۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

ایران - اتمی - در پساتحریم پولهای مردم ایران به کجا میرود؟!

براستی پولهای مردم ایران به کجا میرود ؟ 
برای تروریسم و ویرانی و کشتار مردم و مداخله در سایر کشورها ....  ببینید و قضاوت کنید:
جنگ در یمن
جنگ در یمن

جنایت اسد با بمب شیمیایی در سوریه
جنایت اسد با بمب شیمیایی در سوریه

ویرانیهای یمن
ویرانیهای یمن


1000 اشرف می سازیم: ایران - اتمی - در پساتحریم پولهای مردم ایران به کج...: در یک سال اخیر و بطور خاص از آغاز سال ۹۴، آخوند روحانی هر مشکل و معضلی را به حساب تحریمها می گذاشت واز این راه دوجانبه سود می برد. از یک طر...

ایران-اعدامهاي سرسام آور و سراسیمه چرا؟

موج اعدامها و سیل خونی که از پیکره مردم ایران هر روز جاری است در حاکمیت شوم #خامنه ای و #روحانی هر روز شدیدتر از قبل ادامه دارد و جامعه بین المللی در مماشات کثیف با آخوندهای جانی که ننگ و شرم بر آنها باد، چشمشان را بر اینهمه جنایت بسته اند و دم بر نمیآورند بخصوص در ا ین برحه از زمان که با خوردن جام زهر اتمی خامنه ای در حضیض ذلت و ضعف میخواهد با رعب و وحشت مردم را از قیام و خیزش منصرف کند ولی این ملای طلسم شکسته بداند که زنان و مردان و #جوانان بی باک و بیم بزودی با قیام آتشین خود طومار این رژیم را در هم خواهند پیچید و ننگ ابدی ازاینهمه جنایت و اعدام و کشتار  در پرونده سیاه آخوندها را با خودشان به جهنم خواهند فرستاد .

قیام برای آزادی
قیام برای آزادی
مقابله مردم ایران با نیروی انتظامی جنایتکار
مقابله مردم ایران با نیروی انتظامی جنایتکار
























تلويزيون سي ان ان: گروههاي حقوق بشري تعداد اعدامها در ايران را سرسام آور مي نامند. رژيم #ايران تنها در سال جاري 690 نفر را اعدام كرده است. اين رقم 3 برابر ارقام رسمي رژيم ايران است. عفو بين الملل، اين اعدامها را كشتارهاي تصويب شده قضايي در ابعاد كلان مي نامد.
صحنه اعدام توسط مزدوران خامنه ای جنایتکار
صحنه اعدام توسط مزدوران خامنه ای جنایتکار
بيزينس اينسايدرانگلستان: رژيم ايران كه اخيرا توافق اتمي را با كشورهاي 5+1 به امضا رسانده است موج اعدامها راه انداخته است. اين رژيم از شروع سال ميلادي تا كنون در حدود 700 نفر را اعدام كرده است.دولت ايران ميخواهد مطمئن شود كه كوتاه آمدنش در مقابل ديگر كشورها در مساله اتمي راه به تضيف موقعيت رژيم در داخل ايران نخواهد برد.

۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

ایران- آمریکا- زهر اتمی: جان کری به چی فکر میکند؟ آیا فریب ملاها را خورده است؟

جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در مورد توافق اتمی با رژیم ایران

جان کری وارنست مونیز
جان کری وارنست مونیز

جان کری: اشتباه نکنید، ما هرگز دستیابی (رژیم) ایران را به سلاح هسته‌یی نخواهیم پذیرفت... این طرح فقط برای پاسخگویی به مسأله اتمی بوده و نه برای اصلاح رژیم ایران یا پایان دادن به حمایت آن از تروریسم و کمکش به خشونتهای فرقه‌یی در خاورمیانه. ما نسبت به این مسائل نگرانی عمیقی داریم و هم‌چنان گام‌های واقعی (در رابطه با آن) برخواهیم داشت... این توافق تضمین می‌کند که برنامه اتمی (رژیم) ایران تحت موشکافی شدیدی باقی خواهد ماند.
وی همچنین گفت: که تحریمهای آمریکا در ارتباط با نقض حقوق‌بشر، تروریسم و موشکهای بالستیک رژیم بر سر جای خود باقی خواهند ماند.....

همچنین جان کری، وزیر خارجه، و ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا در مقاله مشترک در واشنگتن پست تأکید کردند توافق وین بر پایه «راستی‌آزمایی» و نه اعتماد، بنا شده است و اگر تررژیم ایران به تعهدات خود عمل نکند، تحریمها بار دیگر باز می‌گردند و هیچ کشوری هم نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. .....

ایران- فریاد فرهنگیان به جان آمده لرزه بر بیت العنکبوت خامنه ای انداخت

خشم و اعتراض اقشار مختلف مردم به‌خصوص نسل جوان و اقشار محروم و زحمتکش ار معلمین و پرستاران گرفته تا کارگران و... علیه حاکمیت آخوندها بالا گرفته است. چیزی که در بین این رویاروییها قابل توجه است، تجمعات اعتراضی است که به‌رغم اختناق و انواع تهدیدات استمرار پیدا می‌کند. تجمع و اعتراض اخیر معلمین بصورت گسترده زنگ خطر را برای مقام عظمای جلاد و روحانی دغالکار به صدا در آورده و نفراتی را که در تجمع مقابل مجلس دستگیر کرده بودند را سریع آزاد کرد . شاید هم یادش امده که در قیام ضد سلطنتی فرهنگیان با تعطیلی مدارس و دانشگاهها چه به روز شاه آوردند که باعث سرنگونیش شد لذا برای رهایی از این کابوس ترجیح داد پایش را زیادی از گلیم سرکوب درازتر نکند و همانهایی را هم که دستگیر کرده آزاد کرد . 

البته خامنه ای شیطان باید بداند که این استارت نتیجه زهر خورانش است باش تا صبح سرنگونیت بدمد .
در رابطه با همین اعتراضات اشرف نشانها در خارج کشور حمایت بیدریغشان را از معلمین ابراز کرده و در اکثر کشورها در حمایت از آنها تظاهرات کردند . 

سوئد: همبستگی با اعتراضات معلمان در ایران 

حمایت از اعتراضات معلمین در سوئد

بلژیک: تظاهرات در همبستگی با معلمان بپاخواسته در ایران

حمایت از اعتراضات معلمین در بلژیک

حمایت از اعتراضات معلمین در بلژیک

اسلو: حمایت و همبستگی با معلمان در ایران 

حمایت از اعتراضات معلمین در اسلو

حمایت از اعتراضات معلمین در اسلو

 کانادا: تظاهرات و حمایت از معلمان در ایران

حمایت از اعتراضات معلمین در کانادا
حمایت از اعتراضات معلمین در کانادا


ایران- خامنه ای و مقاماتش - غلط کردم معلم دستگیر شده را آزاد کنید

آیا باورتان میشود که کسی را آنهم در تظاهرات نیروی انتظامی و ارگانهای وحشی سرکوب گر در حاکمیت خامنه ای و روحانی جلاد دستگیر و بعد هم ازش با نهار و ... پذیرایی کنند؟؟؟؟!!!!!  این خبر را ببینید...

سخنگوی #وزارت کشور در واکنش به انتشار اخباری دال بر دستگیری برخی معلمان تجمع کننده، گفت: نیروی انتظامی تعدادی از افراد را دستگیر کرد اما آنها چند ساعتی مهمان نیروی انتظامی بوده‌اند و با ناهار از آنها پذیرایی شده و آزاد شده‌اند.  

تظاهرات معلمین مقابل مجلس ارتجاع
تظاهرات معلمین مقابل مجلس ارتجاع

واقعیت این است که خامنه ای و رژیم بحران زده او بعد از خوردن زهر #اتمی با همه عوارض آن اولین ضرب شست را از #فرهنگیان غیور ایران دریافت کرد، معلمان بصورت گسترده در یک تجمع اعتراضی شرکت کردند که بیانگرعجز رژیم در جلوگیری از این حرکت سیاسی- اعتراضی، است و مهمتر اینکه شکنندگی رژیم آخوندی به‌خصوص پس از عقب‌نشینی اجباری از پروژه‌ ضد‌مردمی اتمی در مرحله ”پساتوافق“ را به نمایش میگذارد و دور نیست که این زهر تاثیرات جدی و اساسی خود را بر پیکر فرتوت این رژیم پا بگور بگذارد و در تمامیتش نابود و سرنگون سازد . 

رسانه های مختلف در این رابطه گزارش دادند از جمله :

#تلویزیون اورینت سوریه: #مریم رجوی رژیم #ایران را متهم به سرکوبی مردم، بحران‌سازی و صدور تروریسم کرد و گفت: حکومت #حسن روحانی که همه چیز را به امضای توافقنامه اتمی موکول می‌کرد هم‌اکنون برای پاسخ گویی به خواسته‌های عادلانه یک میلیون #معلم که حداقلهای آزادی و حقوق و موقعیت اجتماعی خود را مطالبه می‌کنند هیچ راه‌حلی را جز ظلم و سرکوبی علیه آنها را در مقابلش نمی‌بیند.

خیزش معلمین در تهران
خیزش معلمین در تهران

#تلویزیون العربیه: نیروهای امنیتی که به‌طور گسترده‌یی در محل مستقر بودند بیش از 200نفر را در صحنه دستگیر کردند.

 

 

۱۳۹۴ مرداد ۱, پنجشنبه

ایران- نشانه‌ای ازمرحله بعد از زهراتمی (اعتراضات معلمین)

خامنه ای! ای ولی فقیه طلسم شکسته و زهر خورده، با خیزش مردم به جان آمده چه خواهی کرد؟ بدان که عمر نکبت بارت به پایان رسیده و رژیم ظلمت و تباهی شما آخوندهای جنایتکاربه دست همین مردم به پا خاسته از معلم و دانشجو تا کارگر و پرستارو سایر اقشار مردم.... از صحنه روزگار حذف و جارو خواهید شد. بزود آنروز میرسد و سپیده صبح آزادی خواهد دمید .   

تجمع اعتراضی معلمان و عجز رژیم در جلوگیری از این حرکت سیاسی- اعتراضی، بیانگر شکنندگی رژیم آخوندی به‌خصوص پس از عقب‌نشینی اجباری از پروژه‌ ضد‌مردمی اتمی در مرحله ”پساتوافق“ است.
ناتوانی رژیم و نیروی سرکوب آن در جلوگیری از شکل‌گیری حرکت اعتراضی معلمان در31تیر94 در حالی بود، که زمان و مکان این تجمع از قبل اعلام شده بود و رژیم نیز تمامی توان سرکوب خود را برای جلوگیری از شکل‌گیری آن از قبل بسیج کرده بود و در صحنه نیز به کاربرد. اما در عین‌حال نتوانست به هدف خود برسد و مانع تجمع معلمان شود.

خیزش اعتراضی معلمین به جان آمده
خیزش اعتراضی معلمین به جان آمده

پایداری و مقاومت معلمان در مقابل یورش مأموران رژیم و فریاد اعتراض آنان بیانگر دو واقعیت است:
اول این‌که معلمان دیگر بیم و باکی از سرکوب و حتی زندانی شدن ندارند، زیرا در این حاکمیت ضد‌مردمی همه حقوق آنان پایمال شده است و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند.

اعتراض معلمین
اعتراض معلمین

دوم این‌که سیاست سرکوب رژیم به بن‌بست رسیده است و به همین دلیل هم وقتی تعداد 200نفر از معترضان توسط نیروی سرکوب دستگیر شدند، معلمان نه تنها عقب‌نشینی نکردند بلکه با مقاومت بیشتر، رژیم را ناگزیر به عقب‌نشینی و آزاد کردن دستگیر ‌شدگان کردند.
ضمنا عقب‌نشینی نیروی سرکوبگر رژیم در برابر معلمان آزاده و آزاد کردن معلمان دستگیر شده، بیانگر این واقعیت نیز هست که رژیم به‌غایت از خیزش معلمان و استمرار و گسترش آن نگران است.
به این دلیل رژیم آخوندی ناگزیر شد با آزاد کردن معلمان دستگیر شده، قضایا را تاحدودی جمع و جور کند و از گسترش بیشتر اعتراضات جلوگیری نماید. اگر‌ چه همبستگی سریع دانشجویان 31 دانشگاه کشور با حرکت اعتراضی معلمان و خواستهای سیاسی آنان نشان داد که شرایط اجتماعی جوشان‌تر از آن است که رژیم آخوندی بتواند با این ترفند‌ها آن را کنترل کند.....ادامه....

#ایران-#آمریکا- کنگره میگوید هر کاری برای توقف، توافق اتمی انجام میدهد

جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خبرنگاران گفت: ممکن است در سازمان ملل‌متحد برای توافق اتمی به‌دست آمده توسط باراک اوباما با رژیم ایران کف زده باشند ولی این‌جا در آمریکا این توافق با شک و تردید جدی مواجه است.
جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
جان بینر که روز چهارشنبه 31تیر 94 چند ساعت قبل از برگزاری توجیه غیرعلنی جان کری و دیگر وزرای دولت آمریکا برای قانونگذاران در مورد توافق اتمی صحبت می‌کرد گفت: توافق بد امنیت مردم آمریکا را مورد تهدید قرار می‌دهد و ما هر کار ممکن را برای متوقف کردن توافق اتمی با رژیم ایران انجام خواهیم داد.

ایران-معلمین چه میخواهند؟ معلم زندانی آزاد باید گردد، گرسنگی تاکی؟

گزارشاتی که از تهران میرسد بیش از هزار تن از معلمان آزاده میهنمان در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواستار مطالبات بر حق خود شدند. 

تجمع معلمین معترض مقابل مجلس ارتجاع
تجمع معلمین معترض مقابل مجلس ارتجاع

حضور گسترده زنان معلم و مقابله آنان با دستگيري معلمان توسط نيروي انتظامي چشمگير بود. معلمان اعلام كرده بودند كه در تجمع امروز خواهان آزادي معلمان زنداني از جمله آقايان اسماعيل عبدي، علي اكبر باغاني، رسول بداغي، محمود قنبري و عليرضا هاشمي خواهند شد.

تظاهرات و اعتراضات معلمین در تهران
تظاهرات و اعتراضات معلمین در تهران

معلمان معترض شعار می‌دادند: نترسید نترسید ما همه باهم هستیم، معلم زندانی آزاد باید گردد، گرسنگی تاکی؟ و ما همه باهم برابریم. با وجود این فضای امنیتی معلمان مقاوم میهنمان توانستند فریاد اعتراض خود را علیه حکومت آخوندی بلند کنند و خواستهای برحق خود را مطرح سازند.

رژیم زهر خورده آخوندی با بسیج گسترده امنیتی و موج دستگیریهای امروز در تهران نشان داد تا چه حد از اعتراضات و مطالبات برحق مردم در این شرایط وحشت دارد.

اعتراضات گسترده معلمین در تهران

اعتراضات گسترده معلمین در تهران

صحبتهاي انگيزاننده و ضدآخوندي يك زن معلم بيباك در تظاهرات در هرمزگان

 


۱۳۹۴ تیر ۳۱, چهارشنبه

ایران- خامنه ای حقوق کودکان کو؟

بیش از سه دهه است که مردم ایران زیر چنگالهای خونین و ظلم ضحاک زمان خمینی ملعون و بعد هم خامنه ای جنایتکار هر روز قربانی این توحش بی حد و حصر هستند . هر روز اعدام هر روز دستگیری و زندان  جوانان و زنان و مردان دلیر وطن و هر روز سفره خالی از نان و فقر جانفرسا و خانمانسوز. هر لحظه دیدن گرفتاران در اعتیاد و زنان خیابانی وکودکان کار که بدنبال یک لقمه نان کلاس و مدرسه را فراموش کردند و پای برهنه در خیابانها میچرخند و همان جا هم میخوابند . 

کودکان مظلوم ایرانی گرفتار در فقر حاکمیت خامنه ای جلاد
کودکان مظلوم ایرانی گرفتار در فقر حاکمیت خامنه ای جلاد

این بلای شوم و طایفه یزیدی آخوندها نه تنها حرث و نسل ایران را به باد داده و نابود کرده اند بلکه هستی و سرمایه های ایران را که باید برای نسلهای بعد میماند را هم به یغما بردند و چه کسی میداند که سرنوشت نسلهای آینده ایران چیست و به کجا میرود؟! 
کودکان کار در ایران
کودکان کار در ایران


سرنوشت کودکان محروم و مظلوم ایرانی در حاکمیت ولایت فقیه
سرنوشت کودکان محروم و مظلوم ایرانی در حاکمیت ولایت فقیه

این یک گوشه از هزاران هزار جنایات خامنه ای و رو حانی و  حاکمیت شوم آخوند جماعت است . 

بارها نقض حقوق بشر و حقوق کودکان توسط کسانی که هنوزانسانیت و انسان بودن را فراموش نکرده اند محکوم و مردود میشود ولی این کافی نیست باید اقدام عملی کنند و قاطعتر در مقابل حاکمیت شوم ولی فقیه حق این کودکان محروم را بگیرند.

سازمان عفو بین‌الملل و شمار دیگری از سازمانهای مدافع حقوق‌بشر نقض حقوق کودکان توسط رژیم ایران را محکوم کردند
در اطلاعیه مشترک این سازمانها که صدور آن با بیست و یکمین سالروز پذیرش معاهده حقوق کودکان همزمان شد، آمده است:
مسئولیت کیفری دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله، خشونت علیه کودکان و اعدام کسانی که زیر ۱۸ سال مرتکب جرم شده‌اند از جمله موارد نقض حقوق کودکان در ایران است.  

سناتور مك كين: رژیم ایران اصلی ترین حامی تروریسم در جهان است

روزنامه كريستين ساينس مانیتور: سناتور جان مك كين رئيس كميته نيروهاي مسلح سناي آمريكا: «كنگره آمريكا توافق اتمي با رژيم ايران را در دور اول بررسي خود مورد تصويب قرار نخواهد داد».

سناتور مک کین
سناتور مک کین
او افزود با رهبران كشورهاي خاورميانه كه در مورد توافق اتمي عميقا نگران هستند صحبت كرده است. سناتور مك كين با اشاره به اينكه رژيم ايران اصلي ترين حامي تروريسم در جهان است گفت: «اين رژيم مشغول تامين تسليحات براي گروه طالبان در افعانستان است و ما بايد در مورد تجاوزكاريهاي آن عليه كشورهاي خاورميانه عميقا نگران باشيم». به گفته سناتور مك كين نگراني بسيار زيادي در مورد نحوه استفاده رژيم ايران از دهها ميليارد دلاري كه بعد از توافق اتمي بدست خواهد آورد وجود دارد.

رودی جولیانی:‌ خامنه اي ديكتاتوري خونخوار و بيرحم

سايت صداي آمريكا -۲۹ تیر: رودي جولياني شهردار پيشين نيويورك در مصاحبه راديو اي-ام ۹۷۰ نيويورك گفت: «خامنه اي ديكتاتور و جنايتكاري بيرحم و خونخوار است و بعيد است به توافق اتمي احترام بگذارد».
وي افزود: ما داريم با يك جاني ديوانه توافق مي كنيم كه قصد نابودي آمريكا را دارد.  
روي جولياني تصريح كرد: «حسن روحاني كه تلاش مي كند به جهان چهره اي اصلاح طلب ارائه دهد، بيش از احمدي نژاد افراد را اعدام كرده است. اين يك اصلاح طلب نيست. وي افزود: رژيم ايران بزرگترين حامي تروريسم در جهان است.  

سخنرانی رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ پاریس 23 خرداد 94


۱۳۹۴ تیر ۳۰, سه‌شنبه

ایران- خامنه ای عقرب زهر خورده


مي گويند عقرب هم از آب مي ترسد و هم از آتش وهنگامي كه در محاصره قرار مي گيرد و راه گريز ندارد، خودش به خودش نيش مي زند و مي ميرد.
خامنه ای عقرب زهر خورده و قاتل مردم ایران
خامنه ای عقرب زهر خورده و قاتل مردم ایران
شيوه زهرخوردن دوساله سيدعلي خامنه اي از شروع معامله اش با «شيطان بزرگ»، ازطريق يكي از «محترمين منطقه» نيز به نوعي سرنوشت عقربي را تداعي كند كه تنگناي محاصره زهرخورده يا ناگزير شده به خودش نيش زهر آگين بزند. با اين تفاوت كه عقرب بيچاره اينقدر شهامت دارد كه وقتي راه فرار را بسته مي بيند به يكباره كار را تمام مي كند ولي اين خليفه درمانده ارتجاع و فاشيسم ديني زهر را با اعمال شاقه خورده و شايد تصميم گرفته باشد كه در شعله هاي آتش بميرد تا اين كه شهامت خودكشي و ترك قدرت را داشته باشد.
آخر خامنه اي بعد از سكوتي طولاني ومعني دار در مورد توافق اتمي، درنمايش آخوندي به مناسبت عيد فطر حرفهايي زد كه رسانه هاي خارجي آن را در دوكلمه خلاصه كردند: «آري به توافق اتمي، نه به گرم شدن روابط با غرب». مقاومت ايران نيز اعلام كرد: تاكيد خامنه اي بر صدور تروريسم و بنيادگرايي، سرپوش گذاشتن بر عقب نشيني اتمي».

خامنه ای شیطان و خوردن جام زهر
خامنه ای شیطان و خوردن جام زهر
خامنه اي به صراحت بعد از چوب لاي چرخ گذاشتن نفس گير، ناگزير شد درمقابل باند رقيب كوتاه آمده و جرعه زهر را رسما قبول كند و بگويد: «نکته اول تشکر از دست اندرکاران اين مذاکرات طولاني و نفس‌گير، است رئيس جمهور محترم، هيئت مذاکره کننده بالخصوص که حقيقتا زحمت کشيدند»
كمي هم براي به دست آوردن دل دلواپسان رم كرده، دبه در آورد و شك و ترديد القا كرد، ولي آخرش اضافه كرد كه «براي تصويب اين متن يک مسير قانوني پيش بيني شده اي وجود دارد که بايد اين مسير را طي کند و خواهد کرد، انشاالله».
اما هم چنان كه اقتضاي طبيعت عقرب عمامه دار است، براي جان دادن به كالبد فاشيسم ديني كه قلب رأكتور آب سنگين آن را بيرون كشيده اند، نيش هاي زهر آگين خود را متوجه خلقهاي منطقه كرد و گفت: «نکته بعدي اين است که چه اين متن تصويب شود چه نشود از حمايت دوستانمان در منطقه دست نخواهيم کشيد».
كه ترجمه واقعي آن يعني صدور تروريسم وفرقه گرايي و بحران و بمب گذاري و امثال پاسدار قاسم سليمياني به عراق و سوريه و يمن ولبنان تا به قول كارگزاران ولي فقيه در مجلس آخوندي با انفجار هر بمب در خيابانهاي بغداد و بيروت يك تا چند ماه برعمر حكومت آخوندي افزوده شود.
اما عقرب زهر خورده در محاصره آب و آتش، به خصوص وقتي كه رسما اعتراف مي كند، هر بازي هم كه در بياورد، مرگ محتومش اگر دير و زود داشته باشد، ولي سوخت و سوز ندارد.

ایران- آمریکا- آیا گزینه نظامی علیه رژیم ایران روی میز است، شعر و شعار نیست؟

روزنامه واشینگتن پست روز دوشنبه نوشت: اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در مسیر پرواز خود به خاورمیانه به خبرنگارانی که در هواپیما او را همراهی می‌کردند گفت:
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا

 یکی از دلایلی که توافق اتمی با رژیم ایران توافق خوبی است، این است که از گزینه نظامی جلوگیری نمی‌کند. ما این گزینه علیه آنها را حفظ کرده و به‌طور مستمر در حال ارتقای آن هستیم.

ایران - سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس بازوی اصلی ولایت فقیه برای سرکوب و صدور تروریسم

بعد از زهر خوران اتمی و بالا گرفتان جنگ گرگها در باندهای رژیم جنایتکار ولایت فقیه هرچه بیشتر برای تحت الشعاع قرار دادن این موضوع خامنه ای به سرکوب در داخل و انجام عملیاتهای تروریستی درکشورهای دیگر مبادرت میکند کاری که سالیان است انجام داده و میدهد و با ایجاد بحران در منطقه میخواهد مسائل داخل ایران را کمرنگ جلوه داده و بیشتردر اختناق و اعدام حکومت کند .

 سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس بازوی اصلی ولایت فقیه است. با توجه به شرایط کنونی بعد از توافق اتمی که آبستن حوادث و بحرانهای آتی در ایران و منطقه و جهان است، این مطلب را برای شناخت هر چه بیشترشما از ارگانهای سرکوب و ترور انتخاب کردم البته ممکن است برخی افراد در سازمانکار این ارگانهای جنایت و سرکوب تغییر کرده باشد ولی محتوای آن تغییری نداشته است .آنرا بخوانید و منتشر کنید . 

قاسم سلیمانی جلاد و هادی عامری مزدور عراقی او قاتلین مردم عراق
قاسم سلیمانی جلاد و هادی عامری مزدور عراقی، قاتلین مردم عراق
رژیم دیکتاتورمذهبی ولایت فقیه  برای اینکه چند صباحی بیشتر در قدرت حاکمیت باشد با دو اهرم زنده است . اول  سرکوب ، اختناق ، لشکربیکاران درایران ، دوم صدور تروریسم درمرزهای ایران ، ومنطقه ...و سپاه پاسداران و نیروی قدس نقش اول را دارند و بازوی اصلی ولایت فقیه است ، موضوع دوم که صدور تروریسم به منطقه و مرز های ایران است باز هم از طریق سپاه پاسدارن است ، نباید اشتباه بشود که فکرکنید سپاه پاسداران نیروی نظامی ولی فقیه است ، برعکس بازوی اصلی وجانمایه خامنه ای است ومسئولیت اول او حفظ تمامیت نظام در برابر خطرسرنگونی ...یعنی هرجا احساس خطر می کند سرکوب می کند ، هرجا تجمعات و اعتراضات داخلی است لشکربسیح را به روی مردم بی دفاع ایران حمله ور می کند بی مهابا...می زند، می کشد، دستگیر میکند، رعب ووحشت ایجاد میکند ، سرکوب مردم ، سیل اعدامها این تنها اهرم خامنه ای برای سر پا نگهداشتن نظام ولایت فقیه در ایران است .البته باید یادآوری کنم که همه نیروی سپاه توسط شخص خامنه ای انتخاب میشود سازماندهی سپاه براساس ضرورت های نظام ولایت چیده شده است ، وخود سپاه  پاسداران دارای نیروی زمینی ، هوایی، دریایی، بسیح ، نیروی قدس و....که بحث مفصل است و توجه شما را به چارت فرماندهی کل سپاه پاسداران ....! ادامه ......
چارت فرماندهی کل سپاه پاسداران


۱۳۹۴ تیر ۲۹, دوشنبه

ایران- اینهمه اعتراض برای چیست؟ طوفان خیزشها و قیام در راه است

تجمعات و خروش اعتراضها در اهواز، مشهد، نیشابور، انزلی، آباده، انار، یاسوج، خرم بید و رفسنجان

روز دوشنبه 29تیر خروش اعتراضها و تجمعات مردمی در شهرهای مختلف مهین علیه سیاستهای رژیم و کارگزارانش جریان داشت:
در اهواز: کارگران شهرداری به‌خاطر پرداخت نشدن حقوق بیمه خود تجمع اعتراضی برپا کردند.
اعتراض کارگران شهرداری در مشهد
اعتراض کارگران شهرداری در مشهد
در مشهد انبوه سازان در اعتراض به سیاستهای چپاولگرانه شهرداری و وضع مالیاتهای سنگین در برابر استانداری دست به تجمع زدند.
اعتراض کارگران مخابرات در نیشابور
اعتراض کارگران مخابرات در نیشابور
در نیشابور کارگران و کارکنان مخابرات روستایی در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق ماهانه و حق بیمه خود تجمع اعتراضی برپا کردند.
خانواده کارگران اخراجی شهرداری در بندر انزلی در برابر شورای فرمایشی شهر در اعتراض به بیکار کردن نان آورانشان فریاد اعتراض سر دادند.
اعتراض خانواده های کارگران اخراجی
اعتراض خانواده های کارگران اخراجی
کارگران چینی‌سازی آباد در اعتراض به اخراج سی تن از همکارانشان به اعتراض برخاستند. آنان همچنین به پرداخت نشدن دو ماه حقوق و حق بیمه خود معترض بودند.
اعتراض کارگران معادن
اعتراض کارگران معادن
کارگران بلاتکلیف معادن تعطیل شده شن و ماسه در برابر فرمانداری شهرستان انار دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران به جان آمده ماههاست بلاتکلیفند و کارگزاران رژیم در استانداری کرمان و فرمانداری انار کاری جز سر دواندن آنان انجام نداده‌اند.
جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در اعتراض به استخدام نشدنشان در سازمانهای پذیرفته شده بعد از دو سال از برگزاری آزمون و طی همه مراحل استخدام در برابر استانداری این استان در یاسوج تجمع کردند. یادآوری می‌شود کارگزاران رژیم برای برگزاری این نوع آزمونهای استخدامی وجوه قابل توجهی از جوانان جویای کار اخاذی می‌کنند.
تعطیلی مجدد کارخانه یک و یک در خرم بید فارس، کارگران به جان آمده این کارخانه را به تجمع اعتراضی در فرمانداری رژیم در این شهر کشاند.
در رفسنجان نیز جمعی از کارگران کارخانه سیمان این شهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان تجمع کردند.

ایران- خامنه ای وسیلی مردم بر بناگوش همه باندهای رژیم

در حالی که 5 روز از سرکشیدن جام زهر اتمی می‌گذرد ولی کشمکشها بین باندهای حکومتی هر روز بالاتر می‌گیرد. یکی از این کشمکشها بر سر این است که مردم به‌خاطر زهرخوران اتمی «جشن» گرفتند یا «عزا» ؟ 
خامنه ای جلاد با اعدام حکومت میکند
خامنه ای جلاد با اعدام حکومت میکند
باند روحانی مدعی جشن است، اما دلواپسان نظام در روزنامه‌های خود اعلام می‌کنند که مردم اصلاً این خبر را تحویل نگرفتند و از آن وعده‌هایی که داده می‌شد که مردم به خیابانها می‌ریزند و جشن می‌گیرند، هیچ خبری نیست. در این بین ولی‌فقیه آخوندها هم ناچارند که هم‌چنان یکی به نعل بزنند و یکی به میخ. تناقضی که در این بین سؤال ایجاد می‌کند این است که اگر مردم این قدر خوشحالند و در همه شهرها جشن گرفته‌اند، پس این بسیج گسترده نیروهای سرکوبگر و استقرار در هر خیابان و چهارراه برای چی است؟