۱۳۹۴ شهریور ۱۳, جمعه

ایران- افشای یک دزدی نجومی دیگر سران رژیم منحوس ولایت فقیه

هر روز به آمار گرسنگان در ایران اضافه میشود هر روز مردم بیشتری به زیر خط فقر میروند وعامل آن کسی جز خامنه ای دزد جنایتکاراول و بعد هم رفسنجانی اکبر شاه کوسه و آقازاده هایشان و دیگر سران قالتاق است که تمام سرمایه های ایران را به یغما و غارت بردند. هر شب و روز به آمار کارتن خوابها اضافه میشود هر روز یک فاجعه از شدت فقر و یک خودسوزی برای نجات پیدا کردن اززندگی و فقر و فلاکت. 

کارتن خوابی ثمره شوم حاکمیت ولایت فقیه
کودکان معصوم بی پناه در ایران کارتن خوابند
ولی ای کاش هموطنان عزیزمان به جای اینکه با خودسوزی و خوردن سم خودشان را بکشند قیام کنند و حق خودشان را از این آخوندهای دژخیم بگیرند، قیام کنند و این رژیم سفاک را تا خشت آخر سرنگون و به مجازات برسانند، روز حسابرسی از منکر و شیطان اول یعنی خامنه ای جلاد و دیگراعوان وانصار پلیدش بزودی فرا خواهد رسید.
روز مجازات شما شاه دزدان جنایتکار به دست مردم میرسد
روز مجازات شما شاه دزدان جنایتکار به دست مردم میرسد

یک فقره دزدی ۴میلیارد تومانی در سیستم بانکی رژیم ایران در جریان درگیریهای باندی برملا شد. ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل رژیم روز چهارشنبه 11شهریور 94 با خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا گفت: «یک فرد با افتتاح حدود سه هزار حساب قرض الحسنه و دریافت حدود سه هزار کارت بانکی و جابه‌جایی پول بین حسابهای مختلف و بین بانکی در مدت کوتاهی 40میلیارد ریال فساد مالی انجام داده است». 

مرگ بر خامنه ای دزد بزرگ
مرگ بر خامنه ای دزد بزرگ

رئیس بازرسی کل رژیم نه نام بانک و نه نام فرد مزبور را اعلام نکرد!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر