۱۳۹۴ آذر ۲۷, جمعه

ایران باستانی در آستانه یلدای زمستانی

ایران این زیبا ترین وطن را با همه سنتهایش باید از چنگال اهریمنی ولایت فقیه آزاد کرد تا دوباره یلداها را در کنارمادر بزرگ با قصه های شیرینش جشن گرفت . 

شب یلدا از سنتهای زیبای ایران زمین
شب یلدا از سنتهای زیبای ایران زمین
شب یلدا بزودی میرسد ولی مادربزرگ کدام قصه پر غصه را میخواهد برای نوه اش بگوید از اعدام پدر یا به دار کشیدن پسرش بگوید یا از زندانی شدن مادرها....
ولی همه مادربزرگها قصه کاوه و سیاوش ایران زمین را بلدند و این قصه را در گوش فرزندانشان زمزمه خواهند کرد که چگونه کاوه آهنگری پایه ظلم و استبداد را زد و چگونه سیاوشان از دل آتشها عبور کردند و قهرمانان ملی ایرانیان شدند .
آری درزمانه ما هم مجاهدین این اشرفیان قهرمان درمقابل ظلم خمینی ایستادند و به او نه گفتند و در حاکمیت خامنه ای جلاد هم در لیبرتی دلاورانه ایستاده اند و قیمت همه چیز را با جانشان میدهند تا ایران آزاد و آباد شود و سیاهی و تباهی را از ایران بزدایند. 
آری ای فرزندان وطن، ایران پر از کاوه و سیاوش است و این جوانان و مردان و زنان ایرانند که ققنوس وار از خاکستر خود بلند شده و رژیم سفاک آخوندها را نابود و سرنگون خواهند کرد تا دوباره فرزندان این میهن روی خوشبختی و آزادی را ببیند . 
آری بگو مادر بزرگ قصه کاوه آهنگربگو....

خودتان بخوانید:
 قیمت در بازار میوه و تره‌بار با قرار گرفتن در آستانه شب یلدا، افزایش پیدا کرده و بعضی از محصولات مانند هندوانه، خرمالو و انار علاوه بر کمیاب شدن به‌شدت گران شده‌اند.
گرانی میوه در آستانه یلدا در شهرهای ایران
گرانی میوه در آستانه یلدا در شهرهای ایران

در میان سایر اقلام میوه، هر کیلوگرم سیب درجه یک 5000 تومان، پرتقال درجه یک 5000 تومان، نارنگی درجه یک 5000 تومان، خیار گلخانه‌ای 4000 تومان و کیوی 5000 تومان است. گریپ فروت و انگور نیز کیلویی 3000 تومان فروخته می‌شود
2 برابر شدن قیمت خرمالو! 
خرمالو نیز که در هفته‌های گذشته حدود 3000 تومان قیمت داشت اکنون به کیلویی 7000 تومان رسیده است.

همچنین موز هم کیلویی 3400 تومان بود که به 4000 تومان افزایش یافته است...

۱۳۹۴ آذر ۲۶, پنجشنبه

ایران- آتش گشودن بر روی تظاهرات مردم بی دفاع بهبهان

وای بر سنگین دلان و جنایتکاران که مردم محروم روستا را برای پیدا کردن شغل و استخدام شدن به گلوله میبندند.

ای جانیان خونریز چرا از مردم بی سلاح میترسید؟ شما تاب تحمل یک تظاهرات اعتراضی را هم ندارید، باشد تا بزودی با قیام مردم سرنگون و به خاک ذلت کشیده شوید وآنروز انتقام این خونهای مظلوم را از شما دژخیمان میگیریم.

کشته شدن یک هموطن بهبهانی به دست نیروی انتظامی جنایتکار
کشته شدن یک هموطن بهبهانی به دست نیروی انتظامی جنایتکار

در تجمع تعدادی از اهالی روستای “شهرویی” در شهرستان بهبهان در اعتراض به استخدام نشدن در پالایشگاه (بید بلند ۲) در اثرتیراندازی ماموران سرکوبگر نیروی انتظامی به سوی معترضان یک نفر کشته و چند نفر مجروح شدند همچنین سه نفر هم توسط این ماموران جنایتکار دستگیرشدند.

فرمانده  سرکوبگر نیروی انتظامی استان خوزستان، گفت که معترضان جاده بهبهان به رامهرمز را “بسته” بودند و این اقدام باعث “ترافیک سنگین” شده بود.
تظاهرات اعتراضی مردم بهبهان
تظاهرات اعتراضی مردم بهبهان
ساخت پالایشگاه “بید بلند ۲” بهبهان چند ماهی است که آغاز شده و قرار است این پالایشگاه ظرف دو سال آینده بهره‌برداری شود. 

ایران- کانون اعتراضات مردمی برای گرفتن حق و حقوقشان از آخوندهای دزد و دجال

میلیونها نفراز کارگران و مردم زحمت کشی که  زیر خط فقر زندگی میکنند و به نان بخور و نمیرشب محتاجند علیرغم ماهها کار طاقت فرسا ولی باز حقوق ماهانه شان را دریافت نمیکنند. ایادی و باندهای رژیم ولایت فقیه که جز بدبختی و بیکاری و فقر چیزی برای مردم ایران نداشته اند کماکان با حمایت خامنه ای شاه دزد بزرگ و سایر آقازاده ها به چپاول مردم ادامه میدهند، ولی این زنان و مردان و جوانان غیرتمند ایران در هر قشری با اعتراضاتشان سکوت نکرده و هر روز با تجمعات و تظاهراتشان عمله و اکره این رژیم پوسیده را در وحشت سرنگونی انداخته اند. باشد تا بزودی با همت همین کارگران و جوانان این نظام قرون وسطایی به گور سپرده شود.

اعتراضات و تجمعات علیه حاکمیت دزد خامنه ا ی و روحانی
اعتراضات و تجمعات علیه حاکمیت دزد خامنه ا ی و روحانی
تجمع اعتراضی کارگران چهار شرکت از کارفرمای ای.پی.ام.ای در عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندین ما شان ...
تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت جهان فولاد غرب در کرمانشاه در اعتراض به نگرفتن دو ماه حقوق عقب‌افتاده ...

 شعارنویسی در نزدیکی مساجد و مراکز مهم منطقه اکباتان در حمایت از زندانیان سیاسی بخصوص زندانیان قیام 88 بود و در شعارها به خامنه‌ای و بسیج سرکوب ناسزا گفته شده و آن‌ها را مورد لعن قراردادند...
ادامه تجمع کارگران خدمات شهری اهواز مقابل شهرداری خواستار دریافت حقوق معوقه شدند ...
تجمع و درگیری مالباختگان موسسه فرشتگان در مشهد که با یورش سرکوبگرانه مأمورین با اعتراض و مقاومت حاضرین روبرو گردید ...
تجمع مالباختگان در مشهد
تجمع مالباختگان در مشهد
اعتصاب مغازه‌داران راسته شاهین ویلا در کرج به دلیل عدم رسیدگی شهرداری به این خیابان در مقابل دریافت عوارض از آن‌ها، دست به اعتصاب زدند...
700 تن از کارگران شرکت پایندان فاز 23-24-25 عسلویه همچنان درب خوابگاه خود را بسته و به عدم پرداخت ۵ ماه حقوق عقب افتاده در اعتصاب هستند...
اعتراض بیش از ۵۰۰ تن از کارگران کاغذ سازی پارس در شوشتردر اعتراض به نداند ۳ ماه حقوق عقب افتاده و حق بیمه...
اعتراض کارگران کاغذ سازی پارس شوشتر
اعتراض کارگران کاغذ سازی پارس شوشتر

تجمع کارگران به‌جان‌آمده شرکت صدرای بوشهر مقابل استانداری تا خواسته ها و مشکلاتشان  را در میان بگذارند. 

ایران- دروغهای شاخداربرای قاسم سلیمانی جنایتکار

این روزها معلوم نیست چرا رژیم پا بگور خامنه ای طلسم شکسته که شیشه عمر خودش هم در شرف شکستن است اینقدر به پرت و پلا گویی افتاده. واقعیت این است از زمانی که قاسم سلیمانی جلاد مردم عراق و سوریه به خاک ذلت افتاده و ضرب شست رزمندگان شجاع سوریه را دیده و زخمی شده آخوندها برای اینکه این قاتل خونخوار را سر پا و سالم نشان دهند هر روز یک جفنگی بافته اند، خودتان بخوانید....

قاتل مردم عراق و سوریه  قاسم سلیمانی، شیطان و گرگ انسان نما
قاتل مردم عراق و سوریه  قاسم سلیمانی، شیطان و گرگ انسان نما
رژیم ولایت فقیه شیطانی به‌شدت تلاش می‌کند نشان دهد که پاسدار قاسم سلیمانی بعد از مجروح شدن در سوریه هنوز سالم و زنده است و هر روز خبری در مورد او شایع می‌کند تا به نیروهای روحیه باخته پاسدار و بسیجی دلداری بدهد. 
 یکروز اعلام می‌کند که قاسم سلیمانی به‌مناسبت 16آذر در دانشگاه سخنرانی می‌کنداما چنین سخنرانی صورت نمی‌گیرد و یک روز هم مدعی سفر وی به مسکو و دیدارش با پوتین می‌شود که روسیه آن را تکذیب می‌کند. 
برخی منابع حتی بدرک واصل شدن پاسدار قاسم سلیمانی را بعید نمی‌دانند.

۱۳۹۴ آذر ۲۵, چهارشنبه

ایران- سرکوب زنان و دختران چه فرقی میکند، به هر بهانه ای!!!

نیروهای مزدور و سگان زنجیره ای ولایت فقیه سالهاست که زنان و دختران غیور ایران را با انواع ترفندها و بهانه ها سرکوب و به زنجیر میکشند و چه دختران و زنانی را همچون ریحانه جباری شجاع که به جرم دفاع از ناموس خودشان اعدام و به چوبه دار سپرده اند.

ریحانه جباری قهرمان که به دستور خامنه ای جلاد اعدام شد
ریحانه جباری قهرمان که به دستور خامنه ای جلاد اعدام شد
 هر روز یک خبر از بگیر و ببندد میرسد و این است بیلان سرکوب و اختناق در دولت روحانی این شیخ بنفش و روباه مکارو شیاد.
آزار و اذیت زنان ایران به جرم آخوند ساخته بد حجابی
آزار و اذیت زنان ایران به جرم آخوند ساخته بد حجابی
 پاسدارجنایتکار تیمور حسینی سرکرده پلیس راهنمایی تهران بزرگ گفت:  در ۸ ماهه اول امسال بالغ بر ۴۰هزار مورد برخورد  با بدحجابی صورت گرفته که برخوردها به شکل توقیف وسیله نقلیه و معرفی به دستگاه قضایی رژیم بوده است و باز هم برای زنان خط‌ و نشان کشید .... 
نیروی انتظامی و زنان معاویه اهرمهای فشار بر دختران ایران
نیروی انتظامی و زنان معاویه اهرمهای فشار بر دختران ایران

ایران- زندان بزرگ از جمله برای خبرنگاران

در حاکمیت شوم و قرون وسطایی ولایت فقیه شیطانی هیچ قشری  از جامعه ایران روز خوش ندیده است از جمله روزنامه نگاران و خبرنگاران و باز بیشترین فشار را آخوندهای زن سیتز بر زنان خبرنگار ایران وارد میکنند و بدرستی که زنان قهرمان  نیروی تغییر و پتانسیل انفجاری جامعه ایران هستند و دور نیست که این دایناسورهای اعماق تاریخ به دست همین زنان سرنگون خواهند شد.

سازمان گزارشگران بدون مرز با انتشار گزارش سالانه خود درباره خشونت علیه روزنامه‌نگاران در جهان نوشت: امروز در جهان ۱۵۳ روزنامه‌نگار در بازداشت به‌سر می‌برند. رژیم ایران بعد از چین و اریتره رتبه سوم را در زندانی کردن خبرنگاران در جهان را دارد . 

گزارشگران بدون مرز
گزارشگران بدون مرز
نرگس محمدی به‌عنوان یکی از 5روزنامه‌نگار زندانی در جهان نام برده شده است
او برای گذراندن حکم شش سال زندانش در زندان اوین به‌ سر می‌برد و در زندان از حق دسترسی به درمان ضروری محروم است.
نرگس محمدی زندانی سیاسی در اوین
نرگس محمدی زندانی سیاسی در اوین

نرگس محمدی بیماری سختی دارد و آخوندهای زن ستیز مانع هر گونه رسیدگی پزشکی برای او میشوند.

۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

ایران- پسر بچه‌ای که بخیه‌اش بخاطر 150هزار تومان کشیده شد!

 یک آخوند جنایتکار از قماش سلف حرومزاده اش خمینی و خامنه ای به نام عباس رحیمی در نمایش جمعه سده (موسوم به خمینی شهر) گفت خبر شکافتن بخیه چانه صدرای کوچک را هر کس منتشر و علنی کرده باید حسابش را رسید ...

صدری پسر  کوچکی که بخاطر فقر بخیه اش را کشیدند
صدری پسر  کوچکی که بخاطر فقر بخیه اش را کشیدند
این آخوند جنایتکار موضوع کشیدن بخیه از چانه کودک که به‌دلیل ناداری خانواده کودک از طرف کادر بیمارستان صورت گرفته بود را اشتباه جزیی و کوچک خواند و از طرف دیگر خواستار کیفر بیشتری برای آنهایی که این خبر را علنی کرده‌اند شد.
این جانیان قصی القلب که بویی از انسانیت و رحم و مروت نبرده اند فکر میکنند با تهدید و ارعاب برای خبرنگاران و مردم میتوانند این جنایاتشان را مخفی کنند، نمیدانند که رسوایی آنها عالمگیر شده و این ننگ بر پیشانی آنها با هیچ چیز پاک و پنهان نمیشود. 

ایران- عمل شنیع ضد انسانی و تحقیر آمیز گرداندن جوانان به دستور خامنه ای جلاد

خامنه ای و نظام پوسیده اش که پایه های حاکمیتش در ظلم و ستم و خون مردم ایران بنا شده، از هیچ جنایتی علیه جوانان و زنان ایران فروگذار نمیکند یکی از حربه های این دژخیمان تحقیر و توهین به جوانان ایران است که فریاد آزادی سر میدهند و  خواب را از چشمان آخوندها ربوده اند لذا از ترس سرنگونی به طرق مختلف میخواهند رعب و وحشت در جامعه حاکم کنند .
از آنجایی که حاکمیت شیطانی ولایت فقیه کینه و دشمنی اصلی اش با زنان و جوانان است ، طی این سالیان هم همیشه با انواع سرکوب و شکنجه و اعدام و چوبه دار خواسته این صدا را خاموش کند ولی نتوانسته است  و بزودی در دل تاریخ ثبت خواهد شد که این یزیدیان و حاکمان شرارت و ظلم و فساد به دست همین زنان و جوانان سرنگون خواهند شد ....

خامنه ای مرگت باد که جوانان ایران را اینگونه تحقیر میکنی
خامنه ای مرگت باد که جوانان ایران را اینگونه تحقیر میکنی
پر واضح است که خامنه ای طلسم شکستهاین اقدام ضدانسانی را توسط قضاییه جنایتکارش، تنها به‌منظور حاکم کردن فضای رعب و وحشت به‌ویژه بعد از خوردن جام زهر اتمی انجام میدهد ولی این نگون بدبخت باید بداند که همین جوانان کاخ ظلم او را بر سرش ویران خواهند کرد...

برزان نصرالله‌زاده دانش‌آموز سوم دبیرستان هنگام بازداشت ۱۷ سال و ۵ ماه سن داشته است.
 برزان جوان سنندجی در معرض اعدام به دستور خامنه ای جلاد
 برزان جوان سنندجی در معرض اعدام به دستور خامنه ای جلاد

پدر برزان گفته است: ”یک لپ‌تاپ از وی گرفتند و بعد از مدتی به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد، نه کسی را کشته بود و نه به گروهی وابسته بود، نه اسلحه‌ای داشت“. 

ایران- خامنه ای و باند جنایتکار ولایت فقیه فاسدترین حاکمان دنیا

بیش از سه دهه است که آخوندهای حرام زاده که بویی از انسانیت نبرده اند چنگال خونین و غارتگرشان را بر جان و مال و سرمایه های ایران فرو کرده اند، نان را از سفره مردم دزدیده و فقر و بدبختی و فساد و اعتیاد را دامنگیر مردم ایران کرده اند. در تاریخ معاصر ایران این جنایتکاران همچون ایلغار مغول میکشند، غارت میکنند، ویران میکنند، میچاپند و ایرانی را به روز سیاه نشانده اند ولی عاقبت همه این فاسدان و جنایتکاران بی دین که بویی از اسلام نبرده اند  به زودی محاکمه و تاوان این همه جرم و جنایت و چپاولشان را خواهند داد .

این فریاد  اقشار مختلف مردم ایران است
این فریاد  اقشار مختلف مردم ایران است
خامنه ای منکر اول در جنایت و دزدی
خامنه ای منکر اول در جنایت و دزدی
سفره های رنگین سران غارتگر رژیم آخوندی و سفره خالی مردم ایران
سفره های رنگین سران غارتگر رژیم آخوندی و سفره خالی مردم ایران
نفرین برحاکمیت شوم ولایت فقیه که مردم ایران در فقر غرق شده است
نفرین برحاکمیت شوم ولایت فقیه که مردم ایران در فقر غرق شده است