۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

ایران - خامنه ای - اراجیف پاسدار جلاد سلامی

پاسدار سلامی: میز مذاکره را ترک کنید تا ما با آمریکاییها تعیین‌تکلیف کنیم   !!!

این ضرب المثل را شنیده اید که طرف  در قبرستان ازترس برای خودش سوت میزد ....
حال حکایت این پاسدار جنایتکار است که توسط خامنه ای ولی فقیه طلسم شکسته اش  کوک شده تا با هارت و پورت و دود و دم قدرت نمایی کند . 
یکی نیست به این ارازل قاتل و خون آشام بگوید شما اگر خیلی قدرت دارید دست از اعدام و شکنجه و زندان مردم ایران بردارید و دسته دسته مردان و زنان بی گناه ایرانی را به چوبه دار نسپارید تا برایتان مشخص شود که چند شب دوام میاورید . 

اعدام ۱۱تن در زندان قزلحصار کرج-16 اردیبهشت
دستگیری جوانان ایرانی

خیلی واضح است که جوانان و مردم ایران ریش و ریشه شما جنایتکاران را از خامنه ای جلاد گرقته تا روحانی دروغگوی ملعون که ژست حقوق بشر گرفته ولی هر روز بیش از قبل جوانان و زنان را مثل (نرگس محمدی) زندانی یا اعدام میکند، را میسوزانند و سرنگونی نظام ولایت فقیه سفیانی تان را به چشم خواهید دید و دیگر خط و نشان کشیدن برای کشورهای منطقه فراموشتان میشود .  


همانطور که خانم مریم رجوی درسنای فرانسه گفتند : رژيم ايران عميقاً بي ثبات است و به دروغ خود را ابرقدرت منطقه‌ جا مي‌زند. بدون مداخلات تجاوزكارانه و بدون بمب اتمي، قدرت ولي‌فقيه به سرعت رو به كاهش مي‌رود. همچنان كه بيش از 1500 اعدام در دوران روحاني به خاطر آن است كه رژيم بيش از هميشه خود را در مقابل مقاومت آسيب پذير مي بيند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر