۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

ایران- در تلاطم و خروش اعتصاب و اعتراضات کارگران

کارگران قهرمان ایران هر روز برای گرفتن حقشان بر علیه غارتگرانی که حقوق و سرمایه ناچیز شان را پرداخت نمیکنند اعتصاب و اعتراض میکنند و با خروش و قیام بنیان آخوندهای چپاولگر را در ایران نابود و طلوع صبح آزادی و عدالت را نوید میدهند.

بوشهر- ماهشهر؛ اعتصاب واعتراض دانشجویان و کارگران

اعتصاب و اعتراضات کارگران
اعتصاب و اعتراضات کارگران

ماهشهر: صدها تن از کارگران پتروشیمی ماهشهر از دوشنبه گذشته در اعتراض به پایین بودن حقوق و نداشتن مزایا در اعتصاب قرار دارند.
بوشهر: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس دراعتراض به کیفیت پایین غذا اعتراض کردند و سینی‌های غذا را از آشپزخانه دانشگاه تا دفتر مدیریت روی زمین چیدند.

اعتراض دانشجویان به کیفیت پایین غذا
اعتراض دانشجویان به کیفیت پایین غذا

بافق، کرج، کرمان؛ اعتراض،اعتصاب و مقابله با ایادی رژیم

اعتراض کارگران شهرداری به نمایش مسخره شهردار دجال کرج
اعتراض کارگران شهرداری به نمایش مسخره شهردار دجال کرج

کرج: شهرداری کرج به قصد چپاول مردم و اخاذی بیشتر طی اقدامی نمایشی تحت عنوان پاکسازی و نظافت شهر، عده‌یی از رفتگران را گرد آورد، اما رفتگران با اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود بساط این نمایش را بهم ریختند.
کرمان: در چند روز اخیر مزدوران بسیج به خانه‌ها برای جمع‌آوری ماهواره‌ها از پشت بامها حمله می‌کنند که با مقاومت و اعتراض مردم برای جلوگیری از این کار روبه‌رو شده‌اند. 
بافق: کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق از اول شهریورماه تعطیل شده است علت تعطیلی گران شدن حاملهای انرژی بوده است، اما به‌ رغم فروش تمامی تولید کارخانه حقوق 5ماه گذشته و بعضی از مطالبات دیگر کارگران محروم را پرداخت نکرده است.

اعتصاب كارگران پيماني قطار شهري اهواز و كارگران فولاد وچدن دورود 450كارگر پيماني قطار شهري اهواز شانزدهمين روز اعتصاب خود را در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده پشت سر گذاشتند.

اعتصاب کارگران فولاد درود
اعتصاب کارگران فولاد درود

كارگران فولاد و چدن دورود  نیز روز يكشنبه 26مهر اعتصاب خود را از سر گرفتند. کارگزاران رژیم  حدود ۵ ميليون تومان حقوق هرکدام از این كارگران را ن‍پرداخته اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر