۱۳۹۴ مرداد ۲۹, پنجشنبه

ایران- قاتل زهرا کاظمی وجوانان قیام ۸۸ و زندانیان کهریزک تبرئه شد !!!

میرمجید طاهری وکیل مدافع خانواده شهید قیام محسن روح الامینی که در کهریزک و به دستور مرتضوی جنایتکار به‌شهادت رسید به تبرئه مرتضوی اعتراض کرد.


این است عدالت یک مشت آخوند دزد و جلاد از خدا بیخبر که بی محابا خون میریزند و چپاول میکنند و وقتی هم قرار است محاکمه و دادگاهی شوند حکمی جز تبرئه از بیدادگاههای این جنایتکاران نمیگیرند . باشد تا در دادگاه مردم روز بازخواست و حساب پس دادن این جانیان فرا رسد و آنروز است که خامنه ای خونخوار با اعوان و انصارش در دادگاه خلق به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سعید مرتضوی قاتل جوانان قیام ۸۸
سعید مرتضوی قاتل جوانان قیام ۸۸

 حال سعید مرتضوی جلاد و قاتل زندانیان کهریزک از جمله زهرا کاظمی که به دست او کشته شد را تبرئه کنید ولی جوانان بیگناه را به اسم قصاص بالای چوبه دار ببرید. 

سعید مرتضوی قاتل زهرا کاظمی
سعید مرتضوی قاتل زهرا کاظمی

دور نیست که دودمان این حاکمیت شوم و بد شگون قرون وسطایی در هم پیچیده و سرنگون میشود و در آنروز حکم واقعی سعید مرتضوی جانی و ولی فقیه اش که سردمدار دزدان و قاتلان است همراه با همه آخوندهای جنایتکار داده و اجرا خواهد شد . 

قضاییه ولی‌فقیه ارتجاع دژخیم سعید مرتضوی دادستان پیشین رژیم در تهران را از اتهام معاونت در قتل قیام‌کنندگان 88 تبرئه کرد.
این قاتل جوانان قیام کننده، تنها به یک‌سال حبس که شش ماه آن تعلیقی است و حدود 47میلیون تومان رد مال آن هم برای دزدیهای نجومی در سازمان تأمین اجتماعی متهم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر