۱۳۹۴ آذر ۲۷, جمعه

ایران باستانی در آستانه یلدای زمستانی

ایران این زیبا ترین وطن را با همه سنتهایش باید از چنگال اهریمنی ولایت فقیه آزاد کرد تا دوباره یلداها را در کنارمادر بزرگ با قصه های شیرینش جشن گرفت . 

شب یلدا از سنتهای زیبای ایران زمین
شب یلدا از سنتهای زیبای ایران زمین
شب یلدا بزودی میرسد ولی مادربزرگ کدام قصه پر غصه را میخواهد برای نوه اش بگوید از اعدام پدر یا به دار کشیدن پسرش بگوید یا از زندانی شدن مادرها....
ولی همه مادربزرگها قصه کاوه و سیاوش ایران زمین را بلدند و این قصه را در گوش فرزندانشان زمزمه خواهند کرد که چگونه کاوه آهنگری پایه ظلم و استبداد را زد و چگونه سیاوشان از دل آتشها عبور کردند و قهرمانان ملی ایرانیان شدند .
آری درزمانه ما هم مجاهدین این اشرفیان قهرمان درمقابل ظلم خمینی ایستادند و به او نه گفتند و در حاکمیت خامنه ای جلاد هم در لیبرتی دلاورانه ایستاده اند و قیمت همه چیز را با جانشان میدهند تا ایران آزاد و آباد شود و سیاهی و تباهی را از ایران بزدایند. 
آری ای فرزندان وطن، ایران پر از کاوه و سیاوش است و این جوانان و مردان و زنان ایرانند که ققنوس وار از خاکستر خود بلند شده و رژیم سفاک آخوندها را نابود و سرنگون خواهند کرد تا دوباره فرزندان این میهن روی خوشبختی و آزادی را ببیند . 
آری بگو مادر بزرگ قصه کاوه آهنگربگو....

خودتان بخوانید:
 قیمت در بازار میوه و تره‌بار با قرار گرفتن در آستانه شب یلدا، افزایش پیدا کرده و بعضی از محصولات مانند هندوانه، خرمالو و انار علاوه بر کمیاب شدن به‌شدت گران شده‌اند.
گرانی میوه در آستانه یلدا در شهرهای ایران
گرانی میوه در آستانه یلدا در شهرهای ایران

در میان سایر اقلام میوه، هر کیلوگرم سیب درجه یک 5000 تومان، پرتقال درجه یک 5000 تومان، نارنگی درجه یک 5000 تومان، خیار گلخانه‌ای 4000 تومان و کیوی 5000 تومان است. گریپ فروت و انگور نیز کیلویی 3000 تومان فروخته می‌شود
2 برابر شدن قیمت خرمالو! 
خرمالو نیز که در هفته‌های گذشته حدود 3000 تومان قیمت داشت اکنون به کیلویی 7000 تومان رسیده است.

همچنین موز هم کیلویی 3400 تومان بود که به 4000 تومان افزایش یافته است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر