۱۳۹۴ دی ۲۵, جمعه

ایران- وقتی که دژخیم میگرید و حلقه انزوا اینگونه تنگتر میشود

این روزها تب و تاب و تنشهای درونی رژیم برای اجرای برجام خفت بارهر چه بیشتر شده است و همه عمله و اکره ولایت فقیه شیطانی را به دست و پا انداخته...

خامنه ای جنایتکار قرن
خامنه ای جنایتکار قرن

رفسنجانی بنیانگذار برنامه اتمی رژیم و جنایتکاری که دستش درخون مردم ایران است
رفسنجانی موسس برنامه اتمی رژیم و جنایتکاری که دستش درخون مردم ایران است
صدیقی آخوند جانی و قاتل مردم ایران که باید مجازات شود
صدیقی آخوند جانی و قاتل مردم ایران که باید مجازات شود


ظریف و صالحی از جلادان نظام ولایت فقیه
ظریف و صالحی از جلادان نظام ولایت فقیه

 




سخنگوی آژانس اتمی رژیم ازآمدن هیأت بازرسان به ایران خبر داد تا خارج کردن قلب رآکتور اراک و انباری کردن سانتریفیوژها را بررسی و تأیید کنند همان رآکتوری که سالیان است هزاران میلیارد پول و سرمایه مردم  ایران را به کامش ریخته اند نان را از سفره مردم دزدیدن میلیونها نفر زیر خط فقر زندگی میکنند، چرخ کارخانه ها از حرکت ایستاد اعتیاد و فحشا گسترش پیدا کرد و هزاران بلای دیگر را بر سر مردم ایران فرود آوردند . هر روز جوانان این مرز و بوم را به دلایل واهی و یا مخالفت با هیولای آدمکش ولایت فقیه بر سر دار میبرند شاید که دیر زمانی به حیات ننگینشان ادامه دهند. بله عاقبت برنامه هسته ای خامنه ای جز خواری و ذلت و وطن فروشی چیزی عاید مردم نکرده است . 

دلواپسان به‌خاطر انجام این اقدامات کف بر دهان آوردند، روحانی و رفسنجانی بی‌تابانه لحظه تأیید اجرای برجام را انتظار می‌کشند تا شاید حلقه طناب تحریمها شل و سپس گشوده شود. آیا نظام ولایت فرصت تنفس مجدد و تجدید قوا را خواهد یافت؟ 
از طرف دیگر اوباما این رئیس جمهور بیعرضه که تمام دوران حکومتش جز مماشات و امداد رسانی برای آخوندهای تروریست کاری نکرده است گفته  ما سبب شدیم که ایران برنامه اتمی خود را به عقب براند و مواد اتمی خود را فورا به خارج از کشور بفرستد. وجان کری هم اعلام کرد، قلب نیروگاه اراک با بتن پر شده است و اورانیوم غنی شده به روسیه منتقل شده است.
قلب نیروگاه اتمی اراک بتون ریزی شد
قلب نیروگاه اتمی اراک بتون ریزی شد
خب برآیند این تحولات چیست که اینقدر بیت  العنکبوت خامنه ای را میلرزاند و باندهای دزد و قالتاق خامنه ای رفسنجانی را به جان هم انداخته است؟ واقعیت این است که ترس و هراس همه این جنایتکاران از قیام مردم و جوانان ایران است که لرزه سرنگونی را به جانشان انداخته است.
آری ولایت فقیه سفیانی آخرین روزهای عمر ننگینش را میگذراند و علیرغم همه تشبثاتش در منطقه و صدور تروریسم و قتل و کشتار در سوریه و عراق و اعدامهای روزانه در ایران دیگر نمیتواند این رژیم پا بگور را از ورطه سرنگونی نجات دهد.... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر