۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

ایران- فدریکا موگرینی- جاهل که خطا کند جبران ناپذیر است

افتضاح سفر خانم موگرینی به ایران تحت حاکمیت ملاهای شیطانی اینقدر بالا گرفته که شخصیتهای کشورهای عربی و غربی علیه او موضع گرفتند . بواقع از این خانم باید پرسید در کویر دنبال کدام سراب میگردید؟ آیا بیش از یک دهه که فریب خوردید و توسط آخوندهای دجال سر دوانده شدید کافی نیست؟ شرم بر تو که در ایران بودی و در همان زمان در زندانها بیش از ۱۰ اعدام صورت گرفت که یکی از آنها زن بود ولی خفقان گرفته و چشمان و دهانتان را بستید و هیچ اعتراضی نکردید که مبادا به خامنه ای و روحانی جنایتکار، قاتلین خونریز مردم ایران را خوش نیاید . 

وای بر شما مماشات گران که با خون جوانان و زنان و مردان ایران با آخوندهایی که بویی از انسانیت نبرده اند معامله میکنید مگر منافع حقیر اقتصادی چقدر به شما وفا میکند ؟

 ولی خانم فدریکا این را بدان که این لکه ننگ بر پیشانی خودت و ارگانت تا ابد نزد مردم ایران خواهد ماند .

و چه خوب انور قرقاش وزیر خارجه امارات گفته که تو فاقد فهم تفرقه افکنی رژیم ایران هستی، و منهم اضافه میکنم فاقد ذره ای انسانیت هم هستی وگرنه حتما نقض حقوق بشر در ایران مسئله جدی روی میزت میشد و اینطور حقیرانه و ذلت بار دست به سینه جلوی آخوندها نمی ایستادی حتی حاضر شدی در حالیکه اعتقادی به روسری نداری ولی تو سری آنرا از ملاهای مرتجع هم بپذیری !!! ننگ بر همه شما مماشاتگران .

فدریکا موگرینی و همراهانش در ملاقات با روحانی و لاریجانی قاتلان مردم ایران
فدریکا موگرینی و همراهانش در ملاقات با روحانی و لاریجانی قاتلان مردم ایران
خبرگزاری رویتر: وزیر خارجه امارات متحده عربی، انور قرقاش گفت: موگرینی تفرقه افکنی سیاست رژیم ایران را درنیافته و تعریف و تمجید او از مقامهای رژیم ایران، که با آنها بر سر توافق اتمی مذاکره کرده بود، بیجاست.
وی در توئیتر خود نوشت: ”مقاله موگرینی در گاردین فاقد محتوی و فهم سیاست منطقه‌یی و تجاوزکارانه و لحن فرقه‌گرایانه رژیم ایران است که خاورمیانه را قطبی کرده است “.

۴ نظر: