۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

ایران- خامنه ای در باتلاق- آهای چرا داد میزنی مگه چی شده ؟؟؟؟؟؟

  کلیپ جنگ گرگها

درگیریهای باندی بر سر مذاکرات اتمی که دلواپسان میگویند ظریف از مرز سرخ عبور کرده برخی ازاعضای مجلس را دیوانه کرده و جواد ظریف و تیم مذاکره کننده رژیم را زیر سؤال می‌برند که در مذاکرات هسته‌یی و توافقهای صورت گرفته امتیازات زیادی به طرف مقابل داده و خط قرمزهای نظام را رد کرده است.

جنگ و جدال ظریف و کوچک زاده در مجلس
  لذا روز یکشنبه ۳خرداد ظریف و عباس عراقچی از باند روحانی را به جلسه  غیر علنی مجلس فرا خواندند تا حسابشان را برسند . این نشست به مدت دو ساعت به طول انجامید. آش آنقدرشورو جنگ گرگها بالا گرفته بود که ظاهرسازی جلوی خبرنگاران را نیز کنارگذاشتند طوری که یکی ازآنها نوشت: 
جنگ گرگها
 
جنگ و جدال درمجلس آخوندها
خبرگزاری ایسنا : رسایی و کوچک زاده مقابل ظریف و رو به روی جایگاه ناطقان ایستاده و فریاد می زدند. و با ظریف درگیری لفظی پیدا کردند. این جدالها در درون ادامه دارد کما اینکه در بیرون مرزهایشان هم با تروریسم و بنیادگرایی کشتار و ناامنی صادر کرده تا اذهان عمومی را از وضع پتال داخلی شان منحرف کنند .
دو عامل اساسی وجود دارد که استراتژی شکست را تشکیل می‌دهد: یکی سستی نشان دادن دولتهاي غرب در برابر برنامة رژیم ایران برای تولید بمب اتمی است، دیگری هرگونه شریک کردن این رژیم در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و دخالت دادن آن در عراق و سوریه است.
چرا مماشات نسبت به برنامة اتمی این رژیم، خطرناک است؟ چون سلاح هسته‌یی در دست یک فاشیسم مذهبی  عامل بی‌ثباتی در منطقه و حامی اصلی تروریسم است.

وشریک کردن این رژیم در عراق خطرناک است، چون  نیروی تروریستی و سپاه قدس شروع به تهاجم بهسایر کشورها کرده و منطقه را در آتش و خون فرو می‌برد 
با اینهمه راه حل نیز در دسترس و مشخص است و آن : به رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران بعنوان تنها آلترناتیو و جایگزین رژیم ضد بشری آخوندی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر