۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

ایران - بنظرتان آیا خامنه ای دنبال جنگ جدید درمنطقه است ؟؟؟

این روزها که خبرها را دنبال میکنم میبینم که مثل سال ۵۹ شروع جنگ ۸ ساله با عراق، همیشه آخوندهای دجال و فرصت طلب دنبال این هستند که مثل امام گور به گوری شان برای سرکوب داخل یک جنگی در منطقه ایجاد کنند . آنها برای پنهان کردن ضعف و وحشت از سرنگونی همه تلاش شان را برای صدور بحران و تروریسم بکار میبرند تا اذهان کشورها را منحرف کرده و در داخل ایران بیش از پیش زندان و شکنجه را گسترش دهد و چوبه های دار و اعدام را به پا کنند . 
خبرهای یمن و دخالتهای خامنه ای جنایتکار در منطقه بیانگر اوج ضعف و درماندگی آنها در داخل ایران میباشد، بخصوص که این روزها نشان این آتش افروخته شده را در مهاباد با قتل فجیع و مظلومانه فریناز خسروانی و دیگر شهرهای کردستان میتوان دید .
 
اما آنچه که مد نظرم هست بابی جدید از آتش افروزی ولی فقیه جنایتکار در ادامه جنگ یمن کشاندن این جنگ به عربستان سعودی است، ولی قاطعیت ملک سلمان و دولت عربستان که در مقابل دود و دم آخوندهای پیزوری مرعوب نشده و سیلی محکمی بر بنا گوش روحانی و خامنه ای و رژیم تروریست و بنیادگرای آنها نواخت که قابل تحسین است . 

ای کاش اوباما و دولت آمریکا هم همینقدر در مقابل خامنه ای جدی و قاطع بودند و اینقدربرای مذاکرات اتمی با آخوندها از موضع ضعف و بدبختی  برخورد نمیکردند . در حال حاضر رژیم حاکم بر تهران تک تک کشورهای هم پیمانش را در منطقه   مورد تعرض قرار میدهد ولی آمریکا چشمش را بسته و به روی خودش نمیاورد آیا این است اقتدار یک ابرقدرت ؟ یا این است اوج مماشات با خامنه ای و ملاهای جلاد و به عبارتی خیانت به هم پیمانان ؟؟؟!!!  
بگذریم، هر چه که باشد ولی به ملک سلمان درود میفرستم که گول وعده و وعید تو خالی آمریکا را نخورد و همراه با سایر کشورهای عربی قاطعانه در مقابل تجاوزات خامنه ای شیطان و اختاپوس خونریز در منطقه ایستاده است و قطعا پیروز میشود .  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر