۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ایران - خامنه ای- روحانی و سگ دعوا بر سر اتمی

آخوند دجال روحانی تلاش میکند که میز مذاکره اتمی را همچنان برقرار نگه دارد و هر بار با شاخ و شانه کشیدن به ولی فقیه طلسم شکسته و دلواپسان نظام انها را میخواهد خاموش کند ولی این تلاش مذبوحانه است چون کار رژیم و باندهای جنایتکارش علیرغم همه امتیازهایی که مماشات گران به این قاتلین مردم ایران داده اند از این مسائل گذشته و روزبه روز بیشتر این جنگ و جدال گرگها به صحنه جامعه کشیده میشود و مردم به اعتراضات گسترده واژگونی این نظام فاسد را سرعت میبخشند.


خامنه ای و روحانی جنایتکار

عربده های دلواپسان وهارت و پورت خامنه ای بی عرضه که دیگر حنایش برای باند خودش هم رنگی ندارد هر چه بیشتر تلاطم این کشتی سوراخ شده و در شرف غرق شدن در دریای خروشان خشم مردم ایران را نشان میدهد .
روحانی دروغگو در تبریز خزعبلاتی میخواست به خورد مردم دهد که جوانان غیور تبریزی با شعارهای اعتراضی تو دهنش کوبیدند . مثل دانشجویان دانشگاه آزاد تهران که در ورود روحانی جلاد با شعار مرگ بر دیکتاتور ازاو استقبال کردند و تنفر و اعتراض خودشان را از این آخوند شیاد به نمایش گذاشتند.
باشد تا بزودی همین دانشجویان و قشر پیشتاز جامعه زهر سرنگونی را به حلقوم خامنه ای و روحانی خونخوار و همه آخوندهای ریز و درشت دزد و فاسد حاکم بر تهران بریزد و خلقی از ستم این جانیان نجات پیدا کند . 
تهاجم و مقاومت جوانان در برابر مزدوران انتظامی
مردم و قیام

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر