۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

ایران- مجاهدین- وزیر حقوق‌بشر عراق با مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندی تحت عنوان خانواده ساکنان لیبرتی ملاقات کرد برای زمینه‌سازی شکنجه روانی و کشتار ساکنان

 رژیم پا بگور آخوندی که در گرداب انواع توطئه ها غرق شده میخواهد بدینوسیله میخواهد به هر خس و خاشاکی چنگ بزند تا از این ستون به آن ستون برایش فرجی باشد در عقب افتادن سرنگونی اش. ولی خامنه ای و روحانی شیاد بدانند که از سرنگونی گریزی ندارند و تجربه شکنجه روانی که در اشرف با 300 بلندگو راه انداخته بودند را فراموش نکنند که النهایه پوزه همه مزدوران وزارتی در قالب خانواده الدنگ به خاک مالیده شد . 
شکنجه روانی مزدوران وزارت اطلاعات با 300 بلندگودر اشرف
اینبار با وارد کردن مهدی بیاتی وزیر حقوق بشر عراق که خود از مزدوران گروه تروریستی بدر و تحت امر نیروی قدس است تلاش میکند که با ملاقات با مزدوران صادراتی خامنه ای به لیبرتی زمینه کشتار و و شکنجه مجاهدین راه آزادی مردم ایران را فراهم کند . 
کمپ محاصره شده لیبرتی
این مزدوران با دروغهای سخیف علیه مجاهدین شایعه پراکنی میکنند که مقامهای رده بالای مجاهدین با فشار مانع دیدار اعضا با خانواده‌هایشان می‌شوند .این اولین بار نیست که بیاتی با تکرار اتهامهای دروغ دشمنی خود را با مجاهدان لیبرتی بارز کرده و برای کشتار آنها زمینه‌سازی می‌کند.
مداخله رسمی و علنی وزارت حقوق‌بشر و استفاده از امکانات دولتی در خدمت این مزدوران یک گام خطرناک دیگر علیه لیبرتی است. به‌خصوص که همزمان رژیم به زمینه‌سازیهای مطبوعاتی جدیدی برای سرکوب ساکنان پرداخته است .
مقاومت ایران دولت آمریکا و ملل‌متحد را فرا می‌خواند تا بر اساس تعهدات مکرر و مکتوب شان در قبال سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی از دولت عراق بخواهند اقدامات خصمانه وزارت حقوق‌بشر عراق علیه ساکنان لیبرتی را متوقف سازد و اجازه ندهد که رژیم آخوندی با استفاده از امکانات دولتی عراق آنها را که همه پناهنده و مشمول حفاظتهای بین‌المللی هستند تحت شکنجه روانی قرار داده و برای به راه‌انداختن یک قتل‌عام دیگر زمینه‌سازی کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر