

۱۳۹۴ دی ۲۵, جمعه

ایران- وقتی که دژخیم میگرید و حلقه انزوا اینگونه تنگتر میشود

این روزها تب و تاب و تنشهای درونی رژیم برای اجرای برجام خفت بارهر چه بیشتر شده است و همه عمله و اکره ولایت فقیه شیطانی را به دست و پا انداخته...

خامنه ای جنایتکار قرن
خامنه ای جنایتکار قرن

رفسنجانی بنیانگذار برنامه اتمی رژیم و جنایتکاری که دستش درخون مردم ایران است
رفسنجانی موسس برنامه اتمی رژیم و جنایتکاری که دستش درخون مردم ایران است
صدیقی آخوند جانی و قاتل مردم ایران که باید مجازات شود
صدیقی آخوند جانی و قاتل مردم ایران که باید مجازات شود


ظریف و صالحی از جلادان نظام ولایت فقیه
ظریف و صالحی از جلادان نظام ولایت فقیه

 




سخنگوی آژانس اتمی رژیم ازآمدن هیأت بازرسان به ایران خبر داد تا خارج کردن قلب رآکتور اراک و انباری کردن سانتریفیوژها را بررسی و تأیید کنند همان رآکتوری که سالیان است هزاران میلیارد پول و سرمایه مردم  ایران را به کامش ریخته اند نان را از سفره مردم دزدیدن میلیونها نفر زیر خط فقر زندگی میکنند، چرخ کارخانه ها از حرکت ایستاد اعتیاد و فحشا گسترش پیدا کرد و هزاران بلای دیگر را بر سر مردم ایران فرود آوردند . هر روز جوانان این مرز و بوم را به دلایل واهی و یا مخالفت با هیولای آدمکش ولایت فقیه بر سر دار میبرند شاید که دیر زمانی به حیات ننگینشان ادامه دهند. بله عاقبت برنامه هسته ای خامنه ای جز خواری و ذلت و وطن فروشی چیزی عاید مردم نکرده است . 

دلواپسان به‌خاطر انجام این اقدامات کف بر دهان آوردند، روحانی و رفسنجانی بی‌تابانه لحظه تأیید اجرای برجام را انتظار می‌کشند تا شاید حلقه طناب تحریمها شل و سپس گشوده شود. آیا نظام ولایت فرصت تنفس مجدد و تجدید قوا را خواهد یافت؟ 
از طرف دیگر اوباما این رئیس جمهور بیعرضه که تمام دوران حکومتش جز مماشات و امداد رسانی برای آخوندهای تروریست کاری نکرده است گفته  ما سبب شدیم که ایران برنامه اتمی خود را به عقب براند و مواد اتمی خود را فورا به خارج از کشور بفرستد. وجان کری هم اعلام کرد، قلب نیروگاه اراک با بتن پر شده است و اورانیوم غنی شده به روسیه منتقل شده است.
قلب نیروگاه اتمی اراک بتون ریزی شد
قلب نیروگاه اتمی اراک بتون ریزی شد
خب برآیند این تحولات چیست که اینقدر بیت  العنکبوت خامنه ای را میلرزاند و باندهای دزد و قالتاق خامنه ای رفسنجانی را به جان هم انداخته است؟ واقعیت این است که ترس و هراس همه این جنایتکاران از قیام مردم و جوانان ایران است که لرزه سرنگونی را به جانشان انداخته است.
آری ولایت فقیه سفیانی آخرین روزهای عمر ننگینش را میگذراند و علیرغم همه تشبثاتش در منطقه و صدور تروریسم و قتل و کشتار در سوریه و عراق و اعدامهای روزانه در ایران دیگر نمیتواند این رژیم پا بگور را از ورطه سرنگونی نجات دهد.... 

ایران- مقاومت- پاریس: روحانی یک جنایتکار و قاتل هزاران جوان اعدام شده است

« نه به آخـــوند  دجال حسن روحــــــــانی شیاد » 


به جای دست دادن و سر میز مذاکره نشستن او را برای اعدامهای روزانه که در ملاء عام و در زندانها مرتکب میشود مورد حسابرسی قرار دهید. دستان خود را به نجاست این جنایتکار به طمع منافع اقتصادی آلوده نکنید.
سابقه روحانی جنایتکار را بخوانید...
روحانی قاتل است با او دست ندهید
روحانی قاتل است با او دست ندهید
روحانی از زمان به‌قدرت رسیدن بیش از ۲۰۰۰ نفر از جوانان و مردان و زنان ایران را اعدام کرده است و این توهینی است به حقوق‌بشر.

خامنه ای جلاد و روحانی قاتلین مردم سوریه و عراق و مجاهدین لیبرتی اند. همه اینها نتیجه سیاست مماشات قدرتهای بزرگ است که بار منافع حقیر اقتصادی حاضرند انسانیت و شرف خودشان را با قاتلین معامله کنند و آخوندها را تشویق می‌کند که هر چه بیشتر ظلم و دیکتاتوری را گسترش دهند و این تحقیری برای کل بشریت است. روحانی مطمئناً مدره نیست وافعی هرگز کبوتر نمیزاید او یک قاتل است.
مرگ بر اصل ولایت فقیه ظالم
مرگ بر اصل ولایت فقیه ظالم
روحانی جلاد را به پاریس راه ندهید
روحانی جلاد را به پاریس راه ندهید
حسن روحانی قاتل جوانان و زنان و مردان ایران
حسن روحانی قاتل جوانان و زنان و مردان ایران


خامنه ای و روحاتی جنایتکارند آنها را مورد حسابرسی قرار دهید
خامنه ای و روحاتی جنایتکارند آنها را مورد حسابرسی قرار دهید
روحانی یک جنایتکار است او را به فرانسه راه ندهید
روحانی یک جنایتکار است او را به فرانسه راه ندهید


روحانی قاتل ریحانه و دیگر زنان شجاع ایران است
روحانی قاتل ریحانه و دیگر زنان شجاع ایران است

۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

#ایران- رژیم جنایتکار ولایت فقیه با زندانیان سیاسی چه میکند؟؟؟

زندانی سیاسی #نرگس محمدی به بیماری ریه و فلج عضلانی مبتلاست و نیاز به داروهای خاص دارد، اما دژخیمان #خامنه ای با ممانعت از رسیدن این داروها قصد زجرکش کردن وی را دارند.
نرگس محمدی شجاع زندانی سیاسی حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی جلاد
نرگس محمدی شجاع زندانی سیاسی حاکمیت شوم خامنه ای و روحانی جلاد
همچنین از برقراری تماس تلفنی با فرزندان خردسالش که در فرانسه ساکن هستند محروم کردند.

#زندانی سیاسی سید محمد ابراهیمیدر پی حوادث سال 88  بازداشت و به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد، پنج دندان او بر اثر ضربه شدید قنداق اسلحه در زمان بازداشت و ضرب و شتم هنگام بازجویی‌ها شکسته است.
زندانی سیاسی محمد ابراهیمی
زندانی سیاسی محمد ابراهیمی
 او را از بند 8 زندان اوین به‌طور ناگهانی به زندان گوهردشت منتقل کردند در حالی که وی از مشکلات تنفسی رنج برده و قرار گرفتن او در شرایط دشوار زندان برای سلامتی او خطرناک است.

دژخیمان خامنه ای با انتقال زندانیان سیاسی زندان کارون اهواز از بند ۸ به بند ۶ این زندان که دارای یک سالن کوچک با فضای بسیار محدود می باشد و امکانات اولیه آن برای بیش از ۷۰ زندانی بسیار محدود و فرسوده است منتقل کردند که فشار بر آنها را شدت دهند.
زندان مخوف اهواز
زندان مخوف اهواز

#ایران- 35 میلیون ایرانی در معرض سرطان ناشی از آلودگی هوا

آخوندهای جنایتکاردرحاکمیت شوم خامنه ای و روحانی شیاد دجال نه تنها حرث و نسل ایران و ایرانی را بر باد داده اند هزاران هزار جوان و مرد و زن آزادیخواه را به پای چوبه دار برده اند و هنوز هم برای بقای ننگین و ذلت بارشان هر روز جوانی را به بهانه واهی اعدام میکنند، نه تنها ثروتها و سرمایه های ایران را غارت و چپاول کرده اند بلکه در بی کفایتی مطلق هیچ اقدامی برای رفع آلودگی هوا در #تهران و اکثر شهرهای #ایران نمیکنند. آخه این حرام زاده ها که درد مردم را ندارند اینها بویی از انسانیت نبرده اند با دست خودشان جوانان و سرمایه های آینده ایران را میکشند و #اعدام میکنند یا در #زندانها زیر شکنجه میکشند حالا بیایند غصه هوای آلوده را بخورند!!! هرگز! در قاموس آخوندهای پلید نیست که درد مردم را چاره کنند بلکه هر روز بر مشکلات و بدبختیهای آنها میافزایند هر روز یک مصیبتی بر آنها اضافه میکنند و.... 

آلودگی هوا و ریزگردها در آسمان ایران
آلودگی هوا و ریزگردها در آسمان ایران

آلودگی هوا در تهران و اکثر شهرهای ایران
آلودگی هوا در تهران و اکثر شهرهای ایران







حال ببینید یکی از سرکرده های این دولت غارتگر چی گفته:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رژیم اعتراف کرد: ”۳۵ میلیون ایرانی تحت تأثیر و در معرض سرطان ناشی از آلودگی هوا و ریزگردها قرار دارند“.… و نتوانستیم مشکل آلودگی هوا را در طی سالهای گذشته حل کنیم”.

۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

ایران- خامنه ای و روحانی... الا یا ایها الباغی!

در نظام ولایت فقیه که سگ صاحبش را نمیشناسد و جنگ گرگها بالا گرفته و هر کس از یک طرف عبای مندرس عظمای ولایت را میکشد و اون خمینی کفن پاره را در گورش میلرزاند این طنز زیبا را برای شما عزیزان بیننده وبلاگم میگذارم که کمی صفا کنید ....

خامنه ای و روحانی و رفسنجانی سه مفسد جنایتکار حاکم بر ایران
خامنه ای و روحانی و رفسنجانی سه مفسد جنایتکار حاکم بر ایران
خامنه ای لعنتی تو دشمن ملتی
خامنه ای لعنتی تو دشمن ملتی

گفت: شنیدی خامنه‌ای گفته «اصرار داریم که حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوقها بیایند».




گفتم: در اوایل انقلاب می‌گفتند «هر کس که رأی نداده، حق نظر نداره»! بعداً گفتند حتی هر کس بخواهد وارد مجلس بشود، باید التزام به ولایت‌فقیه داشته باشد. 

گفت: بعله بعداً هم گفتند حتی التزام عملی کافی نیست. یعنی باید قلبشان را هم تفتیش کنیم که به خامنه‌ای ملتزم هست یا نه.
گفتم: پس چه چیز باعث شده که می‌خواهند کسی که نه نظام را قبول داره نه ولی‌فقیه را، برود رأی بدهد! 
گفت: می‌گوید تو بیا توی حوزه انتخاباتی، فحش هم بده من رأی حسابش می‌کنم. آخر، اوضاعم خرابه! حرف دلش این است:
الا یا ایها الطاغی! بیا در پای صندوقها
نیایی، بنده می‌آیم به پابوست، به پاتوقها
الا یا ایها الباغی گدای توست این سائل
که در کار نظام اینک، بسی افتاد مشکل‌ها
به بوی یک عدد فحشی که بندازی تو در صندوق
شنای قورباغه می‌کنم در لای و در گل‌ها
مرا میلیاردها ثروت، به کی خواهد رسید اینک؟ 
که عزراییل می‌گوید، بالام! بربند محمل‌ها
نمی‌دانی به چه حالی فتادستم ز بدحالی
پس از آن که زدم بالا سه چتول زان هلاهل‌ها

#ایران- دزدی در حاکمیت روحانی شیاد حتی از جیب خالی بازنشستگان محروم

رژیم دیو صفت خمینی ملعون و پس مانده هایش از اول ورود شومشان به ایران مصمم بودند که ایران را ویران و مردم ایران را به خاک سیاه بنشانند او کسی بود که از اول میخواست قبرستانها را آباد کند که کرد، میگفت اقتصاد مال خر است که اقتصاد ایران را نابود کرد. این احمقها جز پر کردن جیب گشادشان از کیسه مردم محروم وغارت سرمایه های ایران از یک طرف و اعدام روزانه جوانان و آزادیخواهان ایران برای ادامه حاکمیت ننگینشان  ازطرف دیگر هیچ کاری برای این مملکت نکرده اند. پس باید قیام کرد و بپا خاست و حقمان را از حلقوم این جلادان بیرون بکشیم  . 

مرگ و لعنت  بر خامنه ای دژخیم و روحانی شیاد قاتل باد که مردم را در زیر خط فقر له کردند و از مینیمم امکانات زندگی محروم ساخته اند .
 بازنشستگان محروم مازندرانی در تحصن
 بازنشستگان محروم مازندرانی در تحصن
صدها تن از بازنشستگان البرز مرکزی که ساکن کیاسر و قائم‌شهر بودنددر مقابل دفتر آخوند روحانی و مجلس ارتجاع حضور یافتند و با تحصن در مقابل استانداری رژیم در مازندران خواستار پرداخت حقوق آذر‌ماه، دی‌ماه و مطالبات گذشته خود شدند.
صنعت فولاد کشور بیش از 80هزار نفر بازنشسته دارد که بیش از 6هزارو 600نفر آنها بازنشسته البرز مرکزی و مستمری‌بگیر آن هستند.
 اعتراض بازنشستگان به دولت روحانی شیاد
 اعتراض بازنشستگان به دولت روحانی شیاد