۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ایران - وقتی که شاه دزدان حرفه ای فریاد ”آی دزد، آی دزد“ سر میدهند

این شیوه قدیمی در رژیم پلید آخوندهاست که در جنگ گرگها هر یک از باندها با حربه سر دادن آی دزد آی دزد تلاش میکنند افتضاح دزدیهای میلیاردی باند خود را بپوشانند و با برجسته کردن دزدیهای باند رقیب خود را از مهلکه در برده و باند خود را سفید سازی کنند . 
شاه دزدان حاکم بر ایران
حتما یادتان هست بعد از بازداشت و محاکمه محمد رضا رحیمی البته در قسمت چهار ستاره اوین !!!! و بازداشت محترمانه شاه دزد دیگری به اسم حمید بقایی معاون دوم احمدی نژاد، حالا نوبت باند خامنه ای است، و وزیر نفت دولت سابق میخواهد تلافی کرده و ماجرای دزدی و رشوه خواری ایادی وابسته به باند رفسنجانی روحانی را برملا کند . 
عنتری و معاونین دزدش
آیا این غارتگران را میشناسید؟
آیا میدانید ثروت خامنه ای و آقا مجتبی یش چقدر است ؟
 حال این ماجرایی که میخواهند افشا کنند (پرونده کرسنت) است و پته نفراتی حتی از زمان دولت خاتمی را سلسله وار روی آب میریزد یکی نیست به این شاه دزدان بگوید همان بهتر که این چاه لجن دزدیهایتان را اینقدر هم نزنید بوی گند آن مردم را خفه کرده . 
منتظر باشید تا تاوان ریال ریال این چپاول و غارت سرمایه های مردم را پس بدهید و انتقام همه مردمی که بر دریای نفت نشسته ولی دنبال یک قرص نان برای سفره های خالی شان به فلاکت افتاده اند را از آخوندهای شیطانی بخصوص شاه دزدان خامنه ای و رفسنجانی و آقازاده های غارتگرتان گرفته و حق کودکان و زنان و مردان فقر زده ایران را از حلقومتان بیرون خواهیم کشید . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر