۱۳۹۴ شهریور ۲, دوشنبه

ایران- خروشان حرکتهای اعتراضی بر علیه حاکمیت شوم خامنه ای

بی آبی، قطع یارانه، گرانی شهریه و بیکاری علت تجمعات و اعتراضها در تهران، سنندج، قروه و کرج

تهران اول شهریور94 - دانشجویان دانشگاه آزاد سوره واقع در خیابان آزادی تقاطع خوش، در اعتراض به افزایش 25درصدی شهریه‌ها، اقدام به تجمع اعتراضی کرده و خواهان لغو این تصمیم از طرف ایادی رژیم در دانشگاه شدند و اعلام کردند تازمانی که این تصمیم لغو نشده به تجمع خودشان ادامه خواهند داد.

اعتراضات دانشجویان
اعتراضات دانشجویان

تهران اول شهریور 94 - غرفه‌داران میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران که برای اعتصاب قبلی نیز اخطار دریافت کرده بودند، امروز نیز در بدو ورود کارگزاران حکومتی به میدان تره بار، کل محوطه میدان را ترک کردند و به استراحتگاه و دفتر این میدان رفتند و به این ترتیب اعتراض خود را به نظارتهای پیاپی و همچنین گران فروش خواندن این بازاریها برای تبرئه شهرداری و تعزیرات، اعلام داشتند.  

اعتراضات در میدان بار تهران
اعتراضات در میدان بار تهران

کرج-صبح روز یکشنبه اول شهریور 94 گروهی از ساکنین خیابانهای اهری و پیک در اعتراض به قطع مداوم آب و ایجاد مشکلات جدی برای خانواده‌ها در محل تجمع اعتراضی کردند و خواهان حل این مشکل شدند.
به گفته اهالی محل به‌رغم مراجعات متعدد به شهرداری و سازمان آب، ایادی رژیم هیچ اقدام جدی برای حل این معضل نکرده و روزانه از ساعت 10 صبح تا 3 بعد ازظهر با قطع مستمر آب مواجه هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر