۱۳۹۴ شهریور ۲, دوشنبه

ایران- شرایط ضدانسانی زنان زندانی در زندان قرچک ورامین

 زنان زندانی در ایران تحت حاکمیت ملاهای جنایتکار و قوانین زن ستیزانه و ظالمانه خامنه ای بر علیه زنان، بدترین زندگی را در ایران و زندانهای مختلف بر آنها تحمیل کرده است. آخوندهای هرزه و پلید که هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستند و ماکزیمم کاری که از زن میخواهند بچه داری و چرخاندن زندگی مردانشان است با تحقیر و توهین در اجتماع میخواهند زن را خانه نشین و از هر فعالیتی باز دارند ولی زنان آزاده ایرانی با به جان خریدن همه سختیها و زندان و دار و درفش به ستیز با این آخوندهای جنایتکار برخاسته اند و با شورش و قیام النهایه بنیان این ظالمان جلاد را  برخواهند چید.

 همانطور که خانم مریم رجوی در سخنرانیهای مختلف گفتند  آخوندهای زن ستیز بالاخره ضربه را از جایی خواهند خورد که به حساب نمی آوردنشان. آری این زنان به پا خاسته ایران نیروی تغییر و آینده ایران زمین هستند.

 به یک نمونه از فشار بر زندانیان زن در زندانها توجه کنید:

زن ایرانی در بند و زندان ملاهای جنایتکار
زن ایرانی در بند و زندان ملاهای جنایتکار

بیش از یک هفته است که فاضلاب سالنهای ۵، ۶ و۷ زندان قرچک ورامین (شهر ری) در حیاط این زندان که زندانیان از آن به‌عنوان هواخوری استفاده می‌کنند بالا زده است. بوی بد و متعفن فاضلابها باعث شده است که امکان هواخوری از صدها زن زندانی سلب شود. دژخیمان خامنه‌ای از این وضعیت به‌عنوان وسیله‌یی برای شکنجه زندانیان استفاده می‌کنند.

زنان زندانی در حاکمیت خامنه ای جلاد
زنان زندانی در حاکمیت خامنه ای جلاد

به‌رغم اعتراضات زنان زندانی، زندانبانان از پاسخ گویی به خواسته‌های زندانیان و رفع این مشکل حاد خودداری کرده و با رفتاری وحشیانه و غیرانسانی با زنان زندانی برخورد می‌نمایند.
از طرفی دیگر زندانبانان هر ماه یکبار اقدام به تخلیه زباله‌ها از زندان که محل نگهداری آنها در نزدیکی فروشگاه زندان می‌باشد می‌کنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر