۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

ایران- فقرو گرسنگی در حاکمیت سیاه ولایت فقیه عامل ترک تحصیل دانش آموزان

در حاکمیت شوم و تیره و تار آخوندهای حرامزاده هیچ جای آبادی وجود ندارد یکی از جنایتهای آنها که عمق فرهنگ و آینده ایرانیان را نشانه گرفته فقر و گرسنگی است که باعث ترک تحصیل و خالی شدن مدارس از کودکان شده نسلی که آینده ایرانند ولی نظام ولایت فقیه عامل نابودی این نسل است که هیچ امکان تحصیل ندارد و از کودکی باید دنبال معاش زندگی باشند. 
یکی ازایادی و مزدوران رژیم به نام علی زرافشان به اصطلاح معاون وزیرآموزش و پرورش بدون هیچ شرم و غیرتی گفته است، در مهرماه امسال۳۵ هزار نفر در دوره دبستان و ۱۸۰ هزار نفر در دوره متوسطه اول، از تحصیل بازمانده اند و در مجموعِ از دبستان تا پایان دوره متوسطه نزدیک به ۸۰۰ هزار دانش‌آموز از تحصیل باز می‌مانند. وی همچنین: ”کاهش سن اعتیاد به ۱۴ سالگی را تأیید کرد“!!!
 
کودکان ایرانی بجای کلاس درس در خیابان دنبال کارند!
کودکان ایرانی بجای کلاس درس در خیابان دنبال کارند!
وضعیت کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد
وضعیت کودکان ایران در حاکمیت خامنه ای و روحانی شیاد










طایفه دجال آخوند جماعت میخواهد با رمالی مردم در جهل بمانند تا آنها به حاکمیت شومشان ادامه دهند ولی هیهات که مردم ایران بازماندگان مصدق و ستارخانند و ایران را از دست آخوندهای جانی و مکار نجات خواهند داد .

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پیامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ درباره ترک تحصیل دانش آموزان در ایران تحت حاکمیت آخوندها گفت: 
مریم رجوی
مریم رجوی
”در خراسان شمالی هزاران دختر و پسر دانش‌آموز در آستانه ترک تحصیلند. در چهارمحال و بختیاری در برخی مناطق به‌خاطر نبودن معلمان زن، دختران امکان درس خواندن را از دست‌ داده‌اند.در حومه‌های فقرزده شهرهای بزرگ که 18 میلیون جمعیت را در خود جا داده، کم نیستند شهرکهایی که حتی یک دبستان و دبیرستان هم ندارند.هر سال دست‌کم یک‌چهارم دانش‌آموزان ایران ناچار به ترک تحصیل می‌شوند و عده‌یی از آنها به کودکان کار اضافه می‌شوند که جمعیتشان امروز بین ۲ تا ۵ میلیون نفر است. در سالهای اخیر آخوند روحانی بسیاری مدارس روستایی را برچیده است تا در بودجه صرفه‌جویی کند. بودجه آموزش و پرورش در سال جاری نزدیک به 26هزار میلیارد تومان است. در مقابل بودجه نظامی، امنیتی و صدور تروریسم در همین سال بیش از 70هزار میلیارد تومان است. 
مریم رجوی افزود: ایران فردا یک آموزش‌ و پرورش پیشرفته نیازدارد که برای همه فرزندان ایران رایگان و الزامی است. آموزش و پرورشی که از هر گونه انقیاد سیاسی و فرهنگی رها شده و شهروندان را به مشارکت سیاسی بر می‌انگیزد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر