۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

ایران- خامنه ای- هشدار پشت هشدار! سرنوشت قذافی در انتظار ماست!

واقعا کابوس سرنگونی خواب و آسایش را از خامنه ای و سایر آخوندهای جنایتکار ربوده است . در این دور مذاکرات که به پت پت افتاده اند رو آوردند به اینکه از تاریخ درس عبرت بگیرند، لابد می‌دانید که یکی از نگرانیهای دلواپسان باند خامنه‌ای، در مخالفت با کشیدن دندان اتمی، سرنوشت قذافی است که برای خلاصی از تحریمها، ازهمه برنامه اتمی خودش دست کشید، تمام تجهیزات هسته ای خودش را بار کشتی کرد و به آمریکا فرستاد. اما و به تعبیر رژیم بعد چون دیگر قدرتی نداشت و از او نمی‌ترسیدند، بمباران و ساقطش کردند و او را کشتند. 

این است عاقبت جنایتکاران خامنه ای عبرت بگیر!
اخیرا تلویزیون ملاها یک برنامه ای تحت عنوان «نقطه عطف تاریخی» با تاریخچه‌یی از روی کار آمدن قذافی، که ابتدا مواضع و ژستهای ضد آمریکایی و ضدغربی داشته و... اینگونه شروع میکند: «سیاستمداری که روزی اعراب را به دشمنی و مقابله با آمریکا فرا می‌خواند در سالهای پایانی حکومت خود با آمریکاییها پیمان همکاری امنیتی و هسته‌یی امضا می‌کند. این چرخش 180درجه‌ای از کجا ناشی شده و چه سرانجامی خواهد داشت؟». در تمام طول این گزارش تلاش شده مشابهت های وضعیت دوران قذافی را با وضعیت کنونی رژیم مقایسه کند واقعاً هم مشابهتها خیلی زیاد است، محرومیت از حمایت مردمی و پایگاه اجتماعی، اتکای اقتصاد به درآمد نفت و انزوای سیاسی منطقه‌یی و بین‌المللی ... و بعد هم روی مشابهت سرنوشت قذافی و خامنه ای جنایتکار تیز میشود . و اینگونه مشخص میشود منظور گذاشتن اسم این برنامه با عنوان نقطه عطف تاریخی چیست ؟ ضمناً روشن می‌شود که چرا رژیم از طرح مسائلی مثل حمایت از تروریسم و حقوق‌بشر این قدر وحشت دارد.

بله، دیکتاتور تنها از دیکتاتور نصیحت می‌پذیرد! انگار نه انگار که این مردم لیبی بودند که سرنوشت قذافی را رقم زدند. البته این قسمت از درس لیبی را که ولی‌فقیه نیاموخته، مردم ایران به او خواهند آموخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر