۱۳۹۴ مهر ۱۸, شنبه

ایران- سوء تغذیه میلیون ها کودک ایرانی در حاکمیت شوم ولایت فقیه

بحران فقر و فلاکت بحدی است که به باور بسیاری از کارشناسان میلیون ها کودک ایرانی اکنون در معرض عوارض جانبی آن مانند «کم وزنی، کوتاه قدی، اختلالات رشد مغزی و جسمانی، کاهش ضریب هوش، افت شدید در فراگیری، پوکی استخوان و بالارفتن ضریب ابتلا به بیماری های مختلف » قرار گرفته اند». 

کودکان مظلوم ایرانی در فقر و فلاکت
کودکان مظلوم ایرانی در فقر و فلاکت

 کودکان ایران صاحب نفت و ثروت بدنبال لقمه غذایی در زباله دان!
 کودکان ایران صاحب نفت و ثروت بدنبال لقمه غذایی در زباله دان!


پسران امروز مردان فردای ایران چه آینده ای دارند ؟
پسران امروز مردان فردای ایران چه آینده ای دارند ؟

 

آیا به فقر میاندیشی ای دختر ایران؟
آیا به فقر میاندیشی ای دختر ایران؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چهره کریه فقر بویژه در میان کودکان و اقشار ضربه پذیر در حاکمیت چپاولگر آخوندی بحدی در جای جای میهنمان گسترش یافته است که متولیان حکومت نه تنها آن را آشکارا تبیین کرده، بلکه فراتر از آن « با افتخار» از پدیده ی فقر « سخن به میان» می آورند.
یک کارگزار حکومتی می گوید: ۸۰۰ هزار کودک ایرانی معادل یک چهارم تمام کودکان ایرانی دچار سوء مصرف پروتئین هستند که این موضوع سبب می‌شود تکامل مغزی برای این افراد شکل نگیرد.
به‌طور کلی ٤ عامل اصلی در بروز سوء تغذیه کودکان نقش دارند که عبارتند از فقر، نبود موادغذایی در محل، ناآگاهی‌های تغذیه‌ای و ابتلا به بیماری‌ها.
مغز ٨٠٠‌هزار کودک ایرانی (حدود یک‌چهارم کل کودکان ایرانی در این سن هستند) رشد نمی‌کند! و عامل این اتفاق هم سوءتغذیه این کودکان است. آنها این پرسش را مطرح کردند که آیا تا ٢٠‌سال آینده، یک چهارم جمعیت جوان ایران عقب‌ماندگی‌های ذهنی خواهند داشت؟ حتی فکرکردن به این موضوع هم دلهره‌آور است چه رسد به این‌که بدانیم این یک خطر واقعی است. ٩٠‌درصد رشد مغزی انسان‌ها تا شش سالگی آنها شکل می‌گیرد؛ بنابراین اگر رشد مغزی کودکی در این سنین تکامل نیابد، او تا آخر عمر، با ذهنی تکامل نیافته زندگی خواهد کرد»......ادامه مطلب را بخوانید....

ایران- ازهلاکت پاسدار جلاد همدانی بیشتر بدانید

پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه گفت: پاسدار حسین همدانی در یک کمین به هلاکت رسیده است. پاسدار همدانى سركرده نیروهاى متجاوز  رژیم در سوریه بود و به كشتار مردم و آزادیخواهان این كشور اشتغال داشت او از ابتدای قیام مردم سوریه در 4سال قبل، توسط سرکرده سپاه پاسداران ، برای خدمت به دیکتاتور سوریه و سرکوب مردم به این کشور اعزام شده بود.

کشتار مردم و کودکان سوریه به دست پاسداران ولایت فقیه و اسد جنایتکار
کشتار مردم و کودکان سوریه به دست پاسداران ولایت فقیه و اسد جنایتکار
همدانی قاتل جوانان ایران و مردم مظلوم سوریه
همدانی قاتل جوانان ایران و مردم مظلوم سوریه
در مورد پاسدار همدانی بیشتر بخوانید:
وی از موسسین سپاه پاسداران در کردستان بوده و نقشی مهمی در سرکوب مردم این منطقه در اوایل انقلاب داشته است. پاسدار حسین همدانی سال 93 طی سخنانی، به ارسال سلاح برای گروه‌های تروریستی در منطقه اعتراف کرد و گفت: ما امروز از نظر تسلیحاتی نه تنها به خودکفایی رسیدیم، بلکه بخشی از تسلیحات سازمانهای آزادیبخش منطقه را نیز ما تأمین می‌کنیم.

حسین همدانی در 22مهر 68 سرکرده سپاه و لشگر محمد رسول‌الله شد

پاسدار حسین همدانی از سرکوب کنندگان جنایت‌پیشه قیام سال 88 است. وی در 18 تیرماه همان سال در حالی که معاون سرکرده بسیج ضدمردمی بود با تأیید نقش بسیج در دستگیریهای گسترده گفته بود: ’آن‌قدر اطلاعات و اعتراف از اغـتـشاشگران به دست آمده که اگر تا مدتها همه رسانه‌ها بسیج شوند، نمی‌توان تمام این اعترافها را به مردم انتقال داد’.

ایران- ماجرای لغو تحریمها بیخ دار است، آیا آبی برای آخوندها گرم میشود؟!

کریستین ساینس مانیتور: به شرکتهای اروپایی که خواهان معامله اقتصادی با رژیم ایران هستند، هشدار داده شده که لغو تحریمهای رژیم ایران تا سال 2023 انجام نخواهد شد. 
روزنامه ساینس مانیتور

این هشدار در گردهمایی‌ای که هفته گذشته در ژنو بین کشورهای اروپایی و رژیم ایران برگزار شد، اعلام گردید همچنین ادامه تحریمهای آمریکا علیه رژیم ایران ـ در زمینه‌های تروریسم و حقوق‌بشر، یکی دیگر از بزرگترین مشکلات برای معامله با این رژیم است.

۱۳۹۴ مهر ۱۷, جمعه

ایران- حمایت و همبستگی با معلمین آزاده ایران در سایر کشورها

حمایت ایرانیان سوئد از معلمین
حمایت ایرانیان سوئد از معلمین
 روز چهارشنبه ۱۵ مهر، ایرانیان آزاده در یوتوبری (سوئد) در گرامیداشت روز جهانی معلم و در حمایت از معلمان آزاده و بپاخاسته میهن و معلمان زندانی در زندانهای رژیم آخوندی، یک تظاهرات در مرکز شهر برگزار کردند. در این تظاهرات نماینده اتحادیه سراسری معلمان سوئد شرکت کرده و حمایت اتحادیه معلمان سوئد را با تظاهرات و معلمان آزاده و بپاخاسته میهن با خواندن بیانیه اتحادیه سراسری معلمان اعلام کرد.....ادامه ....
اعتراض علیه رژیم آخوندی
اعتراض علیه رژیم آخوندی
حمایت و همبستگی ایرانیان سوئد از معلمین آزاده ایرانی
حمایت و همبستگی ایرانیان سوئد از معلمین آزاده ایرانی

ایران- اعتراضات بزرگ و گسترده معلمان و فرهنگیان شریف در روز معلم

در انقلاب ۵۷ که خمینی دجال و موج سوار مفت خور آنرا از مردم ایران دزدید، زمانی کمررژٰیم شاه شکست که قشر فرهنگی جامعه یعنی معلمین و دانشجویان و دانش آموزان وارد صحنه قیام شدند و مدارس را تعطیل کرده و درس آزادگی را در خیابانها و در صحنه نبرد با دیکتاتوری آموختند.

حال آخوندهای پا بگور هم از همین میترسند که معلمین و دانشجویان و فرهنگیان وارد صحنه شوند و طومار این رژیم پلید را در هم بپیچند بنابراین با بگیر و ببندد و زندانی کردن معلمین میخواهند رعب و وحشت ایجاد کنند و چند صباحی به عمر ننگینشان بدین وسیله ادامه دهند ولی دیگر فایده ندارد چون ناقوس و زنگ شروع قیام زده شد و بزودی رژیم سفاک ولایت فقیه خامنه ای دجال به گور سپرده میشود . 
تظاهرات معلمین در روز معلم برای گرفتن حق و حقوقشان
تظاهرات معلمین در روز معلم برای گرفتن حق و حقوقشان
تظاهرات معلمین در روز معلم برای آزادی معلمین زندانی سیاسی
تظاهرات معلمین در روز معلم برای آزادی معلمین زندانی سیاسی
اعتراضات گسترده معلمین
اعتراضات گسترده معلمین
اعتراض معلمین وحمایت آنها از زنداینان سیاسی
اعتراض معلمین وحمایت آنها از زنداینان سیاسی
معلمین آزاده خواستار آز ادي معلمان زنداني سیاسی، رفع تبعيض و تأمين حقوق و مطالبات عقب افتاده خود شدند
براساس فراخوان قبلي براي اعتراضات سراسري معلمان و فرهنگيان، روز پنجشنبه 16مهر 94 معلمان آزاده در تهران و ساير شهرها تجمع گسترده مقابل آموزش و پرورش كردند.

۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

ایران- ۱۸ میلیارد دلار از جیب مردم ایران بر باد فنا رفت

داستان اتمی ملاهای جنایتکار داستان طولانی است که از ۱۲ سال پیش در فراز و نشیبهای زیاد از فریب جامعه جهانی توسط آخوندها که برای پوشاندن و تحریف آن هر دجالگری و شیادی را بکار بستن شروع شد ولی النهایه فایده نکرد و با افشاگریهای مقاومت ایران بالاخره جام زهر اتمی در حلقوم خامنه ای این هیولای خونخوار ریخته شد . آخوندها برای بقای خودشان دنبال بمب اتمی رفتند تا هرچه بیشتر بکشند و غارت کنند و برای رسیدن به این هدف شوم میلیاردها دلار از سرمایه های این مردم محروم را در تنور ساخت بمب اتمی ریختند که در نتیجه اقشار مختلف مردم هر روز فقیرتر و بدبخت تر شدند کارتن خوابها، بی خانمانها، کودکان کار،اعتیاد و فحشاء،خودکشی جوانان و زنان ، پر شدن زندانها ، هر روز اعدام در کوچه و خیابان و زندان، کارخانه های تعطیل شده، مزارع خشک شده، منابع طبیعی نابود شده و ..... همه و همه از این پدیده شوم ولایت فقیه ناشی و صرف هزینه های سرسام آور اتمی ناشی میشود که ایران و ایرانی را صدها سال به قهقرا برده است . حال ببینید که چطور این آخوندهای شیاد مجبور شدند همه آنچه را که طی این ۱۲ سال بافته بودند به دست خود رشته کنند و از بین ببرند . 

خامنه ای جلاد با جام زهر اتمی بسوی سرنگونی میرود
خامنه ای جلاد با جام زهر اتمی بسوی سرنگونی میرود

ولی مردم ایران گرچه همه چیز خود را در این بازی شوم آخوندها از دست داده اند ولی غیرت و شرف آزاد زیستین و آزادیخواهی شان از دست نرفته و همین مردم ریشه دجالیت ولایت سفیانی را از بیخ و بن برخواهد کند و ابرهای تیره و تار و خونبار را با سرنگونی خامنه ای و رژٰیم پلیدش از ایران زمین پاک میکنند و صبح آزادی و آبادانی ایران فرا خواهد رسید.

روزنامه حکومتی رسالت در سرمقاله امروز 14مهر 94خود توافق اتمی را زیر سؤال برد و نسبت به عواقب زهرخوران اتمی هشدار داد نوشت: 
غنی سازی اورانیوم در ایران
غنی سازی اورانیوم در ایران
«دولت... طی دو دهه اخیر میلیاردها دلار و میلیاردها ریال هزینه تأسیسات هسته‌یی کرده است. توافق‌نامه وین چه بر سر این هزینه‌ها آورده است؟
پنج شرکت تابعه سازمان انرژی هسته‌یی میلیاردها دلار از بودجه عمومی هزینه کرده‌اند. با این توافق هزینه‌ استهلاک دارائی‌ها در مجتمع‌های عظیم آب سنگین اراک، فردو، نطنز، تهران، اصفهان و کاهش مالیت و سرمایه‌گذاری انجام شده در آنها چه می‌شود؟

ایران- زندان و زندانی (چه کج رفتاری ای چرخ چه بد کرداری ای چرخ)

زندانی سیاسی ارژنگ داودی

روز دوشنبه 13مهر 94 زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندان گوهردشت کرج به‌علت بیهوشی ناگهانی به خارج از زندان اعزام شد. 
ارژٰنگ داوودی زندانی سیاسی در سیاهچالهای خامنه ای جلاد
ارژٰنگ داوودی زندانی سیاسی در سیاهچالهای خامنه ای جلاد
ارژنگ که محکومیت ۱۰ ساله اول خود را به پایان رسانده، هنگام تحمل دوران محکومیت در احکام دیگری به ۲۰ سال و ۸ ماه زندان و سپس توسط شعبه ۱ دادگاه ارتجاع کرج به اعدام محکوم شده است.

افزایش فشار بر زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

دژخیمان خامنه‌ای در زندان گوهردشت کرج از ورزش کردن زندانیان سیاسی در زندان جلوگیری می‌کنند. 
زندان مخوف گوهردشت کرج قتلگاه آزادیخواهان ایران
زندان مخوف گوهردشت کرج قتلگاه آزادیخواهان ایران
دژخیمان حتی وسائل ورزشی دست‌ساز زندانیان را هم که خود با دبه، گچ و سیمان ساخته‌اند، ضبط می‌کنند.

خطر اعدام قریب‌الوقوع ۹زندانی در گوهردشت کرج


رژیم آخوندی روز دوشنبه 13مهر 94، نه زندانی محکوم به اعدام را که درسحرگاه روز چهارشنبه  اجرا میکند به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل کرده است.
مرگ ارمغان شوم ولایت فقیه شیطانی
مرگ ارمغان شوم ولایت فقیه شیطانی
این زندانیان محمد بیک محمدی، مجید جوان خلیل پور، مرتضی بیات، محمد میکاییل زاده، حمیدرضا اژدری، علیرضا رحیمی، داریوش شیرازی، محمد عزیزآبادی و محمد بیگی نام دارند.

۱۳۹۴ مهر ۱۳, دوشنبه

ایران- آمریکا- دستان خون آلود رژیم ایران

براستی برای اثبات حقیقت و بدست آوردن آزادی باید قیمت کلان داد و خائنین به ملتها را افشا کرد . دولتهایی که برای رسیدن به منافع حقیر اقتصادی چشمان خود را بر هر جنایتی علیه بشریت و انسانیت میبندند از جمله این افراد، اوباماست که اقداماتش نه تنها علیه مردم ایران بلکه علیه مردم خود #آمریکا هم هست چون دست رژیم جنایتکار و #تروریست آخوندهای ایران را برای هر جنایت و تروری باز گذاشته است . 
ولی تاریخ معلم خوبی است و دور نیست که #اوباما این رئیس بی عرضه شریک جرم آخوندها دردل تاریخ ثبت شود و تاوان آنرا نیز خواهد پرداخت. 
ننگ و نفرین بر او که عامل سر پا نگه داشتن آخوندهای خون آشام در #ایران است .
خامنه ای هیولای خون آشام و قاتل هزاران نفر در ایران،عراق،یمن،سوریه،لبنان و .....
خامنه ای هیولای خون آشام و قاتل هزاران نفر در ایران،عراق،یمن،سوریه،لبنان و .....
ننگ بر مماشات اوباما
ننگ بر مماشات اوباما

 باراک اوباما اولین رئیس‌جمهور آمریکا نیست که تلاش دارد دستان خون آلود رژیم ایران را نادیده بگیرد، #بیل کلینتون نیز همین کار را در تحقیقات اف.بی.ای در مورد انفجار برجهای خوبر در #عربستان در سال 1996 انجام داده بود. انفجاری که باعث کشته شدن 19 سرباز آمریکایی شد.
لوئیس فری که در زمان تحقیقات انفجار خوبر مدیر وقت اف.بی.ای بود نوشته است، چگونه تلاشهای وی برای فشار به دولت بیل کلینتون در جهت انجام تحقیقات در مورد نقش رژیم ایران در این اقدام تروریستی به هیچ نتیجه‌یی نرسید. ولی در سال 2001 یک هیأت منصفه در دادگاههای آمریکا 13 تبعه عربستان و
#لبنان را متهم به انجام این انفجار کرد و مقامهای رژیم ایران را شریک جرم در این اقدام تروریستی تشخیص داد.
وال استریت ژورنال
وال استریت ژورنال
سرمقاله #وال استریت ژورنال در ادامه می‌افزاید همان‌طوریکه باراک اوباما نیز گفته است ابهامی وجود ندارد که رژیم ایران بخشی از 100میلیارد دلاری که در صورت نهایی شدن توافق اتمی به‌دست خواهد آورد صرف تأمین مالی تروریسم خواهد کرد.
وال استریت ژورنال در پایان چشم‌پوشی دولتهای باراک اوباما و بیل کلینتون را اقدامی بسیار غیرصادقانه نامیده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.... ادامه مطلب را بخوانید.....