۱۳۹۴ آبان ۸, جمعه

ایران- خامنه ای تو ننگ تاریخ ایرانی

در یک اقدام تروریستی و جنایتکارانه ولی فقیه زهرخورده با شلیک بیش از 80 موشک کاتیوشا ساکنان بی دفاع کمپ لیرتی را هدف حمله یی کین توزانه وزبونانه قرار داد.
موشک باران جنایتکارانه خامنه ای و مزدوران عراقی اش به لیبرتی
موشک باران جنایتکارانه خامنه ای و مزدوران عراقی اش به لیبرتی

درود برتک تک شهیدان، درود بر روزی که زاده شدند و روزی که برای آزادی مردم ایران، برای حقوق بشر، برای عدالت و برای حاکمیت مردمی بدست شریرترین حاکم دوران در خون پاک خود غلطتیدند.
برای این شهدای قهرمان میهن نه گریه می کنیم و نه مرثیه می خوانیم. برای تمامی آنان، برای زندانیان سیاسی و هزاران مجاهد و مبارز دربند در سیاه چالهای قرون وسطائی رژیم آخوندی، سرود آزادی، سرود عزت و پایداری می خوانیم. برای عزم اشان، برای صلابت و برای « نه » گفتن شان به خامنه ای جنایتکار،  این حاکم خونریز و جبار و برای عشق و ایمان اشان به « رهبری مسعود رجوی» به سنت عیاران و اشرفیان قهرمان «یک دقیقه» کف میزنیم.
تصاویر شهیدان مجاهد اشرفی در قتل گاه لیبرتی
تصاویر شهیدان مجاهد اشرفی در قتل گاه لیبرتی
گلوی مرغ سحر را بریده اند و هنوز
در این شط شفق آواز سرخ او جاری است
ی بخون خفته شهیدان به شما باد سلام
ای بخون خفته شهیدان به شما باد سلام
اما نیاز ولی فقیه جنایتکار، این قاتل جوانان و مردم ایران به کشتار، شکنجه، ترور و صدور بحران به خارج از مرزهای کشور، بخوبی قابل فهم است. سخن از دیکتاتور خون ریزی است که اکنون در دورن پسا زهرخوران، تمامی کارت های استراتژیک خود را یکی پس از دیگری از دست داده است. عمق بحران های داخلی و شقه و شکاف در رژیم زهرخورده، شکست های استراتژیک در قماراتمی و همچنین باخت های زنجیره ای در صحنه های منطقه ای، در عراق، در سوریه و یمن و به تبع آن نیز در صحنه بین المللی، اکنون خامنه ای را برآن داشته تا دیوانه وار به مانند پایان عمر تمامی دیکتاتورها، خون بریزد و بحران سازی نماید. هدف و آماج جنایان ولی فقیه خونریز نیز همان نوک پیکان نیروی پیشاز میهنمان یعنی دلاوران و قهرمانان مجاهد خلق در رزمگاه لیبرتی است. همان پایگاه سرداران و ازادگان، همان امیر خیز دوران برای سرنگونی رژیم ضد بشری آخوندی. همان دلاور پیشتازانی که جام های زهر را یکی پس از دیگری به حلقوم خامنه ای ریخته اند.
روی دیگر سخن ما ایرانیان و خانواده های اشرفیان قهرمان در قتلگاه لیبرتی با ابواب جمع سیاست مماشا ت است. با آنانی است که اکنون در اوج «شب زفاف اتمی » با دیکتاتوری خون ریز خامنه ای بسر می برند. به آنانی که با چشم بستن بر نقض حقوق بشر، بر تروریسم، بر کشورگشایی رژیم آخوندی و بر تمامی قتل و کشتار ولی فقیه هنوز بدنبال « گندم ری» هستند، شرم کنید و بس کنید. برسراین قبری که روضه می خوانید هیچ «مدره ای نخوابیده» است. ..... ادامه مطلب را حتما بخوانید....

۱۳۹۴ آبان ۵, سه‌شنبه

ایران - هشدار احمد شهید گزارشگر ویژه ملل‌متحد در مورد موج اعدامها در ایران

از زمانی که روحانی شیاد دروغگو بر مسند قدرت در ایران رسیده علیرغم همه شعارهای پوچ و تو خالی از اعتدال و رفرم که داده بود نه تنها هیچ کاراعتدالی در زمینه اجتماعی نکرده است، نه تنها هیچ تغییری در وضعیت اقتصادی مردم ایجاد نکرده بلکه اکثر مردم هر روز بیشتر در گرداب فقر فرو میروند، بلکه موج اعدامها و کشتار جوانان هم رو به صعود بوده و افزایش یافته است. این در حالیست که در معامله با غرب خفه خون گرفته و مماشات چی که چشمانشان را به روی اینهمه جنایت در ایران تحت حاکمیت خامنه ای بسته اند، تعهداتی در این زمینه داده بود ولی از آنجایی که این رژیم خون آشام تنها با اعدام و بگیر و ببند و حتی با حذف همان مینیمم آزادیهای اجتماعی سر پاست لذا چوبه های دار چه در خیابانها و چه در زندانها همچنان برپاست و جان فرزندان این مرز و بوم را وحشیانه میگیرد تا چند صباحی این حاکمیت ننگین به حکومتش ادامه دهد . ولی دیر نیست که خلق به پا خاسته دودمان و ریشه این هیولای خونخوار خامنه ای و دار و دسته اش را میسوزاند و سرنگونش میسازد. 

اعدام ارمغان حاکمیت شوم آخوندهای جلاد
اعدام ارمغان حاکمیت شوم آخوندهای جلاد
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران
وی گفت: ”از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون حدود 700نفر در ایران اعدام شده‌اند و این اعدامها تا پایان سال احتمالاً به بیش از هزار نفر می‌رسد.“
روحانی شیطان دو چهره

۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

ایران- تهران - مراسم اولین سالگرد پر کشیدن ریحانه جباری زن قهرمانی که به دژخیم «نه» گفت

«… چه خوش خیال بودم که از قضات توقع عدل و داد داشتم. وقتی7سال در زندان زیر ضربه‌های بازجو فریاد می‌زدم و رکیک‌ترین الفاظ را می‌شنیدم، هیچ‌کس حمایتم نکرد…».

یحانه جباری زن شجاع ایرانی که علیه ظلم خامنه ای جلاد خروشید
ریحانه جباری زن شجاع ایرانی که علیه ظلم خامنه ای جلاد خروشید 

این جملات، از آخرین کلام‌های دختری شجاع به‌نام «ریحانه جباری» بود. زن 26ساله‌ای که به جرم دفاع از خود در مقابل یک مأمور اطلاعاتی رژیم آخوندی، که قصد تعرض به وی را داشت، به حکم قضات ضدشرع ولایت‌فقیه و به دست دژخیمان خامنه‌ای به چوبه دار سپرده شد.

روز یکشنبه 3آبان مراسم یادبود اولین سالگرد اعدام جنایتکارانه ریحانه جباری بر مزار وی در بهشت زهرا در تهران برگزار شد. 

شعله پاکروان مادر شجاع ریحانه جباری
شعله پاکروان مادر شجاع ریحانه جباری
دکتر محمد ملکی فعال حقوق بشر و اولین رئیس دانشگاه تهران
دکتر محمد ملکی فعال حقوق بشر و اولین رئیس دانشگاه تهران

                          

ایران- گسترده تر شدن اعتراضات و اعتصابات مردم به جان آمده از ظلم خامنه ای

هر روز فریاد وصدای اعتراض و اعتصاب مردم به جان آمده در مدرسه و دانشگاه در بازار و کارخانه و هر کوی و برزن به گوش میرسد. باشد تا این رود خروشان اعتراضات مبدل به دریای قیام مردم شده و بنیان حاکمیت شوم و ضد ایرانی ولایت فقیه را براندازد و آزادی و آسایش را به مردم ایران هدیه کند . 

فرمانداری کاشان
فرمانداری کاشان
کاشان - جمعی از کارگرانی که طی سال اخیر از کار اخراج شده‌اند، قصد تجمع و اعتراض داشتند که با یورش وحشیانه مزدوران نیروی انتظامی روبه‌رو شدند. 
کارگران می‌گفتند:” بیش از 6ماه است بیکار هستند و طلبهایی را از کارخانه‌هایی که یا تعطیل شده‌اند و یا دچار مشکلات مالی هستند، دارند ومسئولان استان، توجهی به وضع مردم و کارگران ندارند.“ 
کرمان - برای سومین روز كارگران در اعتراض به حقوق پرداخت نشده خود در مقابل دفتر این شرکت در کرمان تجمع اعتراضی برپا کردند.

رشت - معلمین پیش دبستانی گیلان در اعتراض به خودداری از استخدام رسمی آنها به‌عنوان معلمان حق ‌التدریس در مقابل استانداری رشت تجمع کردند و خواستار حذف شرط رشته مرتبط در قانون استخدام شدند.

ارومیه - دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به پایین بودن کیفیت غذای سلف سرویس دست به اعتصاب‌غذا زدند
 سینی‌های غذای خود را دست نخورده گذاشته و اعلام اعتصاب‌غذا کردند. 
دانشجویان همچنین در اعتراض به نداشتن خوابگاه برای دانشجویان جدید الورود در مقابل سلف‌سرویس دانشگاه تجمع کردند.

ایران- سوء‌استفاده سپاه از مردم فقیر سیستان و بلوچستان برای کشتارمردم سوریه

کشتار مردم سوریه بخش دیگری از جنایات خامنه ای این یزید دوران است که اینبار بوسیله جوانان و مردم فقیر و گرسنه بلوچستان با تطمیع آنها صورت میگیرد. جنگ و جنگ افروزی در منطقه از شگردهای حاکمیت شوم ولایت فقیه است که بیش از سه دهه است جوانان و مردم ایران را در تنور جنگهایی که به راه میاندازد کشتار و نابود میکند. بنابراین نباید حتی یک قدم برای این حکومت شیطانی برداشت چون ما به ازا‌ء آن هزاران کودک و زن و مردم سوریه کشته میشوند تطمیع آخوندهای جلاد را پس بزنید و شرف و انسانیت خودتان را به پول کثیف این ظالمین نفروشید.
پاسدار جنایتکار برای سو‌ء استفاده از مردم بلوچستان
پاسدار جنایتکار برای سو‌ء استفاده از مردم بلوچستان
شتار مردم سوریه در شهر دوما
کشتار مردم سوریه در شهر دوما
یک خبر: سپاه پاسداران جنایتکار در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اقدام به تطمیع و دعوت جوانان روستایی 'بیکار' و 'فقیر' برای شرکت در 'دوره‌های آموزشی' و آمادگی برای 'اعزام به سوریه' برای کشتن مردم سوریهمی‌کند.
افراد این مجموعه اعزام شده بین 18 تا 35سال سن دارند و به هر کدام مبلغ ماهیانه 2 میلیون و 500هزار تومان در ازای 45روز مأموریت و 45روز دیگر استراحت تعلق می‌گیرد.