۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

ایران- وزارت‌خارجه آمریکا، رژیم ایران کماکان در لیست حامیان تروریسم

گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا که منتشر شد بار دیگر رژیم ایران را به‌عنوان یک رژیم حامی تروریسم معرفی کرد.

خامنه ای و ملاهای جنایتکار که سالیان است با حربه تروریسم در اقصی نقاط جهان با اعمال تروریستی اهداف شوم خود را پیش میبرد همیشه منفور مردم دنیا بوده است . انفجارات تروریستی از آرژانتین گرفته تا منطقه خاورمیانه و سایر نقاط دنیا همیشه دست داشتن رژیم تروریستی و بنیادگرای ایران در این اقدامات تروریستی افشا شده است . 
درگزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا که منتشر شده آمده است: رژیم ایران از طریق نیروی قدس به حمایت از گروه‌های تروریستی در جهان ادامه می‌دهد همچنین به نقش رژیم ایران و حزب‌الله لبنان در حمایت از حکومت بشار اسد علیه مردم سوریه پرداخته است. 
وزارت خارجه آمریکا
این گزارش تحت عنوان «گزارش تروریسم در کشورهای جهان» زیر نظر کنگره آمریکا تهیه و منتشر می‌شود. 
سفیر آمریکا در امور مبارزه با تروریسم گفت: مذاکرات اتمی مانع نمی‌شود که ما بگوییم رژیم ایران حامی تروریسم است. ما مجازاتهایی را علیه این رژیم اعمال کرده‌ایم که مربوط به تروریسم است و این مجازات ها تغییر نکرده‌اند. در مورد سپاه پاسداران هم مجازاتها به قوت خود باقی است.

ایران- ولایت فقیه- ممانعت رژیم ایران از ورود زنان برای تماشای مسابقه والیبال در استادیوم آزادی

خامنه ای و ملاهای متحجر کماکان از ورود زنان حتی خبرنگار زن به استادیوم آزادی ممانعت میکند. این رژیم زن ستیز در وحشت از حضور زنان، یگان ویژه اسب سوار و یگانهای ویژٰه نیروی انتظامی را با لباس و تجهیزات جدید در نزدیکی محل برگزاری مسابقه مستقر کرده بود.

 
از دو هفته پیش زنان تهرانی اعلام کردند که برای تماشای مسابقه در این استادیوم حضور خواهند یافت تا مسابقه والیبال تیمهای ایران و آمریکا را ببینند. به‌دنبال این اعلام، چماقداران خامنه‌ای موسوم به انصار اعلام کردند که اجازه ورود زنان به استادیوم را نخواهند داد. 
زن ستیزی آخوندها حتی در ورزشگاهها 

فدراسیون جهانی والیبال با تک‌جنسیتی شدن محیطهای ورزشی به‌شدت مخالف است و اعلام کرده‌اند که در صورت تک‌جنسیتی شدن سالنهای والیبال در ایران و ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه، رژیم آخوندی از میزبانی در سطح یک لیگ جهانی والیبال محروم خواهد شد.
علیرغم این فدراسیون والیبال رژیم روز پنجشنبه‌ رسماً اعلام کرد از فروش بلیط به زنان خودداری می‌شود.
مقامهای امنیتی و اداره کل حراست وزارت ورزش رژیم، گنجایش سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به شش هزار و ۲۵۰ نفر کاهش دادند تا به این وسیله زنان نتوانند شرکت کنند.
همچنین فدراسیون والیبال آخوندها از حضور فیلمبردار زن خبرگزاری فرانسه در سالن مسابقه برای تهیه گزارش وحضور معاون فدراسیون والیبال بانوان در سالن مخالفت کرد.
لعنت بر این آخوندهای شیطانی و زن ستیز، بدانند که بزودی به دست همین زنان به زباله دان و قعر دره تحجر که از آن بیرون آمدند سرنگون خواهید شد .

۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

ایران- سوریه: اسد باید کنار برود،محکومیت استفاده اسد از بشکه‌های انفجاری

شورای امنیت ملل متحد
کشورهای امضا کننده تأکید کرده‌اند قوانین بین‌المللی استفاده از تسلیحات سنگین علیه شهروندان را ممنوع کرده است. همچنین منابع دیپلوماتیک گفتند، قرار است فرانسه با کشورهای دیگر پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در این رابطه تهیه کند و فشار را بر روی رژیم اسد افزایش دهد.
کشتار مردم سوریه با بشکه های انفجاری

کشتار کودکان بیگناه و مردم سوریه با بمبهای شیمیایی


رژیم اسد از گاز شیمیایی استفاده می‌کند و این موضوع با مدارک متعدد مستند شده است. رژیم اسد استاندارهای بین‌المللی را نقض می‌کند و کنوانسیون تسلیحات شیمیایی و قطعنامه‌های سازمان ملل‌متحد را زیرپا می‌گذارد. 
فشارهای زیادی روی رژیم بشاراسد وارد شده است و به این فشارها ادامه داده خواهد شد. هیچ چیزی در رابطه با سیاست ما تغییر نکرده است سیاست ما این است که ضروری است او برکنار شود.

ایران- خامنه ای- هشدار پشت هشدار! سرنوشت قذافی در انتظار ماست!

واقعا کابوس سرنگونی خواب و آسایش را از خامنه ای و سایر آخوندهای جنایتکار ربوده است . در این دور مذاکرات که به پت پت افتاده اند رو آوردند به اینکه از تاریخ درس عبرت بگیرند، لابد می‌دانید که یکی از نگرانیهای دلواپسان باند خامنه‌ای، در مخالفت با کشیدن دندان اتمی، سرنوشت قذافی است که برای خلاصی از تحریمها، ازهمه برنامه اتمی خودش دست کشید، تمام تجهیزات هسته ای خودش را بار کشتی کرد و به آمریکا فرستاد. اما و به تعبیر رژیم بعد چون دیگر قدرتی نداشت و از او نمی‌ترسیدند، بمباران و ساقطش کردند و او را کشتند. 

این است عاقبت جنایتکاران خامنه ای عبرت بگیر!
اخیرا تلویزیون ملاها یک برنامه ای تحت عنوان «نقطه عطف تاریخی» با تاریخچه‌یی از روی کار آمدن قذافی، که ابتدا مواضع و ژستهای ضد آمریکایی و ضدغربی داشته و... اینگونه شروع میکند: «سیاستمداری که روزی اعراب را به دشمنی و مقابله با آمریکا فرا می‌خواند در سالهای پایانی حکومت خود با آمریکاییها پیمان همکاری امنیتی و هسته‌یی امضا می‌کند. این چرخش 180درجه‌ای از کجا ناشی شده و چه سرانجامی خواهد داشت؟». در تمام طول این گزارش تلاش شده مشابهت های وضعیت دوران قذافی را با وضعیت کنونی رژیم مقایسه کند واقعاً هم مشابهتها خیلی زیاد است، محرومیت از حمایت مردمی و پایگاه اجتماعی، اتکای اقتصاد به درآمد نفت و انزوای سیاسی منطقه‌یی و بین‌المللی ... و بعد هم روی مشابهت سرنوشت قذافی و خامنه ای جنایتکار تیز میشود . و اینگونه مشخص میشود منظور گذاشتن اسم این برنامه با عنوان نقطه عطف تاریخی چیست ؟ ضمناً روشن می‌شود که چرا رژیم از طرح مسائلی مثل حمایت از تروریسم و حقوق‌بشر این قدر وحشت دارد.

بله، دیکتاتور تنها از دیکتاتور نصیحت می‌پذیرد! انگار نه انگار که این مردم لیبی بودند که سرنوشت قذافی را رقم زدند. البته این قسمت از درس لیبی را که ولی‌فقیه نیاموخته، مردم ایران به او خواهند آموخت.

۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

ایران- حمله رفسنجانی به باند خامنه ای وبالا گرفتن جنگ گرگها

رفسنجانی اخیرا در سخنرانیهای خود به بها نه های مختلف باند رقیب را بخاطر مخالفت با رفع تحریمها، میکوبد و آنها را افراطی و خشک مینامد. او به باند خامنه ای بخاطر اینکه تعامل با دنیا را ذلت بار میدانند گفت دست از شعارهای کم محتوا بردارید مگر نمیبینید تحریمها پدر ملت را در آورده و استخوانهایشان را خرد کرده (البته همه میدانند که پدر ملت را سالیان است که خود همین رفسنجانی شیاد و خامنه ای شیطان و سایرآخوندهای جنایتکار در آورده اند و همه هست و نیست مردم را به یغما برده و داراییهای این مملکت را به جیبهای گشاد خود و  آقازاده هایشان سرازیر کرده اند). 
جنایتکاران ایران خامنه ای-رفسنجانی-روحانی

رفسنجانی در ادامه اراجیف خود به باند رقیب گفته، شما برای ادامه تحریمها دلیل شرعی ندارید و عقل اجازه نمیدهد، افراطی گری وخشکی هم جواب ندارد . بعد هم به خامنه ای در قبال حمله ای که سر داستانسرایی رفسنجانی از خمینی ملعون به او کرده بود گفت، متاسفانه آن تمدنی که امام میخواست ایجاد کند دچار انحراف شده ...
آخوند رسایی از باند دلواپسان ولی فقیه هم با حمله به روحانی و توافق اتمی در مجلس ارتجاع به طلسم شکستگی و لرزان بودن پایه های حاکمیت اذعان کرد و گفت: از توافقنامه ژنو تا امروز نه تنها تحريمها کاهش نيافته بلکه بيشتر شده، نه تنها توهينها کاهش نيافته که اوباما که يکي از مسئولان ما متأسفانه آن را باهوش و مؤدب خواند، توهينهايش بيشتر شده علاوه بر اين توهين‌ها، تحقيرها هم بيشتر شده است. يعني آمريکا براي پذيرش توافق ظالمانه بيشتر به ما فشار بياور. چگونه جرأت مي‌کند موضوعي را به رهبر انقلاب تحميل کند....
سگ دعواها و جنگ گرگها در داخل رژیم واینکه هر کس به دریدن دیگری مشغول است دیگر بوی گندش همه جا را گرفته، و برای پنهان کردن همین دعواهای پشت پرده مدام چوبه های دار را برپا نگه میدارند تا با رعب و وحشت مردم را از شورش و قیام بازدارند ولی همانطور که خانم مریم رجوی در سخنرانی خود در ویلپنت گفتند کشتی این نظام پلید سفیانی به گل نشسته و بزودی با همه شیادان و آخوندهای روباه صفتش سرنگون و نابود خواهد شد . 

ایران- خامنه ای - اعدام ۲۵ زندانی در آستانه ماه مبارک رمضان

 دژخيمان خامنه اي یکبار دیگر در آستانه ماه رمضان جنایت هولناک دیگری را مرتکب شدند. این ملای خون آشام که فقط با ریختن خون مردم و اعدام و دار و درفش سرپاست و هر روز برای جلوگیری از سرنگونی محتوم خود و ایجاد رعب و وحشت، در زندانهای ایران تعدادی از مردان و زنان زندانی را به چوبه دار میسپارد، اینبار در يك اعدام جمعي جنايتكارانه ۲۵ زنداني را در زندان گوهردشت كرج حلق آويز كرد.

جنایات و اعدامهای جمعی توسط خامنه ای در ایران

تعداد زندانیان در هر زندان :

در زندان مركزي كرج نيز در همين روز ۴ زنداني اعدام شدند.
 ۲ اعدام در ساري و اقليد در ملاء عام صورت گرفت. 
در زاهدان سه تن 
 در مشهد يك تن به دار آويخته شدند.  
هم‌چنين روز سه شنبه رژيم آخوندي ۲۲ زنداني محكوم به اعدام را به سلولهاي انفرادي زندان عادل آباد شيراز منتقل كرد.
جلادان حاكم بر ايران در محاصره بحرانهاي فزاينده سياسي، اجتماعي و اقتصادي و نگران از عواقب مذاكرات اتمي، براي ايجاد جو رعب و خفقان و جلوگيري از گسترش اعتراضات اجتماعي، موج اعدامهاي خودسرانه را گسترش دادند.
توسل خامنه اي دژخيم  به اين روند جنايت بار و اين شقاوت بي حد و حصر نشانگر هراس وي از خشم فزاينده مردم  شهرهاي سراسر كشور است كه به كابوس رژيم آخوندي تبديل شده است.

۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

ایران- مجاهدین- وزیر حقوق‌بشر عراق با مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندی تحت عنوان خانواده ساکنان لیبرتی ملاقات کرد برای زمینه‌سازی شکنجه روانی و کشتار ساکنان

 رژیم پا بگور آخوندی که در گرداب انواع توطئه ها غرق شده میخواهد بدینوسیله میخواهد به هر خس و خاشاکی چنگ بزند تا از این ستون به آن ستون برایش فرجی باشد در عقب افتادن سرنگونی اش. ولی خامنه ای و روحانی شیاد بدانند که از سرنگونی گریزی ندارند و تجربه شکنجه روانی که در اشرف با 300 بلندگو راه انداخته بودند را فراموش نکنند که النهایه پوزه همه مزدوران وزارتی در قالب خانواده الدنگ به خاک مالیده شد . 
شکنجه روانی مزدوران وزارت اطلاعات با 300 بلندگودر اشرف
اینبار با وارد کردن مهدی بیاتی وزیر حقوق بشر عراق که خود از مزدوران گروه تروریستی بدر و تحت امر نیروی قدس است تلاش میکند که با ملاقات با مزدوران صادراتی خامنه ای به لیبرتی زمینه کشتار و و شکنجه مجاهدین راه آزادی مردم ایران را فراهم کند . 
کمپ محاصره شده لیبرتی
این مزدوران با دروغهای سخیف علیه مجاهدین شایعه پراکنی میکنند که مقامهای رده بالای مجاهدین با فشار مانع دیدار اعضا با خانواده‌هایشان می‌شوند .این اولین بار نیست که بیاتی با تکرار اتهامهای دروغ دشمنی خود را با مجاهدان لیبرتی بارز کرده و برای کشتار آنها زمینه‌سازی می‌کند.
مداخله رسمی و علنی وزارت حقوق‌بشر و استفاده از امکانات دولتی در خدمت این مزدوران یک گام خطرناک دیگر علیه لیبرتی است. به‌خصوص که همزمان رژیم به زمینه‌سازیهای مطبوعاتی جدیدی برای سرکوب ساکنان پرداخته است .
مقاومت ایران دولت آمریکا و ملل‌متحد را فرا می‌خواند تا بر اساس تعهدات مکرر و مکتوب شان در قبال سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی از دولت عراق بخواهند اقدامات خصمانه وزارت حقوق‌بشر عراق علیه ساکنان لیبرتی را متوقف سازد و اجازه ندهد که رژیم آخوندی با استفاده از امکانات دولتی عراق آنها را که همه پناهنده و مشمول حفاظتهای بین‌المللی هستند تحت شکنجه روانی قرار داده و برای به راه‌انداختن یک قتل‌عام دیگر زمینه‌سازی کند. 

۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

ایران- مریم رجوی:‌ خواهان محاكمه بين المللي خامنه اي و اسد شد

رژیم ملاهای ایران پدر خوانده داعش
خامنه ای جلاد مردم ایران

مريم رجوي پرزيدنت اپوزيسون ايران در سخنراني خود كه در پاريس ايراد كرد خواستار محاكمه علي خامنه اي در كنار بشار اسد به جرم ارتكاب جنايت عليه مردم سوريه، شد.
وي تأكيد كرد رژيم سوريه كه ميلياردها دلار كمك از رژيم ايران دريافت كرده، آخرين نفسهاي خود را ميكشد.
مريم رجوي گفت: اميدواريم كه خامنه اي در كنار اسد در دادگاه جنايي بين المللي به جرم ارتكاب جنايت در حق 300 هزار تن از فرزندان مردم سوريه، محاكمه شود.

ایران- مهاباد- منصور اروند جوان کرد توسط دژخیمان خامنه‌ای اعدام شد

باز هم جغد شوم ولایت فقیه یکی دیگر از جوانان کرد که زندانی سیاسی اهل مهاباد بود را اعدام کرد . او منصور اروند نام داشت . منصور را در خانه اش بازداشت  و به اتهام محاربه و همکاری با احزاب کرد به اعدام محکوم کردند .

منصور اروند

رژیم جنایتکار حکام تهران بعد از ۴ سال و بعد از شکنجه و آزار و اذیتهای فراوان این زندانی جوان کرد را طعمه ضحاک ماردوش خامنه ای جلاد کرد و خون پاکش را بر زمین ریخت. باشد تا مردم غیور کردستان و همه آحاد مردم ایران این رژیم خون آشام را بزودی سرنگون کنند و انتقام همه این خونهای بیگناه از فریناز خسروی گرفته تا منصور اروند و هزاران جوان دلیر کرد و ایرانی را از آخوندهای دژخیم بگیرند . 

منصور اروند و دخترش