۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

ایران - بنزین بر شعله خشم مردم وبعد انفجار

 راستی چرا خامنه ای و روحانی که در در همه زمینه هاشکست خوردند اینبار دوباره از طریق گران کردن بنزین میخواهند مردم را سر کیسه کنند و خزانه های خالیشان را ازسفره خالی تر مردم پر کنند ؟
بعد ازاینکه به دستور روحانی قیمت بنزین بالا رفت و سهمیه بندی حذف شد مردم بجان آمده و خشمگین رباط کریم برآشفته و روز دوشنبه ۴ خرداد دست به اعتراض زدند و شیشه های پمپ بنزین را شکستند و مردم معترض با ماموران سرکوبگر درگیر شدند. این درگیری با اعتراض یک هموطن شروع شد که با سر دادن شعار مرگ بر خامنه ای، ماموران انتظامی بطرف وی یورش برده که مردم به کمک او شتافته و درگیری گسترده تر شد. در این جریان ۱۰نفر توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند. 
اعتراضات مردم رباط کریم برای گرانی بنزین
خامنه ای و روحانی بهتر است به جای غارت و چپاول از مردم فقر زده و به جان آمده ایران فکری برای جان به در بردن خود کنند که قیام نزدیک است و به دست همین مردم که آه دربساط و چیزی برای از دست دادن ندارند بزودی سرنگون خواهند شد . 
خانم مریم رجوی دریکی از سخنرانی های خود گفتند: در حال حاضربا افزایش جمعیت و بالا رفتن سرانه استفاده از خودروی شخصی، ایران یکی از نیازمندان بنزین و یکی از وارکنندگان این کالا در جهان است در حالیکه ایران روی دریایی از نفت خوابیده است.
ای ننگ برآخوندهای دزد و غارتگر که همه سرمایه های ایران را چاپیده و بالا کشیدند، حرث و نسل ایران را نابود کردند، نفت و ذخائر ملی و طبیعی ایران را بر باد دادند و زندگی مردم را به سقوط و نابودی کشاندند ولی روز جزا و حسابرسی از شیاطین عمامه دار نزدیک است و به سزای اعمالشان خواهند رسید . 
قیام برای پیروزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر