۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

پاریس: سیاست در قبال ایران و راههای مقابله با افراطی‌گری اسلامی و همچنین مذاکرات اتمی

در پاریس با حضور شماری از شخصیتها و کارشناسان برجسته اتمی یک فروم سیاسی برگزار شد با عنوان «مذاکرات اتمی با رژیم ایران و سیاست در قبال ایران و راههای مقابله با افراطی‌گری اسلامی» که توسط خامنه ای پدر خوانده تروریست و بنیادگرایی هدایت میشود . 
فروم سیاسی در پاریس
سخنرانان نسبت به فریبکاریهای رژٰیم ایران در جریان مذاکرات هشدار دادند . آنها هر گونه امتیاز دادن به آخوندها را خطرناک توصیف کردند و بر ضرورت روشن شدن ابعاد نظامی برنامه اتمی و همچنین اجرای بازرسیهای سرزده تاکید کردند . 
یکی از نکات قابل توجه تاکید این سخنرانان بر این بود که ساده لوحی و خام خیالی است که فکر کنیم رژیم ایران به سادگی دست از برنامه اتمی خود برمیدارد و یا به دخالتهایش در منطقه برای بی ثبات کردن آن پایان میدهد .  

 

۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ایران - وقتی که شاه دزدان حرفه ای فریاد ”آی دزد، آی دزد“ سر میدهند

این شیوه قدیمی در رژیم پلید آخوندهاست که در جنگ گرگها هر یک از باندها با حربه سر دادن آی دزد آی دزد تلاش میکنند افتضاح دزدیهای میلیاردی باند خود را بپوشانند و با برجسته کردن دزدیهای باند رقیب خود را از مهلکه در برده و باند خود را سفید سازی کنند . 
شاه دزدان حاکم بر ایران
حتما یادتان هست بعد از بازداشت و محاکمه محمد رضا رحیمی البته در قسمت چهار ستاره اوین !!!! و بازداشت محترمانه شاه دزد دیگری به اسم حمید بقایی معاون دوم احمدی نژاد، حالا نوبت باند خامنه ای است، و وزیر نفت دولت سابق میخواهد تلافی کرده و ماجرای دزدی و رشوه خواری ایادی وابسته به باند رفسنجانی روحانی را برملا کند . 
عنتری و معاونین دزدش
آیا این غارتگران را میشناسید؟
آیا میدانید ثروت خامنه ای و آقا مجتبی یش چقدر است ؟
 حال این ماجرایی که میخواهند افشا کنند (پرونده کرسنت) است و پته نفراتی حتی از زمان دولت خاتمی را سلسله وار روی آب میریزد یکی نیست به این شاه دزدان بگوید همان بهتر که این چاه لجن دزدیهایتان را اینقدر هم نزنید بوی گند آن مردم را خفه کرده . 
منتظر باشید تا تاوان ریال ریال این چپاول و غارت سرمایه های مردم را پس بدهید و انتقام همه مردمی که بر دریای نفت نشسته ولی دنبال یک قرص نان برای سفره های خالی شان به فلاکت افتاده اند را از آخوندهای شیطانی بخصوص شاه دزدان خامنه ای و رفسنجانی و آقازاده های غارتگرتان گرفته و حق کودکان و زنان و مردان فقر زده ایران را از حلقومتان بیرون خواهیم کشید . 

۱۳۹۴ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

ایران- خامنه ای - باز هم هیولای آدمکش تنوره کشید و۳۵ نفر اعدام شدند

همزمان با اوج گرفتن نارضایتی اجتماعی و اوج گرفتن بحرانهای داخلی و خارجی چرخه اعدام و شکنجه در فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران هر روز شتاب بیشتری می‌گیرد و هر روز جلاد از چوبه های دار انسان بیگناهی را در شهرهای مختلف آویزان میکند .
اعدام در شهرهای بندرعباس، کرج ،ارومیه ،قائم شهر، عادل‌آباد شیراز
به موازات تشدید این بحرانها و بن بست اتمی و وضعیت خراب اقتصادی حاکمیت ضحاک ماردوش ولایت، خامنه‌ای جنایتکار، به کشتار و سرکوب گره خورده است و ماشین قتل و جنایت در این رژیم لحظه‌یی متوقف نمی‌شود.

خامنه ای ضحاک آدمخوار
تازه این زمانی است که چند تن از نمایندگان پارلمان اروپا نیز در ایران بسر میبرند، زهی بیشرمی !!!
سکوت و بی‌عملی جامعه بین‌المللی در مقابل نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران به بهانه مذاکرات اتمی یا هر بهانه دیگر، زیر پا گذاشتن ارزشهای انسانی و حقوق‌بشری است و فاشیسم ولایت فقیه را در کشتار مردم ایران و ادامه پروژه دستیابی به بمب اتمی و صدور بنیادگرایی و تروریسم جری‌تر می‌کند.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، هفته گذشته با تأکید بر این‌که این اعدامهای جمعی و خودسرانه از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است، گفت: خامنه‌ای و دیگر سردمداران رژیم باید به‌عنوان مسئولان این جنایات  در مقابل عدالت قرار گیرند.....

۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

ایران - این گور خمینی شیطان است !!! یا قصر فرعون ؟؟؟

راستش هر چقدر تلاش کردم چند کلمه ای در رابطه با این مورد مطلبی بنویسم ولی از شدت خشم و فشار بر اینهمه دجالیت و ظلم و فساد نتوانستم و دیدم کلمات معمولی هم توان نشان دادن عمق نفرت و کینه را به این معاویه هزار چهره نمیتواند بیان کند . خمینی فی الواقع از سلف ابوسفیان و معاویه لعنت شده بود که اینگونه در قرن بیست و یکم خود را امام جا زد و بقیه آخوندهای شیاد و بچه شیطان هم او را باد زدند و اینگونه برایش قبه و بارگاه یزیدی درست کردند

مقایسه کنید قبرخمینی دجال را با فرعون مصر

تنها کلمه ای که میتوان بیان کرد تا دل همه داغدیدگان این حکومت ظلم و جور و ضحاک زمان خنک شود این است که: باش تا روز سرنگونی، ببینی که چگونه ارتش آزادیبخش و مردم ایران این قبر شیطانی را همچون کاخ ابن زیاد بر سرش ویران خواهد کرد و بعد بر ویرانه هایش برای مردم رهگذر و مسافران کابینهای رفع حاجت بر پا میشود . آری این است عاقبت این بارگاه یزید و شیطان گوربه گور شده متقلب ودین فروش .

قبر خمینی دجال ضد بشر

ایران- خامنه ای امپراطور95 میلیاردی و زوزه هاي مرگبارش در تله اتمي

خامنه اي، ملای دزد وغارتگر با 95 میلیارد ثروت چپاول شده از مردم ایران و قاتل خونریزی که هر روز از خون مردم ایران تغذیه میکند تا چند صباحی به حکومت ننگین و نفرین شده اش ادامه دهد، خليفه منفور ارتجاع كه توسط مجاهدين و مقاومت ايران در تله اتمي به دام افتاده و درجامعه ايران نيز با نفرت و انزجارعمومي به خاطر هزينه هاي كلان اتمي از كيسه ملت ايران روبه روشده است، بيهوده مي كوشد اين برنامه شوم ضد ايراني و سراپا خسارت و خطر براي مردم ایران را «فن آوري عملي و پيشرفت ايران!!» قلمداد كند و غيظ و كين شديد خود را از افشاگريهاي مجاهدين خلق نشان ميدهد....
خامنه ای جلاد
رفسنجانی شیاد و روحانی دروغگو
این اولین بار نیست که خامنه ای این چنان نعره یاس و درماندگی سر میدهد و با خفت و خواری میخواهد خود را از این تله گرفتار شده رها کند ولی باید به این پیر خرفت خونخوار گفت که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت ... و دیگر این زوزه ها و نعره هایت بچه را هم نمیترساند. مگر همین دو روز پیش بر سر قبرخمینی دجال چنگ و دندان با  روحانی و رفسنجانی به هم نشان نمیدادید و چطوری هر کدام به نوعی در تخطئه دیگری گوی سبقت را میربودید اینهم خود نشان دیگری از طلسم شکسته این ولی فقیه درمانده است خود بخوانید ...

ایران - استبداد و خفقان ودجالیت تا کجا؟؟؟ اتحادیه اروپا این چندمین تجربه تان است!!!

جالب است چندی پیش خبر مسافرت چند نماینده و لابی رژیم منفور آخوندها قصد سفر به ایران تحت حاکمیت ملاهای تروریست و بنیادگرا را کردند و به طمع اینکه در این وسط که خامنه ای و روحانی ملعون گیر کرده در مخمصه اتمی، شاید آنها بتوانند پول و پله ای از ایران به جیب بزنند و یکبار دیگر و برای چند هزارمین بار چشمان خود را بر اعدامهای دسته دسته از زنان و جوانان ایران ببندند  و دست خون آلود ملاهای دژخیم را بفشارند .
دو جوان که به دستور خامنه ای و روحانی جلاد اعدام شدند
گوششان را پنبه بگذارند تا هیچ فریاد کمکی را نشنوند بلکه رضایت آخوندهای جنایتکار را که از دستانشان خون مردم ایران میچکد را بدست بیاورند و بتوانند سهمی از سفره فقر زده مردم ایران به جیب بزنند .
 ای ننگ بر نمایندگان بی غیرتی که اینگونه وجدان خود را به قاتلین و قصابان مردم ایران برای منافع زود گذر و حقیر اقتصادی میفروشند . شایسته شما همین است که برایتان اتفاق افتاد . بخوانــــــــــید ...... 
نمایندگان دست چین شده اروپایی در سفر به تهران