۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

ایران - مجاهدین خلق - جنایات خامنه ای در لیبرتی

اشرفیان قهرمان حدود سه سال است که در لیبرتی هستند، بهتر است بگوییم در زندانی با اسم بی محتوای لیبرتی !

مکانی که مالکی این مزدور خامنه ای آنرا به زندانی تبدیل کرده و بعد هم با همان زندانبان دوره حکومت خودش به اسم مدیریت کمپ ! به دولت العبادی تحویل داد .
واقعا من بعنوان یک ایرانی هوادار مجاهدین خلق ازالعبادی سوال میکنم که فرق تو با مالکی در باره کمپ لیبرتی چیست ؟ اولیبرتی را  محاصره پزشکی کرده بود همانکار را نیز الان دارید انجام میدهید ، همه فشارهای دوران مالکی از فشارلجستیکی، غذایی، دارویی و درمانی را حالا هم انجام میدهید پس تفاوت این دو حکومت در چیست ؟ خوب است که العبادی از مالکی عبرت بگیرد و از کارکردهای ضد انسانی در کمپ لیبرتی جلوگیری کند . 
همچنین لازم است طبق فراخوان خانم مریم رجوی، آمریکا و ملل متحد هم برای پایان دادن به این محاصره جنایتکارانه اقدام فوری کنند . 

تا کنون ۲۵ اشرفی مجاهد که هر کدام گوهر وجواهری از گنجینه مردم ایران هستند بر اثر همین محاصره جنایتکارانه شهید شده اند که آخرین آن مجاهد شهید جلال عابدینی بود .
ای خامنه ای جلاد ننگت باد . 
باشد تا بزودی ارتش آزادی مردم ایران حکومت ننگین تو را به زباله دان تاریخ بیندازند و همه مزدوران عراقی ات هم بدنبال تو به گور سپرده شوند و حساب اینهمه جنایتی را که در حق مجاهد اشرفی چه در اشرف و چه در لیبرتی انجام داده اند را در دادگاههای بین المللی پس دهند، آنروز دیر نیست . 

محاصره ضدانسانی پزشکی لیبرتی و ایجاد تأخیرهای عمدی در رفت و آمد بیماران به بیمارستان ادامه دارد و در روزهای اخیر باعث شده است شماری از افراد قرارهای پزشکی خود را از دست داده و بی‌نتیجه به کمپ برگردند. قرارهایی که در برخی موارد ماهها در انتظار آن بوده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر