۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

ایران- خامنه ای و روحانی... الا یا ایها الباغی!

در نظام ولایت فقیه که سگ صاحبش را نمیشناسد و جنگ گرگها بالا گرفته و هر کس از یک طرف عبای مندرس عظمای ولایت را میکشد و اون خمینی کفن پاره را در گورش میلرزاند این طنز زیبا را برای شما عزیزان بیننده وبلاگم میگذارم که کمی صفا کنید ....

خامنه ای و روحانی و رفسنجانی سه مفسد جنایتکار حاکم بر ایران
خامنه ای و روحانی و رفسنجانی سه مفسد جنایتکار حاکم بر ایران
خامنه ای لعنتی تو دشمن ملتی
خامنه ای لعنتی تو دشمن ملتی

گفت: شنیدی خامنه‌ای گفته «اصرار داریم که حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوقها بیایند».




گفتم: در اوایل انقلاب می‌گفتند «هر کس که رأی نداده، حق نظر نداره»! بعداً گفتند حتی هر کس بخواهد وارد مجلس بشود، باید التزام به ولایت‌فقیه داشته باشد. 

گفت: بعله بعداً هم گفتند حتی التزام عملی کافی نیست. یعنی باید قلبشان را هم تفتیش کنیم که به خامنه‌ای ملتزم هست یا نه.
گفتم: پس چه چیز باعث شده که می‌خواهند کسی که نه نظام را قبول داره نه ولی‌فقیه را، برود رأی بدهد! 
گفت: می‌گوید تو بیا توی حوزه انتخاباتی، فحش هم بده من رأی حسابش می‌کنم. آخر، اوضاعم خرابه! حرف دلش این است:
الا یا ایها الطاغی! بیا در پای صندوقها
نیایی، بنده می‌آیم به پابوست، به پاتوقها
الا یا ایها الباغی گدای توست این سائل
که در کار نظام اینک، بسی افتاد مشکل‌ها
به بوی یک عدد فحشی که بندازی تو در صندوق
شنای قورباغه می‌کنم در لای و در گل‌ها
مرا میلیاردها ثروت، به کی خواهد رسید اینک؟ 
که عزراییل می‌گوید، بالام! بربند محمل‌ها
نمی‌دانی به چه حالی فتادستم ز بدحالی
پس از آن که زدم بالا سه چتول زان هلاهل‌ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر