۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران- افشای قتل عام۶۷، جنایات خمینی هیولای لعنت شده،از زبان یک زندانی

بنفشه پشت میله ها دوباره در ۲۰۹
درخشش هزار و یک ستاره در ۲۰۹
طنین «زنده ام هنوز»، صدای «من نمرده ام»
شکستن سکوت یک هزاره در 209
براستی ابعاد قتل عام سال ۶۷ را چه کسی میداند؟ هر سال گوشه ای از این جنایت هولناک هیتلری افشا میشود.
 براستی که خاوران چگونه خاوران شد؟ 
آن جانهای پاک جوانان و نوجوانان و زنان و مردان مجاهد و سایر آزادیخواهان چگونه در گورهای جمعی دفن شد ؟ 
 فریاد آن دلاوران در زنجیر را چه کسی شنید؟ 
 خاوران خاک پاکی که هزاران هزار شهید در آن آرمیده ، سند جنایت خمینی و خامنه ای
 خاوران خاک پاکی که هزاران هزار شهید در آن آرمیده، سند جنایت خمینی و خامنه ای 
در ترس ازورود ارتش آزادیبخش به داخل کشور تمامیت رژیم در حال آماده باش قرار داشت. در زندان نیز شرایط فوق امنیتی اعلام شده بود. حتی خود پاسداران اجازه خروج از زندان نداشتند. از نیمه شب هر گونه تردد در فضای زندان اوین قدغن بود.
بدرستی نمیدانستیم چه میگذرد، هیچکس از یک دقیقه بعد خودش خبری نداشت. ما خودمان را به خدا سپرده بودیم. درست است که وحشت و اضطراب حاکم بود اما همیشه دلم به این خوش بود که من هم متعلق به این جمع هستم، هوادار مجاهدین هستم و سرنوشتی جدای از این جریان نخواهم داشت، و هر آن چه که برای همه باشد برای من هم هست.ملاقات با خانواده ها قطع بود،از بیرون خبری نداشتیم. رژیم تمام قوای خود را بکار گرفته بود و زمینه سازی های لازم برای اعمال این جنایت ضد بشری را فراهم کرده بود ابعاد جنایت آنقدر وسیع و گسترده است که حتی بالاترین مسئولین رژیم در ابتدا از درک آن عاجز بوده و دچار ابهام میشدند و شروع به نامه نگاری به خمینی شیطان کردند چون جنایت همچون هولوکاست اینقدر وسیع و بزرگ بود که خود دست پرورده های این هیولای خونخوار هم باورشان نمیشد و دچار ابهام و سوال بودند.....
خمینی هیولا و شیطان پلید
خمینی هیولا و شیطان پلید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر