۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

ایران- ولایت فقیه- ممانعت رژیم ایران از ورود زنان برای تماشای مسابقه والیبال در استادیوم آزادی

خامنه ای و ملاهای متحجر کماکان از ورود زنان حتی خبرنگار زن به استادیوم آزادی ممانعت میکند. این رژیم زن ستیز در وحشت از حضور زنان، یگان ویژه اسب سوار و یگانهای ویژٰه نیروی انتظامی را با لباس و تجهیزات جدید در نزدیکی محل برگزاری مسابقه مستقر کرده بود.

 
از دو هفته پیش زنان تهرانی اعلام کردند که برای تماشای مسابقه در این استادیوم حضور خواهند یافت تا مسابقه والیبال تیمهای ایران و آمریکا را ببینند. به‌دنبال این اعلام، چماقداران خامنه‌ای موسوم به انصار اعلام کردند که اجازه ورود زنان به استادیوم را نخواهند داد. 
زن ستیزی آخوندها حتی در ورزشگاهها 

فدراسیون جهانی والیبال با تک‌جنسیتی شدن محیطهای ورزشی به‌شدت مخالف است و اعلام کرده‌اند که در صورت تک‌جنسیتی شدن سالنهای والیبال در ایران و ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه، رژیم آخوندی از میزبانی در سطح یک لیگ جهانی والیبال محروم خواهد شد.
علیرغم این فدراسیون والیبال رژیم روز پنجشنبه‌ رسماً اعلام کرد از فروش بلیط به زنان خودداری می‌شود.
مقامهای امنیتی و اداره کل حراست وزارت ورزش رژیم، گنجایش سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به شش هزار و ۲۵۰ نفر کاهش دادند تا به این وسیله زنان نتوانند شرکت کنند.
همچنین فدراسیون والیبال آخوندها از حضور فیلمبردار زن خبرگزاری فرانسه در سالن مسابقه برای تهیه گزارش وحضور معاون فدراسیون والیبال بانوان در سالن مخالفت کرد.
لعنت بر این آخوندهای شیطانی و زن ستیز، بدانند که بزودی به دست همین زنان به زباله دان و قعر دره تحجر که از آن بیرون آمدند سرنگون خواهید شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر