۱۳۹۴ مهر ۱۱, شنبه

ایران- بازهم دجالگری جدید خامنه ای و اعلام رقم ۴۶۵ زائر کشته شده ایرانی در فاجعه منا

در هر حادثه ای بی شک و تردید باید رد پای آخوندهای شیطان صفت را جستجو کرد تا به حقیقت رسید.

سرپوش گذاشتن رژيم بر شمار زياد زائران ايراني كشته شده در مكه، همراه با اظهارات شماري از حجاج ايراني مبني براين كه تخلفات تحميلي كارگزاران رژيم در جريان مناسك حج منجر به حادثه مناشده است، علامت سؤالهاي تازه يي را پيرامون مقاصد خامنه اي در بهره برداري سياسي از اين حادثه ايجاد كرده است.
کشته های ایرانی در منا
کشته های ایرانی در منا
ازسوي ديگر، بعد از اعلام شمار هولناك كشته شدگان ايراني، كه بالغ بر 60درصد كشته شدگان حادثه منا هستند، دجالبازيهاي خامنه اي جاي خود را به تشكر وزير بهداشت رژيم از عربستان، به خاطر رسيدگي به مجروحان ايراني داده است.
درهمين حال،رژيم آخوندي تلاش مي كند، ارقام رسمي كشته شدگان مكه كه ازسوي عربستان 769تن اعلام شده را چند برابر ميكند و حول كشته شدن سركردگان و مهره هاي رژيم تبليغات مي كند، تا بدينوسيله، ابعاد زائران ايراني كشته شده را كم و تحت الشعاع جلوه دهد....

ایران-تهران- اخراج کارگران، تنها پاسخ رژیم ولایت فقیه به اعتراضات

در حاکمیت هرج و مرج و بی قانونی رژیم آخوندها و ابلاغ ناگهانی اخراج به کارگران زحمتکش در دولت حسن روحانی وجه دیگری از نبودن امنیت شغلی و بی‌قانونی به‌منظور چپاول حداکثری کارگران، و مقدمه سیاست باز کردن درها به روی واردات به قیمت انهدام تولید است.

تجمع اعتراضی کارگران قطعات خودروسازی مدد رویال
جمعی ازکارگران اخراجی شرکت ’قطعات خودروسازی مدد رویال’ بعد از دریافت حکم اخراج در مقابل این کارخانه تجمع اعتراضی برپا کردند.
کارگران نسبت به نبودن امنیت شغلی و پرداخت نشدن چند ماه حقوقشان نیز معترض بودند.
اعتراضات کارگران در تهران
اعتراضات کارگران در تهران
دهها کارگر اخراجی کارخانه نوآوران ابری دست به تجمع اعتراضی زدند
کارخانه تولید قطعات خودرو ’نوآوران ابری’ در شهرستان پاکدشت بدون اطلاع قبلی به دهها کارگر حکم اخراج داد، کارگران به جان آمده بلافاصله دست به تجمع اعتراضی زدند.

۱۳۹۴ مهر ۷, سه‌شنبه

ایران- معلمین آزاده نه در کلاس و مدرسه بلکه اسیر در زندانهای ولایت فقیه اند

مهر، ماه معلم و دانش آموز و دانشجوست ولی در حاکمیت شوم و سیاه خامنه ای  دانش آموز در کلاس و مدرسه نیست چون خیلی از شهرها و روستاها کلاس و مدرسه ای وجود ندارد، دانشجو در دانشگاه نیست چون فریاد آزادی بلند کرده در زندان و سیاه چال است، معلم پای تخته سیاه مدرسه نیست چون اولین حرف ( آ) مثل آزادی نوشته است پس در اوین و گوهر دشت در سلول و زندان است.
رژیم جنایتکار آخوندها فرهنگ وآموزش ایران را قرنها به عقب بردند تا بلکه در جهل وجهالت حکومت کنند ولی کور خوانده اند همین زنان و مردان معلم و دانشجوی آزاده طومار رژیم خامنه ای مفلوک را در هم خواهند پیچید و هرگز سر تسلیم فرود نخواهند آورد . 
تظاهرات ایرانیان در حمایت از معلمین در پاریس
تظاهرات ایرانیان در حمایت از معلمین در پاریس
ایرانیان روز شنبه ۴مهر در محکومیت نقض فاحش حقوق بشر و موج فزاینده اعدام ها در ایران و در حمایت از معلمان آزاده در اسارت در زندانهای رژیم آخوندی یک تظاهرات در مرکز شهر پاریس برگزار کردند.
پاریس- حمایت از معلمین زندانی در ایران
پاریس- حمایت از معلمین زندانی در ایران

ایران- گران کردن آب در حاکمیت خامنه ای یادآور بستن آب توسط یزید است

آخوندهای ظالم و تن پرور که جز کشتار مردم و غارت اموال وسرمایه های ایران کاری ندارند و کاری برای ایرانی نکردند این دفعه میخواهند آب را گران کنند . مگر بحران بی آبی را چه کسی در این مملکت بوجود آورده است ؟ بجای گران کردن آب بهتر است دزدان آب را تعیین تکلیف کنید .
گران کرن آب توسط روحانی شیاد
گران کرن آب توسط روحانی شیاد
گران کردن آب برای مردم محروم ایران که میلیونها نفر زیر خط فقر زندگی میکنند تداعی کننده بستن آب روی لشگر بیدفاع امام حسین است که یزید و ابن زیاد ملعون آب را به روی آنها بستند . 
مرگ بر خامنه ای و روحانی ضد ایرانی
مرگ بر خامنه ای و روحانی ضد ایرانی
حالا در قرن بیست و یکم توسط یزید دیگری به اسم خامنه ای جلاد دارد تکرار میشود و آب را به روی میلیونها نفر بسته است.

بحران بی آبی در شهرهای ایران
بحران بی آبی در شهرهای ایران
قائم مقام وزیر نیروروز سه‌شنبه 7مهر 94 گفت: پیشنهادهای وزارت نیرو برای افزایش قیمت آب در شورای اقتصاد به تصویب رسیده است.
او گفت: رقم دقیقی از میزان افزایش تعرفه آب را نمی‌توانیم اعلام کنیم. وزارت نیرو قصد داشت که این افزایش 20درصد باشد ولی ممکن است مقداری تعدیل شود.

#ایران- عربستان- علی خامنه‌ای نماینده شیطان است و عزاداری او برای قربانیان منا دروغ است

 #ملک سلمان، پادشاه #عربستان رژیم ایران را تهدید فوری منطقه #خاورمیانه دانست و خواستار آن شد که کشورهای منطقه با کنار گذاشتن اختلافات خود روی این تهدید فوری متمرکز شوند.
ملک سلمان پادشاه عربستان
ملک سلمان پادشاه عربستان
 #خبرگزاری رویتر: ریاض حاکمان #تهران را به دامن زدن به ناآرامی در بحرین و حتی در خود عربستان متهم می‌کند. 
 #شاهزاده خالد السعود از #عربستان که دارای 250هزار فالوور در شبکه اجتماعی می‌باشد، پس از حادثه منا در توئیتر خود نوشت:
شاهزاده خالد السعود
شاهزاده خالد السعود
علی #خامنه‌ای نماینده شیطان است و عزاداری او برای قربانیان منا دروغ است، دستان کثیف خامنه‌ای به خون کودکان #سوریه و #عراق آلوده است.

۱۳۹۴ مهر ۶, دوشنبه

ایران- مگر جیبی برای مردم مانده است؟!

 در حالی‌که استخوان مردم زیر فشار اقتصادی در حال خرد شدن است، روحانی هر روز آمار و ارقام دروغین از بهبود وضعیت اقتصادی ارائه می‌کند. فشار ناشی از تورم و رکود از یک سو و غارت مردم محروم از طرق مختلف توسط دولت از سوی دیگر، باعث شده که نمایندگان مجلس رژیم ـ نه فقط از باند ولی‌فقیه، بلکه از باند رفسنجانی روحانی هم ـ آژیرهای خطر را به صدا درآورده و آشکارا نسبت به انفجار خشم و نارضایتی مردم هشدار دهند. 

زندگی میلیونها ایرانی زیر خط فقر
زندگی میلیونها ایرانی زیر خط فقر

توجه کنید این حرف یک به اصطلاح نماینده مجلس غارتگری، به اسم موسوی نژاد است:

دولت مرتب از جیب مردم می‌گیرد، من عرض می‌کنم مگر جیبی برای مردم مانده است که بخواهیم از جیب مردم چیزی بگیریم؟ 

سفره آخوندهای دزد و غارتگر از خامنه ای تا رفسنجانی شیاد تا ....
سفره آخوندهای دزد و غارتگر از خامنه ای تا رفسنجانی شیاد تا ....

سفره مردم محروم ایران
سفره مردم محروم ایران
شما آیا می‌دانید یک خانواده‌ای که تحت پوشش کمیته امداد است، قبض برقش الآن بالای 400هزار تومن آمده؟ آیا اطلاع دارید امروز بعضی از خانوارها یک میلیون تومان بابت قبض برق می‌دهند؟ اینها از کجا بیاورند و چطور این را تأمین بکنند؟

مردم محروم گرفتار در فقر، بی آبی و.... در حاکمیت ولایت فقیه ظالم
مردم محروم گرفتار در فقر، بی آبی و.... در حاکمیت ولایت فقیه ظالم
آدمها و خانواده‌های فقیری که نمی‌توانند هزینه برق را پرداخت بکنند و اداره برق هم می‌رود برق آنها را قطع می‌کند. اینها چه کار کنند؟ ما داریم مردم را به یک بدبختی می‌کشانیم؟ چرا داریم اینکار را می‌کنیم؟ … چرا ما آسان‌ترین راه‌ها را می‌رویم؟ چرا تنها راه را، جیب مردم می‌بینیم؟ به چه دلیل ما داریم به این سمت حرکت می‌کنیم؟
«تورم و رکود، کمر مردم را شکسته است. تا زمانی که تورم حاکم بود، مردم بار تورم را بر دوش می‌کشیدند. اکنون که رکود بر اقتصاد حکمفرماست، مردم باید بار رکود را نیز تحمل کنند… امروز مردم مناطق محروم به‌شدت تحت فشار اقتصادی و معیشتی قرار دارند».
این وضعیت، هیچ اسم دیگری جز فاجعه ندارد؛ اما آنچه که مردم را به آستانه انفجار می‌رساند این است که در حالی که دولت روحانی، این چپاول را با این محمل که درآمد حاصل از نفت به کمتر از یک سوم سابق رسیده توجیه می‌کند، روزی نیست که خبر دزدیهای هزار میلیارد تومانی از مهره‌های هر دو باند رژیم درز نکند و در جامعه منتشر نشود...........ادامه .....

#ایران- تنها در مازندران ۱۱۵ هزار بازنشسته زیر خط فقر هستند

ابعاد خط #فقر در میان بازنشستگان کشور فاجعه بار است.
 
فقر در سفره بازنشستگان ایران
فقر در سفره بازنشستگان ایران








بازنشستگان محروم بدون حقوق و مزایا
بازنشستگان محروم بدون حقوق و مزایا
یکی از عوامل همین رژیم غارتگر گفته است: «تنها در استان #مازندران اجرای غلط سیاست‌های موسوم به خصوصی سازی باعث شد تا کارخانه‌هایی همچون نساجی مازندران، خزرخز تنکابن و ..... بسیاری از دیگر واحد‌های تولیدی که در این سال‌ها واگذاری آن‌ها با ناکامی مواجه شده‌اند» و از این رهگذر تنها چراغ منازل #کارگران خاموش سفره‌های آنها کوچکتر شده است.