۱۳۹۴ شهریور ۲۳, دوشنبه

ایران- آتش خشم و اعتراض اقشار مختلف مردم همچنان شعله ور است

تهران - اعتصاب صنف کاغذ فروش و اعتراض دانشجویان پیرا پزشکی

اعتصاب صنف کاغذ فروش در بازار بین الحرمین تهران روز دوشنبه 23شهریور ادامه یافت.
تا ظهر دو پاساژ فروشندگان کاغذ و مقوا در بازار تهران در اعتراض به اخاذیهای مالیاتی اداره مالیات، کرکره مغازه‌ها پایین بودند.  

اعتراض دانشجویان پیرا پزشکی تهران
اعتراض دانشجویان پیرا پزشکی تهران

تهران - تجمع اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در اعتراض به اخراج یکی ازدانشجویان به بهانه ندادن شهریه و ندادن وام شهریه به وی تجمع اعتراضی کرده و خواهان بازگشت این دانشجو به دانشگاه شدند.

کاشان - ادامه اعتصاب کارگران کارخانه سیمان :هنگامی که از مدیر کارخانه شنیدند که در این ماه نیز قصد پرداخت حقوق کارگران را ندارد، به نشانه اعتراض همگی کارخانه را ترک کردند. 

اعتصاب کارگران کارخانه سیمان کاشان
اعتصاب کارگران کارخانه سیمان کاشان

بروجرد - اعتراضهای کارگران و دانشجویان: دانشگاه ملی موسوم به بروجردی دانشجویان به‌دلیل عدم همکاری دانشگاه برای تأمین خوابگاه دانشجویی و همچنین سختگیریهای بی‌مورد در هنگام ثبت‌نام ترم جدید و بی‌احترامی به دانشجویان، در محوطه‌ی داخل دانشگاه به مدت 2ساعت دست به تجمع و اعتراض زدند.

اعتراض دانشجویان بروجرد
اعتراض دانشجویان بروجرد

تجمع اعتراضی کارگران سامان کاشی بروجرد

معترضان که 5ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند می‌گویند: این کارخانه به‌دلیل نداشتن بودجه برای خرید مواد اولیه و پرداخت حقوق کارگران به‌حالت نیمه تعطیل درآمده و بسیاری از کارگران را بدون حقوق به مرخصی اجباری فرستاده‌اند.

تجمع اعتراضی کارگران کاشی بروجرد
تجمع اعتراضی کارگران کاشی بروجرد

تهران - تجمع و اعتصاب مغازه‌داران، اهالی یاخچی آباد 

مغازه‌داران خیابان قزوین در تهران در ادامه دو روز اعتصاب آخر هفته گذشته، در اعتراض به قوانین مالیاتی رژیم، هم‌چنان مغازه‌ها را به‌حالت اعتراض و اعتصاب بسته بودند و اعلام کرده‌اند تازمانی که این قوانین ظالمانه از روی کار آنها برداشته نشود به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

اعتصاب مغازه داران یاخچی آباد تهران
اعتصاب مغازه داران یاخچی آباد تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر